Mille naurat juuri nyt?

  • 13 205 095
  • 50 364

Nick Neim

Jäsen
Jotenkin kummassa päädyin Youtubessa Blondi ja Onnenpyörä videoon, jossa siis Christina Lindblad ei tiedä Oulua. Ei siinä vielä mitään, tai kyllähän tuokin hymistytti. Sen sijaan kun katsoo kyseisen videon loppuun, saakin selville mistä se Marco Bjuströmin alamäki lähti käyntiin. Tästä pääsee sen katsomaan.
 

Hirvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei kiinnosta minua-jäsen
Noin lukee etusivulla kun viimeisimpänä ketjuun kirjoittanut nimimerkki on omalla ignore-listalla. Vähän tuli hymähdettyä kun katsoin ensin, että onpa joku keksinyt metkan nimimerkin.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Nimimerkki blue linen kommenteille Putinin lähipiiristä, että rehellisiä ollaan ja lakeja ei rikota.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tähän väliin - jos sallitte - ajattelin kertoa, että en oikein tiedä kummalle nauran enemmän, Tamille housut kintuissa, vai toimittajakonkari Tanhuanpään pikkuisen katkeranoloiselle purkaukselle.
http://kiekkoareena.fi/jutut/missa-oli-juhani
Lyhyesti: Tamminen perui signeeraustilaisuuden Raumalla, koska oli omien sanojensa mukaan Dusseldorfissa neuvottelemassa. Oikeasti hän oli Malagassa golfaamassa. Ja Raumalla some mielis were pahoitettu.
Asko ei ole vieläkään ihan päässyt Juhanin ohareista yli:
http://kiekkoareena.fi/jutut/juhania-etsimassa
 

Wolves

Jäsen
Ajatus viimeisestä matkasta Heinz-Harald Frenzenin kyydissä. Onkohan moni laittanut testamenttiinsa, että "saa ajaa paljon kovempaa kohti hautausmaata"?

http://www.iltasanomat.fi/formula1/art-1418533581062.html

Ei kiinnosta minua-jäsen
Noin lukee etusivulla kun viimeisimpänä ketjuun kirjoittanut nimimerkki on omalla ignore-listalla. Vähän tuli hymähdettyä kun katsoin ensin, että onpa joku keksinyt metkan nimimerkin.

Tein saman huomion aiemmin tällä viikolla ja olin jo tulossa onnittelemaan ko. nimimerkkiä loistavasta valinnasta. Ihan en lähetä nappulaa ehtinyt painaa, kunnes tajusin mistä oli kysymys.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Tein saman huomion aiemmin tällä viikolla ja olin jo tulossa onnittelemaan ko. nimimerkkiä loistavasta valinnasta. Ihan en lähetä nappulaa ehtinyt painaa, kunnes tajusin mistä oli kysymys.

Minua nauratti tuleva nimimerkki. Menee vielä ilosesti sekaisin nuo.
 

Baldrick

Jäsen

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
http://www.jatkoaika.com/Kolumni/jarkko-ruutu-ajoi-itsensä-suomi-kiekon-paitsioon/163405

Jatkoajan toimittaja Henri Havuselan itkupotkut. Kyllä varmasti on ollut haittaa toimistotyöpaikkoihin pääsyssä rottailut pelaajana... Kaikesta päätellen katkeroitunut IFK-fani tai muuten vain pahoittanut mielensä.
No en mä nyt tiedä. Ihan asiaa kuitenkin kirjoittaa, ja syystäkin. Mä nyt en tiedä miten suurta pelillistä johtajaa jokerifanit odotti.
 

rosba70150

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No mitäs helvettiä? Tulin erääseen Kalliolaiseen baariin parille tässä kotimatkalla ja tuohon viereen istui vanhempi herrasmies lukemaan iltapaskaa. No iltapaska siltä tais tullakkin kun täräytti mojovan pierun samalla kun lähti hakemaan uutta tuoppia. Perse oli tietysti minua kohti. Pakkohan sille oli nauraa
 
Iltasanomien iloiselle vauvauutiselle:
Vesa Keskiselle toinen lapsi: ”Olen raskaana
Tuohon ei joka poika pystykkään.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Iltasanomien iloiselle vauvauutiselle:
Vesa Keskiselle toinen lapsi: ”Olen raskaana
Tuohon ei joka poika pystykkään.

Ihan samalle asialle naureskelin minäkin. Melkoisen mielenkiintoista otsikointia Ilta-Sanomilta, siellä ei taaskaan funtsittu näitä asioita loppuun asti, kun tehdään näitä juttuja.

Legendaarisin juttu Ilta-Sanomilta oli "otteluraportti" jostain Arizonan(tai Arzionan IS-kielellä) ottelusta tällä kaudella. Huomasin ensimmäistä kertaa sen, että maalivahdin torjuntamäärä voi olla "xx" torjuntaa..

Eli siis, Ilta-Sanomat ja Iltalehti, pohjimmiltaan samaa huttua.
 

Ralph

Jäsen
Ihan samalle asialle naureskelin minäkin. Melkoisen mielenkiintoista otsikointia Ilta-Sanomilta, siellä ei taaskaan funtsittu näitä asioita loppuun asti, kun tehdään näitä juttuja.
Eli et lukenut juttua ja heti syytät pelkän otsikon luettuasi Iltasanomia? Tapansa kullakin.

"Vesa Keskinen lähetti medialle klo 13 sähköpostitiedotteen, jonka Keskinen oli otsikoinut humoristisesti ”Olen raskaana!”."

Mielestäni otsikossa ei ole mitään vikaa, sillä jos Keskinen on tosiaan noin kirjoittanut, siinä ei ole virhettä.

 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Naurunappulassa vastaan tulleelle vitsille. Vapaa suomennos:

Venäläispoika pyytää isältään: "Isä, voisinko saada viisi ruplaa?"
Isä vastaa: "20 ruplaa? Mihin ihmeeseen sinä 50 ruplaa tarvitset?"
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Jos nuo jutut naurattivat niin suosittelen myöhempää versiota, tarkemmin tätä syyskuun koottuja pätkiä. Erityisesti jäi mieleen Mike Tysonin kilahtaminen ja "I'm Benji, what's going on?" -kohta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös