Mille naurat juuri nyt?

  • 13 187 483
  • 50 331

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Olenko nyt ihan hakoteillä, vai olenko elänyt väärässä käsityksessä, että jos kovasti jotakuta nimimerkkiä loukkaa internetissä, niin siitä voisi oikeasti tehdä rikosilmoituksen? Ei sillä, että tällaisia tapauksia olisin nähnyt tai että joku olisi niin hienotunteinen ja pikkusieluinen, että käyttäisi mahdollisuuden (?) hyväkseen.
 

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nimeni on Samuel Gunvald Kanerva.

Nyt kun olen sinulle tuttu, niin haluatko edeleen pitää kiinni väitteestäsi, että olen pahoinpidellyt "naistani"?

Yritätkö sinä houkutella minua rikoksen poluille? No, yhtään Samuel Gunvald Kanervaa ei väestörekisterin mukaan Suomessa asu eikä elä. Toki onhan se mahdollista, että asut ulkomailla, mutta epäilen vahvasti.
 

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olenko nyt ihan hakoteillä, vai olenko elänyt väärässä käsityksessä, että jos kovasti jotakuta nimimerkkiä loukkaa internetissä, niin siitä voisi oikeasti tehdä rikosilmoituksen? Ei sillä, että tällaisia tapauksia olisin nähnyt tai että joku olisi niin hienotunteinen ja pikkusieluinen, että käyttäisi mahdollisuuden (?) hyväkseen.

Jos se nimimerkki on yleisesti tunnettu ihminen, kuten vaikkapa P. Sihvonen tällä palstalla, niin hän ei ole nimimerkki vaan ihan oikea ihminen. Silloin hänellä on myös kunnia, jota loukata. Nimimerkki Kanerva sen sijaan on vain nimimerkki Kanerva. Ei ihminen, ei oikeustoimikelpoinen. Nimimerkkiä Kanerva (tai vaikka Kisapuisto) saa solvata ja loukata ihan niin paljon kuin haluaa vailla pelkoa oikeudellisista seuraamuksista.
 

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
Yritätkö sinä houkutella minua rikoksen poluille? No, yhtään Samuel Gunvald Kanervaa ei väestörekisterin mukaan Suomessa asu eikä elä. Toki onhan se mahdollista, että asut ulkomailla, mutta epäilen vahvasti.

Mulla on turvakielto, voisiko johtua siitä? Osoitetta ei tule väestörekkarin osoitepalvelusta. Harmi juttu...
 
Viimeksi muokattu:

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Aika huvittavaa, että ensin kertoo nimensä ja sitten kertoo omaavansa turvakiellon. Ikään kuin ei haluaisi mutta silti haluaisi kertoa kuka on ja missä on. Pointti?
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Nyt tässä mennään kyllä jo niin kauas ketjun alkuperäisestä aiheesta, että eräät nimimerkit voisivat jatkaa toisiinsa tutustumista yksityisviestein. Hauskaahan tämä tosin oli.

Tällä hetkellä tämä keskustelu vähän naurattaa. Mutta vain vähän.
 

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nyt tässä mennään kyllä jo niin kauas ketjun alkuperäisestä aiheesta, että eräät nimimerkit voisivat jatkaa toisiinsa tutustumista yksityisviestein. Hauskaahan tämä tosin oli.

Olet osin oikeassa. Mutta kyllä minä olen nauranut ihan jokaiselle viestille, mitä nimemerkki Kanerva on tähän ketjuun parin viime päivän sisällä laittanut, että sikäli ollaan kyllä oikeassa ketjussa.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jos tämä viestienvaihto olisi osana draamaelokuvan juonta, voisi olla varma, että lopussa soitellaan hääkelloja.

Tänään nauratti hivenen myös "carpe diem"-teksti torikahvilakärryn kyljessä.
 

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
Sulla on turvakielto, ja silti kerrot avoimesti kuka olet? Just just. No kai sen joku uskoo.

Niin, mikä siinä on niin vaikea käsittää? Ei mun henkilöllisyys ole mikään salaisuus, osoitetta en vain halua saatavan. Sitähän voi kaiken maailman Kisapuistot kysellä ja sitten on dösä parkissa oven edessä. Et kai joutunut maksamaan osoitepalvelun hausta?
 

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Niin, mikä siinä on niin vaikea käsittää? Ei mun henkilöllisyys ole mikään salaisuus, osoitetta en vain halua saatavan. Sitähän voi kaiken maailman Kisapuistot kysellä ja sitten on dösä parkissa oven edessä. Et kai joutunut maksamaan osoitepalvelun hausta?

Ei oo salaisuus mutta kielto on päällä... Just just...Onko reilu ege sulle jotenkin iso summa?
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ainakin tähän mennessä on nähty vasta submissive hardcore analia. Mutta ai niin, eihän täällä saanut rinkirunkata, iik. Kännijuttuja vaan saa puhua. Enojen kanssa katseltiin lämmintä kaljaa, juu.
Nyt pistit kyllä sen verran vierasta lontoota, että luultavasti viesti ei välittynyt aivan lepraan asti. Jään silti odottelemaan jännityksellä, mitä sieltä tällä kertaa kajahtaa ilmoille.
 

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
Ei oo salaisuus mutta kielto on päällä... Just just...Onko reilu ege sulle jotenkin iso summa?

Ei ole. Mielummin kuitenkin pidän sen reilun egen, kuin hassaan sen turhaan.

Koska turvakielto lienee sinulle hieman vieras käsite, niin ole hyvä. Toivottavasti avautuu.

Turvakielto

Mites se sun väite, että olen hakannut naistani? Pidetäänkö se vielä tuolla eetterissä?

Voihan se tietty olla, että et ole kyennyt minua tarpeeksi tarkasti palvelussa yksilöimään. Harmi juttu, ei kannata kuitekaan yrittää uudestaan, koska turvakielto.

Mutta nyt on tosiaan jo aika offtopic ja kaltaisesi stalkkeri on jopa hieman karmiva. Jatketaan taas joskus jossain.
 
Viimeksi muokattu:

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mites se sun väite, että olen hakannut naistani? Pidetäänkö se vielä tuolla eetterissä?

Vaikka kuinka yrität saada minut rikoksen poluille, niin en siihen lähde, En, vaikka sinä et edes ole se kuka väität olevasi, niin turhia/typeriä riskejä en ota.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Vaikka kuinka yrität saada minut rikoksen poluille, niin en siihen lähde, En, vaikka sinä et edes ole se kuka väität olevasi, niin turhia/typeriä riskejä en ota.
Juu. Ei kannata. Puhtaana pulmusena voit mennä vaikka saunakaljojen päälle huristelemaan autolla pellolle. Siinäkin säilyy lainkuuliaisuutesi.
 

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
Vaikka kuinka yrität saada minut rikoksen poluille, niin en siihen lähde, En, vaikka sinä et edes ole se kuka väität olevasi, niin turhia/typeriä riskejä en ota.

Typeränä ihmisenä en ymmärrä yhtään mitä yrität sanoa. Jos poistat väitteesi, niin teen samoin lainauksestani ja voimme puolestani antaa asian olla.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Nauran sille että olen edelleen kännissä ja huomenna pitäisi mennä kouluun. Viinalta ja darrahieltä haisten on hyvä aloittaa uusi koulutaival....
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos poistat väitteesi, niin teen samoin lainauksestani ja voimme puolestani antaa asian olla.

Eihän asia tietenkään minulle kuulu, mutta koska naureskelen tuolle sinun ja Kisapuiston miekkailulle tässä(kin) ketjussa en malta olla kysymättä, että mitäs meinasit tehdä, kun Kisapuisto ei edelleenkään ole poistanut väitettään? Ainakin mä saan tuosta lainaamastani sellaisen kuvan, että asia ei vielä puolestasi ole käsitelty.
 
Viimeksi muokattu:

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Vaikka suihkussa käyminen yliarvostettua onkin, saattaisi auttaa tässä tapauksessa.
Juu olen menossa siellä käymään. Ei se silti aiheuta kun hiki polttaa läpi paidoista vaikka kuinka pistäisi antiperspiranttia.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hivenen hymyilyttää Tapparan virallisten jälkipelien uusi paikka.

Edelliset vuodet paikkana on toiminut Wanha Posti (tietämättömille tiedoksi kyseessä olevan urheilu- ja olutpainotteinen pubi) ja tulevalle kaudelle paikaksi vaihtui Mallashovi. Tuli perjantaina oltua ko.pubissa ja asiakaskunta vaikutti koostuvan hieman tiedostavammasta opiskelija- ja kaveriporukoista. Ravintola alkoi olemaan jopa suhteellisen täynnä siinä klo 22 jälkeen, saattaapi tulla kauden alussa osalle kantiksista yllärinä 100-150 sopivasti juopuneen kiekkofanin saapuminen ravinteliin.
 

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
Eihän asia tietenkään minulle kuulu, mutta koska naureskelen tuolle sinun ja Kisapuiston miekkailulle tässä(kin) ketjussa en malta olla kysymättä, että mitäs meinasit tehdä, kun Kisapuisto ei edelleenkään ole poistanut väitettään? Ainakin mä saan tuosta lainaamastani sellaisen kuvan, että asia ei vielä puolestasi ole käsitelty.

Ehkä teen jotakin, mikä on lain mukaan sallittua. Ehkä en tee mitään.

Eläminen epätietoisuudessa on nastaa, vaikka se epätietoisuus olisi pienen pientä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ehkä teen jotakin, mikä on lain mukaan sallittua. Ehkä en tee mitään.

Eläminen epätietoisuudessa on nastaa, vaikka se epätietoisuus olisi pienen pientä.
No tee nyt. Vaikka Samuel Kanervaa ei ilmeisesti ole olemassa. Tai sitten toimit jossain hyvin pienessä firmassa. Ja sinulla ei ole facebook profiilia tai se on piilotettu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös