Mikä veljes olet seitsemästä veljeksestä?

  • 9 124
  • 56

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mä olen Simeoni. "Vaikeuksia kohdatessasikin jatkat päättäväisesti sillä tiellä, jonka olet valinnut. Mutta muista, että on muitakin vaihtoehtoja!"

Kuinkas siinä laulussa sanottiinkaan? "Simeoni liuhuparta, valittaa se ihmisparka. Syntinen saatana kurja." Vai miten se oli? Ei mulla liuhupartaa kyllä ole.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja minä olen Eero.

"Todellinen menestyjäluonne ja muiden mielestä joskus ehkä vähän liiankin terävä."
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Simeoni olen, kuten arvasinkin.

Tämän kanssa voi elää. Ainakin helpommin kuin taannoisen eläintestin kanssa. Olin norppa.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ja vielä yksi Simeoni lisää... Ja minulla on vielä se partakin... Joskaan ei ihan mikään liuhumallinen mutta parta kuitenkin.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Aapo tuli tulokseksi täälläkin. Puheenjohtaja puheenjohtaja...
 

Anders

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Juhani: Et pelkää mitään, etkä ketään. Elät tunteella, mutta muista huomioida mitä ympärilläsi tapahtuu.

Täh.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Täältä löytyy sitten testin mukaan palstalaisten ensimmäinen Timo. No mikäs siinä...
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Palstalaisten ensimmäinen Lauri. Meinaa, että minussa olisi vähän vaihtoehtoihmistä. Onkohan se hyvä vai huono asia.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Eeropa hyvinkin.

Olen todellinen menestyjäluonne, muiden mielestä ehkä vähän liiankin terävä joskus.

Tiesin tämän kyllä ilman testiäkin ;)
 

Haukka68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kerrankin vastaus jota odotti ja halusi.

OLEN JUHANI, palstan eka?

Olenhan muutenkin perheemme vanhin poika/lapsi, siis vanhempi poika kahdesta, ja etunimen nimipäivä on sama kuin Juhanin.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Eero tuli tulokseksi. Jotenkin tuon osasi arvata mutta kivojahan nää tämmöset testit on.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Juhani ihan selkeästi. Toisin kuin sielunveljeni, opin lukemaan jo vähän ennen 4-vuotispäivääni, mutta olisi se käynyt Kiven Juhaniltakin suotuisissa olosuhteissa.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Juhani tuli itsellenikin. Ehkä hieman yllättäen. Ennen testin tekemistä arvelin Aapon olevan lähimpänä itseäni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös