Mikäs sen biisin nimi olikaan? – biisi hukassa -ketju

  • 1 377 373
  • 7 308

J.Shelley#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP,Toronto Maple Leafs.
Mikä kappale on se joka alkaa ainakin Synergia-areenalla aina kohdasta "seen me..." jne? Laulaja on ainakin omiin korviini miespuolinen. Tänään soi ainakin kolmannessa erässä.

Tiedän, vihjeet ovat huonot.


Heitän tämän aivan hatusta, mutta olisiko Timo Kotipelto - Serenity mahd. oikea vastaus?
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Mikä kappale on se joka alkaa ainakin Synergia-areenalla aina kohdasta "seen me..." jne? Laulaja on ainakin omiin korviini miespuolinen. Tänään soi ainakin kolmannessa erässä.

Tiedän, vihjeet ovat huonot.

Rolling Stonesin Anybody Seen My Baby kenties?
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Mikä biisi soi nykyään pyörivässä Tjäreborgin matkatoimiston mainoksessa missä ihmiset juoksentelevat ympärinsä. Kuulostaa Tom Jonesille, tai hyvin saman tyyliselle, mutta en ole kyllä koskaan kuullut muualla saati tiedä kappaleen nimeä.
 

Arzei

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Hakusessa sellainen biisi jossa lauletaan suurin piirtein seuraavasti: "Olen surullinen, olen tavallinen, lähden luotasi pois, taas rakastaen."
 

HockeyNator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, kaikki junnut
Hakusessa sellainen biisi jossa lauletaan suurin piirtein seuraavasti: "Olen surullinen, olen tavallinen, lähden luotasi pois, taas rakastaen."

Tarkoitatko "Olen surullinen, olen vaarallinen, lähdin luotasi pois, sua satuttaen"? Se olisi Neljä Ruusua - Nuoli Ja Sydän. Youtubea ei ole tarjolla, mutta tässä sanat.
 

U2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & anyone against russia...
Edit: Hidas, jopa näin aamuyöstä.
 

Sirad

Jäsen
Suomalainen rap-biisi haussa, jossain vaiheessa kaveri lausuu "hifki määrää ku Adolf Ehrnrooth".


Edit.
No just sillon se löyty sitten ominkin avuin.
Ja kyseessähän on Loost Koos - Helsinkii, tarjolla myös tuubissa.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Katsotaan, josko joku muistaisi, koska itsellä pätkii nyt sen verran pahasti. Tuntomerkit:

Tännekin linkitetty, raakaa metallia soittava bändi, jossa erittäin vakuuttavasti örisevä naislaulaja. Video on muistaakseni kuvattu jossain vankilassa, tai ainakin sinne päin. Häiritsee, kun en saa bändin muistaakseni kaksiosaista nimeä päähäni. Auttakee!
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kiitos kiitos, mutta ei osunut oikeaan vieläkin. Arvailuleikiksi menee, joten yritän selvittää hakemani bändin ja biisin jostain muualta. En lepää ennen kuin video on löytynyt.

*edit*

On se vaan niin helpottavaa, kun joku kauan haettu asia tulee jostakin aivoijen perukoilta mieleen. Hakemani bändi oli Walls of Jericho ja biisi on nimeltään A Trigger Full of Promises. Jes!

Video

Ei se niin örinää ollutkaan kuin muistin, mutta tuo siis oli hakusessa. Kiitos Mikko kuustonniselle etsinnästä ja parin mielenkiintoisen, minulle toistaiseksi tuntemattoman bändin esiin nostamisesta.
 
Viimeksi muokattu:

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Muutaman viikon on radiossa nyt pyörinyt kappale, jossa laulajana nainen ja biisissä toistuu monta kertaa ..nyt on elokuu.. Siis esittäjä tälle?
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Muutaman viikon on radiossa nyt pyörinyt kappale, jossa laulajana nainen ja biisissä toistuu monta kertaa ..nyt on elokuu.. Siis esittäjä tälle?

Laita päivällä telkkarista Voice-kanava auki, niin takaan että vähän ajan päästä tuo soi siellä... INHOON tota määkimistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös