Mille naurat juuri nyt?

  • 13 187 398
  • 50 330

Nick Neim

Jäsen
Ja minä kun luulin että "meidän pelin" keksi eräs itse itsensä Johtavaksi nimennyt epäonnistunut valmentaja.
Termin ehkä, mutta pelitapa on kyllä Jalosen käsialaa. Sihvonenhan vei "meidän pelin" vielä astetta pidemmälle valmentaessaan B-junnuja Hämeenlinnassa.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
http://www.verkkouutiset.fi/ulkomaat/terroristiaviisi-29921

Vakavalle asialle ei saisi nauraa, mutta jotenkin tämä tuntuu tekevän parodiaa itsestään.
"lehdessä neuvotaan, miten lennokkihyökkäyksiä vastaan voi yrittää suojautua"
"Lehti perustettiin vuonna 2010. Sen perustaja, Jemeniin muuttanut yhdysvaltain kansalainen Samir Zafar Khan sai surmansa lennokki-iskussa syyskuussa 2011"

Älä tee niin kuin minä teen, vaan niinkuin minä sanon.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Eiköhän se termikin ole Vierumäellä vaikuttavien ammattivalmentajien käsialaa, ellei sitten Jalosen itsensä.

Silloisen jääkiekkoliiton huippu-urheilujohtajan Rautakorven johdollahan tuota aikanaan kehiteltiin, mutta käytännössä Jalonen ja "sihvoset" tuon termin tekivät tunnetuksi. Kuitenkin 2010 Rautakorpi luennoi meidän pelistä yhdessä Tapolan, Lämsän ja Pennasen kanssa. Jalonenkin sanoi jossain haastattelussa, että kysykää Rautakorvelta, kun hänelle esitettiin kysymys meidän pelistä.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Luen tässä Beevorin teosta "Toinen maailmansota".

Neuvostoliitto hyökkäsi Puolaan 17.9.1939 muun muassa ukrainalaisen vähemmistön suojelemiseksi.
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Luen tässä Beevorin teosta "Toinen maailmansota".

Neuvostoliitto hyökkäsi Puolaan 17.9.1939 muun muassa ukrainalaisen vähemmistön suojelemiseksi.

Naurattaa se että Moskovan toimissa ei ole koskaan ollut mitään järkeä? Koomista kylläkin.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Vähän kikatuttaa. Jokerit ei viekään Spengler Cupia ihan 100-0 näytöstyyliin niin narriosio täyttyy kommenteista #höntsää #läpsyttelyä #eikaudenpäätavoite #hassutteluturnaus #eikiinnostayhtään(vaikkakatoinsiltijanytvuodatantänne)

Mutta ymmärtäähän sen ettei Jokereita, tuota Spengler Cupin kestomenestyjää, kiinnostanut pelata tuollaista hakamussuttelu-joukkuetta vastaan varsinkaan täyden hallin edessä.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Urheiluaiheisten tavaroiden myyntiketjulle. Siellä joku myy ilmeisesti väärennettyjä NHL-paitoja (en ota tähän kantaa koska en ymmärrä noista pelipaidoista mitään). Hymy nousi kasvoille kuitenkin kasvoille kun joku tästä huomautti ja myyjä alkoi puolustelemaan touhuaan. Viesteistä löytyy mm tälläisiä kliseitä:

"entäs jos pitäisit omista asioistasi vain huolen? [...] ja mitä se sulle edes kuuluu kuinka paljon pyöritän paitoja?"
"ihmettelen tuota sun kovaa tarvetta tulla sohimaan asioihin mitkä ei sinulle kuulu."
"Taidat olla vain kateellinen ja tekemisen puutetta tuntuisi olevan"
"Harmi homma kun sinua häiritsee noin kovasti bisnekseni."
"Ihan hauska olet ja tässä lähinnä nauranut sun salapoliisityöllesi ja puuttumista, mutta harmittaahan se kun omat bisnekset vissiin jäässä ja toisella kulkee ;)"
"Ihmetyttää vain se, että ylipäätänsä pitää puuttua toisten juttuihin vaikka itsellä ei ole aikomustakaan ostaa mitään."
"Kyseessä EI ole elinkeinotarkoitus, olen nuo paidat ihan itselleni hankkinut, tarkoituksena pitää niitä seinällä, mutta nyt on sellainen tilanne, että tarvitsen rahaa kahteen sormukseen"

Naurattaa aina nuo selitykset, etenkin kun niissä aletaan syyllistämään "miks puutut mun asioihin vaikket osta mitään, onko se sulta pois että mä huijaan muita". Omassa tuttavapiirissä on pari "kaveria" jotka laittavat aina viestiä että hei et tarttis automankkaa/telkkaria/vanteita? Ja heillä on tismalleen samat selitykset aina jos joku kyselee tuotteiden alkuperästä.
 

Nick Neim

Jäsen
On kyllä aikamoista. Sekoitanko mä nyt johonkin toiseen, mutta eikös tuolla samalla nimimerkillä ollut joskus ongelmia maksaa Jatkoajan liigapörssikimpan voittajille? Vai mahtoiko maksaa ollenkaan?
 

Jöhnis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Vähän kikatuttaa. Jokerit ei viekään Spengler Cupia ihan 100-0 näytöstyyliin niin narriosio täyttyy kommenteista #höntsää #läpsyttelyä #eikaudenpäätavoite #hassutteluturnaus #eikiinnostayhtään(vaikkakatoinsiltijanytvuodatantänne)

Mutta ymmärtäähän sen ettei Jokereita, tuota Spengler Cupin kestomenestyjää, kiinnostanut pelata tuollaista hakamussuttelu-joukkuetta vastaan varsinkaan täyden hallin edessä.
Äärimmäisen negatiivisestihan tuolla on Spegleriin suhtauduttu koko ajan. Ehkä kaksi nimimerkkiä piti osallistumista hyvänä ideana. Eli jos sä nyt tarkoitat sitä et tuolla olisi eka keulittu kuinka mahtavaa on vetää Spenglerissä ja nyt kun tuli turpaan ni takki kääntyy, ni se on kyllä paskapuhetta. Ja aika pelaillaan 75% tehoilla meininkiähän toi eilinen matsi oli.
Yllätävän paljon tuntuu paikallisia kiinnostavan kuitenkin ja sinänsä ihan hieno ja perinteikäs turnaus.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Siellä joku myy ilmeisesti väärennettyjä NHL-paitoja (en ota tähän kantaa koska en ymmärrä noista pelipaidoista mitään).

Kiitos, tästähän sai oikein makeat naurut. Vilkaisin yhtä kuvaa ja sen perusteella uskallan sanoa, että kyseessä on sataprosenttisen varmasti väärennös. Uskon myös, että myyjä tasan tarkkaan tietää asian oikean laidan, kunhan tekee itsestään tyhmän ja yrittää selittää mustaa valkoiseksi.

Ei siinä, jos jos joku haluaa piraattipelipaitaan pukeutua, sama se mulle on. Kuitenkin niitä myytäessä tulisi mielestäni tehdä selväksi, että kyseessä on piraattituote. Asiahan on melkoisella todennäköisyydellä niin, että jamppa tilailee noita useamman kerrallaan jostain haistavittupaikasta ja myy ne eteenpäin hölmöille hyvällä voitolla.

Jannu jää kiinni housut kintuissa ja alentuu vielä ala-arvoisilla argumenteilla puolustelemaan itseään, hulvatonta. Tulee mieleen se taannoinen tietovisakusettaja, joka ilmeisesti on sentään ymmärtänyt vähin äänin hävitä palstalta.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onhan se aikamoista, pakko myöntää itsekin. Naurakaa vaan, nauraisin itsekin, koska vahingonilo on se paras ilo tai se kun saa nauraa toiselle kun porukalla kyykytetään. Ainoastaan tuo nyt hiukan sattui tuo @JYP#44 lainaama viimeinen lause, että sille nauratte sillä totuus on se, että kihlaus on ollut puheissa ja tarve rahalle on oikea tuon syyn takia.

@Kari Runk on oikeassa, sama mies, mutta kun et tiedä missä paskassa silloin ryvin elämäni suhteen niin ei se ihme ole jos vahinkoja sattui. Tietysti väärin se silti oli, oli syy mikä tahansa, mutta olkoot sitten lieventävä asiahaara ja tuokoon uusia näkökulmia syihin. Vinkkinä, jos nyt ei hajuakaan mikä se meininki silloin oli, niin lue se mun kirjoittama lehtijuttu. Löytynee jostain täältä palstalta tai voin heittää sulle yv:nä linkin siihen jos kiinnostaa. Mutta rahat kyllä maksoin, mutta se, että mua lyödään taas kepille selkään siitä asiasta niin on vähän ehkä väärin tai ei oikeutettua.
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Vähän kikatuttaa. Jokerit ei viekään Spengler Cupia ihan 100-0 näytöstyyliin niin narriosio täyttyy kommenteista #höntsää #läpsyttelyä #eikaudenpäätavoite #hassutteluturnaus #eikiinnostayhtään(vaikkakatoinsiltijanytvuodatantänne)

Mutta ymmärtäähän sen ettei Jokereita, tuota Spengler Cupin kestomenestyjää, kiinnostanut pelata tuollaista hakamussuttelu-joukkuetta vastaan varsinkaan täyden hallin edessä.
Eiköhän suurin osa ole ollut Spengleriä vastaan jo kauan ennen turnauksen alkua.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Ainoastaan tuo nyt hiukan sattui tuo @JYP#44 lainaama viimeinen lause, että sille nauratte sillä totuus on se, että kihlaus on ollut puheissa ja tarve rahalle on oikea tuon syyn takia.
Ei nyt mitenkään pahalla, eikä sillä, että sinulla olisi juuri näin asiat, mutta omassa tuttavapiirissä nämä alamaailman kaverit käyttävät juuri tuollaisia tekosyitä, kun jäävät kiinni että heidän myymänsä tavara on varastettua/väärennettyä/muuten epäkelpoa. Vedetään siihen selitykseksi joku muu henkilö. No kun mun vaimo/lapsi/äiti on sairas/työtön/kuollut niin mä tarviin rahaa koska haluan auttaa/piristää sitä. Sitten todellisuudessa rahat menevät johonkin viinaan. Korostan nyt etten tarkoita että sinulla olisi asiat yhtä huonosti kuin näillä parilla ex-lapsuudenystävällä keillä elämä on mennyt aika karuksi. Nuo kaikki viestissäni lainaamat lauseesi ovat tulleet joskus heidän suustaan, ja hymy nousi kasvoille koska nuo pari viestiäsi oli loistava kooste kaikista niistä selityksistä mitä noilta pikkurikollisilta on vuosien varrella kuultu.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei nyt mitenkään pahalla, eikä sillä, että sinulla olisi juuri näin asiat, mutta omassa tuttavapiirissä nämä alamaailman kaverit käyttävät juuri tuollaisia tekosyitä, kun jäävät kiinni että heidän myymänsä tavara on varastettua/väärennettyä/muuten epäkelpoa. Vedetään siihen selitykseksi joku muu henkilö. No kun mun vaimo/lapsi/äiti on sairas/työtön/kuollut niin mä tarviin rahaa koska haluan auttaa/piristää sitä. Sitten todellisuudessa rahat menevät johonkin viinaan. Korostan nyt etten tarkoita että sinulla olisi asiat yhtä huonosti kuin näillä parilla ex-lapsuudenystävällä keillä elämä on mennyt aika karuksi. Nuo kaikki viestissäni lainaamat lauseesi ovat tulleet joskus heidän suustaan, ja hymy nousi kasvoille koska nuo pari viestiäsi oli loistava kooste kaikista niistä selityksistä mitä noilta pikkurikollisilta on vuosien varrella kuultu.

Niinno kyllähän minä tuon ymmärrän ja varmasti meriselityksiä piisaa kun kuuma tavara polttelee käsissä. Itsellä on 250€ vaje rahatilanteessa kun haluaisin kunnon sormukset. Puolisoni on sellaisen ansainnut, vain parasta hänelle. Ikävää vain tässä se, että porukalla käydään iholle kun tekee virheen. Armoton meininki ja tästä on hyvä ottaa opiksi. Tarkoitukseni ei ollut mitään pahaa saada aikaiseksi, mutta nyt kävi näin ja elämä jatkuu kaikesta huolimatta :)
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joillakin tyypeillä on tapana kiukutella vastaan kun jäävät kiinni. Mä ymmärrän tosi hyvin että joku vaikkapa ryöstää pankin kun haluaa rahaa. Kaikkihan me halutaan. Moni vaan miettii kuinka oikein tai väärin se on, ja tietenkin myös niitä riskejä siinä. Mutta jos jää kiinni niin luulisi että siinä vaiheessa olisi nöyränä. Nyt ei pääse enää karkuun. Tää on umpikuja. Jeparit saa kiinni. Joillakin ihmisillä on tapana rimpuilla vastaan, tai ainakin haukkua niitä poliiseja. Tai sitten yrittää selitellä jotain, vaikka siinä ei ole niiden paikka. Se varmaan on joku ajatusmalli ettei muka olisikaan tehnyt virhettä. Ja joku vain oman pään sisällä oleva ylpeysjuttu. Jollakin tapaa ehkä jonkinlainen suojamuuri. Niihinkin tietenkin on ymmärrettävät syynsä. Noita tyyppejä vaan näkee usein niissä telkkarin poliisi-tv-ohjelmissa, ja monesti vielä poliisin asiakkaan roolissa.

Mutta jos parit paidat vaan myy niin ei kait se nyt ole mikään iso juttu. Täällä Jatkoajassa on kyllä ihmeellisen tunnollista verojenmaksujengiä.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Täällä Jatkoajassa on kyllä ihmeellisen tunnollista verojenmaksujengiä.

Mä en ainakaan ole millään lailla tunnollinen tai esimerkillinen veronmaksaja. Kritiikkini tässä tapauksessa osui siihen, että piraattipaitoja en soisi myytävän aitoina. Siitä olen kanssasi ihan samaa mieltä, että kun kakka on jo housuissa, on turha enää rypistellä.

Kritisoimani nimimerkki lähestyi YV-puolella ja jutuistaan sain sen kuvan, että hän ei tiennyt paitojen olevan väärennöksiä. Tosin jutuistaan tuolla myyntiketjussa sain ihan vastakkaisen kuvan ("Jokainen voi mennä nhl.con shopittiin tilailemaan paitoja hintaan mitä liekkään (yli 100€ varmasti) tai sitten ostaa huomattavasti huokeamman ja laatu on erinomainen silti. Se on niitä elämän suuria valintoja").

Se on siis mulle ihan se ja sama, jos joku haluaa pukeutua ei-aitoon pelipaitaan tai sellaisilla kotinsa sisustaa, kunhan niitä eteenpäin myydessään mainitsee ostajalle, että kyseessä on feikkipaita.
 

Beergenheim20

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Jokerit, OJ
Itteä ei sen suuremmin jaksa kiinnostaa, jos joku diilaa piraattipaitoja. Mutta täytyy myöntää et tuo selittely rupesi naurattamaan.
Siis come on, jos olisi jättäny ne made in canadat pois ilmotuksista ja kiinni jäädessä selitykset ja hätävaleet pois ni homma olisi ollut paketissa.
Mut ei, perinteinen hyökkäys ja syyttely sherlokkia vastaan ja siihen perään hätävaletta ja tietämättömyyttä.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Eihän tässä ole käynyt sen kummemmin kuin että on yritetty kusettaa ja jääty kiinni. Sitten on selitelty.

Sinänsä harmi Lunaticolle, koska tietää varmasti, että yleisesti ottaen 1) kusettajista ja 2) selittelijöistä pidetään Suomessa paljon.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vastailen vain ihmisille kun ne mulle puhuu. Voitte pitää seliselinä jos niin tahdotte, mutta vannon kautta ukkieni hautojen, etten tiennyt paitojen olevan piraattituotteita. Olen myynyt täällä jatkoajassa yhden vai kaksi paitaa ja siitä tämmöinen? Laittaakas pojat nyt asiat oikeisiin mittasuhteisiin.

Ja itseasiassa tämä on hyvä kun selvisi, minä en tarkoituksellisesti huijaa ketään joten näitä paitoja en täällä enää myy, enkä missään muuallakaan. Minäkin teen virheitä ja niistä jopa nykyään opinkin jotain. Ennen tällä ei olisi ollut vitunkaan merkitystä, mutta nytpä on.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Vähän kikatuttaa. Jokerit ei viekään Spengler Cupia ihan 100-0 näytöstyyliin niin narriosio täyttyy kommenteista #höntsää #läpsyttelyä #eikaudenpäätavoite #hassutteluturnaus #eikiinnostayhtään(vaikkakatoinsiltijanytvuodatantänne)

Naurattaa kuinka pienestä Jokerivihaajat joutuvat ilonsa irrottamaan. Ilmeisesti kysymyksessä ei ole höntsää, läpsyttelyä ja luultavasti tämä on myös Jokereiden kauden huipentuma. Tässä nyt läpsytellään Kohelo sitten loppuun kaikessa rauhassa. :___D
 

Kumielvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paltamon Pantterit
Nauran itselleni kun avasin tuon iltasanomien UU MISSIT NUDE-KUVISSA- linkin siinä toivossa että, no, tissit. Sitten siellä olikin vaan jotain nude-meikkikuvia, juksattu olo.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Mutta jos parit paidat vaan myy niin ei kait se nyt ole mikään iso juttu. Täällä Jatkoajassa on kyllä ihmeellisen tunnollista verojenmaksujengiä.
Ei sekään ole iso juttu, jos Terno myy tanssilavan takana pullon tai muutaman Koskenkorvaa janoisille. Kyllä pientä lestinheittoa on tehty monet miespolvet. Osaa porukasta kuitenkin vituttaisi huolella, jos Ternon kossupulloissa huomataankin olevan pontikkaa eikä etiketin mukaista tuotetta. Kun kylän miehet rientävät ojentamaan Ternoa, niin tuskin heidän ärtymyksensä kumpuaa siitä mieliharmista, että verottaja ei ole saanut omiaan pois Ternon pontikasta. Ihan vastaava tilanne kuin puheena olleen paitadiilauksen kanssa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä mä ainakin ottaisin esimerkiksi pizzan ilman veroja, jos siten halvemmalla saisin, kuten varmaan iso osa muistakin tekisi. Täällä palstalla nyt vaan on paljon sellaista tietynlaista porukkaa. En mä ainakaan halua jäädä tappiolle. Vai annatteko mulle satasen jos mä annan vaihdossa viiskymppiä? Vaihdatteko Mersun Ladaan? Joo on se lottovoitto syntyä Suomeen.

Kovasti ne kyllä yrittää mainostaa sitä harmaa talous - musta tulevaisuus -juttua, minkä tietenkin ymmärtää. Onhan siinä tosi paljon huonoja juttuja, mutta varmaan etu jää kun osa siitä menee yhteiseen hyvään, eikä siis suoranaisesti itselle.

Syksyllä muuten mietiskelin tilaisinko ulkomailta tavaraa ja möisin täällä noissa nettijutuissa, mutta en viitsinyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös