Masked Singer Suomi

  • 151 521
  • 837

Dino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Niin ei helvetti, Pakarinen tosiaan on ääninäyttelijäkin. Kyllä se Maajussi taitaakin olla. Takki kääntyi tänään nopeasti.
Kolibrista en aiemmin Bessiä kuullut, mutta tänään kuulin. Eli Kolibri on Bess.
Tänään Kolibri vaihtoi nykypopille ominaiseen honottavaan laulityyliin ja heti kuulosti Bessiltä. Myös vihjeet osuu niin hyvin, että on melko varmasti Bess.
 
Viimeksi muokattu:

Harzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joe DeLoach
Onhan tuo Pakarinen. Hieno ääni kyllä. Toivottavasti saisi vielä kunnollisen biisintekijän itselleen kun sen levyjen musiikki on aivan yhdentekevää.
Siinä ovat kyllä Suomen musabisneksen ammattilaiset olleet taas asialla. Tuollainen ääni ja sitten tehdään biisejä jostain paperimiehen tyttäristä ja miehistä Black & Deckereineen.
 

Delffi

Jäsen
Siinä ovat kyllä Suomen musabisneksen ammattilaiset olleet taas asialla. Tuollainen ääni ja sitten tehdään biisejä jostain paperimiehen tyttäristä ja miehistä Black & Deckereineen.

Hannalta on kyllä tullut uudempiakin biisejä kuin nuo sinun mainitsemat, esim. Vuoretkin murtuu, Sun aika tulee vielä, Elämä on elämää, Täydellinen myrsky
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
No niin nyt minäkin vihdoin vaihdan Maajussin Kokanderista Pakariseen. Viimeisellä hetkellä tietty...
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Pakko antaa silti kehut Bessin osallistumiselle. Tajusin, että hänhän on paljon parempi laulaja mitä biiseistään olen kuullut. Alan kuunnella Bessiä enemmän.

Jarkko Aholan taidot tiesin. Avomies hämmästyi tämän päivän vedon kohdalla tuon äänen laajuudesta.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Pakko kyllä sanoa että ehkä isoin yllätys tuo Pakarisen "miesääni", vaikka loppua kohden hahmon kyllä Hannaksi tunnistikin. Hyvin hämmentävää. Selkeästi päätavoite ei ollut kisaa voittaa ainakaan alkuvaiheessa vaan ettei tunnistettaisi.
 

Dino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Pakko kyllä sanoa että ehkä isoin yllätys tuo Pakarisen "miesääni", vaikka loppua kohden hahmon kyllä Hannaksi tunnistikin. Hyvin hämmentävää. Selkeästi päätavoite ei ollut kisaa voittaa ainakaan alkuvaiheessa vaan ettei tunnistettaisi.
Harmi että nuo putoamisen jälkeiset haastattelut vedetään niin pikavauhtia läpi. Olisi mielenkiintoista, kun noissa vähän kyseltäisiin juuri tuosta äänen muuttamisesta jne. Olisi ollut kiva kuulla, miten Pakarinen pystyi tuon miesäänen toteuttamaan.
 

Gotterdam

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Leijonat, IPV, Roihuttaret, PuMu
Nämähän oli nyt lopussa ihan selviä. Ihmettelen vaan kaikkien vihjettä: "Olen edustanut Suomea Euroviisuissa". BESS ei ole edustanut Suomea Euroviisuissa. Hän oli UMK:ssa, jossa valittiin Suomea edustamaan The Rasmus.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Suomi
Nämähän oli nyt lopussa ihan selviä. Ihmettelen vaan kaikkien vihjettä: "Olen edustanut Suomea Euroviisuissa". BESS ei ole edustanut Suomea Euroviisuissa. Hän oli UMK:ssa, jossa valittiin Suomea edustamaan The Rasmus.
Ohjelmassa perusteltiin, että hän on antanut pisteet finaalissa. Ilmeisesti tämä ohjelman mielestä riittää siihen, että "edustaa Suomea". Minä olen kyllä vahvasti eri mieltä.
 
Pakko kyllä sanoa että ehkä isoin yllätys tuo Pakarisen "miesääni", vaikka loppua kohden hahmon kyllä Hannaksi tunnistikin. Hyvin hämmentävää. Selkeästi päätavoite ei ollut kisaa voittaa ainakaan alkuvaiheessa vaan ettei tunnistettaisi.

Eikös tuon voisi nähdä juuri kisan voittamisena? Siis se, ettei häntä tunnisteta. En tiedä miten luotettavia nuo äänestykset on, mutta yleensähän sieltä äänestetään pois juuri nuo, jotka tunnistetaan. Tosin epäilen, että nuo äänestykset ovat muutenkin tuotannon peukaloimia juuri tuolla ajatuksella, että ilmiselvät nimet äänestetään yksi kerrallaan ulos.
 

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Eikös tuon voisi nähdä juuri kisan voittamisena? Siis se, ettei häntä tunnisteta. En tiedä miten luotettavia nuo äänestykset on, mutta yleensähän sieltä äänestetään pois juuri nuo, jotka tunnistetaan. Tosin epäilen, että nuo äänestykset ovat muutenkin tuotannon peukaloimia juuri tuolla ajatuksella, että ilmiselvät nimet äänestetään yksi kerrallaan ulos.
Ihan oikeastikko kuvittelette että oli vaan sattumaa kun kolme euroviisu tyyppiä finaalissa...
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Ihan oikeastikko kuvittelette että oli vaan sattumaa kun kolme euroviisu tyyppiä finaalissa...

Ja että tuomaritkin keksii Pakarisen juuri viimeisestä vedostaan.

Joo, enhän aiemmin ole tällaista häiriötekijää löytänyt ja ylipäätään on paljastuksissa menty sen mukaan, miten neljä panelistia oli hahmot tienneet. Nyt paljastettiin joku Sirpa Selänne, vaikkei häntä moni katsojakaan tajunnut. Aiemmilta kausilta tulee mieleen Ilkka Alanko ja Marko Hietala. Eikös näistäkin panelistit ollut melko pihalla.
 

The_Trooper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tätä kautta ei enää olekaan tullut seurattua, mutta kyllä ainakin itsellä ollut koko ajan se ajatus, että osittain on hyvinkin tuotantotiimin ohjailtavissa mikä hahmo milloinkin tippuu. Äänestyksellä tuskin on mitään merkitystä tietyissä tilanteissa. Tuskin jokaisella osallistujallakaan sopii aikatauluihin olla varauksella mukana koko kauden ajan. Jos "iso nimi" olisi saatavilla ohjelmaan, mutta hänelle sopii aikatauluun olla mukana vain ensimmäiset neljä viikkoa, niin eiköhän silloin tehdä diili tuohon neljään viikkoon.
 

Harzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joe DeLoach
No, toki tämä ohjelma on alusta loppuun käsikirjoitettua huttua, mutta voisivat nyt sen verran panostaa, ettei käy niin pahoja klaffivirheitä kuin finaalijaksossa.

Veitolan vihreät "silmänaluslaput" olivat naamassa/pois naamalta/naamassa/pois naamalta aivan muutaman sekunnin välein.
 

Jonde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Ja että tuomaritkin keksii Pakarisen juuri viimeisestä vedostaan.

Joo, enhän aiemmin ole tällaista häiriötekijää löytänyt ja ylipäätään on paljastuksissa menty sen mukaan, miten neljä panelistia oli hahmot tienneet. Nyt paljastettiin joku Sirpa Selänne, vaikkei häntä moni katsojakaan tajunnut. Aiemmilta kausilta tulee mieleen Ilkka Alanko ja Marko Hietala. Eikös näistäkin panelistit ollut melko pihalla.
Ainakin itse tajusin Pakarisen vasta juurikin tuosta viimeisestä vedosta. Nythän kaikkien hahmojen lauluäänet oli oikeat viimeisessä jaksossa eikä niitä ollut muokattu juuri mitenkään. En siis ihmettele tuota, vaikka kaikki tuomarit olisi vasta nyt tajunneet kuka siellä lauloi.

Ja kuten todettua, niin osa kilpailijoista ei edes suostu olemaan koko kautta mukana vaan lähtevät sinne vain muutamaksi jaksoksi. Tuotanto sitten pudottelee hahmoja pois käsikirjoituksen mukaisesti.

Eihän tämä mikään oikea kilpailu ole vaan ihan pelkkää viihdettä.
 
Viimeksi muokattu:

Dino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Eihän tämä mikään oikea kilpailu ole vaan ihan pelkkää viihdettä.
Tämä juuri. Minulle ei oikeastaan ole mitään väliä, missä järjestyksessä noita tiputellaan, ja mitä nuo "etsivät" tuolla horisee. Viihdettähän tuo kaikki on, ja minusta tämä formaatti on vaan hauska siksi, että on hauska yrittää pähkäillä noita vihjeitä ja jotain maneereita yms. laulussa.
 

Delffi

Jäsen
Ja että tuomaritkin keksii Pakarisen juuri viimeisestä vedostaan.

Hanna Pakarisella on sen verran tunnistettava ääni, että tottakai hänet nyt tunnisti vikassa esityksessä, kun lauloi oikealla äänellään. Minulle tuo vika esitys vahvisti, että joo, Maajussi on Pakarinen.

Mutta itse olen rehellisesti sitä mieltä, että Maajussi olisi ansainnut voiton, koska hämäsi kaikista parhaiten.

Psst.. Kannattaa muuten seurata Hannaa instassa (jos ei jo seuraa), koska aikoo siellä ilmeisesti jossain välissä laulaa miehisellä äänellään.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ja että tuomaritkin keksii Pakarisen juuri viimeisestä vedostaan.

Joo, enhän aiemmin ole tällaista häiriötekijää löytänyt ja ylipäätään on paljastuksissa menty sen mukaan, miten neljä panelistia oli hahmot tienneet. Nyt paljastettiin joku Sirpa Selänne, vaikkei häntä moni katsojakaan tajunnut. Aiemmilta kausilta tulee mieleen Ilkka Alanko ja Marko Hietala. Eikös näistäkin panelistit ollut melko pihalla.
Ilkka Alanko muutti ääntään koko kisan ajan ja lauloi vasta viimeisen vedon "oikealla" äänellään, minkä jälkeen panelistitkin, tai ainakin joku panelisteista, hänet tunnisti.

Marco Hietalaa taasen panelistit eivät tunnistaneet, koska eivät taida olla heavy-/rockihmisiä tai ylipäätänsä koko skenestä kärryillä.
 

Dino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Ilkka Alanko muutti ääntään koko kisan ajan ja lauloi vasta viimeisen vedon "oikealla" äänellään, minkä jälkeen panelistitkin, tai ainakin joku panelisteista, hänet tunnisti.
Minusta taas tuo Heinäseiväs oli yksi ohjelman historian helpoimpia hahmoja. Se alkupään Michael Jackson -biisi oli ainoa jossa pystyi edes vähän hämäämään ääntään, mutta muuten se Alangon veljesten perussoundi kuului kyllä niin vahvasti läpi jokaisesta eistyksestä että ainakin itse arvasin heti ensimmäisessä jaksossa.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minusta taas tuo Heinäseiväs oli yksi ohjelman historian helpoimpia hahmoja. Se alkupään Michael Jackson -biisi oli ainoa jossa pystyi edes vähän hämäämään ääntään, mutta muuten se Alangon veljesten perussoundi kuului kyllä niin vahvasti läpi jokaisesta eistyksestä että ainakin itse arvasin heti ensimmäisessä jaksossa.
Aika hyvin. Itse en tajunnut kuin vasta finaalissa, mutta toisaalta en olekaan hc musadiggari.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös