Mikko Myllykoski – Kärppien urheilujohtaja 1.10.2023–

  • 88 550
  • 533

Redimor

Jäsen
– Häntäkin on eniten ihmetyttänyt se, että täällä jää aika paljon jäähyjä viheltämättä liittyen koukkaamisiin, estämisiin ynnä muuhun, Myllykoski kertoo.

Tämä oli aika hyvä kuitti Liigan suuntaan. Siis, miksi Liigassa ei voitaisi ihan aikuisten oikeasti linjata, että mennään taito edellä ja kaikenlaiset estämiset ja koukkaamiset ovat jäähyn arvoisia.

Eilisestä pelistä tuli elävästi mieleen 90-luvun reppuselkäpelaaminen. Kahvausta ei sentään vielä ole sallittu samoissa määrin mutta muuten oli kyllä yläkäden kyynärpää vahvasti vauhteja pois ottamassa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Saa tämä neropatti keksiä nopeita ratkaisuja, koska meni sekoittamaan pakkaa oikein huolella. Valmennusryhmän muutos oli todella huono ja erikoinen. Tämän on vahvistanut myös useammat asiantuntijat. Lyhyellä otannalla voin sanoa, ettei tulos tule tällä menolla ainakaan parantumaan.
Mutta vähänkään pidemmällä otannalla suunta näyttää paljon paremmalta. Sinä olit palstalla Marjamäen puolella, mutta näyttää siltä, että olit aivan väärässä. Bunnamankin sanoo hello.
 

Matala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mutta vähänkään pidemmällä otannalla suunta näyttää paljon paremmalta. Sinä olit palstalla Marjamäen puolella, mutta näyttää siltä, että olit aivan väärässä. Bunnamankin sanoo hello.

Mukava olla väärässä, se on helppo myöntää. Kyllä mulle kelpaa Kärppien menestys. Marjamäestä sanoin aina, ettei hänkään täysin syytön ollut.

Mulla toki ei ole tarvetta tulla kuittailemaan ja laittamaan muita kirjoittajia ignoreen, jotka ovat eri mieltä. Sä tosin väitit varmana tietona, että Kärpillä on alkuvuodesta uusi valmentaja. Kukahan se mahtaa olla?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Sä tosin väitit varmana tietona, että Kärpillä on alkuvuodesta uusi valmentaja. Kukahan se mahtaa olla?
Kävin lukemassa kaikki asiaa käsittelevät viestini, enkä yhdessäkään viestissäni ole kirjoittanut, että Kärpillä on varmasti alkuvuodesta uusi valmentaja.

Tällaisen olin kirjoittanut, vastauksena sinulle kun puolustelit Marjamäkeä ja lyttäsit Mäntymaan: "No otos on kyllä todella lyhyt, mutta Marjamäen otos oli melkein 100 matsia ja tulos oli heikko ja vieläpä heikkenemään päin. Kyllä se Myllykoski uuden päävalmentajan hankkii viimeistään alkuvuodesta jos ja kun Mäntymaa ei suuntaa muuta."

Ja suunta muuttui. Ainakin toistaiseksi. Itsehän kirjoitin myös että antaisin 5 matsia aikaa näyttää tapahtuuko mitään muutosta. Eilinen voitto Tapparasta oli matsi numero viisi.

Keskustelutapasi ei noudata hyviä tapoja, kuten taas sen osoitit valehtelemalla mitä muka olin sanonut, joten heippa taas.
 

Matala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kävin lukemassa kaikki asiaa käsittelevät viestini, enkä yhdessäkään viestissäni ole kirjoittanut, että Kärpillä on varmasti alkuvuodesta uusi valmentaja.

Tällaisen olin kirjoittanut, vastauksena sinulle kun puolustelit Marjamäkeä ja lyttäsit Mäntymaan: "No otos on kyllä todella lyhyt, mutta Marjamäen otos oli melkein 100 matsia ja tulos oli heikko ja vieläpä heikkenemään päin. Kyllä se Myllykoski uuden päävalmentajan hankkii viimeistään alkuvuodesta jos ja kun Mäntymaa ei suuntaa muuta."

Ja suunta muuttui. Ainakin toistaiseksi. Itsehän kirjoitin myös että antaisin 5 matsia aikaa näyttää tapahtuuko mitään muutosta. Eilinen voitto Tapparasta oli matsi numero viisi.

Keskustelutapasi ei noudata hyviä tapoja, kuten taas sen osoitit valehtelemalla mitä muka olin sanonut, joten heippa taas.

Joo ei kyllä rehellisesti sanottuna niin paljon kiinnosta kaivella sun vanhoja viestejä, mutta tuossahan itse sen toit esille. Ei tuo ainakaan mutuilulta kuulostanut.

Myllykoskelle annan posit, kun ei lähtenyt median öyhötykseen mukaan Ritchie -casessa.

Hienosti moralisoit toisia ihmisiä. Hyvä, jos mun tapa ei miellytä. Ei mulla ole tarvetta kuluttaa aikaa sun kanssa keskusteluun. Siitä ei yleensä ole hyötyä moraaliposeerajan kanssa. Toivottavasti pysyn sun ignoressa jatkossakin!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Joo ei kyllä rehellisesti sanottuna niin paljon kiinnosta kaivella sun vanhoja viestejä, mutta tuossahan itse sen toit esille. Ei tuo ainakaan mutuilulta kuulostanut.
Joo, moralisoin ihmisiä, jotka valehtelevat sanomisiani. Niin myös teen jatkossakin. Valehtelijoista se on tietysti ikävä piirre.

Joo, jos Kärpät olisi hävinnyt vaikkapa nämä kaikki viisi matsia, niin olen edelleen varma, että kyllä se Myllykoski uuden valmentajan hankkisi. Mutta miksi kysyt, että milloin se uusi valmentaja tulee, kun suunta muuttui, kun sanoin, että siinä tapauksessa tulee, ellei suunta muutu. Eihän keskustelusi noudata minkäänlaista rehellisyyden ja järjen logiikkaa..
 

Matala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Joo, moralisoin ihmisiä, jotka valehtelevat sanomisiani. Niin myös teen jatkossakin. Valehtelijoista se on tietysti ikävä piirre.

Joo, jos Kärpät olisi hävinnyt vaikkapa nämä kaikki viisi matsia, niin olen edelleen varma, että kyllä se Myllykoski uuden valmentajan hankkisi. Mutta miksi kysyt, että milloin se uusi valmentaja tulee, kun suunta muuttui, kun sanoin, että siinä tapauksessa tulee, ellei suunta muutu. Eihän keskustelusi noudata minkäänlaista rehellisyyden ja järjen logiikkaa..

Ainut joka valehtelee tässä toisten sanomisia olet sinä. Missään viestissä en ole sanonut, että Marjamäki on täysin syytön. Sinä tosin väitit minun olevan Marjamäen "puolella".

Eilen myönsin jo posiketjussa, että olen ollut väärässä ja kritisoinut monia asioita, mutta olen tyytyväinen nykyiseen peli-ilmeeseen.

Ikävää, että nuo vanhat keskustelut painoi noin paljon sun mieltä, että piti päästä kuittailemaan. Toivottavasti ei ihan joulu mennyt pilalle. Ei nähtävästi edes nuo Kärppien mahtavat voitot piristäny mieltäsi. Ei tosin yllätä, jos suosikkijoukkueena on Ukraina ja on tarvetta moralisoida muita keskustelupalstalla.

Hyvää uutta vuotta sullekkin! Eiköhän me molemmat kuitenkin toivota Kärppien parasta.
 

totonboset

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Canes
Edelleenkään en itse pysty tulkitsemaan mitenkään tuosta Kärppien tekstistä sitä, etteikö ensi kauden osalta olisi työ käynnissä. Tekstissä otetaan kantaa tähän hetkeen ja todetaan, että tähän kohtaan, kun Late on saanut kenkää 4h sitten, on Mäntymää valinta pyörittämään arkea vs. se että pyöröovista tuodaan joku toinen sisään.
Ja näinhän siinä kävi, että Mäntymaa "yllättäen jatkaa" Kärpissä päävalmentajana myös tulevalla kaudella. En jaksa yhtään uskoa etteikö näin olisi ollut suunnitelmissa jo silloin kun Lauri Marjamäki päätettiin laittaa pihalle Kärpistä. Oli helppo nostaa Mäntymaa alkuun "väliaikaiseksi valmentajaksi" ja välttää näin isommat soraäänet päätöstä vastaan. Nyt sitten äkkiä Havu kiinni ensi vuodelle, niin että sääleihin pudonnut Kärpät ei vaikuta enää päätökseen tulevan kauden valmentajasta. Tässä toistetaan samaa kuviota kuin Marjamäen jatkosopimuksen kanssa... Toinen vieläkin huolestuttavampi vaihtoehto on se, että kukaan muu ei halua Kärppiin valmentamaan...

Mikä Kärpissä muuttuu tämän päätöksen myötä? Mäntymaa ylistää Marjamäen pelikirjaa ja kertoo, että rakenteet on kunnossa. Sama valmennusryhmä jatkaa Oulussa ja jotenkin näiden herrojen pitäisi saada toiminnan tasoa nostettua. Eikö nämä samat miehet ole hakanneet päätä Raksilan hallin seinään tuloksetta monta kautta. Tässä haiskahtaa nyt vahvasti elokuvan Saunakerholla - Lauri Mikkola jatko-osa Saunakerholla 2 - Ville Mäntymaa.

Mitä vittua Oulun Kärpät?

Vuodesta toiseen sama sähellys jatkuu ja kähvittelyn tulos on taas keväällä se, että palkataan joku fysioterapeutti ja kallonkutistaja lähipiiristä mukaan. Mäntymaan uran kannalta olisi ollut parempi kasvaa vielä korkoa apuvalmentajan pestissä. Ainoa positiivinen asia tässä tilanteessa on se, että saadaan kokeneempi Manner avuksi penkin taakse tälle kaudelle. Muuten kyllä alkoi vituttamaan ja runsaasti.
 

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Ja näinhän siinä kävi, että Mäntymaa "yllättäen jatkaa" Kärpissä päävalmentajana myös tulevalla kaudella. En jaksa yhtään uskoa etteikö näin olisi ollut suunnitelmissa jo silloin kun Lauri Marjamäki päätettiin laittaa pihalle Kärpistä. Oli helppo nostaa Mäntymaa alkuun "väliaikaiseksi valmentajaksi" ja välttää näin isommat soraäänet päätöstä vastaan. Nyt sitten äkkiä Havu kiinni ensi vuodelle, niin että sääleihin pudonnut Kärpät ei vaikuta enää päätökseen tulevan kauden valmentajasta. Tässä toistetaan samaa kuviota kuin Marjamäen jatkosopimuksen kanssa... Toinen vieläkin huolestuttavampi vaihtoehto on se, että kukaan muu ei halua Kärppiin valmentamaan...

Noh, sitä oliko Mäntymää valittu jo joulukuussa ei tiedä kukaan muu kuin hallitus ja Myli - toivottavasti ei ollut.

Ja jos nyt näillä näytöillä Mäntymaa lyödään kiinni kahdeksi vuodeksi niin kovin aikaiselta tuntuu.

Edit: Virallista on: Ville Mäntymaasta Kärppien päävalmentaja – Mikko Manner loppukaudeksi mukaan valmennustiimiin - Oulun Kärpät

Kuten sanottua, hiukan kiireelliseltä tuntuu. Mutta kuten ennenkin, näytöt ratkaisee joten Havu ja Myli, saa suorittaa.
 

Itäpuu

Jäsen
Olen ennenkin puolustellut näitä mm. Ahon tekemiä sopimuksia, mutta se tuppaa olemaan niin, että silloin kun kulkee, niin on muitakin kysyjiä. En ihmettelisi yhtään jos Mäntymaalle olisi tullut tarjouksia muualta. Silloin käännytään UTJ:npuoleen, ja kysytään että "Kaksi vai kolme vuotta? Yhden vuoden lappuun saat pyyhkiä pepasi.."
 

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Mitä vittua Oulun Kärpät?
Tässä olisi kyllä hyvä ketjunavauskin. Voisi kerätä yhteen ketjuun juuri näitä mitä helvettiä hetkiä mitä tämä nykyinen kärppäjohto tarjoilee vähintään kuukausittain.

Ei ole kovin stabiilia tämä Kärppien meno. Pelaajisto vaihtuu tiuhaan, valmentajat vaihtuu tiuhaan pienen piirin sisällä. Tästä on kyllä pitkä matka siihen, että Kärpät olisi vuodesta toiseen oikeasti varteenotettava mestariehdokas muillakin mittareilla kuin pelaajabudjetilla.
 

Käppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olisi kiva tietää kuinka paljon Myllykoski oikeasti itse vaikuttaa näihin valintoihin? Tuntuu, että hallituksesta tulee sitä viestiä, että "tee näin ja tee näin". Onhan siellä tietysti vielä Kukkonenkin jonka toimenkuvasta ei ole kyllä mitään hajua. Lassen piti keskittyä enemmän tämän kauden joukkueeseen kun Myllykoski rakentaa ensi kauden joukkuetta, mutta tuntuu kyllä, että kaikki hankinnat ovat Myllykosken käsialaa.

Toki jos Mäntymaa onnistuu niin tämähän näyttäytyy vuoden päästä fiksuna vetona kun ei palkattu mitään kallista vanhusta penkin taakse. Mäntymaan palkka nyt ei pitäisi taivasta hipoa.
 

Håkanhead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Altavastaajat
Olen ennenkin puolustellut näitä mm. Ahon tekemiä sopimuksia, mutta se tuppaa olemaan niin, että silloin kun kulkee, niin on muitakin kysyjiä. En ihmettelisi yhtään jos Mäntymaalle olisi tullut tarjouksia muualta. Silloin käännytään UTJ:npuoleen, ja kysytään että "Kaksi vai kolme vuotta? Yhden vuoden lappuun saat pyyhkiä pepasi.."

On varmasti tullut tarjouksia, mutta ei Liigasta. Tai no ehkä Harri Aho on vanhasta tottumuksesta tarjonnut suoraa 2v pahvia keltanokalle. Ei ole tarkoitus lytätä Mäntymaata, mutta onhan se nyt aika hurjaa lyödä suoraan 2v pahvi hanskaan kaverille, joka ei ole miesten sarjoissa valmentanut edes vuotta päävalmentajan tontilla.

Hyvältähän meno on näyttänyt tämän lyhyen stintin ajan, mutta tästä pitäisi olla todella pitkä matka Oulun Kärppien viralliseksi päävalmentajaksi. Yllättävän läheltä nämä meidän rekryt taas tulevat, siihen ei ilmeisesti ole tulossa mitään muutosta. Tai no miksi tulisi, meillä menee niin uskomattoman hyvin.
 

Itäpuu

Jäsen
On varmasti tullut tarjouksia, mutta ei Liigasta. Tai no ehkä Harri Aho on vanhasta tottumuksesta tarjonnut suoraa 2v pahvia keltanokalle. Ei ole tarkoitus lytätä Mäntymaata, mutta onhan se nyt aika hurjaa lyödä suoraan 2v pahvi hanskaan kaverille, joka ei ole miesten sarjoissa valmentanut edes vuotta päävalmentajan tontilla.

Hyvältähän meno on näyttänyt tämän lyhyen stintin ajan, mutta tästä pitäisi olla todella pitkä matka Oulun Kärppien viralliseksi päävalmentajaksi. Yllättävän läheltä nämä meidän rekryt taas tulevat, siihen ei ilmeisesti ole tulossa mitään muutosta. Tai no miksi tulisi, meillä menee niin uskomattoman hyvin.
Oliko niitä vapaita _parempia_ vaihtoehtoja kuinka paljon?
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Oliko niitä vapaita _parempia_ vaihtoehtoja kuinka paljon?
Kärpät lukitsi teoriassa itsensä juuri 2,5 vuodeksi keltanokan ohjaksiin. Vaikka niitä valmentajia ei juuri nyt ollut spekseihin sopivaa markkinoilla, niin ei se selitä eikä "oikeuta" näin pitkää Havun sopparia.
 

Håkanhead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Altavastaajat
Oliko niitä vapaita _parempia_ vaihtoehtoja kuinka paljon?

Parempia kuin Mäntymaa, joka on valmentanut 8 peliä? Uskallaan väittää, että on aika paljonkin. Mutta vastatakseni kysymykseesi kunnolla, minun ja muiden pitäisi tietää mikä on Mäntymaan taso päävalmentaja. Se selviää vasta siinä vaiheessa, kun mies ottaa joukkueen vastuulleen kauden alusta alkaen ja näyttää minkälaista peliä hän peluuttaa.

Oletko sinä siis sitä mieltä, että Kärpät on se paikka, jossa selvitään onko henkilöstä X päävalmentajaksi Liigassa, ja vielä suoralla monivuotisella pahvilla?
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Erikoinen sopimus. Olisivat tehneet vuoden jatkon optiolla. Mutta ei, suoraan kahden vuoden lappu.

Nythän Mäntymään painetila muuttui täysin toisenlaiseksi. Nyt on pakko onnistua, tähän asti on saanut vetää kohtuu paineettomasti, koska väliaikaisuus.

Kovaan paikkaan Myllykoski ja Mäntymaa itsensä laittoivat.
 

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Olen sitä mieltä, että Myllykoski pitää arvioida kunnolla sitten, kun tulokset siihen antavat mahdollisuuden. Ehkä keväällä ensimmäisiä linjanvetoja, ja viimeistään vuoden päästä.

Myli on ollut puikoissa kohta 4kk ja sekä pelaajaliikennettä, että valmentajaliikennettä on ollut - sisään ja ulos.

Mutta kuormana on vielä aika paljon Hapan tekemiä rasitteita, ja mitä tulee Mäntymaahan: Kysymysmerkkejä on minullakin ja olen yllättynyt ratkaisusta, mutta tosiasia on, että faktisia syitä leimata Havu ja sitä kautta Myli epäonnistuneiksi ei vielä ole - kuten ei ole onnistumisenkaan suuntaan.

Myli rakentaa omaa valtakuntaansa, purkaen pala palalta Ahon linnoitusta, ja omana peruskivenään hän on kiinnittänyt Havun ykkösvalmentajaksi. Aika kertoo, onko tämä ratkaisu oikea.

Summa summarum - puhtaati tulosten valossa mielestäni Mylin arvioinnin aika ei vielä ole, otantaa kun ei oikein ole.
 

Itäpuu

Jäsen
Parempia kuin Mäntymaa, joka on valmentanut 8 peliä? Uskallaan väittää, että on aika paljonkin. Mutta vastatakseni kysymykseesi kunnolla, minun ja muiden pitäisi tietää mikä on Mäntymaan taso päävalmentaja. Se selviää vasta siinä vaiheessa, kun mies ottaa joukkueen vastuulleen kauden alusta alkaen ja näyttää minkälaista peliä hän peluuttaa.

Oletko sinä siis sitä mieltä, että Kärpät on se paikka, jossa selvitään onko henkilöstä X päävalmentajaksi Liigassa, ja vielä suoralla monivuotisella pahvilla?
Rohkea väite, että on paljonkin vapaita parempia valmentajia, jotka ovat kiinnostuneita tulemaan kärppiin. Ja vielä mieluummin vuoden sopimuksella ja optiolla. Siinä on pari muuttujaa...
Varmaan sinä kuten minäkin toivotettiin kokenut Marjamäki avosylin Kärppiin. Ei se ihan putkeen mennyt. Ja Marjamäelläkin pitkä sopimus, koska ei varmasti olisi lyhyellä tullut. Neuvotteluissa on aina vähintään kaksi osapuolta, joilla on erilaisia sivuvoimia vetämässä johonkin suuntaan.
Toisaalta ei täällä tarvi välittää realismista, joten ei muuta kuin suolaa perseelle ja kaikille kenkää.
 

Håkanhead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Altavastaajat
Rohkea väite, että on paljonkin vapaita parempia valmentajia, jotka ovat kiinnostuneita tulemaan kärppiin. Ja vielä mieluummin vuoden sopimuksella ja optiolla. Siinä on pari muuttujaa...

Ilmeisesti et lukenut viestiäni ollenkaan? Mitä ihmettä sinä höpiset?

Varmaan sinä kuten minäkin toivotettiin kokenut Marjamäki avosylin Kärppiin. Ei se ihan putkeen mennyt. Ja Marjamäelläkin pitkä sopimus, koska ei varmasti olisi lyhyellä tullut. Neuvotteluissa on aina vähintään kaksi osapuolta, joilla on erilaisia sivuvoimia vetämässä johonkin suuntaan.
Toisaalta ei täällä tarvi välittää realismista, joten ei muuta kuin suolaa perseelle ja kaikille kenkää.

Sinulla ei tunnu olevan mitään hajua minkä takia ihmiset kritisoivat tätä sopimusta. Lue viestini uudelleen ja jos ei vieläkään aukea, niin sitten meillä on aika iso ongelma käsillä.
 

Wilderness

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minnesota Wild
Rohkea väite, että on paljonkin vapaita parempia valmentajia, jotka ovat kiinnostuneita tulemaan kärppiin. Ja vielä mieluummin vuoden sopimuksella ja optiolla. Siinä on pari muuttujaa...
Varmaan sinä kuten minäkin toivotettiin kokenut Marjamäki avosylin Kärppiin. Ei se ihan putkeen mennyt. Ja Marjamäelläkin pitkä sopimus, koska ei varmasti olisi lyhyellä tullut. Neuvotteluissa on aina vähintään kaksi osapuolta, joilla on erilaisia sivuvoimia vetämässä johonkin suuntaan.
Toisaalta ei täällä tarvi välittää realismista, joten ei muuta kuin suolaa perseelle ja kaikille kenkää.
Jos Kärppiin ei ole yhtään imua parempien valmentajien keskuudessa, niin tilanne on entistä pahempi.

Muistetaan myös, että Marjamäki ei tullut pitkällä sopparilla Kärppiin. Aho sorvasi hänelle pitkän jatkosopimuksen ensimmäisen vuoden aikana.
 

Itäpuu

Jäsen
Muistetaan myös, että Marjamäki ei tullut pitkällä sopparilla Kärppiin. Aho sorvasi hänelle pitkän jatkosopimuksen ensimmäisen vuoden aikana.
Kevät ja vanhat muistot varmaan... Olikohan tuolloin vaihtoehtoja saatavilla ja montako parempaa kuin mikä fiilis Marjamäestä tuolloin oli? Ei voi tietää. Sen voi tietää, että Marjamäki ei varmasti mitään vuoden jatkoa tai optioita olisi hyväksynyt, ja valmentaja on oltava tiedossa, kun hyviä pelaajia yritetään hommata.

Ilmeisesti et lukenut viestiäni ollenkaan? Mitä ihmettä sinä höpiset?

Sinulla ei tunnu olevan mitään hajua minkä takia ihmiset kritisoivat tätä sopimusta. Lue viestini uudelleen ja jos ei vieläkään aukea, niin sitten meillä on aika iso ongelma käsillä.
Ei meillä, tai ainakaan minulla, ole mitään ongelmaa, eikä niitä ainakaan aiheuta anonyymi keskustelupalsta. Koitin vain kertoa mielipiteenäni, että tämä saattoi olla kaikista paras saatavilla oleva vaihtoehto. Ehkä olikin, kun siihen kerran päädyttiin? Ei ainakaan tahallaan valittuu huonompaa. Ensi vuoden valmentaja on kuitenkin oltava tähän aikaan vuodesta tiedossa.
Kritisoidahan saa ja pitää, ei siinä mitään. Se on joskus vähän raskasta, ettei viitsitä yhtään miettiä, että miten oikea maailma toimii. Mutta kuten sanoit, niin Mäntymaan tasohan nähdään kevään ja syksyn aikana. Jälleen joutui UTJ ennustamaan tulevaisuutta.
 

Håkanhead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Altavastaajat
Ei meillä, tai ainakaan minulla, ole mitään ongelmaa, eikä niitä ainakaan aiheuta anonyymi keskustelupalsta. Koitin vain kertoa mielipiteenäni, että tämä saattoi olla kaikista paras saatavilla oleva vaihtoehto. Ehkä olikin, kun siihen kerran päädyttiin? Ei ainakaan tahallaan valittuu huonompaa. Ensi vuoden valmentaja on kuitenkin oltava tähän aikaan vuodesta tiedossa.
Kritisoidahan saa ja pitää, ei siinä mitään. Se on joskus vähän raskasta, ettei viitsitä yhtään miettiä, että miten oikea maailma toimii. Mutta kuten sanoit, niin Mäntymaan tasohan nähdään kevään ja syksyn aikana. Jälleen joutui UTJ ennustamaan tulevaisuutta.

Eli sinullakaan ei ole hajua mikä on Mäntymään taso? Ja se on hyväksyttävää, että Suomen suurin urheiluseura on se paikka, jossa näitä asioita kokeillaan? Sinulla tuntuu olevan vaatimustaso samalla tasolla toimiston kanssa. Ei tarvitse ihmetellä, miksi tämä Kärppien kannattaminen on tälläistä kärvistelyä.

Myös se on raskasta, jos joku ei ymmärrä luettua eikä näin ollen pääse sisäistämään vastakkaisen mielipiteen omaavien kirjoittajien pointteja. Toistellaan vain papukaijana fraaseja; "oikeassa elämässä eri tavalla ja neuvotteluissa monta eri puolta".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös