Matias ”Maso” Lehtonen HPK:n valmentajana

  • 109 206
  • 516

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Varsinkin kun näissä perhepeleissä on ollu tapana ainaki yks 5+20 ottaa ja verta jäälle. Rölli vaan laulaa tilipitappia.
5+20 ei onnistunut, mutta onneksi edes perinteisesti verta saatiin kyllä jäälle.
 

Rusty44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sitten yksi juttu, Huttusen pelaaminen ennen Pelicansin 1-3 maalia.

Rautiaisen hyökkäyspään kiekonmenetyksen jälkeen Pelicans vastahyökkäykseen, Huttunen lähtee näennäisesti luistelemaan omiin ja selkä suoraksi, Pelicans-mies ampuu

tolppaan ja Schnarr kiekon perään, samalla Huttunen aivan helvetin löysällä jalalla luistelee maalille ja näennäinen peitto, kun mahdollisuus olisi ollut luistella vaikka maalivahdiksi maalin eteen.

Edes huippupelaajat ei saa tehdä noita, eikä varsinkaan mestismiehet. Älä pelaa mun suosikkijoukkueeni paita päällä enää noin, kauheen näköinen pelaaminen Hexalta ammattilaisjääkiekossa.
Katsokaa tallenteelta, jos mahdollista ja harmistukaa.

Ketolan Rafalski-maali hieno.

Edit. Väärään ketjuun runsaasti, laitettu myös oikeaan Mason aikakausiketjuun.
 

Letangi

Jäsen
Jokohan niitä optioita ollaan lunastettu? Salo vapautumassa Kouvolasta. Itse kyllä toivon että Maso sen pari vuotta täällä vielä valmentaisi.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: j72
L

luigitar

Kyllähän siellä office saa vähän pähkäillä, jos optiota ei ole lunastettu vielä Mason kanssa.
Eikös ne Salon perään kyselleet viime kaudella.
 

lätkämies

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Columbus Blue Jackets
Sitten yksi juttu, Huttusen pelaaminen ennen Pelicansin 1-3 maalia.
Tästä viestistä ei voi kuin olla samaa mieltä.

Itseäni on sylettänyt Huttunen jo Tampereen Tappara-HPK ottelusta alkaen ja vähän samoista syistä.

Peli päättyi silloin 6-1 Tapparalle, mutta hyi että syletti Huttusen selkä suorana pelailu ja eleet vaihtopenkillä. Paikanpäällä tuo näkyi aika hyvin että ei Heikkiä paljoa kiinnostellut.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Mutku hieno puku.
 
L

luigitar

Johtava meinaisi Mason jatkon olevan kerhossa 60-40% luokissa.

Joukkue on kehnosti rakennettu tälle kaudelle, mutta sen taakse ei voi valitettavasti vain mennä. Jaloissa ollaan oltu 13 pelissä.
 
L

luigitar

Toki mutta mun 80 luvulla kuollut pappakin huomasi sen jo kickoff myötähäpejäisissä että nämä palaset ei vain riitä.

Ei riitä ei ja sitä voi kieltää. Kyllä silti ollan oltu luvattoman paljon jaloissa ja ei olla saatu niitä ehjiä otteluita kasaan.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Toki mutta mun 80 luvulla kuollut pappakin huomasi sen jo kickoff myötähäpejäisissä että nämä palaset ei vain riitä ja silloin Masoa ei voi vastuuttaa täysin tästä missä nyt ollaan.
Louhi ja toimiston muut noin 700 johtajaako tämän jengin Masolle kokosivat ja sanoivat, että "ota tosta"?

Kai tässä nyt stana pitää päävalmentajallakin joku vastuu olla? Vai meneekö tämä eka vuosi ihan vain työelämään tutustumisen merkeissä, ja ensi kaudella ruvetaan yhtäkkiä kuin taikaiskusta pellaamaan, kun Musen soppari päättyy ja karsinnat palaavat ohjelmistoon?
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Kai tässä nyt stana pitää päävalmentajallakin joku vastuu olla? Vai meneekö tämä eka vuosi ihan vain työelämään tutustumisen merkeissä, ja ensi kaudella ruvetaan yhtäkkiä kuin taikaiskusta pellaamaan, kun Musen soppari päättyy ja karsinnat palaavat ohjelmistoon?


Kerro tarkemmin nyt tästä vastuusta?
Onko mielestäsi relevanttia vaatia tällä materiaalilla vaikka pudotuspelipaikkaa?


Tietenkin valmennus vaikuttaa kaikkeen mutta antaisi edes kunnon työkalut masolle että voi vaatia jotain!!
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Louhi ja toimiston muut noin 700 johtajaako tämän jengin Masolle kokosivat ja sanoivat, että "ota tosta"?
Joo. Ja Mika, Pike ja Toivanen, ovat jättäneet kultaisen kosketuksensa siihen myös kovasti.
 

laimeasilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Johtava meinaisi Mason jatkon olevan kerhossa 60-40% luokissa.

Joukkue on kehnosti rakennettu tälle kaudelle, mutta sen taakse ei voi valitettavasti vain mennä. Jaloissa ollaan oltu 13 pelissä.
Sen verran lähden puolustuskannalle että siellä on oikeesti yks naurettavimmista rostereista jäällä joka pelissä mitä itse muistan. Ja siitäkin osa telakalla. Ihan muita tyyppejä kannattais kysellä kuin uutta päävalmentajaa. Seurajohtoa mitataan tässä kohtaa.
 
L

luigitar

Sen verran lähden puolustuskannalle että siellä on oikeesti yks naurettavimmista rostereista jäällä joka pelissä mitä itse muistan. Ja siitäkin osa telakalla. Ihan muita tyyppejä kannattais kysellä kuin uutta päävalmentajaa. Seurajohtoa mitataan tässä kohtaa.

Ei tässä Masoa ole ollut tarkoitus bussin alle heittää, mutta itse pelissä en ole nähnyt suuria kehitys askelia.
16 peliä pelattuna ja kyllä pelin täytyisi olla paremmissa uomisssa.

Rosteri on toki tosi köykänen varsinkin hyökkäyksen osalta.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Mutku hieno puvun liivi eikä tästä sarjasta voi pudota niin surffaillaan tää läpi. ":D"
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Nas
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös