Mikä on seksuaalinen suuntautumisesi?

  • 45 579
  • 375

Mikä on sinun seksuaalinen suuntautumisesi?

  • Hetero

    Ääniä: 341 92,7%
  • Homo

    Ääniä: 10 2,7%
  • Bi

    Ääniä: 17 4,6%

  • Äänestäjiä
    368

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Mack
Mutta todellakin homot ja urheilu on todellinen tabu maailmassa.

Tämä on totta. Esimerkiksi Carl Lewisin yhteydessä jätettiin aina häveliäästi mainitsematta tällainen pikku yksityiskohta.

Olen muuten tarkentanut kantaani originaalikysymykseen: olen heteka!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minä vastasin tuon "en ole varma". Tosiasiassa olen kyllä hetero, eli en ainakaan homoseksuaali. Mihin tuo en ole varma liittyy, on se että suhteiden luominen (naisiin) on vaikeaa erinäisistä syistä. Aavistuksen tulee tuo vladin aloitus mieleen tässä asiassa joiltain osin. Eli tunteet velloo milloin mitenkin. Olen kuitenkin mieleltäni avoin ihminen ja en, vaikka toisinaan toista näytänkin, tyrmää ihmisiä edes sukupuolikäyttäytymiseltään erityisemmin. Rajatkin on toki olemassa.
Bi-seksuaaleja tunnen moniakin, enimmäkseen naisia, mutta yhden miehenkin. Olen jutellut sentyyppisten ihmisten kanssa paljon ja tullut siihen tulokseen että itsessänikin saattaa olla aavistus sellaista, tai ainakin ymmärrän sitä suuntausta.

Varmaankin vähän sekavaa tämä, mutta noin se menee. Hetero siis olen, mutta kuinka täydellisen puhdas; on ajan ja tilanteiden kertoma totuus.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Miltä näyttää?

Tähän mennessä kyselyyn on vastannut 220 jatkoaikalaista. Kyselyn alkuvaiheissa seksuaalisiin vähemmistöihin kuuluvien joukko oli yllättävän suuri mutta nyt lukemat alkavat vaikuttaa totutunkaltaisilta eli heterot ovat selkeästi suurin ryhmä. Kaikesta huolimatta vähemmistöjen osuus on mielestäni yllättävänkin suuri sillä kuvittelin suhteen olevan vieläkin selkeämmän heteroiden hyväksi, (otanta tosin ei ole kovinkaan suuri jotta mitään pitkälle meneviä johtopäätöksiä voi vetää, lisäksi tällaiseen kyselyyn sisältyy riski huijaamisesta).

Seuraavaksi lukemat tällä hetkellä (01:30):

Hetero: 193 (korjattu lukema eli punaiset_lasit vastaus siirretty kuuluvaksi tänne).
Homo: 10. (korjattu, ks. yllä).
Lesbo: 10.
Bi-seksuaali: 13.
En ole varma...: 9.
Jokin muu: 6.

Homojen ja lesbojen yhtä suuri lukumäärä on hivenen yllättävä, yhteiskunnassa kuitenkin vallitsee ilmeisesti tilanne jossa homoja on selkeästi enemmän kuin lesboja. Tosin naisilla ilmeisesti suhtautuminen omaan seksuaalisuuteen ei ole niin neuroottista kuin miehillä, (Snakster toikin tämän seikan esille), joten onko sitten niin, että tosiasiassa heidän osuus bi-seksuaalien joukossa - mahdollisesti myös tässä kyselyssä - kuin yleisesti, on suurempi kuin bi-miesten osuus. Näin sitten seksuaalisesti poikkeavien naisten lukumäärä yhteensä nousisi merkittävästi miesten vastaavaa suuremmaksi.

Tai toinen, ehkäpä oikeampi, vaihtoehto on se, että koska naisten suhtautuminen seksuaalisuuteen ei ole niin rajoittunutta kuin se miehillä yleensä on, ei heille synny samanlaisia estoja jolloin pienet poikkeavuudet ovat hyväksyttävämpiä kuin miehillä, mikä taasen aiheuttaa sen, että heterona itseään pitävä nainen voi samalla omata osan joka on esim. bi, ilman, että nainen kokee olevansa bi. Meniköhän liian monimutkaiseksi?

Oli miten oli, kiitokset kaikille jotka ovat tähän mennessä nähneet vaivaa sen verran, että ovat jaksaneet vastata esitettyyn kysymykseen, ja erityiskiitos niille jotka ovat vieläpä ottaneet osaa viestin muodossa käsillä olevaan kysymykseen. Katsotaan mitä jatko tuo tullessaan...

vlad#16.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Viestin lähetti Mack


Mutta todellakin homot ja urheilu on todellinen tabu maailmassa.

Totta. Tälläkin hetkellä Suomessa on paljon kaapissa eläviä homourheilijoita. Eivät uskalla tulla esiin, koska ilmapiiri on edelleen vihamielinen. Ymmärrän kyllä hyvin. Olisihan se shokki kaikille jos joku tyttöjen suosikki ilmoittaisi yllättäen olevansa homo ja seurustelevansa miehen kanssa. Heihei sponsorimarkoille.
 

Ice-hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
TAKUUVARMA HETERO!

Hitto, oon mä rasistikin joten voin tunnustaa että mielestäni
homot, lesbot jne.. saa tehdä mitäs lystää -> siellä kaapissa!!!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Re: Miltä näyttää?

Viestin lähetti vlad

Tai toinen, ehkäpä oikeampi, vaihtoehto on se, että koska naisten suhtautuminen seksuaalisuuteen ei ole niin rajoittunutta kuin se miehillä yleensä on, ei heille synny samanlaisia estoja jolloin pienet poikkeavuudet ovat hyväksyttävämpiä kuin miehillä, mikä taasen aiheuttaa sen, että heterona itseään pitävä nainen voi samalla omata osan joka on esim. bi, ilman, että nainen kokee olevansa bi. Meniköhän liian monimutkaiseksi?

Olen hyvin pitkälti samaa mieltä. Sen verran mitä olen tuota kauniimman sukupuolen toimintaa katsonut, niin lähes poikkeuksetta heillä on miehiä enemmän taipumuksia halailla ja suukotellakin toisiaan. Näin, vaikka eivät mitään lesboja/bi-seksuaalejakaan vars. olisi. Naiset nyt vain keskimäärin ovat kai paremmin sinut tunteidensa ja niiden osoitusten kanssa?

Nämä seikathan ovat myös hiukan kulttuurisidonnaisia. Joissain kultuureissa miesten keskeinen halailu tai vaikkapa poskelle (jopa suulle) suukottaminen ei ole mitenkään epänormaalia. Auta armias jos täällä Suomessa niin tekisit, todennäk. saisit kirveestä kalloon!
Olen silti sitä mieltä että Suomessakin on paljon miehiä (jotka eivät ole homoja), joille periaatteessa suhteellisen läheiset fyysiset kontaktit toiseen mieheenkään eivät olisi pohjimmiltaan niin kamala asia, ehkä jopa miellyttävää. Ympäristö ja yleiset vallalla olevat asenteet vaan rajoittaa tunteiden ja niiden osoitusten mahdollisuutta; tulee siis helposti leimatuksi. Ehkä tästä syystä meitä suomalaisia miehiä usein pidetään niin suvaitsemattomina ja juroina kavereina. Monet joutuvat tukahduttamaan sisimmässään hellän ja sensuellin minänsä.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo, Carl Lewis varmaan kuului näihin joista ei vaan puhuttu.

Kyllä julkiset homo-urheilijat ovat olemattomissa. Lesboja naistennispelaajia löytyy. Muistelisin että oli joku aika profiili englantilainen homo futispelaaja, joka kolkutteli 80-luvulla maajoukkueen portteja(Fashanu?) ja olisko kaveri tehnyt myöhemmin itsemurhan.

Olympiakultaa uimahypyissä voittanut Greg Louganis on kai kuuluisin "oman alansa" edustaja? Sairastaa kai jo Aidsia nykyään. Oli HIV-positiivinen kun löi päänsä '88 O-kisoissa ponnahduslautaan ja veri jäi laudan päähän. Louganis jossain NBC:n aamu-ohjelmassa kertoi tuosta 90-luvun lopulla. Olivat kuulemma kanssakilpailijat suuttuneet kun kuulivat tuosta noin 10 vuotta tapahtuneen jälkeen!

Vaikken halua yleistää niin taitoluistelijoista heteroiden löytäminen lienee vaikeaa...ja miten vaikea sitä onkaan sulattaa että nyrkkeilystä tai amerikkalaisesta futiksesta voisi homoja löytyä!? Vaikka niitä sielläkin pesii.
Muistelisin että Jenkkilä kuhisi viime syksynä kun joku New York Mets-baseballjoukkueen jäsen kuulemma on homo. Jotkut pelaajat järjestivät lehdistötilaisuuksia jossa he julistavat että he ovat heteroita...pakko sanoa mutta on tuokin koomista!

MACK
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Viestin lähetti Mack

Muistelisin että oli joku aika profiili englantilainen homo futispelaaja, joka kolkutteli 80-luvulla maajoukkueen portteja(Fashanu?) ja olisko kaveri tehnyt myöhemmin itsemurhan.


Chelsean Graeme Le Saux on lähes ainoita yleisesti tiedettyjä homoja valioliigassa. Asiasta oli enemmänkin juttua jossain vaiheessa, silloin puhuttiin myös että Valioliigassa on useita korkean profiilin pelaajia, jotka eivät uskalla tulla ulos kaapista. Ymmärrettävää, koska katsomot Englannissa ovat edelleen todella rasistiset ja ahdasmieliset.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Ted Raikas
Olen hyvin pitkälti samaa mieltä. Sen verran mitä olen tuota kauniimman sukupuolen toimintaa katsonut, niin lähes poikkeuksetta heillä on miehiä enemmän taipumuksia halailla ja suukotellakin toisiaan. Näin, vaikka eivät mitään lesboja/bi-seksuaalejakaan vars. olisi. Naiset nyt vain keskimäärin ovat kai paremmin sinut tunteidensa ja niiden osoitusten kanssa?

Siltä ainakin hyvin vahvasti näyttää. Ehkäpä tässä suheessa miehillä olisi hivenen opiksi ottamista naisilta? En nyt tarkoita, että miehet ryhtisivät avoimesti suukottelemaan toisiaan tms. mutta ehkäpä liika turha jäykkyys ja estoisuus tämän asian suhteen olisi saada pois. Prosessina lienee kuitenkin varsin pitkäkestoinen ja aikaa vievä, muutokset tapahtuvat kaikesta huolimatta hidasta vauhtia - mikä toisaalta ei ole pahakaan asia.

Nämä seikathan ovat myös hiukan kulttuurisidonnaisia. Joissain kultuureissa miesten keskeinen halailu tai vaikkapa poskelle (jopa suulle) suukottaminen ei ole mitenkään epänormaalia. Auta armias jos täällä Suomessa niin tekisit, todennäk. saisit kirveestä kalloon!

Näinhän se on, itseasiassa tämä, kuten niin monet muutkin asiat, on hyvin vahvasti kulttuurisidonnainen. Töissä joudun olemaan tekemisissä huomattavan paljon eri kulttuureista tulevien ihmisten kanssa ja selkeästi on havaittavissa se kuinka esim. turkkilaiset miehet koskettelevat toisiaan (ja myös suomalaisia) huomattavasti enemmän kuin perinteinen suomalainen mies. Tällainen koskettelu voi tuntua monesta suomalaisesta jopa vastenmieliseltä ja tungettelevalta sekä aiheuttaa ikäviäkin episodeja - ei ehkäpä niinkään työpaikalla jossa suomalainen tapansa mukaan koettaa olla varsin hillitty (jopa jäyhä), mutta samanlainen koskettelu vapaa-ajalla voi saada suomalaisessa miehessä aikaan jopa inhoreaktion.

Olen silti sitä mieltä että Suomessakin on paljon miehiä (jotka eivät ole homoja), joille periaatteessa suhteellisen läheiset fyysiset kontaktit toiseen mieheenkään eivät olisi pohjimmiltaan niin kamala asia, ehkä jopa miellyttävää. Ympäristö ja yleiset vallalla olevat asenteet vaan rajoittaa tunteiden ja niiden osoitusten mahdollisuutta; tulee siis helposti leimatuksi. Ehkä tästä syystä meitä suomalaisia miehiä usein pidetään niin suvaitsemattomina ja juroina kavereina. Monet joutuvat tukahduttamaan sisimmässään hellän ja sensuellin minänsä.

Sanoako tätä tämän paremmin. Miehen on oltava mies aina ja kaikkialla ja jollei mies katso kykenevänsä tähän, syntyy siitä pidemmän päälle melkoisia sisäisiä ristiriitoja jota sitten voivat purkautua mitä erilaisimpia väyliä myöten - jopa itsetuhoisalla tavalla.

vlad#16.
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ensiksi vastaus kysymykseen. Olen näillä tietymin hetero, koska muunkaanlaisia taipumuksia en ole havainnut. Ajatus naisesta kumppanina tai naisvartalosta jaksaa aina vain kiehtoa, mutta miehestä vastaavat ajatukset eivät. Silti toisenlaiset taipumukset ovat ihan ok, enkä katso olevani erilaisuutta syrjivä ihminen näiltäkään osin.

Varsinaisen pohdinnan laukaisi pari kokemusta menneeltä syksyltä. Tutustuin eri yhteyksissä pariin tyttöön, joilla oli lieviä tai vähän vahvempia taipumuksia omaan sukupuoleensa. Molemmat kertoivat oma-aloitteisesti tästä, ennen kuin oikeastaan tunsin kumpaakaan kunnolla, mutta jonkinlainen käsitys ihmisestä oli jo kuitenkin ehtinyt syntyä. Reaktioni olivat pelkästään positiivisia, osin siitä syystä että uskoutuminen minulle osoittaa luottamusta minuun ja osin siksi, että tyttörakkaus on totta kai tosi söpöä.

Tunnen siis muutaman ei-täysin-heteron tytön, mutta en tietääkseni yhtään tällaista poikaa. Mietin sitten reaktiotani, jos joku poika uskoutuisi vastaavasta asiasta, enkä varmaankaan reagoisi ollenkaan näin positiivisesti. Järkisyin ajatellen tässä ei ole logiikkaa, koska suhtaudun ajatuksissani homouteen täysin hyväksyvästi. Silti suustani tuskin lipsahtaisi se spontaani sana, "vau", jos joku tuttu poika asiasta kertoisi. Vaikka näin tapahtui molemmilla kerroilla silloin, kun edellämainitut tytöt kertoivat omista mieltymyksistään. Uskon, että pystyisin suhtautumaan asiaan positiivisesti, mutta en heti, vaan tietoa pitäisi ensin sulatella jonkin aikaa.

Lienevätkö syynä sitten nämä alitajuisesti tästä maailmasta opitut asenteet, joita ei järjellä kumoamallakaan tunnu saavan käytöksestään millään pois. Se on tavallaan aika surullista, jos tiedostamattaan omaksuu tiettyjä asioita ja käyttäytyy niiden mukaan, vaikkei haluaisi ja vaikka ne sotisivat omaa ajatusmaailmaa vastaan.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ylös ylös!

Täytyypä nostaa tämä ketju ylös, sillä en viitsi uutta ketjua homoudesta/lesboudesta ja jääkiekosta avata. Aloitetaan tällä..
Viestin lähetti Mack
Mutta todellakin homot ja urheilu on todellinen tabu maailmassa.
Asia ei ole vuodessa, parissa mihinkään muttunut. Uusimmassa Z-lehdessä (setan julkaisu) kysytään eri alojen vaikuttajilta, miten he näkevät homoseksuaalien tulevaisuuden omilla aloillaan. Urheilun saralta haastateltiin Alpo Suhosta ja häneltä tiedusteltiin, koska Suomen maajoukkueessakin voisi pelata julkihomo. Ja vastaus kuului:

"Koko urheilumaailma on hyvin ahdas ja vanhoillinen. Lätkäpiireissä homo on haukkumasana, jota käytetään korkeintaan halventamiseen tai vihjailuun. Julkisesti seksuaalivähemmistöön kuuluva jääkiekkoilija hiillostettaisiin joukkueesta ulos.

Ihminen, joka tajuaa nuorena kuuluvansa seksuaaliseen vähemmistöön, irroittautuu yleensä urheilumaailmasta ja silloin. Hänen on pakko. Moni nuori lahjakkuus luopuu leikistä tämän takia.

On mahdotonta sanoa, milloin jääkiekkoa tai muuta perinteistä urheilulajia harjoittava voisi tulla kaapista ulos. Tuntuu ettei ehkä koskaan - mutta yhteiskunnalliset asenteet muuttuvat koko ajan, ja urheilukin seuraa kaukana perässä. Huippu-urheilu on yhteiskunnan lailla murosvaiheessa."
(Z tammi-helmikuu 2004)

Miten siis itse suhtautuisitte, jos oman suosikkijoukkueen lupaavin junnu paljastuisi homoseksuaaliksi? Saisiko hän samanlaista kannatusta kuin muut pelaajat vai olisiko parempi, jos hän siirtyisi, lahjakkuudesta huolimatta, pitsinnyplääjäksi? Ainakin vastustajan kannattajat riemastuisivat aiheesta...

Naisten jääkiekkomaailmassa lesbous on paljon paljon hyväksytympää ja yleisempää. Jopa niin yleistä, että monen ensimmäinen kysymys jääkiekkoa harrastavalle tytölle tai naiselle on "oletko lesbo?".

------------------------------------------------------------------------------------

Jottei viesti ihan ohi otsikon menisi, täytynee vielä omasta vastauksesta kertoa. Taidankin olla ensimmäinen naispuolinen, joka aihetta kommentoi...?!? :) Kyselyyn vastasin Bi-seksuaali ilman ehkä- tai luultavasti- etuliitettä. Siksi on ollu äärimmäisen huvittavaa lukea kaikkien tyttörakkautta ihailevien miesten kirjoituksia.
Itse olen Ruotsissa asuessani tuntenut todistettavasti yhden kuvankauniin lesbon, eikä sen tyttöystävässäkään ollut valittamista. Huoh. Arvatkaa yritinkö ängetä kolmanneksi ihan vaan testimielessä, että josko te kuitenkin?
Tätä juuri tarkoitan. Eli lesbo on miesten mielestä kunnon lesbo vasta sitten, kun suostuu harrastamaan seksiä MYÖS mielen kanssa? Käsittääksini lesbo tarkoittaa juuri sitä, että pitää ja kiihoittuu vain naisista... Naisilla ja miehillä taitaa tästä olla kuitenkin hyvin eriävät mielipiteet.

Noh, kaikesta huolimatta en koe itseäni tai valtavirrasta poikkeavia ystäviäni mitenkään friikeiksi (paitsi täällä jatkoajassa, jossa yleisenmielipiteen mukaan kaikki taviksesta poikkeavat pitäisi viedä saunan taakse...). En koe myöskään olevani henkisesti tai fyysisesti sairas. Bi-seksuaalisuuteni ei näy päällepäin eikä sitä tällä hetkellä pysty käytöksestäni mitenkään päättelemään. Mikä siis minusta tekee niin erilaisen tyttöystäviinne tai siskoihinne verrattuna?
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Pikku Myy

Miten siis itse suhtautuisitte, jos oman suosikkijoukkueen lupaavin junnu paljastuisi homoseksuaaliksi? Saisiko hän samanlaista kannatusta kuin muut pelaajat vai olisiko parempi, jos hän siirtyisi, lahjakkuudesta huolimatta, pitsinnyplääjäksi? Ainakin vastustajan kannattajat riemastuisivat aiheesta...

Omalla kohdallani tieto ei muuttaisi suhtautumistani millään muotoa, tärkeintä on pelaajan pelilliset kyvyt - ei hänen seksuaalisuutensa.

Voin vain kuvitella, että tällainen pelaaja joutuisi melkomoiseen paineeseen niin kannattajien kuin kanssa pelaajienkin toimesta, puhumattakaan vastustajista ja heidän kannattajistaan.

Itse en kuitenkaan näe asiaa siten, että kaikkien tulisi olla samasta puusta veistettyjä.

vlad.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Mulla on sellainen tunne, että ne, jotka uhoavat olevansa takuuvarmoja 100% heteroita ym. ym. ovat epävarmimpia omasta seksuaalisuudestaan, kun sitä pitää sillä tavalla painottaa ja vakuutella.

Itse katson olevani hetero ja jokainen saa minun puolestani ihan vapaasti harrastaa mitä tahansa homo-, lesbo-, tai bi-seksuaalisuutta. Arvioin ihmisen muilla perusteilla, kuin hänen seksuaalisen suuntautumisensa perusteella.

Oikeastaan jopa hieman harmittaa, kun en ainakaan (tietoisesti) tunne ketään homoseksuaaliksi tunnustautuvaa. Olisi hauska kuulla heidän näkökantojaan monista asioista.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Muistatteko kun 80-luvulla Aids nosti päätään ja kun entinen joka naisen ihanne Rock Hudson paljastui homoseksuaaliksi? Kun taudista ei tiedetty paljon nousi valtava kohu Hudsonin suudeltua Dynastia-sarjan kuvauksissa erästä vastanäyttelijätärtään (Linda joku?), arvuuteltiin tarttuiko Aids nyt häneenkin...
 
Viestin lähetti BigRedBob
Mulla on sellainen tunne, että ne, jotka uhoavat olevansa takuuvarmoja 100% heteroita ym. ym. ovat epävarmimpia omasta seksuaalisuudestaan, kun sitä pitää sillä tavalla painottaa ja vakuutella.

Selasin ketjua läpi ja joukosta löytyi monta 100%- tai umpiheteroksi tunnustautuvaa. Miksi pelkkä hetero ei riitä, sitä minäkin ihmettelen.

Viestin lähetti BigRedBob
Itse katson olevani hetero ja jokainen saa minun puolestani ihan vapaasti harrastaa mitä tahansa homo-, lesbo-, tai bi-seksuaalisuutta. Arvioin ihmisen muilla perusteilla, kuin hänen seksuaalisen suuntautumisensa perusteella.

Samat sanat.

Viime aikoina olen useaan otteeseen miettinyt homojen adoptio-oikeutta, enkä ole varmaa mielipidettä asiasta onnistunut kehittämään. Kenties vastaus löytyy tuosta quoten viimeisestä lauseesta? Kenties. Vaikea ja monitahoinen kysymys joka tapauksessa.

Viestin lähetti BigRedBob
Oikeastaan jopa hieman harmittaa, kun en ainakaan (tietoisesti) tunne ketään homoseksuaaliksi tunnustautuvaa. Olisi hauska kuulla heidän näkökantojaan monista asioista.

Minäpäs olenkin ollut homon kanssa mökillä saunassa.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Juu tähän adoptio-asiaan: Jos siitä päätetään pelkästään seksuaalisen suuntautumisen perusteella niin sittenhän nurkkakuntien serkkuaviopareilta pitäisi myös kieltää lapsien tekeminen...jne jne...aika arjalaista ajattelua I might say.

Täällä on paljon porukkaa joka ei voi sietää homoja ollenkaan, pelkkä ajatus kuulemma kuvottaa. Varsinkin jos joku "niistä" sattuisi lähestymään iskumielessä.
Tämä tunne kannattaa sitten muistaa kun lähestyy parin promillen tuubassa teinityttöä bussipysäkillä tai baarissa tämän kieltäytymisestä ja estelyistä huolimatta..."Lähetsä panee"...ei sekään varmaan tunnu tytöstä aina niin ihanalta mutta jätkäporukassa se ämmä oli pihtari.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jossain oli tutkimus, jonka mukaan miesten homous on helposti todettavissa pelkästään vertaamalla etusormen pituutta saman käden keskisormeen. Heteromiehellä etusormi on keskisormea selvästi lyhyempi, kun taas homoilla etusormi on yhtä pitkä tai jopa pidempi kuin keskisormi. Kannattaa tarkistaa ennen kuin vastaa kyselyyn...

Omalta osaltani olen hetero ja suhtautumiseni homoihin on hieman kaksijakoinen. Nämä homojen stereotyypit ts. naiselliset miehet saavat aikaan hyvin vastenmielisen puistatuksen ja sangen helposti. Puistatukseen riittää esim. kättelytilanne, missä mies ojentaa kätensä kuin kuolleen kalan - hyi, helvetti!

Eniten tässä on mietittänyt se, onko kaikki naisellisesti käyttäytyvät miehet homoja, tulevia homoja vai pelkästään naisellisesti käyttäytyviä heteromiehiä? Toisaalta, kyllähän nämä homojen prototyypit pelastavat monta surkeaa tv-ohjelmaformaattia. Esim. Amazing Race ei olisi mitään ilman omia hompsujoukkueita...

Homot on hauskoja vai pitäisikö sanoa naurettavia ja toisaalta hieman iljettäviä, mutta se on kai enemmän minun kuin homojen(naisellisten miesten) ongelma...

Minulla on muuten suuri inho myös takaraivottomia ihmisiä kohtaan, pitäisi varmaan hakeutua hoitoon...
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Jossain oli tutkimus, jonka mukaan miesten homous on helposti todettavissa pelkästään vertaamalla etusormen pituutta saman käden keskisormeen. Heteromiehellä etusormi on keskisormea selvästi lyhyempi, kun taas homoilla etusormi on yhtä pitkä tai jopa pidempi kuin keskisormi. Kannattaa tarkistaa ennen kuin vastaa kyselyyn...

Tämän minäkin olen kuullut,mutta en ymmärtänyt.Miten muka sormen pituus johonkin toiseen sormeen verrattuna voi kertoa mikä seksuualinen suuntautumisesi on?
Nää on taas näitä tutkimuksia.Voi tietenkin olla ,että joku fiksu mies on mittaillut homomiesten sormia ja tullut tähän tulokseen.
Mutta se siitä.Itse vastasin hetero ja olen siitä aivan varma.Koskaan en ole tuntenut vetoa omaa sukupuolta edustaviin yksilöihin.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Viestin lähetti Ohmi
Jossain oli tutkimus, jonka mukaan miesten homous on helposti todettavissa pelkästään vertaamalla etusormen pituutta saman käden keskisormeen. Heteromiehellä etusormi on keskisormea selvästi lyhyempi, kun taas homoilla etusormi on yhtä pitkä tai jopa pidempi kuin keskisormi. Kannattaa tarkistaa ennen kuin vastaa kyselyyn...
Eli murskaamalla rystysensä voi muuttaa seksuaalisen suuntautumisensa. Helppo keino kaikille epävarmoille.

Onneksi itselläni on lyhentynyt oikeasta kädestä vain nimetön ja pikkusormi. Keskisormi on ainakin vielä pysynyt etusormea pidempänä.
 

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
Viestin lähetti Wiipuri
Kuten aiemmin olen ilmaissut kantani niin homot tehkööt keskenään mitä vain, mutta älkööt yrittäkö juttuihinsa sekoittaa lapsia toisin sanoen nää homojen adoptio-oikeudet ovat täysin naurettavia.
Miksiköhän on naurettavaa, että lapsen molemmat huoltajat saisivat laillisetkin vanhemman oikeudet. Niin kamalaa kuin se joistakin onkin, homo- ja lesbopariskunnilla on lapsia. Biologisesti tietysti vain toisen ja - kun adoptio-oikeutta ei ole - laillisestikin.

Normaalistihan (heh) tämä ei aiheuta kohtuuttomia ongelmia, mutta jos biologinen äiti/isä jostain syystä ei enää voi toimia lapsen huoltajana (esimerkiksi kuolee tai loukkaantuu vakavasti onnettomuudessa), ei toisella vanhemmalla ole lapsen suhteen periaatteessa mitään oikeuksia, vaan tämä voidaan määrätä (lapselle mahdollisesti täysin/lähes tuntemattoman) toisen biologisen vanhemman tai (mahdollisesti lapsensa puolisoon (ja siis lapsen toiseen/ainoaan jäljelläolevaan vanhempaan) hyvinkin kielteisesti suhtautuvien) isovanhempiensa huostaan. Lapsen parasta ajatellen adoptio-oikeus ratkaisisi tällaiset ongelmat.

Itse olen postmodernisti sitä mieltä, että tällaiset tiukat lokerot (sukupuoli, sukupuolinen suuntautuminen (seksistäkö siinä pelkästään muka on kyse? vrt. ketjun otsikko)) ovat vanhanaikaisia ja monessa mielessä turhia. Siksi en varsinaiseen kyselyyn vastaakaan (onko tämä muuten kilpailu, visailu vaiko veikkaus ;?) Perheitäkin voi olla vaikka minkälaisia (kuka sanoo että (sosiaalisia) vanhempia kuuluu olla kaksi ja näiden kuuluu olla eri sukupuolta, vaikka biologisesti näin olisikin). Itse tosin elän heterosuhteessa ja perhekin on varsin "normaali" ydinperhe.

Tuohon bussipysäkkijuttuun vielä: muutama vuosi sitten itseäni ~10-15 vuotta vanhempi herrasmies (päättelin näin vaatetuksestaan, johon kuului musta pitkä takki, siliterihattu ja valkoinen kaulaliina) yritti epätoivoisesti iskeä minua yöbussia odotellessani. Ko. herra oli humaltunut ja humalaisille ominaiseen tyyliin jäi jankkamaan vielä kohteliaan "ei":n jälkeenkin jotain taksikyydeistä ja videoista ja ties mistä. Vitutti, ahdisti, eikä tiennyt mitä tehdä (lopulta kävelin vain pois, kun en jaksanut jankkaamista kuunnella ja aikaa bussin lähtöön oli vielä ihan riittävästi pieneen kävelylenkkiin). Toisaalta varsin valaiseva kokemus esimerkiksi goldenawen mainitsemasta syystä...
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
edit: ja koko viesti pois... sisällyksetöntä paskaa.
 
Viimeksi muokattu:

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Re: Ylös ylös!

Viestin lähetti Pikku Myy

Eli lesbo on miesten mielestä kunnon lesbo vasta sitten, kun suostuu harrastamaan seksiä MYÖS mielen kanssa? Käsittääksini lesbo tarkoittaa juuri sitä, että pitää ja kiihoittuu vain naisista... Naisilla ja miehillä taitaa tästä olla kuitenkin hyvin eriävät mielipiteet.
Joidenkin miesten mielestä varmaankin noin...

Mielenkiintoista miten sinänsä usein (eritoten naisen) biseksuaalisuus alkaa elämään monen miehen korvien välissä (vai pitäisikö sanoa jalkojen välissä) siten että kyseinen nainen on automaattisesti seksihullu nymfomaani joka auliisti on itse ja mahdollisen naisystävänsäkin kanssa jakamassa sulojaan joka jannulle. Oikeasti tuollaiseen, sanoisinko paskaan, törmää liiankin usein. Kenties joku ylenpalttisen pornontapittamisen ikävä sivuvaikutus?

Kyllähän se on niin että lesboilla ja biseksuaaleilla on ihan yhtä lailla kriteerit partnereittensa suhteen kuin "tylsillä" heteroillakin. Enkä oikein näe asiaa sitenkään että biseksuaali ehdottomasti on sellainen henkilö joka haluaa väkisin maata samaan aikaan omaa sukupuolta olevan ja vastakkaista sukupuolta olevan kanssa. Biseksualismi on mielestäni usein todella väärinymmärretty seksuaalisuuden muoto. Sanoisin jopa että se on yleisempi seksuaalisuuden muoto kuin uskoisikaan, minulla on pokkaa väittää näin.

Arvaan että täällä Jatkoajassakin jonkinasteisia biseksuaaleja on useampiakin, enemmänkin kuin mitä tuo äänestysmittari näyttää.
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Re: Re: Ylös ylös!

Viestin lähetti Ted Raikas
Arvaan että täällä Jatkoajassakin jonkinasteisia biseksuaaleja on useampiakin, enemmänkin kuin mitä tuo äänestysmittari näyttää.

Ahaa! Eli äänestys ei pidä paikkansa. "He eivät uskalla äänestää...". Reilusti totean, että onneksi kaikki nämä nyrkillä tapettavat (homot) on näinkin pieni vähemmistö.
 

Rocco

Jäsen
Muistahan BA että joillekin ihmisille nyrkki on verbi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös