Merkkipaaluviestit

  • 238 678
  • 2 643
Suosikkijoukkue
HIFK
Huomasin, että tonni on tullut täyteen. Raja rikkoutui jo kuukausi sitten tällä viestillä. Eipä ollut kovin häävi merkkipaaluviesti.

Viesti numero 1001 olisikin jo kuulunut "IFK kaventaa! 2-1", mikä olisi ollut huomattavasti "juhlavampi". Pitäisiköhän harkita yhden tuota vanhemman viestin poistamista?
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Viesti nro 3000 paukahti päivänvaloon. Kirkasta kevättä joka sielulle!

Jatkan jauhoittumista.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Viesti nro 2500.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Viesti numero 2000, asiaa ei ole ollut nimeksikään. Eiköhän tuo tämän hetkinen allekirjoitus sovi kirjoittajaankin ihan hyvin.
 

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
500.

Tähän astisen urani suurimpana saavutuksena pidän sitä, etten ole itse saanut edes varoituksia (paitsi kollektiivisia tyyliin "Varoituksen sana kaikille, palataanpas asiaan tässä ketjussa - ihQterQin Modenaattorit"), mutta suoraan minulle vastanneilla on tähän mennessä pelikieltoja yhteensä 1kk 3vkoa. Näillä mennään.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
2208 näemmän on tullut, parikin paalua mennyt ohitse ilman sen kummempia juhlia. On muuten huikeasti kasvanut kirjoittajien määrä täällä. Aikonaan olin P-osiossa varmaan siinä 20 sivulla tai jotakin. Nyt muistaakseni olin sivulla 27! Onko tämä sitten hyvä vai huono seikka, siihen en ota kantaa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
1000 viestin raja on paukkunut tällä viikolla. Sen kunniaksi pienimuotoinen juhlapuhe:

Kyyneleet vierähtävät silmilleni muistellessani kaikkia niitä hienoja kokemuksia, jotka olen saanut jakaa kanssanne. Kotona kännääminen on saanut aivan uuden muodon, Sami Kapanenkaan ei ole enää mikä tahansa Sami Kapanen, naisasianikin... noh, onpa tullut ainakin kerrottua ja kaiken kruununa tämä merkittävän hieno merkkipaaluviestiketju, jota ilman tämäkin päivä olisi vaipunut kaikkien niiden tavallisten perjantaiden joukkoon, jotka me useimmat ohitamme kiinnittämättä niihin mitään huomiota, aivan kuten teemme valotolpillekin maailman kaikilla moottoriteillä.

Tuhannen viestini kunniaksi, osoittaakseni kaikille teille, että välitän teistä ja kaikista perjaintai-päivistä, menen iltapäivällä Oulun kohdalla moottoritielle ja halaan tunnin ajan mahdollisimman montaa moottoritien varrella olevaa valopylvästä.

Terveisiä kotiin.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
2600 joiden aikana ainoastaan kolme pelikieltoa. Asiallisesti ollaan oltu.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kaksituhatta kertaa anteeksi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tähän astisen urani suurimpana saavutuksena pidän sitä, etten ole itse saanut edes varoituksia, mutta suoraan minulle vastanneilla on tähän mennessä pelikieltoja yhteensä 1kk 3vkoa.
Jatkoajan Esa Tikkanen Memorial Trophy on löytänyt osoitteensa.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
1700. viestiä tullut laitettua, joista suurimmassa osassa ei ole ollut asiaa
 

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Näyttäisi siltä, että tämä viestini kantaa numeroa 1500. Viestejä on tullut paukuteltua lähes yksi päivässä ja olisihan se hienoa pitää tämä tahti uran loppuun saakka.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tonnit paukkuu! Viesti nro 3000.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös