Melkein sukua jääkiekkoilijalle

  • 26 565
  • 256

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minulla oli lapsena Jyrki Välivaaran vanha maailman rumin kypärä. Tämän lisäksi kissamme oli Välivaaran perheen kissan sisko. Olemme siis Jyrkin kanssa lähes veljeksiä.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Oon katellu Nätyngin Pasin kanssa änäriä. Ei ihan liigakiekkoilija, mutta Kärpissä divaria.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Olen kerjännyt rahaa Hannu Kamppurilta (piti tarkastaa milloin hän pelasi SaiPassa ja näköjään kaudella 85-86). En muista oliko partiojuttuja vai koulujuttuja, mutta kuitenkin asui lähellä joten tuli ovella käytyä kerjuulla. En muista antoiko rahaa vai ei.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tunsin nuoruudessani Turo Asplundin aivan hyvin. Noiden vuosien aikana kuulin hänen puhuvan noin kuusi kertaa.

No Turosta tuli hiljainen ammattiurheilija ja minusta ihan liikaa paskaa puhuva uraohj… eiku uranahjus.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Äidin nuoruudenkaveri ja nykyinen ystävä on Kari Johanssonin vaimo!!
Samainen Jonni heitti minut siskoni häistä baariin.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Oon nähny Harri Tikkasen pelaamassa jääkiekkoa.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Työkaveri on ollut Juuso Wahlstedin oppilaana!!
Itse pelkästään Jalon suvun, Timo kylläkin hieno mies. Tomista en tiedä kun en ole tavannut.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Jarmo Myllys tarjosi munkki+limsat jossain Ilveksen A-junnujen pelissä joskus 80-luvun lopussa. Sen lisäksi olen pelannut Lauri Marjamäen ja sen veljen kanssa pihapelejä myöskin 80-luvun lopussa kun asuivat naapurissa. Late tosin ei tainnu pelata koskaan liigaa mut junnuna kuitenkin.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Raimo Summanen jäi mun työntämän ostoskärryletkan alle.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Yksi legendaarinen NHL-maalivahti kävi meillä tyttäreni lakkiaisissa ja sain sovittaa mestaruussormusta sormeeni.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Jesse Joensuu asuu samassa naapurustossa. Täytyy pitää pää ylhäällä jatkuvasti, kun liikkuu lähiympäristössä.

Yksi kaveri on puheidensa mukaan blyysinyt Joel Armian siskoa aikoinaan.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Luin kerran lehtiartikkelin, joka kertoi Marko Kiprusoffin kioskista.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Luin kerran lehtiartikkelin, joka kertoi Marko Kiprusoffin kioskista.
Olen käynyt kyseisessä paikassa syömässä makkaraperunat, ei ollut Marko töissä silloin.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Olen asustellut samassa talossa Filppuloiden kanssa. Viikon.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Oon opettanu Majun GMää luurin käytössä kun saivat uuet Sampat.
Oon tanssinu vaakamambaa yhen naisen kanssa joka tunsi/oli/hengasi yhen liigapelurin kanssa.
Ei siinä koppalakitkaan ollu kaukana kun ruvettiin asioita selvittään.
Ja minähän en tätä tienny ennenku jälkikäteen. Tästä on kauan aikaa.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Luin kerran lehtiartikkelin, joka kertoi Marko Kiprusoffin kioskista.
Olen käynyt monta kertaa kyseisessä kioskissa ja tunsin aikaisemman omistajan!! Laita paremmaksi.

Itse Pekka Virta on tarjonnut minulle oluen 1997 kun jutusteltiin baarissa!!
Sanoi myös Levosta nössöksi kun kyselin onko oikeasti kova noilla jäähyminuuteilla.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen käynyt monta kertaa kyseisessä kioskissa ja tunsin aikaisemman omistajan!! Laita paremmaksi.

Itse Pekka Virta on tarjonnut minulle oluen 1997 kun jutusteltiin baarissa!!
Sanoi myös Levosta nössöksi kun kyselin onko oikeasti kova noilla jäähyminuuteilla.
Olen Jari Kurri.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös