Mieli Ry:n Miki Liukkosen muistokeräys mielenterveystyön hyväksi

  • 12 156
  • 56

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kirjailija, taiteilija sekä ihminen Miki Liukkonen poistui keskuudestamme 4.7.2023. vain 33-vuotiaana. Hän puhui paljon mielenterveystyöstä ja haasteista avun saamisessa.

Joukko taitelijoita yhdistivät voimansa ja pistivät keräyksen pystyyn suomalaisen mielenterveystyön hyväksi.

Keräyksellä on Mikin läheisten siunaus.

 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Kirjailija, taiteilija sekä ihminen Miki Liukkonen poistui keskuudestamme 4.7.2023. vain 33-vuotiaana. Hän puhui paljon mielenterveystyöstä ja haasteista avun saamisessa.

Joukko taitelijoita yhdistivät voimansa ja pistivät keräyksen pystyyn suomalaisen mielenterveystyön hyväksi.

Keräyksellä on Mikin läheisten siunaus.

Pistetty pieni summa keräykseen. MT-henkilönä tärkeä kohde ja traaginen tapaus tämä Liukkosen poismeno. Yle Puheelta kuuntelin aikoinaan työmatkalla usein hänen ohjelmaansa.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Osallistuin mielelläni keräykseen. Äärimmäisen tärkeä keräys ja kohta 60000€ kasassa.

Miki Liukkosen muistoa kunnioittaen,
- BOL -
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Tulen varmasti jossain vaiheessa lahjoittamaan tähän rahaa, koska itsekin olen kärsinyt välillä mielenterveyden ongelmista + siskollani oli pahoja mielenterveysongelmia ja suvussani on ollut paljon mielenterveysongelmista kärsiviä.
 

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Toki lahjoitettu.

Miki oli oman tiensä kulkija kehdosta hautaan. Terävä kaveri, joka eli henkisien haasteiden kanssa loppuun asti. Karua, että elämä päättyi noinkin aikaisin. Kompetenssia olisi kyllä riittänyt, elämännälkää ei niinkään. Nyt on rauha miehellä.

”Edes itse en seurustelisi itseni kanssa.”
 
Viimeksi muokattu:

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Onneksi päiviä tuossa vielä. Laitan myös jotain, hoidan vaan pari henkilökohtaista asiaa alta pois, että näen, miten rahaa meneekään.

Näin somaattiselta puolelta viallisena tiedän, että moni raju ja odottamaton elämänmuutos johtaa mielenterveydenkin horjumiseen. Tällainen pitäisi huomioida kaikessa hoidossa.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hienosti on jo yli 60 000 euroa kasassa. Toki alkuun tällaiset keräykset keräävät ne isoimmat summat, mutta onneksi kyseessä on pitkäaikainen keräys.

Veikkaan, että me jatkoaikalaisetkin olemme saaneet jo ihan mukavan potin lahjoitetuksi.

Sen olen tällä palstalla vuosien saatossa huomannut, että vaikka keskustelu joistain aiheista onkin turhan polarisoitunutta, osaa suurin osa meistä ottaa ihmisen ihmisenä.

Ja se on hieno asia.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Tulen varmasti jossain vaiheessa lahjoittamaan tähän rahaa, koska itsekin olen kärsinyt välillä mielenterveyden ongelmista + siskollani oli pahoja mielenterveysongelmia ja suvussani on ollut paljon mielenterveysongelmista kärsiviä.
Noniin, lahjoitus tehty.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mites häiriintyneet jotka ei kirjoita kirjoja häiriintyneisyydestään? Voisiko heillekin?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tämän sä halusit sanoa kirjailijan muistokeräys-ketjussa?
Halusin muistuttaa, että mielenterveysasioista pitäisi huolehtia aina niidenkin suhteen, jotka ei osaa vääntää ongelmistaan runoutta. Heitä on paljon.

Tästä kommentista luultavasti tulee taas se 2 kuukautta. Tulkoot. Olen heikoimman asialla. Kaikki mielenterveyshäiriöistä kärsivät ei ole mikiliukkosia. Meillä on tikittävä aikapommi peräkamareissa.
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kuten muistokeräyksessä jolla kerätään rahaa mielenterveystyöhön.

No eihän se nyt sovi että sellaisessa yhteydessä puhuttaisiin mielenterveyden ongelmista. Kerätkää te vaan ja pitäkää kunnon teekestit siihen päälle.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kuten muistokeräyksessä jolla kerätään rahaa mie
Eli tulit ilmoittamaan, että mielenterveystyöhön tarvitaan rahaa ja seuraavassa viestissä "Kerätkää te vaan"?
Tomppeli. Ihan tahallasiko luet väärin vai etkö vaan ymmärrä.

Kukaan, kukaan ei voisi olla enemmän huolissaan nuorten mielenterveyden ongelmista. Ennen kuin täytin 20 olin jo kantanut hautaan kaksi erittäin hyvää ystävääni. Toinen hirttäytyi, toinen hyppäsi kerrostalon katolta. Vittu minä olen ollut mukana näissä, minä tiedän nämä asiat. Mutta eihän niistä saa puhua. Surraan nyt sisäsiististi mikiliukkosta, unohdetaan että asiat on täällä ja nyt.
 
Viimeksi muokattu:

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin, tämän keräyksen tuottoja ei siis olla käyttämässä Miki Liukkosen mielenterveystyöhön. Sattuneista syistä.

Tilannetajun puute herättää hyvin usein hämmentävän paljon myötähäpeää. Hyvä puoli on sitten se, että itse huomaa ihan konkreettisesti, miten ei pidä käyttäytyä. Mutta enpä ole moiseen närkästyksen aiheeseen vähään aikaan törmännyt kuin tuo @Evil in viesti.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
No herätinpä ainakin vähän huomiota, jopa keskustelua. Ehkä nyt tajutaan vähän enemmän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös