Millaisia huulivoiteita käytät?

  • 3 160
  • 40

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ajankohtainen aihe, kun Theresellä rohtui huuli elokuussa ja nyt on inha olo ihan kauttaaltaan Theresellä. Ehkä soutupoikaystävän airo vähän helpottaa. Toivottavasti.

Vähän akkojen touhuahan huulivoiteet ynnä muut -rasvat on, mutta onhan täällä naisiakin ja mikä ettei mieskin voi huuliansa voidella. Kerro huulivoiteistasi, millaisia kokemuksia, millä mielellä, luetko tuotteen selosteen, onko lääkäri jo eronnut.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Italiasta ostin kerran yhtä sorttia, semmoista missä on liikennemerkin kuva ja jotain tekstiä. Huulien rasvauksen jälkeen voima pullisteli lihaksissa ja tuli pakottava tarve lähteä hiihtämään, ihmettelin tätä kovin koska hiihto on ollut peruskouluajoista lähtien vastenmielistä, mukaan lukien lykkimisen seuraaminen.
 

Snagari

Jäsen
Mä oon pitänyt näissä erityisen tiukkaa linjaa ja tarkistankin aina vähintään pariin otteeseen, että ei ole mitään kiellettyä siinä voiteessa. Luotan kuitenkin ammattilaisiin vielä enemmän kuin itseeni ja tästä syystä käytänkin siis vain ja ainoastaan Fredrik S. Bendiksenin hyväksymiä huulivoiteita.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Käytän samaa, jota Johaugkin käytti. Sen takia jouduinkin aikoinaan tekemään kiperän valinnan huippu-urheilu-uran ja huulirasvan välillä. Terese otti riskin ja halusi molemmat.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sellasta mikä kiihdyttää parrankasvua.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Käytin nuorempana jonkin aikaa. Lopetin siinä vaiheessa, kun en enää tykännyt käydä voittamassa hiihtokilpailuja. Varsinkin se tajuton ylivoima alkoi nyppiä.

Kerrankin vetäisin epähuomiossa kahteen kertaan huulirasvat pitkin naamaa. Olin sillä kerralla ainakin vartin verran toiseksi sijoittunutta nopeampi. Ja niin kova oli huulirasvattu kuntoni, etten malttanut edes odottaa palkintojen jakoa, vaan suksin yhtä matkaa suoraan vittuun.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Käytin nuorempana jonkin aikaa. Lopetin siinä vaiheessa, kun en enää tykännyt käydä voittamassa hiihtokilpailuja. Varsinkin se tajuton ylivoima alkoi nyppiä.

Kerrankin vetäisin epähuomiossa kahteen kertaan huulirasvat pitkin naamaa. Olin sillä kerralla ainakin vartin verran toiseksi sijoittunutta nopeampi. Ja niin kova oli huulirasvattu kuntoni, etten malttanut edes odottaa palkintojen jakoa, vaan suksin yhtä matkaa suoraan vittuun.
Ettet olisi huulirasvapäissäsi sipaissut pitovoideliisterit huulistoosi ja huulirasvat suksien pohjiin, tässä se on ylivoimasi salaisuus. Muut kisailijat on katsonut, että nyt on niin sekopäinen suksimies ettei parane edelle mennä, se on sauva selästä läpi.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Enää pitäisi tietää, mitä huulia se Johaug on itseltään voidellut.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Valaan rasvaa ja savea.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Käytin nuorempana jonkin aikaa. Lopetin siinä vaiheessa, kun en enää tykännyt käydä voittamassa hiihtokilpailuja. Varsinkin se tajuton ylivoima alkoi nyppiä.

Kerrankin vetäisin epähuomiossa kahteen kertaan huulirasvat pitkin naamaa. Olin sillä kerralla ainakin vartin verran toiseksi sijoittunutta nopeampi. Ja niin kova oli huulirasvattu kuntoni, etten malttanut edes odottaa palkintojen jakoa, vaan suksin yhtä matkaa suoraan vittuun.

Norjassahan tavataan sanoa, että Therese kiipeää mäkeä kuin huulirasvattu salama.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Ei ole omia eikä naistenkaan huulia tarvinnut voidella.

Lisään kyllä tietysti:
Näin vanhenmiten sitä alkaa miettiä, josko anaboleja sisältävä huulirasva toisi uusia ulottuvuuksia yhtenäisteorian pohdintaani. Olipa mielenkiintoinen päivä elämässäni tämä, näin kun sen oikein oivaltaa.
 
Viimeksi muokattu:

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Olen norjalainen ammattihiihtäjä ja katson aina, kolmeen kertaan tarkistaen, mitä laitan kehooni, sekä myös tarkistan kyseisen aineen sopivuuden maajoukkueen lääkäriltä, joka on yksi alan johtavia vaikuttajia maailmassa. Siksi käytänkin rohtuneisiin huulini vain italialaisesta apteekista ostettua trofoderminiä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No nyt osui herkkään paikkaan. Siis ainoa kosmetiikkajuttu shampoon, deodorantin ja hammastahnan lisäksi mitä käytän. Hitto minkäs sille mahtaa kun huulet rohtuu. Kasvotkin kuivuu näin syksyllä ja varsinkin päänahka. Pitäis ostaa jotain rasvaa tai ainetta. Tai no kymmenen vuotta on pitänyt.

Joo en ymmärrä tota nörttihuumoria sori.

PS. Kaikki miehille tarkoitettuja naisten hajuvesiä käyttävät on fägäreitä.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Lääkäri käski minun laittaa voidetta huuliin. Eikun hän vaan haki sairaala-apteekista. Eiku...

Syksy tosiaan hyvä aika voidella huulia. Yökoleudet tekee tepposiaan tälle naiselle. Merkillä ei väliä, en katso pakkausselosteita.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Ettet olisi huulirasvapäissäsi sipaissut pitovoideliisterit huulistoosi ja huulirasvat suksien pohjiin, tässä se on ylivoimasi salaisuus. Muut kisailijat on katsonut, että nyt on niin sekopäinen suksimies ettei parane edelle mennä, se on sauva selästä läpi.
Tuossa on vinha perä.

Pahimpia olivat sellaiset kisat, joissa jotain lyhyttä lenkkiä kierrettiin sen seitsemän kertaa, kunnes määrätty matka tuli täyteen. Erityisesti väliaikalähdöt, mutta myös yhteislähdöt. Oikein hävyttömässä huulirasvapöllyssä kun päästelin menemään, niin tulin helposti ottaneeksi kanssakisaajia kierroksella kiinni. Samalla saatoin kohdata niitä jäätyneitä ex-hiihtäjän raatoja, joilta olin pyytänyt edellisellä kiekalla latua, siis tökkäämällä kanssakisaajaa hienovaraisesti sauvalla selkäpuolelle. Suksi muuten luistaa tavattoman huonosti, jos ladulle on kangistunut joku vähän karvaisempi tyyppi. Ja et muuten Ilmari usko, kuinka perin juurin vittumaista on kiskoa napakassa ylämäessä sauvaa irti toisen selästä tai persauksista, samalla kun koettaa klenkata wassbergia maksimisykkeellä. Sompa saatana jos hirttää kylkiluiden väliin kiinni, niin aika vihaisesti joutuu riuhtomaan ennen kuin keppi irtoaa. Ellei sauva sitten rusahda kokonaan poikki. Mutta siinä tilanteessa oli aina uutta sauvaa tarjoava huoltomies äkkiä paikalla. Norjalaisetkaan eivät uskaltaneet silloin ryhtyä räpläämään kuulakärkikynää, vaan nehän penteleet suorastaan rukoilivat ottamaan uuden porkan vastaan. Ajattelivat varmaan, että on parempi olla väleissä.
 

Flameberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tetra Gun -aserasvalla ja Tummelilla on tähän asti pärjätty, ja pärjättäneen vastakin, kun ampuma- ja lypsämähiihto sattuvat olemaan nuo lajivalinnat.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Huulirasvaa en ole oikeastaan koskaan käyttänyt, mikä korreloituukin hentosissa lihaksissa. Pitää siis alkaa käyttää huulirasvaa, vaikka sitä siedä en, että saan kunnon hauberin ja suksi luistaa.
 
Käytin nuorempana jonkin aikaa. Lopetin siinä vaiheessa, kun en enää tykännyt käydä voittamassa hiihtokilpailuja.

Ja et muuten Ilmari usko, kuinka perin juurin vittumaista on kiskoa napakassa ylämäessä sauvaa irti toisen selästä tai persauksista, samalla kun koettaa klenkata wassbergia maksimisykkeellä.

No nyt kärähdit kyllä oikein emävaleesta. Silloin kun sinä olit nuori, ei mistään wassbergista ollut vielä tietoakaan.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
No nyt kärähdit kyllä oikein emävaleesta. Silloin kun sinä olit nuori, ei mistään wassbergista ollut vielä tietoakaan.
En minä niin vanha sentään ole. Tosin keksin huulirasvapäissäni jo suunnilleen Bill Kochin aktiiviaikoina, että hiihtäjä voi edetä luistelutyylillä tosi sukkelasti. Siinä sitten hieman jalostin tätä etenemistapaa. Tuolloin olin noin 10 ikävuoden haminoissa, ja huulirasva oli ostettu käteisellä ossuus-kaupasta. Painotan maksutapaa, koska kontanttia oli ja rasvaa riitti. Oikeastaan minun olisi pitänyt puhua wassberg-tekniikan sijasta keskieurooppalaisittain kaeaepioe-tekniikasta - Wassberg oli todellisuudessa vain kopiokissa ja perässähiihtäjä - mutta suuri yleisö tuntee vain ensinnä mainitun nimityksen. Toisesta talvilajista tutun v-tyylin isä muuten ei ole ruotsalainen Jan Boklöv, vaan oma isoisäni, hänkin aikanaan huulirasvan aktiivikäyttäjä. Jälkeenpäin kerrottujen tarinoiden katsannossa isoisäni oli kohtalaisen veemäinen mies ainakin jo 40-luvulla. Onneksi moinen ominaisuus ei ole periytynyt suvussa eteenpäin pienimmässäkään määrin.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
No nyt osui herkkään paikkaan. Siis ainoa kosmetiikkajuttu shampoon, deodorantin ja hammastahnan lisäksi mitä käytän...

Arvasin.. fägärihän sieltä sitten kuitenkin kaikkien kalja- ja pillupuheiden jälkeen paljastui!

Minä käytän huulirasvaa ainoastaan naisten - en tosin Theresen - huulilta annosteltuna. Tuotemerkeistä ei mitään tietoa.. toisinaan ei naisistakaan!
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jokerit
En minä jaksa mitään voiteita, vaan vedän steroideja ihan raakana huulille, oli ne rohtuneet tai ei. Tulee paljon halvemmaksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös