Masi Marjamäki

  • 107 235
  • 437

luotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Die Mannschaft, Bayern München
Esim. Java tuli Turusta takaisin kotiin nostamaan Ässiä divarista takaisin liigaan vaikka TPS oli tuohon(kin) aikaan yksi mestarisuosikki ja Java joukkueen tärkeimpiä pelaajia yhdessä Kojo, Vilanderin ja Keskisen Essin kanssa. Jotkut pelaajat ovat ylpeitä päästessään kantamaan pata-paitaa ja jotkut muut taas sluibailevat ja menevät rahan ja/tai oletetun glorian perässä
Javalla taisi mennä Jortsun kanssa sukset ristiin eikä saanut jatkoa Tepsissä.

Masin tempusta jäi kyllä ikävä maku, sitä on turha kenenkään selitellä.
 

pekoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Javalla taisi mennä Jortsun kanssa sukset ristiin eikä saanut jatkoa Tepsissä.

Ei Javanainen olisi tänne siinä vaiheessa divisioonaan palannut jos ei Jortikka olisi käytännössä potkinut Turusta pois.
 

Blade80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Ei Javanainen olisi tänne siinä vaiheessa divisioonaan palannut jos ei Jortikka olisi käytännössä potkinut Turusta pois.
Eiköhän Java olisi halutessaan päässyt muuallekin. No Marjamäestä nyt ei kuitenkaan Javan kanssa samassa lauseessa tarvitse puhua, hiukan eri tason Ässä legendoista puhutaan.
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Masi on loistava pelaaja ja todella hyvä vahvistus, silloin kun pysyy terveenä. Se että tuli Ässiin johtuu siitä että sai ison tilin(suhteessa riskiin) ja lupauksen tulosketjusta, eikä mistään muusta. Kuten Toivola sanoi, riskillä on otettu pelaajia, joiden hintalappu on hieman pienempi ja Ässille sopiva, kun loukkaantumistausta on olemassa.Terve Masin tasoinen pelaaja olisi maksanut jo liikaa Ässille.
Onhan tuossa hankinnassa riskinsä ja varmaankin on totta, että sai täältä ihan hyvän rahallisen sopparin. Masin perässä Ässät on ollut jo vuosia ja nyt tuli se tilanne, että oli tänne saatavilla, varmaankin hieman halvemmalla kuin muutama vuosi sitten. Pelannee ihan ykköskentässä, kunhan kehiin pääsee, siinä on sitä tulosyksikköä tarjolla.
 

Nexra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Morjensta vaan kaikille...itselläni on myös tuo 99 egen kausari, tuli se hankittua. Mutta, jos Masi on kentällä ja pelaamassa...mua ei hallilla nähdä. Sen verta mua jurppii Masin rehvakkuus ja nuo puheet silloin lähtiessään " kehittymään" muualle...
 

Ribals

Jäsen
Morjensta vaan kaikille...itselläni on myös tuo 99 egen kausari, tuli se hankittua. Mutta, jos Masi on kentällä ja pelaamassa...mua ei hallilla nähdä. Sen verta mua jurppii Masin rehvakkuus ja nuo puheet silloin lähtiessään " kehittymään" muualle...
Aika heppoisesti saa näköjään sinut pois hallilta..
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Morjensta vaan kaikille...itselläni on myös tuo 99 egen kausari, tuli se hankittua. Mutta, jos Masi on kentällä ja pelaamassa...mua ei hallilla nähdä. Sen verta mua jurppii Masin rehvakkuus ja nuo puheet silloin lähtiessään " kehittymään" muualle...

No, jos noin ajattelee, voi olla aika vähän pelejä, mitä näkee kotihallissa.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Toisaalta, jos noin ajattelee niin voi olla että pääset Navettaan useinkin. Mahtaako Masilla olla kilpailu päällänsä Ryanin kanssa kumpi pelaa vähemmän otteluita kauden aikana.
 

Sakari78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toivottavasti Masi saisi nyt pelata ehjänä kauden loppuun asti. Siinä on pelaaja, jolla vastoinkäymisiä on ollut jo ihan liikaa. Tsemppitoivotukset täältä vastustajankin leiristä.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Toivottavasti Masi saisi nyt pelata ehjänä kauden loppuun asti..

Mennään nyt ensin peli kerrallaan *hymiö* Parasta toki toivotaan, mutta pieni skeptisyys hiipii iholle aina näiden tiettyjen sotaratsujen kanssa.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Johtajuutta on kyllä niin paljon, että geopoliittiset uhkakuvatkin tuntuvat sivuseikoilta. Tällä johtajuudella mennään vaikka läpi harmaan kiven, eikä nyt puhuttu Karrista tai voiton sellaisestakaan.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Masi Marjamäki kirjoitti:
Tuntuu erittäin hienolta vetää Patapaita päälle. On mahtavaa vihdoin päästä pelaamaan kotiyleisön edessä.

Haisee sellainen jinxaus...
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tässä on nyt kuitenkin parit treenit ja yksi peli ennen kotiavausta... mut ihan kiva jos pysyy terveenä siihen asti. Iso apu joka tapauksessa tähän joukkueeseen, kunhan löytäisi nopeasti pelituntumansa takaisin.
 

Kärmes1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nyt neljän pelin jälkeen pakko kirjoittaa täänekin, että olen todella tyytyväinen Masin otteisiin. Masi painaa tilanteet loppuun saakka ja tekee hemmetin hyvää työtä molempiin suuntiin. Piste/peli tahdissa menee ja uskon että tuo nykyinen ketjukoostumus Saarelan ja Ojamäen kanssa tulee saamaan vielä paljon hyvää aikaan.
 

Ribals

Jäsen
Nyt neljän pelin jälkeen pakko kirjoittaa täänekin, että olen todella tyytyväinen Masin otteisiin. Masi painaa tilanteet loppuun saakka ja tekee hemmetin hyvää työtä molempiin suuntiin. Piste/peli tahdissa menee ja uskon että tuo nykyinen ketjukoostumus Saarelan ja Ojamäen kanssa tulee saamaan vielä paljon hyvää aikaan.
Samoin, Masi on yllättänyt minut erittäin positiivisesti, hyvää duunia ja pisteitäkin tullut.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Olen myös positiivisesti yllättänyt, piste per peli tahti on hurjaa menoa, kun katsoo Masin useampaakin edellistä kautta. Lisäksi peli on kokonaisvaltaisesti hyvää, ja hänen ketjunsa tukee häntä myös juuri sopivalla tavalla, joten tästä on enemmän kuin hyvä jatkaa :)
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Lisäksi Masi on yksi joukkueen johtajista, sen näkee kaikessa tekemisessä. Kannustava ja esimerkillinen ammattilainen, ihan huippu jätkä. Masin pitäisi tulevaisuudessa olla kapteenina. Tehnyt tehoja mukavasti ja mahtuu kevyesti ykkös- tai kakkoskenttään, kunto vaikuttaa olevan kohdallaan. Toivottavasti pysyy ehjänä.
 

Lätkäjope

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Armia #10, Matushkin #43
Omassa päässä erinomainen puolustus heittäytymällä, muutama vaihto myöhemmin helvetin hienot kynät, joista seurauksena rankkari. Rankkarista sitten maailmanluokan viimeistely. Ei helvetti ku on hieno katsoa Marjamäen pelaamista tällä hetkellä!
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Ilman TomTomin perseilyä olis jääny maali tekemättä. No, parempi näin. Hieno veivi ja hieno rankkari.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Toi palo ja hirvittävä halu voittaa on tällä hetkellä jotain aivan poikkeuksellista. Selvästi Masi on saanut hirveän määrän rakkautta peliin noiden vaikeiden loukkaantumisten ansiosta.

Ehdottomasti jokaisessa pelissään on ollut kentällä se pelaaja, joka on eniten halunnut VOITTAA. Se on kova juttu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös