Mikä on seksuaalinen suuntautumisesi?

  • 45 593
  • 375

Mikä on sinun seksuaalinen suuntautumisesi?

  • Hetero

    Ääniä: 341 92,7%
  • Homo

    Ääniä: 10 2,7%
  • Bi

    Ääniä: 17 4,6%

  • Äänestäjiä
    368

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
No niin! Lusikka soppaan. Olen itse umpihetero ja homous ällöttää. Joskus jopa homot ihmisinä ällöttävät, myönnän. Näissä tapauksissa yleensä onkin kyseessä se, että he haluavat puhua joko homoseksuaalisista kokemuksistaan (meinas nousta yrjä tervehtimään), tai ovat naisellisia puppelipoikia. Tällaisia ihmisiä en halua päästää "iholle". Fobia tai ei. Homous pistää mahan ylösalaisin. Täts it! Pari kertaa on homo yrittänyt iskeä minua baarissa ja kummallakin kerralla sitä on jäänyt hädissään miettimään, että mikä minussa on vialla, että joku hinttari tulee minua iskemään.
 

Diamond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Phoenix Coyotes, Liverpool, TPV, Haka
Kyllä olen 100% hetero mutta eivät homot mua häiritse. Kaikilla meillä on oikeus rakastaa ja tulla rakastetuksi. Itse en tosin voisi edes kuvitella olevani homo ja suorastaan oksettaa kuvitella kaksi miestä "hommissa" mutta se on heidän oma asiansa. Ei mun tarvitse katsella tai olla niissä mukana joten tehkööt mitä haluavat.

Ei homoja tarvitse sen suuremmin kammoksua. Itse asiassa olen ollut jopa viisi minuuttia homon vieressä porealtaassa ja väliä oli vajaa metri. Ei se nyt niin kamalaa ole.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti Black Adder
Olen itse umpihetero ja homous ällöttää. Joskus jopa homot ihmisinä ällöttävät, myönnän.

Sama täällä. Olin joskus nuorena miehenä töissä ruotsinlaivalla. Siellä oli töissä paljon homoja, jotka tosin ymmärsivät pysyä omissa piireissään. Sanon ihan suoraan, että monen homoseksuaalin käytös suorastaan ällötti minua. Niin myös useita asiakkaita, jotka ääneen ihmettelivät naisellisesti puhuvien ja liikehtivien miestarjoilijoiden tekemisiä.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Ihan tavallisen tylsä hetero...

..jos se nyt ketään kiinnostaa. Ihmettyttää vaan kun täällä vissiin suuri osa ihmisistä miettii useastikin miesten välistä yhdyntää kun sen ajatteliminen aiheuttaa hassuja reaktioita. Itse en jaksa tuhlata kallista aikaani miettien mitä Jorma ja Erkki tekevät suljetujen ovien takana. Myöskään en hirveästi seuraa Setan jäsenlehtien kirjoittelua, joten homojen agenda on jäänyt minulle epäselväksi. Niin on tosin jäänyt Moldavian sisäpoliittikkakin. Molemmat kiinnostavat about yhtä paljon.

Minulle tosin on herttaisen yhdentekevää mitä mitä aikuiset ihmiset tekevät keskenään. Pukeutukoon vaikka ananaspizzaksi, jos joku sellaisesta tykkää.
 

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olen kylmä kuin kivi ja hetero. Homot saavat elää minun puolestani ihan rauhassa, kunhan eivät kovin likelle tuppaudu. Näin se on ja näin se tulee meikäläisen kohdalla olemaankin.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Niin yhdentekevä asia mulle -siis ihmistä arvottaessani- että lukaisin vasta nyt ketjun. Streitti oon, mutta mullekin on aivan sama, jos joku saa kicksit peuhaamalla kaktuksen kanssa. Ja itse asiassa hyvä kaktushan....krhm..
Pääasia on se, että on ylipäätään seksuaalinen. Enemmän mua säälittää frigidit yksilöt, sukupuoleen katsomatta. Kuka perkele haluaa oikeasti olla loner?

Arvotan ihmisen muiden juttujen mukaan, mutta minäkään en tunne oloani kotoisaksi näiden Oloneuvoksen mainitsemien "ruotsinlaivahåkaneiden" kanssa. Eli tämän homojen sterotypiaporukan keskuudessa. Huh. Tämä on yleistys ja koskee siis tätä osastoa homoista. Ja pysyvästi. Käsilaukut eivät ole suosikkejani myöskään minkään pallopelin yhteydessä.

Stereotypialesbot a.k.a rekkakuskit ovat aika yleinen näky kuntosaleilla, joten enpä niistäkään pahemmin hätkähdä. Pitävät joskus yllä turhan karskia mielikuvaa ja machoilevat enemmän kuin jätkät. Sen sijaan aikuisten elokuvien tytöt keskenään ovat ehkä kaunein asia, minkä tiedän:) Sääli, että totuus lienee kuitenkin lähempänä rahtareita. Itse olen Ruotsissa asuessani tuntenut todistettavasti yhden kuvankauniin lesbon, eikä sen tyttöystävässäkään ollut valittamista. Huoh. Arvatkaa yritinkö ängetä kolmanneksi ihan vaan testimielessä, että josko te kuitenkin?

vlad: Pinnat sulle täältä, rohkeasti puhut omista asioistasi. Ehkä liiankin rohkeasti? Tarkoitan vain sitä, että ketjunavauksesi/viestisi saattaa jonkun yksilön mielestä leimata sinua pysyvästi. Täällähän "kuuluu" vain heittää läppää ja sillee ja hoki on miesten laji...:)
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Jos se nyt ketään kiinnostaa, niin hetero. En voi sille mitään, mutta naiselliset miehet, ns. hepsankeikat ja homot ällöttävät ja rajusti. Vaikka kuinka yritän olla neutraali se ei onnistu, varsinkin töissä jos on hepsankeikka asiakkaana, niin monta kertaa pyrin siirtämään työt muille ja lähtemään ihan jonnekkin muualle.
 

Shane

Jäsen
Umpihetero olen, jos se nyt on jollekin vielä epäselväksi jäänyt.

Ja samoin kuin muutamat muut, minäkin välttelen homoja niin paljon kuin mahdollista.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Jaa, tästä taas äänestely...

Vastataan nyt sitten uudemman kerran että hetero. Todisteena kaksi perinteisellä tavalla, manuaaliseti naisen kanssa tehtyä lasta. Ja koska tuo teko etenkin on aina tuntunut erityisen kliffalta hommalta, niin kaipa se heteroisuuteen viittaapi.

Saatan tosin olla ns. "poterohetero", koska II-maailmansodan historia kiinnostaa minua. Noh, mieluummin poterohetero kuin kaappihomo. Banzai!

Sainpas ujutettua tähänkin ketjuun jaappanialaisen sotahuudon...
 

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Jaa, tästä taas äänestely...

Viestin lähetti Predator
Vastataan nyt sitten uudemman kerran että hetero. Todisteena kaksi perinteisellä tavalla, manuaaliseti naisen kanssa tehtyä lasta. Ja koska tuo teko etenkin on aina tuntunut erityisen kliffalta hommalta, niin kaipa se heteroisuuteen viittaapi.
Ööh... eikös tuo "manuaalisesti" viittaa jonkinlaiseen keinohedelmöitykseen ja koeputkiin? Siis ensin rojut putkeen ja sitten valkotakkiset laittavat ne munasoluun pipetillä tai jollain muulla härvelillä. Tuo mainitsemasi tapa ei näin ollen ole manuaalinen vaan peniaalinen(?) (manus<=>penis)

EDIT Poteroheterous taitaa olla itsellänikin taudinkuva.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Re: Jaa, tästä taas äänestely...

Viestin lähetti werther
Tuo mainitsemasi tapa ei näin ollen ole manuaalinen vaan peniaalinen(?) (manus<=>penis)


Eipäs takerruta pikkuseikkoihin. Mainitsinhan minä tekstissäni myös sanat PERINTEINEN TAPA, you know?

Peniaalinen? Kas kun ei Penaalisesti? Tai Penanomaisesti?
Saatiin sitten Pentti mukaan tähänkin aiheeseen. Which is nice.

Poteroheterot rules.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Jaa, tästä taas äänestely...

Viestin lähetti Predator


Peniaalinen? Kas kun ei Penaalisesti? Tai Penanomaisesti?
Saatiin sitten Pentti mukaan tähänkin aiheeseen. Which is nice.


Päästäänkin ajatusleikkiin.
Penalla on ameriikassa korkeudeltaan ja leveydeltään varsin junttamainen, mutta pituudeltaan kylän kovimman letkunheiluttajan pelkällä lepotilallaan kesyttävä kaksoisolento.

Voitaisiinko siis päätellä, että penanomainen nytkyttely on aikuisviihdealan pioneerin tapaista liikehdintää?
Ja että Cruiserimiehemme osaa myös ns. ammattilaisniksit...
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Heterohan minä olen. Mutta en todellakaan ole mikään homojenvihaaja, kunhan ei päälle käy! :D

Joo joo, huono aihe vitsailla tiedän.

Itse en henk.kohtaisesti tunne yhtäkään homo tai lesboa, enkä usko, että kukaan tutuistani kaapissakaan on.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Hude

Viime kesän jälkeen olenkin entistä varmempi omasta suuntauneisuudestani, kun olen sen joutunut puoliväkisin kyseenalaistamaan. Vaikka välillä tuntuu että ei naisia enää kestä, heterona minä pysyn. Minkäs sille mahtaa, eihän suuntaununeisuuttaan voi valita... (hymiöitä)

Hudelta erinomainen kirjoitus.

Tästä lainaamastani kohdasta tuli mieleeni, äänestyksen tilanne on hyvin odotettu eli suurin osa on heteroita mutta kuinka moni heteroista on joutunut vastaavaan tilanteeseen kuin Hude, jossa tavallaan myös oma suuntautuneisuus joutuu koetukselle?

Tai, kuinka moni heteroista on ollut vastaavassa tilanteessa kuin minä, eli on ollut todella epävarma omasta suuntautuneisuudestaan ja jopa kyseenalaistanut heterouden itsessään? Käsittääkseni tämä tällainen epävarmuuden tunne on varsin yleistä, mutta siitä puhuminen koetaan edelleen vaikeaksi tilanteeksi. Ilmeisesti siihen liittyy pelko siitä, että toiset ihmiset leimaavat juuri tämän epävarmuudentunteen vuoksi joksikin muuksi kuin heteroksi, tai ainakin kyseenalaistavat tämän heterouden.

Varmasti itsekunkin olisi hyvä tehdä edes joskus itselleen kysymys: "Miksi minusta tuli tällainen", ja pohtia kysymystä todella ennakkoluulottomasti mahdollisimman monelta kantilta.

vlad#16.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Itse olen täysin 100% hetero. En ole oikeastaan sitä joutunut ikinä epäilemään enkä usko että joudunkaan. Homoja olen tavannut useita ja tunnen edelleen monia henkilökohtaisesti työn kautta. Normaaleja miehiä muuten, mutta tykkäävät miehistä. Mun mielestä ihan ok, ei se minua mitenkään häiritse.

Sehän on selvää että suurimmat ennakkoluulot homoja kohtaan on niillä jotka eivät ole homoja tavanneet, tai eivät tunne yhtään henkilökohtaisesti. Varsinkin pienillä paikkakunnilla ei välttämättä ole yhtään julkihomoa.
 

Afan

Jäsen
Valitan, mutta ketju jatkuu melko yksitoikkoisena, sillä heteroksi on minunkin tunnustauduttava. Se on kyllä täysin naisten vika, mitäs ovat niin ihania!

Näyttäisi siltä, ettei jatkoaikalaisten rehellisyys täysin riittänyt tämän kysymyksen suhteen. Ei minulla mitään tutkimustietoa ole, mutta eikö homoja ja lesboja pitäisi olla suurin piirtein saman verran väestöstä? Jatkoajan kirjoittajista taas enemmän kuin neljä viidestä on miehiä, joten homojakin pitäisi olla moninkertaisesti lesboihin nähden. Äänestystulos ei taas tuota oletusta vastaa.

Osaako joku (tietopankkimme vlad tai varjo?) kertoa, kuinka suuri osuus suomalaisista on heteroja, homoja jne? Varmaan aiheesta on joitain kyselyitä tahi tutkimuksia tehty.

Mielenkiintoinen yksityiskohta muuten, että vähän liiankin hyvin täydellisen homofoobikon stereotypiaan sopiva ja kaikkein suurimmalla volyymillä heterouttaan julistava kirjoittaja on myös kaikkein kiinnostunein homokirjoittajien yhteystiedoista...

Omaan lähipiiriini ei yhtään homoa (tietääkseni) kuulu, joten en osaa tarkalleen sanoa, millainen suhtautumiseni heihin olisi. Sen verran suvaitsevaisena itseäni kuitenkin pidän, että suuresti itseeni pettyisin, mikäli suhtautumiseni suuremmin eroaisi suhtautumisesta tavalliseen heteromieheen.
 

mikkojii

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Loistava avaus tässä ketjussa, mutta sittemmin keskustelun taso on ollut järkyn huono. Pitkään seurasin tätä tyhjänpäiväistä jorinaa, kuinka jotakuta oksettaa milloin mikäkin asia, enkä viitsinyt osallistua. Mutta aamulla tuli hauska juttu mieleen, niin avataan nyt sitten omakin sanainen arkku vai mikä Pandoran lipas se nyt onkaan....

Muistan erään sanavalmiin ystäväni vaatineen kerran kovaan ääneen homoja pois kaapeista, koska ne kuuluu juopoille!

...No toi oli nyt se hauska osuus. Saa nauraa...

Itse olen tylsä hetero, enkä muuksi muutu. Tunnen silti läheisesti useita ihmisiä, joiden seksuaalinen suuntautuneisuus poikkeaa omastani. Miehiä ja naisia. Yksikään heistä ei vastaa mitään stereotypiaa homoista tai lesboista. He eivät ole akkamaisia miehiä, eivätkä rekkakuskin näköisiä telaketjulesboja. Tavallisia ja mukavia kaduntallaajia. Ihmisiä!

Tiedän heidän suuntautumisestaan, koska olemme ystäviä. Se ei häiritse minua, se ei häiritse heitä. Enkä ymmärrä miksi pitäisikään. Eikä se todellakaan kuulu kenellekkään muullekkaan.

Miksi tälläistä pitää edes jauhaa.

Mutta koska tämä on lätkä-saitti ja täällä heitetään rentoa läppää (käsittääkseni), niin loppuun tosi tarina, jossa olin paikalla.

Normaali viikonloppu frendien kanssa baarissa. Jossain vaiheessa kun pubit sulkeutuu, piti aina ängetä Lostariin (Homolaan, niinkuin jotkut sanovat). Tämä vahvasti heteromyönteinen homokapakka Lost and Found on kai edelleenkin suosittu. En tiedä, kun en enää Helsingin yössä liiku. Enivei....

Seisomme baaritiskillä erään tuttuni kanssa. Kyllä, hänen seksuaalinen suuntautumisensa poikkeaa valtavirrasta. Eikös paikalle änkeä joku extreme-känniläinen, joka on päättänyt lähteä vähän v***lemaan homoille, joka lienee muuten aika vaikeaa. *nyt hymiö*

Kaveri sönköttää tuttavalleni tämän vanhan perusavauksen: "Heitä homo voltti", ja yrittää haastaa riitaa. Ystäväni on tanssija. Hän katsoo hetken säälien humalaista sönkkääjää ja yht'äkkiä heittää täydellisen voltin taaksepäin seisovilta jaloilta ja tömähtää maahan suunniilleen samoille jalansijoilleen, ja jatkaa juttelua seurueemme kanssa.

Humalaisen ilme oli näkemisen arvoinen!!
 

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Keskustelun taso uusiin svääreihin...

Minähän olen laajalti tunnettu rasistinen sovinistisika. Rotunsa kirkasotsainen ja väsymätön airut, jonka tulisi luonnollisesti painaa lokaan myös homot. En minä kuitenkaan paina, sillä homot ovat tarpeellisia. Ilman heitä elämä olisi synkempää. Hintit piristävät harmaata arkea mustalaisten tavoin.
Ruskean reiän ritarit ovat sanalla sanoen veikeitä.

Minä olen jopa saunonut ihan oikean homon kanssa. Tämä yksilö ei kyllä ollut erityisen veikeä, naurettava kylläkin. Löylyttelimme kylki kyljessä viisi miestä neljän hengen ylälauteella. Kuinka ollakkaan tämä kaverini setä, homo, tunki vängällä viereeni ähisemään. Pokkani kesti vielä tuossa vaiheessa, vaikkei ihollani hikoileva hintti tunnelmaa kohottanutkaan. En poistunut vielä silloinkaan, kun tuo läpsi polveani huokaillen, kuinka erilaisia polvia maailmassa onkaan. Tosin keräilin vaivihkaa vehkeeni vesikuuppaan – tiedä mitä seuraavaksi olisi vertailtu.
Poistuin saunasta säällisen ajan kuluttua vilvoittelemaan. Kesäillan kauneutta laiturilla huokailessani äkkäsin tuon hintin kiirehtivän saunalta luokseni puolijähmeä mulkku vatsanpoimuihin iloisesti läpsäen. En kuitenkaan jäänyt kuuntelemaan asiaansa, vaan heittäydyin hätääntyneenä järveen uhaten uida niin kauas, ettei homo takaisin kuivalle maalle kuunaan kykenisi.
Homo alistui hyljemäisen kesävieraansa ylivoiman edessä ja jäi sormeilemaan hajamielisenä itseään.

Tuo tapaus järkytti tuoreeltaan herkkää miestä, mutta näin jälkeenpäin tapahtuneelle on naureskeltu miehissä. Enkä minä enää pane pahakseni, jos vaikka tarjoilijakseni sattuu hössöttävä håkan. Päinvastoin, ranteitaan letkeästi pyörittelevä puppeli toimii oivana alkukevennyksenä aterialle. Tilaustani marmattaen maanitteleva suklis toimii aperitiivin tavoin, makuhermoja herkistävänä herätteenä. Saatan syöminkien päätteeksi tippinä heittää niskojaan nakkelevalle namuselle jopa läpsäyksen pyllylle hyvästä showsta. On mukava huomata kuinka suutaan suipistelevan muka-suivaantuneen homon silmiin syttyy outoa paloa. Draaman ainekset näytelmään saan poistumalla salista pojan noutaessa vaihtorahoja. Sydäntä riipaisevaa on katsella narikan siimeksestä hätääntyneenä ympärilleen pälyilevää homoa, joka jo luuli löytäneensä elämänsä miehen.

Elämä on raaka laji – homolle. Mitäs ryhtyivät pelehtimään?

Ja varpisti olen hetero!

Oliko muita jalan?
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Afan

Osaako joku (tietopankkimme vlad tai varjo?) kertoa, kuinka suuri osuus suomalaisista on heteroja, homoja jne? Varmaan aiheesta on joitain kyselyitä tahi tutkimuksia tehty.

Tällaisia lukemia löysin pikaisen haun perusteella netistä. Yleensä näihin esitettyihin lukemiin kannattaa suhtautua pienellä varauksella, toisaalla seksuaalisiin vähemmistöihin nurjasti suhtauvilla on tapana esittää vain sellaisten tutkimustuloksien lukemia jotka osoittavat tavalla tai toisella vähemmistöjen määrän olevan poikkeuksellisen pienen ja vastavuoroisesti monasti vastakkainen puoli tukeutuu tuloksiin joissa vähemmistöjen määrä on jopa poikkeuksellisen suuri.

"Homo, bi- ja heteroseksuaalien määrä väestössä

Vuonna 1993 julkaistu satunnaisotokseen perustuva tutkimus suomalaisten seksikäytöksestä kertoi seuraavaa:

Kinseyn asteikko Miehiä / Naisia / Yhteensä
Täysin heteroseksuaaleja 93,3 % / 93,7 % / 93,5 %
Pääsääntöisesti heteroseksuaaleja 4,7 % / 4,7 % / 4,7 %
(homokokemukset esim. murrosiän kokeiluja, suurimmalla osalla homoeroottinen tuntemus ei johtanut orgasmiin)
Biseksuaaleja 1,2 % / 1,2 % / 1,2 %
Pääsääntöisesti homoseksuaaleja 0,4 % / 0,1 % / 0,2 %
(joskus heterotunteita / käytöstä)
Täysin homoja / lesboja 0,5 % / 0,4 % / 0,4 %"

Yllä oleva lainaus: http://www.espoohsrk.fi/html/body_kannanotto.htm

Samoin nk. kulissiavio- tai avoliitoissa elävien homojen määrää on kohtuullisen vaikea arvioida, eivätkä nämä tällaiset ihmiset välttämättä kovinkaan mielellään paljasta tätä puolta itsestään gallupeissa tms. He haluavat säilyttää anonyymiteettinsa kaikkialla missä se vain on mahdollista.

vlad#16.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Juu, taitaa ko. tutkimuksen kohdalla URL kertoa sen, kuinka "satunnaisotanta" on valittu, siksi pieniltä nuo vähemmistöryhmät vaikuttavat.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Re: Keskustelun taso uusiin svääreihin...

Rööri nousee aina kuin Phenix-lintu tuhkasta tosipaikan tullen ja lataa pöytään armotonta elämänkokemusta. Ei se mitään...ehdottomasti hauskin kirjoittaja palstalla.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti DAF
Juu, taitaa ko. tutkimuksen kohdalla URL kertoa sen, kuinka "satunnaisotanta" on valittu, siksi pieniltä nuo vähemmistöryhmät vaikuttavat.

Niinhän se taitaa hivenen olla, mutta ko. sivuun tustuessa löytyy myös muita lukemia (muistaakseni), sellaisia jotka vaikuttavat hivenen oikeammilta - joskin niissä voi olla hivenen ilmaa mukana, tällä kertaa toisin päin eli ovat hivenen liian korkeita.

Esimerkiksi b-seksuaalien määrä on mielestäni hämmästyttävän pieni, (vrt. Jatkoajan kysely). Muistaakseni bi-seksuaalisuus on naisilla jonkin verran yleisempää kuin miehillä, kyseisessä tilastossa lukemat ovat yhtä suuret ja vieläpä hämmästyttävän pienet.

Myös homojen sekä lesbojen osuus kokoväestöstä on liian pieni, jäädessään reilusti alle prosenttiin.

Mutta mitään tämän parempia lukemia en uskalla ryhtyä tähän hätään heittelemään, muistini mukaan homojen/lesbojen määrä kokonaisväestöstä on noin 3%, jopa hivenen enemmän.

Rohkeahan voi käydä myös tuolla: www.seta.fi

vlad#16.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti vlad

Esimerkiksi b-seksuaalien määrä on mielestäni hämmästyttävän pieni, (vrt. Jatkoajan kysely). Muistaakseni bi-seksuaalisuus on naisilla jonkin verran yleisempää kuin miehillä, kyseisessä tilastossa lukemat ovat yhtä suuret ja vieläpä hämmästyttävän pienet.

Bi-miesten määrä saattaa olle pienempi kuin bi-naisten myös siitä syystä, että miespoloiset ovat niin neuroottisia seksuaalisuutensa suhteen, että eivät kehtaa edes itsellensä tunnustaa orastavaa kiinnostusta myös samaan sukupuoleen. Ja jos suihkussa näpillä tulee toinen mies mieleen, lienee päätös homojen hakkaamisesta monilla jo kypsymässä. Naiset eivät kokemuksenikaan mukaan ota noita juttuja ihan niin lapsellisen vakavasti, mikä saattaa johtua myös pienemmästä pätemisen tarpeesta ja suorittamispakon puuttumisesta.
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
Homokammo?

En osaa tarkasti sanoa onko itselläni ihan kammoasteella tuo homous, mutta jotenkin pienellä varauksella.Sain tuossa pari viikkoa sitten tietää,että joukkuekaverini futiksessa(5 vuoden ajan), on homo. Tämän kaverin kanssa ollaan monasti juotu saunakaljoja matsien jälkeen,otettu isompaakin hörppyä ja juteltu niitä näitä.Fiksu ja hyvä tyyppi kaikin puolin. "Tyrmistyneenä" sain kuitenkin kuulla että hän onkin homo. Reaktioni olivat tutun normaalit, tuska ja ahdistus. Ei sitä voinut uskoa todeksi,ei millään.Jotenkin rupesi hävettämään enkä enää ole pystynyt suhtautumaan häneen samalla tavalla; emme juttele niin paljon treeneissä jne jne. Asia on jotenkin ruvennut kalvaamaan meikäläistä ja enkä usko,että muut joukkuekaverini edes tarkkaan tiedä,että hän on "Håkan". Ja jos saavat tietää, niin uskoisin että siitä ei hyvä heilu; niin paljon niitä vitun homo-huutoja ja muita homo-vitsejä on saanut kuulla kopissa ja pelin tuoksinnassa,itse valitettavasti joukkoon kuuluneena.
Itse olen vankasti hetero ja tulen aina olemaan. Homovihaaja? En usko, mutta kaikki tuntematon pelottaa, vai mitä? Tämä sälli oli kyllä hyvä tyyppi ennen kuin hänet tunsin, miksei myös nytkin.

Ps. Ei homoissa mitään vikaa ole.Miettikääs asiaa hei näin heteromiehet, mitä enemmän homoja, sitä enemmän on naisia tarjolla MEILLE.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ilmottaudutaan heteroiden joukkoon ja lesbojen ystäväksi(jokaisen heteron heikkous?).

Mutta tunnen itsekin yhden homon ja pakko myöntää että ihan OK-kaveri, jonka kanssa heittää ilman mitään ongelmia tai pelkoja läppää. Tämä kaveri kuuluu kuitenkin samaan kategoriaan eli "tunsin ennen kuin tiesin hänen homoudestaan". Vähän harmillista on myöntää että jos tiedän etukäteen jonkun homoksi niin en välttämättä välitä tavata. Sinänsä minulla ei ole missään nimessä mitään heitä vastaan ja ehdottomasti saavat tehdä mitä haluavat. Olivathan nekin ajat kun homous oli "rikos" tai "sairaus" aivan naurettavia!

Myöskin erittäin agressiiviset homo-vastustajat ovat mielestäni aavistuksen koomisia. Olen nähnyt aika uskomattoman jyrkkiä reaktioita, jos jollekin aletaan heittämään homo-tsoukkia. Ja kun heille heittää jotain vittuilua tyyliin "pelkäätkö että itselläsi alkaa jöpöttämään" niin jätkät joko raivostuvat tai menevät ihan lukkoon. Noloa sekin...
Itse olen erittäin varma omasta miehisyydestä ja muutenkin itsestäni. Voin helposti todeta jollekin esim. että joku on komea mies, en todellakaan pelkää että joku saisi väärän käsityksen.

Mutta ajatelkaapa sitä että meidän lajissamme eli lätkässä on kuitenkin realiteetit huomioonottaen varmastikin yhtä paljon homppeleita kuin muilla elämän aloilla? Haluaisiko oikeasti kukaan tietää ketkä omasta joukkueesta olisivat homoja? Minä en! Tämä on myöskin yksi asia mikä tavallaan harmittaa, on kyseessä hieno näyttelijä, muusikko tai urheilija niin jos hän paljastuu homoksi niin se jotenkin harmittaa minua, ainakin hetken.

Mutta todellakin homot ja urheilu on todellinen tabu maailmassa.


MACK
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös