Mikäs sen biisin nimi olikaan? – biisi hukassa -ketju

  • 1 372 461
  • 7 308

Spire

Jäsen
Kokeillaas josko Jatkoajan keskustelupalsta tarjoaisi tähänkin avun. Kyseessä biisi jota olen etsiskellyt ainakin 8 vuoden ajan aina silloin tällöin, mutta biisiä ei vain löydy. En ole kyseistä biisiä kuullutkaan varmaan liki 10 vuoteen. Tullut ajateltua, että olenko p*rkele kehitellyt itse koko biisin, kun ei muka mistään tule vastaan, mutta ei kyllä tämä biisi on olemassa.
Tuntomerkit ovat varsin onnettomat ja laihat, mutta täällä on sellaista tietäjää ja löytäjää että en ihmettelisi jos joku saattaisi tarjotakkin oikeaa biisiä tuntomerkeistä huolimatta.

-Olen aika varma että biisi lasketaan ROCK-kategoriaan
-Luulisin että biisi on 90- tai 2000-luvun tuotantoa
-Biisissä on muistaakseni jonkin pituisia osuuksia missä on lapsia laulamassa/toistamassa jotain tyyliin ''Lalalalalala, lalalalaa TAI Nananananana, nananananaa (voi mennä aivan perseelleen tämä, ja siellä voidaan sanoa jotain aivan muutakin mutta jotain tämmöistä itse muistelen)
-Mieslaulaja

Kuten sanoin vaikea tehtävä, kun biisistä ei hirveästi muista saatika että siitä osaisi kertoa. Saan vain omaan päähäni aina sen tietyn kohdan joka toistuu ja toistuu.. Aina ennen on biisit löytyneet eikä niiden etsimiseen ole tullut paljoa aikaa käytettyä, mutta tämän etsimiseen on tullut käytettyä tunteja, googlailtua vaikka ja mitä, kuunneltua useita soittolistoja youtubesta, mutta turhaan. ÄRSYTTÄVÄÄ!
Mistä kuulit kappaleen? Radiosta vai jostain muualta? Osaatko sanoa laulettiinko englanniksi? Oliko kappaleessa synkkä tai painostava tunnelma, vai pirteämpi meno?
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kokeillaas josko Jatkoajan keskustelupalsta tarjoaisi tähänkin avun. Kyseessä biisi jota olen etsiskellyt ainakin 8 vuoden ajan aina silloin tällöin, mutta biisiä ei vain löydy. En ole kyseistä biisiä kuullutkaan varmaan liki 10 vuoteen. Tullut ajateltua, että olenko p*rkele kehitellyt itse koko biisin, kun ei muka mistään tule vastaan, mutta ei kyllä tämä biisi on olemassa.
Tuntomerkit ovat varsin onnettomat ja laihat, mutta täällä on sellaista tietäjää ja löytäjää että en ihmettelisi jos joku saattaisi tarjotakkin oikeaa biisiä tuntomerkeistä huolimatta.

-Olen aika varma että biisi lasketaan ROCK-kategoriaan
-Luulisin että biisi on 90- tai 2000-luvun tuotantoa
-Biisissä on muistaakseni jonkin pituisia osuuksia missä on lapsia laulamassa/toistamassa jotain tyyliin ''Lalalalalala, lalalalaa TAI Nananananana, nananananaa (voi mennä aivan perseelleen tämä, ja siellä voidaan sanoa jotain aivan muutakin mutta jotain tämmöistä itse muistelen)
-Mieslaulaja

Kuten sanoin vaikea tehtävä, kun biisistä ei hirveästi muista saatika että siitä osaisi kertoa. Saan vain omaan päähäni aina sen tietyn kohdan joka toistuu ja toistuu.. Aina ennen on biisit löytyneet eikä niiden etsimiseen ole tullut paljoa aikaa käytettyä, mutta tämän etsimiseen on tullut käytettyä tunteja, googlailtua vaikka ja mitä, kuunneltua useita soittolistoja youtubesta, mutta turhaan. ÄRSYTTÄVÄÄ!
Tämä on helppo. Se on Hardcore Superstar yhtye ja kappale on We Don't Need a Cure
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kokeillaas josko Jatkoajan keskustelupalsta tarjoaisi tähänkin avun. Kyseessä biisi jota olen etsiskellyt ainakin 8 vuoden ajan aina silloin tällöin, mutta biisiä ei vain löydy. En ole kyseistä biisiä kuullutkaan varmaan liki 10 vuoteen. Tullut ajateltua, että olenko p*rkele kehitellyt itse koko biisin, kun ei muka mistään tule vastaan, mutta ei kyllä tämä biisi on olemassa.
Tuntomerkit ovat varsin onnettomat ja laihat, mutta täällä on sellaista tietäjää ja löytäjää että en ihmettelisi jos joku saattaisi tarjotakkin oikeaa biisiä tuntomerkeistä huolimatta.

-Olen aika varma että biisi lasketaan ROCK-kategoriaan
-Luulisin että biisi on 90- tai 2000-luvun tuotantoa
-Biisissä on muistaakseni jonkin pituisia osuuksia missä on lapsia laulamassa/toistamassa jotain tyyliin ''Lalalalalala, lalalalaa TAI Nananananana, nananananaa (voi mennä aivan perseelleen tämä, ja siellä voidaan sanoa jotain aivan muutakin mutta jotain tämmöistä itse muistelen)
-Mieslaulaja

Kuten sanoin vaikea tehtävä, kun biisistä ei hirveästi muista saatika että siitä osaisi kertoa. Saan vain omaan päähäni aina sen tietyn kohdan joka toistuu ja toistuu.. Aina ennen on biisit löytyneet eikä niiden etsimiseen ole tullut paljoa aikaa käytettyä, mutta tämän etsimiseen on tullut käytettyä tunteja, googlailtua vaikka ja mitä, kuunneltua useita soittolistoja youtubesta, mutta turhaan. ÄRSYTTÄVÄÄ!
Oisko se tämä:



 

Horna

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Boston Bruins, Vimpelin Veto
Tämä on helppo. Se on Hardcore Superstar yhtye ja kappale on We Don't Need a Cure
Viestistä huokuu kyllä sellainen varmuus ja no perkele olihan se helppo! Hemmetinmoinen KIITOS!
Ompa mahtava tunne, kun kuten mainitsin niin kyseistä biisiä on oikeasti etsittykin jonkinverran. Olisi pitänyt vaan jo vuosia sitten ymmärtää, että Jatkoajastahan se tähänkin löytyisi vastaus.
 

ace

Jäsen
Paskalista ketjuun olisi yksi biisi hukassa. Brittipoppia 80-luvulta, biisin kertsissä mainitaan Nigel, tosin niin epäselvästi ettei meinaa saada selvää. En muista kuuluuko Nigel itse biisin nimeen. Video kyvattu jossain peribrittiläisessä katu- tai pihamiljöössä ja kuuluisi Paskalista - Musiikkivideo edition ketjuun.

Mahtaako kukaan näin hatarista muistikuvista tunnistaa?
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Paskalista ketjuun olisi yksi biisi hukassa. Brittipoppia 80-luvulta, biisin kertsissä mainitaan Nigel, tosin niin epäselvästi ettei meinaa saada selvää. En muista kuuluuko Nigel itse biisin nimeen. Video kyvattu jossain peribrittiläisessä katu- tai pihamiljöössä ja kuuluisi Paskalista - Musiikkivideo edition ketjuun.

Mahtaako kukaan näin hatarista muistikuvista tunnistaa?
Minulle ei tule katumiljööstä ja brittiläisyydestä muuta mieleen kuin:

Dexy's Midnight Runners - Come On Eileen


(Kai se Eileen voi kuulostaa Nigelilta esimerkiksi kännissä? Tosin paskaa tästä ei saa tekemälläkään.)


E
XTC:llä on kappale Making Plans For Nigel (joka mainitaan myös kertsissä). Tosin katuja tästä videosta ei taida löytyä.


 

ace

Jäsen
Minulle ei tule katumiljööstä ja brittiläisyydestä muuta mieleen kuin:

Dexy's Midnight Runners - Come On Eileen


(Kai se Eileen voi kuulostaa Nigelilta esimerkiksi kännissä? Tosin paskaa tästä ei saa tekemälläkään.)

Juu ei ole tämä, tämähän oli tai on isompikin hitti. Etsimäni biisiä en ole koskaan kuullut muualla kuin jollain musakanavalla missä soitettiin 70-90 luvun musaa.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
@ace
Editoin edelliseen viestiini toisenkin ehdokkaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: ace

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Nyt jäi vaivaamaan. Joku tuttu biisi alkaa tuolla samalla omituisella äänellä kuin tämäkin, mutta kun en millään saa päähäni, mikä. Osaako kukaan auttaa?

Suomen erooooooottisin tyttöviisikko (ei S.Marinin hallitus) ja koko kesän paljasta pintaa. Juuh. 1992 oli jo paskaa - eikä aika ole mullannut puistoa.



EDIT: Ei enää mitään, keksin ite!


 
Viimeksi muokattu:

Eetska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Youtubessa joskus näin vanhemman videon Tomorrowlandista. Biisi muistaakseni alkaa kauniilla pianon säestyksellä ja samaan aikaa punaiset(?) ilotulitteet paukkuu pianon tahtiin.. Raastanut jo pidemmän aikaa tämä oikosulku.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013

Eetska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
No löytyihän se.. en osaa linkata suoraan youtubea tähän puhelimella, mutta vuosi oli 2009 ja Moby esiintyjänä.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Musiikkivideo ja kappale myös toki haussa.

Biisissä mieslaulaja höpisee jostain "drum and the bass take take take down" tms ja sitten on mystinen "papa papa paa papa paa pa" hyräily. Musiikkivideossa mies muistaakseni mätkii jättimäisiä robottinalleja turpaan ja ryömii ilmastointikanavissa.

Auttakkee.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Missä biisissä mies laulaa toistaen "akkou veijaa zumbaae" (tai "zumbaaje")? Sävelet tod.näk. c-c-c-g-c-c-c

Aikakausi tod.näk. 1990-luvun alkupuolta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös