Miksi Blues on perseestä?

  • 6 738
  • 28

ElvisG

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Florida
No, kyllä Blues voi tehdä hankintoja silti. Kohn on ainoa pelaaja joka, on pelannut omalla tasolla. Jos kerran rahaa on. Niin miksi säästellä?
 

Carlos

Jäsen
Uskokaa huviksenne, syy miksi Blues floppaa vuodesta toiseen on:
a) Areenan väritys
b) Pelipaidat, ja niiden väritys

Kaikkea muuta on jo taidettukin vaihdella/kokeilla.

Sininen+musta+valkoinen ja ne vielä sotkettuna tyylittömään kokonaisuuteen, siihen päälle sininen olohuonemainen halli, niin eihän siinä ympäristössä hyvänen aika kukaan ole terävimmillään. Ainakin aina kun meikäläinen menee makkarahalliin, on ihan silmiinpistävää miten ärsykkeetöntä näköalaa on joka puolella, tulos: haukotuttaa.

Vähän räiskyvämpiä värejä sinne tänne, vähän valoisuutta lisää, niin jo alkaa tulostakin tulla. Olen selittänyt tätä jo muutaman vuoden, ja kun trendi ei näytä muuttuvan, alan uskoa siihen koko ajan enemmän. Siihenkin on olemassa muuten syynsä miksi esim. poliisit "pelaavat" sinisissä asuissa.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti ElvisG
Jos kerran rahaa on. Niin miksi säästellä?

Mitä osaa PikkuG ei ymmärtänyt? Salonoja ei halua tehdä joukkueella enempää tappiota kuin mitä se tällä hetkellä tekee. Tästä kun näppärästi lasketaan 1+1 niin tyhmempikin tajuaa ettei joukkueeseen hommata kovalla rahalla staroja vaan ns. parempia rivimiehiä.
 

Toisinajelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Tolpan Kajahdus
Tosiasiahan on, että tämän hetkinen Bluesin esittämä jääkiekko on yhtä seksikästä ja suuria tunteita herättävää kuin 4. divisioonan salibandy. Syötöt kopsahtelee samallla prosentilla lapaan ja satunnaisia yksilösuorituksia nähdään huonolla menestyksellä. Poskea soitetaan samalla prosentilla. Odottakaa kunhan näette Kolanoksen ilmaveivin...

Tämä kausi johtaa parhaimmillaankin sääliplayoffseihin. Minun mielestäni näitä nykyisiä ongelmia eivät uudet pelaajat ratkaise. Tuntuu lähinnä paniikkireaktiolta viimeaikaiseen mediaryöpytyksen johdosta. Toivon totisesti, että olen väärässä ja että sieltä tulee sellainen Eric Hayden, joka pyörii kahdeksikkoa vastustajan viisikon ympärillä.

Toisaalta positiivisia seikkoja haettaessa täytyy antaa täydet pinnat harvalukuiselle fanikatsomolle, joka jaksaa ottelusta toiseen uskoa joukkueeseen ja kannustaa. Itse kun en enää jaksa huutaa ja yritänkin olla nostamatta verenpainelääkityksen määrää nykyisestä. Nykyään tosin ajoitan "medication timen" tuntia ennen mahdollisen ottelun alkua tai vedän oluen hikeen juuri sisään tullessa tai saavun vittumaisesti 5 minuuttia myöhässä, niin saan olla suhteellisen tasaisesti ensimmäisen erän. Eikä olutta juodessa tai hieman myöhässä saapuneena, tarvitse kuunnella sitä helvetin helikopteria saatika sitten nähdä vastustajan ensimmäistä maalia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös