Mestaruuslupaukset

  • 28 529
  • 61

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Kyllähän moni kännin riipaisee, mutta itse lupaan pitää tipattoman 3kk sekä pitää aina julkisilla paikoilla liikkuessa HIFK-aiheista tuotetta yllä, oli sitten pinssi tai t-paita. Ja korrrostan että asun täällä susirajan takana (copyright -REDS-) joten katseita tulee ylväs IFK-vaakuna keräämään!

Lisäksi tatuointi tulee olemaan itsestäänselvyys, eli koko oikea tissi (huom, ei rintalihas) tulee olemaan Kissalogolla peitetty.
 
Viimeksi muokattu:

scholl

Jäsen
Tuosta toisesta ketjusta tuohtuneena voisin käydä Hotelli Vantaassa, kysyä sieltä ihmisiltä, ovatko kepulaisia vai demareita ja kuittailla sitten siitä, ettei HPK/Jokerit pärjännyt. Jos fanishopista saisi vielä paidan missä lukee edessä IFK - Porvareiden joukkue ja takana fyrk finns Valtasen allekirjoituksella niin se olisi täydellistä.
 

miikafrans

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Svedu porukka.
Jos fanishopista saisi vielä paidan missä lukee edessä IFK - Porvareiden joukkue ja takana fyrk finns Valtasen allekirjoituksella niin se olisi täydellistä.

Minä voisin heti tilata tuollaisen paidan oikein mielelläni! Niin kai tässä ketjussa pitäis jotain luvatakin. Monet ovat puhuneet tatuoinneista, mutta en sellaista ole ajatellut hankkia, vaikka alkaa mies musteen peitossa jo muuten olemaankin... No, lupaan palata täältä viidakosta kotimaahan katsomaan ne vikat pelit SELVINPÄIN!!!
 

Stigu

Jäsen
Edellisten kirjoittajien lupausten perusteella: jos IFK voittaa mestaruuden perustan tatuointiyrityksen joka on keskittynyt IFK-aiheisten tatskojen tekemiseen.

Kyllä täytyy ihmetellä ihmisten vähäistä arvostusta IFK:n mestaruutta kohtaan: jos iFK voittaa, dokaan, olen dokaamatta, otan tatskan, pidän paitaa yllä tms.: Nämähän ovat ihan jokapäiväisiä asioita! Itse haen jotain suurempaa: Lupaan, että jos saan vähintään 5 IFK-fania mukaan, hilaamme Penan faksikoneen hallin kattoon, sinne Saken paidan viereen. Etusijalla salaliittolaisiksi ovat ne IFK-fanit, joilla on suhteita (tai yleisavaimet) Noordiksen halliin ja jotka tietävät, missä Penan faksikone tällä hetkellä on.
 

King Jeremy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool, Bayern München ja Boston Celtics
Kyllä täytyy ihmetellä ihmisten vähäistä arvostusta IFK:n mestaruutta kohtaan: jos iFK voittaa, dokaan, olen dokaamatta, otan tatskan, pidän paitaa yllä tms.: Nämähän ovat ihan jokapäiväisiä asioita! Itse haen jotain suurempaa: Lupaan, että jos saan vähintään 5 IFK-fania mukaan, hilaamme Penan faksikoneen hallin kattoon, sinne Saken paidan viereen. Etusijalla salaliittolaisiksi ovat ne IFK-fanit, joilla on suhteita (tai yleisavaimet) Noordiksen halliin ja jotka tietävät, missä Penan faksikone tällä hetkellä on.

Ilmoittaudun hakijaksi. Faksista ei ole tietoa, mutta jos pääsen haastatteluun, voin paljastaa, miksi mun on keskimääräistä helpompaa päästä Nordikselle ihan ilman yleisavaimiakin. :) Vähän se on kyseenalaista, mutta tarkoitus pyhittää keinot. Sun idea oli kuitenkin niin hyvä, että en voi muuta kuin ilmoittautua mukaan!
 

Vpiiroi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs,
Lupaan lopettaa IFK:n kannattamisen koska en halua olla glory hunter. No ei tokkiinsa.
Kaksi asiaa lupaan. Sijoittaa rakastamaani seuraa ´n heti kun se on mahdollista ja otan tatuoinnin jota olen tässä miettinyt muutaman vuoden.

Ainiin ja otan jopa ehkä asian kunniaksi bissen.
 

Iris

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Ketju ylös!

Tatuointi olkapäähän ja viikon ränni ytimessä IFK-paita päällä.

Edit: Sori Stigu (viesti vähän ylempänä)
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jospa nostellaan tätä ketjua vasta sitten, jos ja kun on selvitty puolivälieristä jatkoon...

Komppania! Rotsit kiinni, NYT! Ulkona tuulee vielä.
 

Stigu

Jäsen
Ketju ylös!

Tatuointi olkapäähän ja viikon ränni ytimessä IFK-paita päällä.

Edit: Sori Stigu (viesti vähän ylempänä)
Mestaruuden osuessa kohdallemme, lupaan toteuttaa oman viimekauden lupaukseni, Penan faksikoneen sijaan tällä kaudella hallin kattoon voitaisiin hilata Nokan pitkät kalsarit. Ja 5 vapaaehtoista tarvitaan. Naispuolisia jäseniä tarvitaan hankkimaan ainakin ne Nokan kalsarit.

Extrabonuksena, lupaan tatuoida nimeltämainitsemattomaan paikkaan kropassani kirjainyhdistelmän, jossa lukee off-asenossa sana "He rna", ja on-asennossa sana "Helsingfors Iddrotsförening Kamraterna".
 

Maranello

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jospa nostellaan tätä ketjua vasta sitten, jos ja kun on selvitty puolivälieristä jatkoon...

Komppania! Rotsit kiinni, NYT! Ulkona tuulee vielä.
Kyllä sitä haaveilla saa.

Tatuointi + duunissa fanipaita päällä. Toivon suuresti että saisin toteuttaa!
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Otan kilpilogo-tatskan olkapäähän + syön pari sataa grammaa inhoamiani herkkusieniä ( kossun kera ) jos HIFK voittaa mestaruuden.
 

redcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, SAFC, Denver Broncos, LA Kings, TB Rays
Sitten kun se mestaruuspeli on ratkennut, niin aion kyllä ehdottomasti jäädä sitä juhlistamaan kaupungille ja takuuvarmuudella etsiydyn siihen kuppilaan, mihin joukkue ja The Kannu tulevat myös. Seura järjestää omat mestaruusbileet takuuvarmuudella päivää paria myöhemmin, joihin menen myös.

Viimeksi (-98) tuli kaverin kanssa lähdettyä hallilta kotikulmille juhlimaan (eikä siinä sinällään mitään, mukavaa oli), vaikka yksi tuttumme soitti Hesperiasta että tulkaa tänne, täällä on hyvä meno. Emme pöhköinä oivaltaneet sitä, että sinnehän se joukkuekin nimenomaan meni. Eikä sinne hallin mestaruusjuhliinkaan tullut lähdetyksi. Melkoinen paukapää sitä on tullut olleeksi silloin. Enää en sitä virhettä tee, että jättäisin hyvät bileet väliin.
 

scholl

Jäsen
Ketjun nimi voisi olla mestaruuslippikset. Jos IFK voittaa kotihallissa mestaruuden niin voisin etsiä ennen matsia mestaruuslippiksen ja heittää sen sitten sinne jäälle. Tämän jälkeen voisin hankkia uuden IFK-lippiksen. Häviölippiksiä ei ole viitsinyt viime vuosina ostaa.

Sama koskee pelipaitaa. Vieläkin on se joskus 1997 ostettu Sakke Järvenpään huijarifirman Larussa myymä pelipaita, joka piti tilata ennakkoon ja joka maksoi siihen aikaan tuplasti sen mitä futispaidat ja silti se oli aivan paskaa laatua oleva paita ilman mainoksia ja pelaajan nimi sekä numero tarttuvat istuessa tuolin selkämykseen kiinni. Voin sen paidankin heittää vaikka Sakke Järvenpään pitkään tukkaan tai vaikka partaan kiinni, jos hän sattuu kaukalossa voittojuhlissa olemaan. Sen paitahankinnan jälkeen en ole muuten asioinut hinttareiden kanssa, vaan olen ottanut tukka-asiat vakavasti ja uutta paitaa en osta, jos mestaruutta ei tule. Häviäjiä en lähde tukemaan.
 

Clocks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lupaan kannattaa joukkuetta myös ensi kaudella. Yksi viskipaukku voisi olla myös ihan tarpeellinen.

Tämä on realismia. Yllytettynä saatan tosin joutua suorittamaan perseidenvedon ravintolaolosuhteissa, mutta todennäköisesti en toimi aloitteentekijänä. Lisäksi lupaan henkisellä tasolla sitoutua tukemaan ja ylläpitämään HIFK:n ja Helsingin määräävää asemaa myös tulevina kausina, jotta maalaiset ja muut vastaavat pysyisivät kyykyssä kunnes reidet luutuvat asentoonsa.
 

Tapuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK HELSINKI, Ville Peltonen
Lupaan lopettaa IFK:n kannattamisen koska en halua olla glory hunter. No ei tokkiinsa.
Kaksi asiaa lupaan. Sijoittaa rakastamaani seuraa ´n heti kun se on mahdollista ja otan tatuoinnin jota olen tässä miettinyt muutaman vuoden.

Ainiin ja otan jopa ehkä asian kunniaksi bissen.

Lupaan elää nämä poffit täysillä mukana, koska elän aivan muissä sfääreissä, kun kysymys on näistä matseista. Lupaan myös tehdä sen tuplasti, koska viime vuonna Pattayan matkan takia en nähnyt yhtään ainutta poffi matsia. IFK lippu oli mukana Thaimaassa, koska jollainhan sitä piti elää mukana. Lupaan myöskin petoklubilla ottaa jokusen galsan Koff merkkisen oluen tänään. Vahinko vain, että petoklubi seurani ei ole yhtä lukuunottamatta kovin IFK henkistä jengiä. Näitä kahta ei kiinnosta matsi vaan se ns ilmainen brenkku, itselleni petoklubille meno on plussana päälle, koska olen vain ja ainoastaan kiinnostunut itse matsista ja sen lopputuloksesta. Lupaan myöskin päivittää statustani ja fiiliksiäni Facebookissa IFK ryhmässä. Luvataan me IFK fanit myös toisillemme, että KANNATETAAN MEILLE RAKASTA JENGIÄ ALUSTA TAPPIIN TÄYSILLÄ. Ai niin......... se tatska tulee myös.
 

scholl

Jäsen
Vahinko vain, että petoklubi seurani ei ole yhtä lukuunottamatta kovin IFK henkistä jengiä. Näitä kahta ei kiinnosta matsi vaan se ns ilmainen brenkku, itselleni petoklubille meno on plussana päälle, koska olen vain ja ainoastaan kiinnostunut itse matsista ja sen lopputuloksesta.

Sinun pitää lukea se Donald Trumpin kirja, missä hän kehottaa hankkiutumaan eroon vääränlaisista ystävistä.
 

Iso Paha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Go IFK
Oliko jonkun mielestä IFK tatuointi olkapäässä lame? Ei ole! Valtava kilpilogo valtavaan olkapäähän on sitten tulossa, jos ja kun se mestaruus sieltä otetaan.
 

Meedio

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Atletico Madrid
Tatuointi lähtee tännekin jos mestaruus tulee, onhan sitä tässä odoteltu taas kauan ja jos seuraava tulisi samalla tahdilla niin on niin vanha guppe ettei näe enää kunnolla sitä kiekkoa:) Mutta nautitaan tästä tilanteesta nyt täysin rinnoin.
 

COLHC1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Deutscher Fußball-Bund, NP #3
Tuo IFK:n kilpi on tulossa joku päivä tuli mestaruus tai ei, kun saa talousasiat kuntoon. Eli pointtini on, että se pitäisi olla tai olla tulossa joka jannulle, mestaruudesta huolimatta.
 

scholl

Jäsen
Jos henkilöllä on vankila-, keskitysleiri- tai muu rikollishistoria niin tatuointi on ok, muuten ei. End on discussion.
 

COLHC1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Deutscher Fußball-Bund, NP #3
Jos henkilöllä on vankila-, keskitysleiri- tai muu rikollishistoria niin tatuointi on ok, muuten ei. End on discussion.

Just joo ja schollin mielipiteet. En ole ollut keskitysleirillä, en vankilassa enkä myöskään omaa rikollista taustaa saati vedä kamaa. Ne nyt vaan sattuu olemaan aivan vitun siistejä. Mutta mielipiteistähän voidaan aina kiistellä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös