Matkapuhelimen merkki

  • 2 449
  • 33

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Nyt käytössä: Nokia 6820. Mainio vekotin, joskin kameran tarkkuus on tyypillistä "peruskamerapuhelimen" tasoa. Täysi näppäimistö on käteva viestien kirjoittamisessa.
 

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nokian perhessä on pysytty - jos tuo ensimmäinenkin lasketaan siihen kuuluvaksi:

Mobira Cityman 2000 -> Nokia 1611 -> 6150 -> 3310 (nykyinen)

Kaikki puhelimet kestäneet pari vuotta paitsi nykyinen, joka on pullistellut taskussa jo kohta kolme vuotta. Seuraavaksi tekisi mieli vaihtaa kamerakännykkään, mutta en tiedä kuinka hyviä kuvia niillä nykyään saa? Mitä olen nähnyt tutuilta, niin pari vuotta vanhoilla kuvanlaatu oli niin huono, että koko kamera on lähinnä lelu. Jos niillä saisi noin suurinpiirtein tietokoneen kuvaruudun täyttäviä suht' teräviä kuvia, joissa on väritkin kohdallaan, niin sellaisen voisin ostaa.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Itselläni on yhä ja edelleen Nokian 3310. Parempiakin puhelimia markkinoilla takuulla on, mutta tämä palvelee kohta neljättä vuotta ihan kohtuullisesti. Viime syksynä tosin ostin uuden akun, kun alkuperäinen alkoi olla melko heikossa kunnossa. Tätä ennen itselläni oli Nokian 5110, joka oli myöskin kelpo puhelin.

Puhelimen vaihtoa olen hieman mietiskellyt ja pyöritellyt noin alustavasti päässäni, mutta mitään hätää ei ole. Ehkäpä joulun tienoilla tai ainakin seuraavaan vuoden sisällä voi olla ajankohtaista. Kamerapuhelinta olen pohtinut, mutta ainakaan omiin korviini tulleen tiedon pohjalta ne eivät ole kovin hyvässä maineessa. Jos en kamerapuhelinta hanki, niin esim. Nokian 6610 voisi olla yksi mahdollisuus.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Viestin lähetti Vaughan
Seuraavaksi tekisi mieli vaihtaa kamerakännykkään, mutta en tiedä kuinka hyviä kuvia niillä nykyään saa?
Tuolta löytyy esimerkkiä missä nykyään mennään kamerakännykän kuvalaatuasiassa.
 

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Wild
Tällä hetkellä löytyy SonyEricsson T68i. Tämä on vanha high-end känny (Taisi olla ensimmäisiä vrinäytöllisiä Suomessa) joka maksoi minulle alennusmyynnissä vaivaiset 149e. Mahtavin ominaisuus Nokia 3310:aan verrattuna on kätevä kalenteri, jota aloinkin käyttämään ahkerasti. Samoin gprs, bluetooth ja infrapunallekin tulee löytymään käyttötarkoitusta. Ainoa pieni puute on se, että se toimii välillä hieman hitaasti.
 

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Vaihdoin pari viikkoa sitten vanhan sotaratsun, Nokia 6110:n pois johonkin uuteen värikkääseen, alle satasen palikkaan. Ja vaihdan ensi viikolla takaisin. Ensinnäkin, Tunkin pienet sormet eivät osu oikeille nappuloille, puhelin erittää ihmeellistä häiriöääntä ja viimeisimpänä vitsauksena näytön lasin väliin menee kaikkia juttuja niin, ettei tekstistä saa enää selvää. Eilen sinne oli jostain syystä mennyt pari silmäripseä tms. pikkukarvaa.
 

ElBaron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Nokia

Itsellä Nokia 6310i. Loistava puhelin, valikot toimii nopeasti, hyvä kuuluvuus, erinomainen akku. Ominaisuuksia mm. Bluetooth, GPRS, infrapuna, java- sovellukset ym. ym. Nyt on ruvennut vaan temppuilemaan kun unohdin sen päiväksi takapihalle sateeseen, kännissä tietysti.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
NOKIA

Minulla on Nokia 7250i. Sen äänenvoimakkuus näppäimen kanssa on ollut ongelmia, ei toimi aina. Sen lisäksi näyttö on kaksi kertaa hajonnut, ihan mitättömistä iskuista. Nyt onneksi näyttö on pysynyt ehjänä jo vuoden, ei huvittaisi korjauttaa sitä näyttöä joka päivä kun uusi näyttö maksaa sellaisen 100€.

Muuten olen ihan tyytyväinen, se on näppärän kokoinen ja kamerakin on ihan kätevä.
 

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Sergei_Krivokrasov
Tuolta löytyy esimerkkiä missä nykyään mennään kamerakännykän kuvalaatuasiassa.

Kävinpä katsomassa! Ihan mielenkiintoista oli verrata. Täytyy kyllä todeta, että ainoastaan 7610:ssä kuvanlaatu oli niin hyvä, että tyydyttäisi. Muut on vielä lähinnä leluja...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös