Melkein sukua jääkiekkoilijalle

  • 26 570
  • 256

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Faija on Myllyksen Jamon vanha kaveri, olin myös pienempänä tämän häissä.
Pehun Jesse vanha luokkakaveri. Tukosen Lauri oli samassa koulussa. Sailion Jari usein asiakkaana. Loikaksen Juhiksen kanssa parannetaan Kerhoa melko usein paikallisessa yökerhossa.

Edit: Sukulaissuhteita löyhemmästä päästä. Olen syönyt aamiaista kahdesti Sonjan elikkä Jyrki Lumpeen ja Teppo Nummisen kanssa. Sakari Pietilä on valmentanut mua ottelun verran Tampereen Hakametsässä.
 
Viimeksi muokattu:

Calder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, K-Vantaa, Buffalo, HämPy
-Iiro Järvi on mun serkun äidin veli.
-Rami Alanko kävi aikoinaan saman lukion
-Joonas Rönnberg oli samassa lukiossa
 

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
Calder kirjoitti:
-Iiro Järvi on mun serkun äidin veli.
-Rami Alanko kävi aikoinaan saman lukion
-Joonas Rönnberg oli samassa lukiossa

Eli siis sähän oot melkein itekki jo liiga tason peluri ;)
 

Kinke-13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raitis Ivanans
Boris kirjoitti:
Onkos Jesse mahdollisesti Sakari Pehun poika?

Ei ole. Sakke asui naapurissa, 2 lasta hänellä kyllä on ,mutta eivät kiekkoa pelaa.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Bestikseni istui eräissä häissä Juha Ylösen vieressä (ei kuitenkaan morsmaikkuna) ja perhetuttumme oli aikoinaan Matti Hagmanin kanssa Haagan paloasemalla hommissa.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Olen nähnyt junan ikkunasta Jortikan. Siis minä olin junassa, Jortikka oli laiturilla.
Eikä tässä vielä kaikki. Olen kiusannut Esa Tikkasta kun se oli vielä ihan pikku skidi ja sitten kiusasin samaa sälliä eräässä ravintolassa kun se oli jo ihan aikuinen. Ekalla kerralla se hermostui pahasti, tokalla kerralla se vaan nauroi ja sanoi jotakin mitä en ymmärtänyt ollenkaan. Olen siis melkein Tikin VELI!
 

peikko#13

Jäsen
Onhan noita joitakin sukulaissiteitä:

-Olen ostanut hunajaa Jari Laukkaselta.
-Olen ollut samoissa kutsunnoissa JM Aaltosen kanssa sekä ollut muutaman kerran edesmenneessä Hot Night Clubissa Aaltosen kanssa samaan aikaan, olen jopa uskaltautunut juttelemaan jonkun kerran.
-Olen mitannut Oskari Korpikarin kuulon.
-Isäni on aikoinaan istunut yhden kauden Hannu Jortikan vieressä Kärppäpeleissä. Ihmetteli, että mikä mörtti vieressä oikein istui, Jortsu ei kuulemma puhunut sanaakaan koko kauden aikana.
 

PtG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Edmonton, FC Pojat
Mistähän aloitettaisiin:

- Olen leikkinyt muutaman kerran Teemu Normion kanssa alle kouluikäisenä. Meidän äidit olivat samassa koulussa. Löysin kesällä kotoa kortin, jossa luki, että "Hyvää joulua. T: Teemu", kirjoitettu noin 5-vuotiaan käsialalla. Kortti on nykyään Lukossa pelaavalta kiekkoilijalta.

- Olen ollut samalla ala-asteella Mika Lehdon kanssa. Lehto oli myös yhden hyvän kaverini naapuri ja pelaili muutaman kerran meidän kanssa pihälätkää.

- Täti on hoitanut Teemu Selännettä edellisellä NHL-työsulkukaudella (94-95). Jokerit käytti tuolloin lääkäriasemaa, jossa tätini oli töissä.

- Olen koskettanut Jukka Tammen polvisuojia, kun Ilves kävi pelaamassa näytös-/ystävyysottelun VaPS:aa vastaan Vammalassa.

- Luokkakaveri ala-asteella väitti olevansa silloisen Lahden Reippaan pelaajan Jani Uskin serkku, tosin kaveri puhui usein paskaa.

EDIT: Yksi unohtui. Olen ollut kylässä Jarkko Varvion pikkuserkulla.

En muuta keksi ihan heti (tosin kaikenlaisia pieniä tapahtumia on, mutta niistä ei sen enempää).
 

Calder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, K-Vantaa, Buffalo, HämPy
MetalMac kirjoitti:
Eli siis sähän oot melkein itekki jo liiga tason peluri ;)

No siis melkeen änäri-tason...
 

pavenro8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Montreal Canadiens, Tottenham, Englanti.
Olen nähnyt Kari Tynin pallit.
 

Kerouac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Täh? Miten niin "melkein" sukua?

Mutta jos tässä haetaan näitä kohtaamisia liigakiekkoilijoiden kanssa, niin erityisen lämpimiksi ovat välit muodostuneet TPS-pelureihin.

Sain Keskisen Esalta erittäin huonoja ravivihjeitä, joilla hävisin rutosti rahaa. Tämän kostin Essille antamalla vuorostani niin huonoja vihjeitä, ettei niillä voinut yksinkertaisesti voittaa.

Mutta kaikesta huolimatta Jukka Vilander on minulle vähän kuin isä: Olen nimittäin virtsannut hänen kengälleen.
 
Pistetäänpä jotain.

Jokipojissa nykyään pelaavan Juuso Akkasen kanssa on tullut lätkittyä katulätkää ja rakennettua metsään majaa joskus pentuna, saman kadun kasvatteja.

Ässien Marko Toivonen asui kolmisen vuotta naapurissa. Hyvä tyyppi.

Isoveljen koulukavereita ovat ainakin K-Vantaan Isosalo, Zug:n Niskala, Ilveksen Koivisto, sekä Lukon Jokela.

Hyvän ystävän vanhoja luokkakavereita, ja hänen hyviä ystäviään ovat Lukon Petri Lammassaari ja Markus Nordlund.

Eipäs tule nyt muuta mieleen.
 

startin13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Tämänhetkisen tyttöystäväni entinen poikakaveri on Marko Jantusen serkku. Setäni veli on ollut SaiPan johtokunnassa. Ja itse olen istunut Sami Heleniuksen kanssa samassa ajoneuvossa.Jne.
 

#61

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville Predators
-Olen nähnyt kun Lostedt ja Karalahti painivat leikillään baarin edessä
-Tunnen Lostedtin läheisiä
-Esa Tikkasen sisko asui ennen meidän naapurissa, joten Esakin on suhteellisen tuttu kaveri
-Olen ollut Karalahden kanssa pataässässä dokaamassa
-Petrellin molemmat sisarukset ovat olleet samalla luokalla kanssani
-Karalahti oli pienenä pikkuveljeni kummitädillä hoidossa
-Häppölän Tonin velipoika oli samassa työpaikassa kanssani

On varmaan muitakin, mutta en nyt muista....
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Nostetaanpa tätäkin ylöspäin.

Erään opettajani serkku on Levosen Jarin ex-vaimo. Eli melkein olen Ässä-legendan ja erotuomarin sukulainen.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jaahans. Itse olen enemmän kuin melkein sukua jääkiekkoilijalle. Nimittäin Kapasen veljeksillä ja minulla on yhteinen esi-isä olikos se nyt 1500-luvulta (sukukirjassa olisi tarkka aika vaan kun ei jaksa tarkistaa).
Samille vinkki: Lähetä sukulaiselle hieman rahaa, kun itsellä on tällä hetkellä hieman likviditeettiongelmia.
 

Tami Talk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Daespoo moderators
Veikkaanpa, että taidan voittaa:

Olen nimittäin melkein sukua AURINKOKUNINKAALLE eli KAIKKIEN HAIHATTELIJOIDEN ISÄLLE Tami Tammiselle.

Nimittäin mummoni ja (edesmennyt) pappani ovat Sakari Pietilän kummeja.

Repikää Siitä!
 

Bloogi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ny Rangers.Chelsea&Man City.
Äitini teki tuossa joku 5 vuotta sitten tälläsen sukupuu tutkimuksen. Karalahden anoppi on meille jotain kaukaista sukua ,joten olen melkein sukua Jerelle!.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Huomasin jostain uutisesta, että WWF:n pitkäaikainen suojelujohtaja on Ukko-Pekka Luukkosen isä. Eipä ole ollut tästä koskaan pienintäkään havaintoa!

Asuin lähes koko lapsuuteni ja nuoruuteni Luukkosten naapurissa. Ei nyt ihan rajanaapureita, mutta siinä vieressä kuitenkin, meiltä näkyi Luukkosten pihalle ja siellä kyllä aikaa vietettiin 80- ja 90-luvuilla. Mestarimaalivahdin isoisä kuskasi meitä poikia onki- ja pilkkikilpailuihin satoja ja satoja kertoja, josta olen toki hänelle ikuisesti kiitollinen.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Oeln treenannut Eki Laineen, Eki ”Mälli” Mäkelän, Timo Kaheliin kanssa muutaman kerran sekä pelannut useamman kauden Pasi Ruposen kanssa samassa joukkueessa joten olen sekä lähes liiga että elitserien pelaaja.
 
Tuukka Rask on miltei pikkuserkkuun rinnastettava, kun sen isä asui teini-ikäisenä aivan naapurissa ja äiti oli lukioaikana samalla luokalla.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Olen pelannut tänään KooKooseen hankitun Vilmos Gallon veljeä Illés Galloa vastaan Unkarissa muistaakseni vuonna 2007. Hän edusti Budapest Starsia, joka oli jostain syystä koko Euroopan parhaita joukkueita. En muistaisi muuten, mutta nimi oli erikoinen ja poika vahva kuin härkä. Kakkosparissa suojattuja minuutteja luutinut stay-at-home-Varis kierrettiin pari kertaa aika rumasti Gallon toimesta ja turpaan tuli 5-2. Todennäköisesti tästä innostuneena pikkuveli Vilmos päätti tulla joskus vielä isobroidiaankin menestyneemmäksi jääkiekkoilijaksi. Että olkaa Kouvola hyvä vaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös