Mikä veljes olet seitsemästä veljeksestä?

  • 9 133
  • 56

Voittaja

Jäsen
Aapo olen ilmeisesti itsekin, tai ainakin niin tuo testin tulos kertoi. Onko missään mielenkiintoisessa paikassa puheenjohtajan paikkoja auki?
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Mitään tai ketään pelkäämätön Juhani.
 

Metalheart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Chris Pronger, HC '05 Banská Bystrica
Lauri.

Ilmeisesti tällä palstalla vähemmistöedustaja tässä asiassa, vasta palstan toinen laskujeni mukaan. Vaihtoehtoihminen, jolla on kyky ottaa kantaa asioihin ja antaa palaa tarpeen vaatiessa, vaikka suurimman osan ajasta pitää ajatuksensa omina tietoinaan . Mikäpäs siinä...
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Aapohan sieltä tuli. En kyllä ihan osta tuota juttua, että olisin puheenjohtaja-ainesta.
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Myös Juhani täällä. Toinen nimeni muuten sattuu olemaan Juhani.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Olen Simeoni eli syntinen, saatana kurja. Sopii kyllä. Hyvin tuo testi toimii edelleen kuuden vuoden jälkeenkin.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Timo. Olikohan se sellainen HMV-veljes? Ei tule mitään erityistä mieleen, enkä muista mitä se teki siinä laulussa.

E: "Yksinkertainen, mutta suosittu ...". Kertoo WIkipedia. Menee sentään puolet oikein.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Kiva kun tälläisiin itsetutkiskelua stimuloiviin ei-niin-vakaviin juttuihin sattumoisin törmää.

Odotin Simeonia mutta Laurin pukkas. "Sinussa taitaa olla vähän vaihtoehtoihmistä"

No ei perkeles oo. Pelletesti on tämä. Pitäisköhän tehdä uusiksi, minä en suostu olemaan vähänkään vaihtoehtoihminen.

Ei olekaan ollenkaan kivaa tälläisiin testeihin törmääminen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös