Mestaruuslupaukset

  • 28 529
  • 61

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Just joo ja schollin mielipiteet. En ole ollut keskitysleirillä, en vankilassa enkä myöskään omaa rikollista taustaa saati vedä kamaa. Ne nyt vaan sattuu olemaan aivan vitun siistejä. Mutta mielipiteistähän voidaan aina kiistellä.

Hmmm taidat olla sitten merimies.
;)

Eikös tässä ole jo levätty ihan tarpeeksi?... Alkais jo :)
 

Meedio

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Atletico Madrid
Kaikkea noitahan tietty löytyy jos asuu Turussa:) Varsinkin keskitysleiri. Kakolassa olen käynyt ja merelläkin, ja tatuointi löytyy jo.
 

-BR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HELSINGIN IFK, DEFC #1
Laitetaanpa tuolta KJ-ketjusta tämä sopivampaan ketjuun...

Ja tohon omaan jortsuun on se tatska tosiaan neljän voiton päässä. Siihen tulee peräkkäin sloganit "En Gång IFK Alltid IFK", ja "Intohimo Fyysisyys Kunnia". Mietin vielä, josko tatuosin kaikkien mestaruuspelaajien nimet siihen, mutta saattaisi olla liian homoa.

Voi Stigu!!!

Mihin mä sitten laitan ton Intohimo, Fyysisyys, Kunnia -sloganin?
Olen nimitäin ajatellut sitä ihan oikeasti hakattavaksi, ton vanhan uudistamisen lisäksi...
Jortsua en omista ja pelkkä ajatus, siitä, että se on (J/j)ortikassa, niin... ; ) Nyt kuule lopetat tollasten mielikuvien viljelemisen, jooko?! =D
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Saa kyllä Stigu kannella ihan yksikseen kyseistä kannua ja ottaa huikkaa siitä :)

Itse en lupaile vielä mitään, koska en halua, että Karma iskee kylmällä kädellä. Kerron sitten myöhemmin, kun asiat ovat ajankohtaisia. Oli se 2011 tai joku 2:lla alkava vuosiluku.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Saa kyllä Stigu kannella ihan yksikseen kyseistä kannua ja ottaa huikkaa siitä :)

Tuli mieleeni(valitettavasti), että jos kaikkien mestaruuspelaajien nimet mahtuvat nimimerkki Stigun "kannuun", sen täytyy olla aika...suuri.

Helvetti, valvon luultavasti ensi yön miettien...
 

Stigu

Jäsen
Helvetti, valvon luultavasti ensi yön miettien...
Säästetään yöunet teikäläiseltä (ja BR:ltä): Kyse on nanoteknologiasta, jonka avulla voidaan esim. kaivertaa koko raamattu euron kolikkoon.

Vakavasti ottaen, kyllä mä tuon Kilpilogo-tatuoinnin johonkin huomaamattomaan paikkaan hankin, jos mestaruus tulee. Jos nimittäin näitä mestaruuksia tulee kerran 13 vuodessa, niin seuraavalla kerralla (vuonna 2024) en välttämättä pääse enää omin avuin tatuoijalle. Tai edes muista, mikä IFK on.
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Mitään ei uskalla etukäteen luvata ettei tule paha jinx, mutta toki hakkaaja on jo tiedossa;)
 

Iso Paha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Go IFK
Joten aika tatuointiin on siis tilattu. (jykä, Spiders tattoo) tosin se perutaan jos mestaruutta ei tule. Scholl: keskitysleirissä olisin hieman outo kapo vartija- nazi. koska painanan itse 111kg.
 

jarne

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC #52
Minä aion vetää kunnon rännin jos mestaruus tulee, riippuen tietenkin siitä, että koska viimeinen peli ratkeaa mutta kai sitä voisi rällästää vaikka vappuun saakka :D, ja tietenkin rännin aikana täytyy osallistua kaikkiin mahdollisiin IFK aiheisiin juhliin ja tapahtumiin. Me kaikki olemme odottaneet tätä hetkeä 13 vuotta ja minä ainakin olen jo ilmoittanut vaimokkeelle, että juhlat ovat pitkät ja raskaat. Olin viimeisen mestaruuden aikoihin 15-16vuotias ja silti muistan lähes kaiken kun se olisi tapahtunut eilen, Jarkko Ruutu selostamassa pelinkulkua VIP tiloissa, kaikki se paska jonka joutui kestämään vain siksi, että kannatit joukkuetta nimeltä IFK, lähes jokapäiväiset tappelut koulussa yms, mutta en koskaan antanut periksi, olin hylkiö koska en mukautunut muiden tahtoon ja voi helvetti voin sanoa, että 90 alku oli varmasti raskaimpia aikoja nuorelle IFK-fanille, mutta silti pidin pääni enkä antanut periksi ja nyt juuri tällä hetkellä kaikki se kiusaaminen vittuilu ja syrjiminen on aivan yhden tekevää, me ollaan nyt matkalla mestaruuteen ja se korvaa kaiken, ihan kaiken. On mahtavaa olla ylpeä IFK kannattaja, on mahtavaa kannattaa tätä seuraa, on mahtavaa olla osana tätä perhettä!

edit. Onko muita samanikäluokan faneja joilla on samoja kokemuksia alakouluista? Voin kuvitella ettei se ainakaan stadissa ihan noihin mittakaavoihin edes silloin mennyt, mutta koko ikäni jpäässä asunee voin kertoa, että helvetin vaikeaa oli olla erimieltä kuin 99% muista koululaisita.
 
Viimeksi muokattu:

Harkins#33

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ville Peltonen, Rem Murray, DEFC #18
Olin viimeisen mestaruuden aikoihin 15-16vuotias ja silti muistan lähes kaiken kun se olisi tapahtunut eilen, Jarkko Ruutu selostamassa pelinkulkua VIP tiloissa, kaikki se paska jonka joutui kestämään vain siksi, että kannatit joukkuetta nimeltä IFK. On mahtavaa olla ylpeä IFK kannattaja, on mahtavaa kannattaa tätä seuraa, on mahtavaa olla osana tätä perhettä!

edit. Onko muita samanikäluokan faneja joilla on samoja kokemuksia alakouluista?

Aikalailla samaa ikäluokkaa ollaan ja kyllä Oulussa ainakin katsottiin hyvin kieroon, kun ilmoitin kannattavani ja fanittavani IFK:ta, siellä kun lähes poikkeuksetta kaikki seisoivat kärppien takana, ei sillä ainakaan lisää kavereita saanut. :)

Mutta niinkuin sanoit, tämä hetki on jotain huikeaa, tämä Perhe on upein!

Tämän kauden aikana on kyllä tunteet seilanneet niin laidasta laitaan, kuin ikinä vain voi, playoffien alkukin näytti masentavalta, mutta Hentusen läpiajo kaiken muuttaa voi. Tuon jälkeen kaikki onkin ollut yhtä juhlaa, jolle ei loppua näy.

Kyllähän tässä "muutaman" maljan saa nostaa tämän Perheen kunniaksi kauden päätyttyä! Vi älskar IFK!
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
edit. Onko muita samanikäluokan faneja joilla on samoja kokemuksia alakouluista? Voin kuvitella ettei se ainakaan stadissa ihan noihin mittakaavoihin edes silloin mennyt, mutta koko ikäni jpäässä asunee voin kertoa, että helvetin vaikeaa oli olla erimieltä kuin 99% muista koululaisita.

Tuntuu että koko Keski-Uusimaa olisi ollut Jokereiden aluetta. Toki 99% koululaisista järvenpäässä, keravalla, tuusulassa ja vantaalla eivät matseja käyneet edes katsomassa. En tiedä, mutta ehkä mulla ja muilla "junanviemillä" HIFK-laisuus olisi ollut paremmin veressä. Ne harvat HIFK-fanit olivatkin sitten selkeästi fanaattisempia kuin 90-luvun gloryhunter-narrifanit.
Ilokseni olen myöhemmin huomannut että Vaasa on noihin Stadin ympäryskuntiin verrattuna selkeästi IFK-laisempi kaupunki.
 

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Niin, kai nämä nyt uskaltaa tässä vaiheessa julkistaa.

-Pentti Matikaisen pärstä tatuoituna kehooni.
-Ens vuoden kausari (kaikki mukaan heiheihei!)
-En gång/Alltid.

Kiitos IFK.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös