Marko Tuomainen?

  • 7 099
  • 67

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Niin mitä Veke tekee ensi kaudella?
Yllättävän vähän miehestä on ollut puhetta ottaen huomioon että tämä herra varmaan monille seuroille(HIFK,Blues etunenässä) kelpaisi.
Itse en oikein jaksa uskoa että mies jatkaa NHL:ssä.Veikkaukseni on että kausi Suomessa,pelipaikka Salt Lake Cityyn ja ensi kaudeksi NHL-jäille.
Uugekaan ei näytä miehen tämänhetkisestä tilanteesta tietävän...
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Mä tiedän

Minä tiedän missä Veijo ei ainakaan pelaa . Vai mitä Matikainen ? Älä vaan ota sitä , yritä sitä Diskoksen Passi ja Hammasharjaa , vai mikä Pessi ja Illuusia se nyt olikaan tilalle.
 

#15

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kuinkas vanha Tuomainen on? Muistelin vaan että kun pari vuotta sitten pääsin intistä, niin Tuomaisen piti aloittaa omansa seuraavassa saapumiserässä. Mies lähti kuitenkin NHL:n & Los Angeles Kings -jengiin kiekkoilemaan..

Jotenka tuo Suomeen saapuminen saattaa hyvinkin olla ajankohtaista.
 

power play

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mikäli Kuopijon poeka Tuomainen nyt sattuu tulemaan Suomeen kiekkoileen, niin nyt jos koskaan kannattaa Penan olla hereillä yötä päivää, mikäli Tuomainenkin karkaa Penan kynsistä ja pelaa Suomessa jossain muualla kuin Hifk:ssa voin jo kuvitella teidän ifk fanien reaktiot ja ne eivät ole varmaankaan positiivisia takatukkaa kohtaan.

huh huh pelottaa jo valmiiksi. . . . .
Pena hereillä nyt !
 
K

kangaroo

# 15

Marko täytti 29 vuotta 25. huhtikuuta. Lykkäystä intistä saa enintään sen vuoden loppuun, jonka aikana on täyttänyt 28 vuotta, joten jos on Markolla vielä käymättä, niin joutunee hyvin pikaisesti harmaisiin.
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Niin paitsi

Veijo ei ole ratkaisu IFK:n ongelmiin. Tarvitaan 4 - 5 puolustajaa , ykkösentteri , maalintekijä ja USKOTTAVUUTTA ! Jos näitä asioita ei saada / saavuteta on aivan sama ketä tulee ja ketä menee . Kuka Sinun mielestäsi on vastuussa kyseisistä asioista ?
 

power play

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pena tietenkin

Ja hiukan panen myös Frankin piikkiin, koska itse hän seuraajan itselleen palkkasi !
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Mihinkään inttiin

Sinnillä vuosi "piileskelyä" jenkeissä ja on vapaa mies asepalveluksesta :)
 

jukkavuorio

Jäsen
Suosikkijoukkue
ilves, musta blokki
Re: Mihinkään inttiin

Viestin lähetti Black Adder
Sinnillä vuosi "piileskelyä" jenkeissä ja on vapaa mies asepalveluksesta :)

Aivan!
sinne (armeijaan) ei kyllä todellakaan ole kenenkään pakko mennä, jos ei halua. vapautuksen saa AINA, jos vaan yrittää.
mutta jos marko on 29-vuotias, niin eiköhän hänellä ole tuo asevelvollisuus jo suoritettu...
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Mihinkään inttiin

Viestin lähetti jukkavuorio


Aivan!
sinne (armeijaan) ei kyllä todellakaan ole kenenkään pakko mennä, jos ei halua. vapautuksen saa AINA, jos vaan yrittää.
mutta jos marko on 29-vuotias, niin eiköhän hänellä ole tuo asevelvollisuus jo suoritettu...
Millä tavalla intistä saa vapautuksen kuka tahansa?
Eikös OJ:llä ole myös intti kesken..
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ei ole edes vaikeaa. Muistan kuinka tuli kirottua kavereita jotka kuka milläkin syyllä itsensä keplottelivat vapaaksi tuosta ah niin ihanasta ajasta maamme turvana..
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tutkimuksen mukaan 100 % suomalaisista miehistä käy armeijan. Sillä jos ei armeijaa käy, ei voi kutsua itseään mieheksi.
Taisin sohaista muurahaispesää....
 

Kaljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Honka, Newcastle Utd.
Blues on taatusti ainakin hereillä jos Tuomainen olisi Eurooppaan suuntaamassa. Tietty on kyse myös rahasta, Blues ei välttämättä tarvitse hyökkääjää aivan niin kipeästi kuin HIFK... ja HIFK:lla luulisi olevan pelimerkkejä mikäli Zidlicky ja Bednarkin lähtevät NHL:ään.

Veikkaisin että Tuomainen menee HIFK:hon, sillä vanhat muistot ja erittäin rahakas HIFK:n (tuleva) tarjous painavat vaa'an siihen suuntaan.

Mutta kyllähän se toki tänne "meillekin" kelpaisi!
 

jukkavuorio

Jäsen
Suosikkijoukkue
ilves, musta blokki
Re: Re: Re: Mihinkään inttiin

Viestin lähetti bisnesman

Millä tavalla intistä saa vapautuksen kuka tahansa?
Eikös OJ:llä ole myös intti kesken..

no vaikkapa menemällä sinne kukkamekko päällä, tai alasti tai ihan vaan sanomalla lääkärille, että on tullut vedeltyä sen verran reippahammin aineita, että flashbackkien aikana saattaa tehdä ihan mitä hyvänsä.
 

jukkavuorio

Jäsen
Suosikkijoukkue
ilves, musta blokki
Viestin lähetti Kempes
Tutkimuksen mukaan 100 % suomalaisista miehistä käy armeijan. Sillä jos ei armeijaa käy, ei voi kutsua itseään mieheksi.
Taisin sohaista muurahaispesää....

joo, olet ihan oikeassa.
mä en ainakaan voi kutsua itseäni mieheksi, enkä kyllä naiseksikaan, koska sain setan sukupuolitestistä tulokseksi sukupuolineutraali.
mies on se joka tekee niin kuin parhaaksi näkee, eikä niinkuin muut käskee.
taisin sohaista muurahaispesää....

taisin eilen sohaista pesää.... :)
 

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti Kempes
Tutkimuksen mukaan 100 % suomalaisista miehistä käy armeijan. Sillä jos ei armeijaa käy, ei voi kutsua itseään mieheksi.
Taisin sohaista muurahaispesää....

No joo. ehkä tuollainen provosointi sopisi paremmin vapaaseen keskusteluun.
Kommentoin nyt sen verran että itse menin armeijaan sen takia että se oli lyhyin vaihtoehto. Ja jos siellä tehdään miehiä, se koskee lähinnä säälittäviä tapauksia. Itse vain makailin ja lihosin armeijassa. ainoa mitä siellä oppi oli miten välttää kaikki tekeminen mahdollisimman tehokkaasti.
 

seetre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ingvar Hirdwall
Viestin lähetti JanJ


No joo. ehkä tuollainen provosointi sopisi paremmin vapaaseen keskusteluun.
Kommentoin nyt sen verran että itse menin armeijaan sen takia että se oli lyhyin vaihtoehto. Ja jos siellä tehdään miehiä, se koskee lähinnä säälittäviä tapauksia. Itse vain makailin ja lihosin armeijassa. ainoa mitä siellä oppi oli miten välttää kaikki tekeminen mahdollisimman tehokkaasti.


Mielestäni toi Janj.n viimeinen lause kiteyttää aika hyvin suomen armeijan tänhetkisen tilanteen.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
On olemassa miehiä joka käyvät armeijan ja on olemassa sivareita ja sitten on ne lusmut joiden hommat joutui aikanaan hoitamaan ( sivarikin on parempia !! ). JanJ:lle tiedoksi että joku armeijan kaverisi teki myös sinun hommasi, kannattaako ylpeillä ?? Ja kuuluko tämä keskustelu Jatkoaika.com:lle ??
 

Tomijokipuro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jan J:lle

On tosi akkamaista alkaa leveillä sillä,että osaa armeijassa sluibata kaikki mahdolliset duunit. Juuri ne säälittävät tapaukset löhilevät ja lihovat armeijassa. Sinua Jan ei taida voida luokitella mihinkään muuhun kategoriaan kuin SÄÄLITTÄVÄT TAPAUKSET.

Tämän viestiketjun voinee lukita, vai mitä Jan J?
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä olen tässä jutussa JanJ:n linjoilla. Itsekin kävin armeijan vain siksi, että se oli nopein vaihtoehto. Jos sivari olisi ollut nopein, sitten olisin mennyt sinne. No, vankilaan en sentään viitsinyt mennä.

Aika helpolla toimenkuvasta johtuen (viestijoukkue) omasta armeija-ajastani pääsin, joten siinä mielessä ei tarvinnut sluibailla. Mutta olen sitä mieltä, että niin kauan, kun armeija ei ole vapaaehtoinen ja niin kauan kuin siitä ei saa nykyistä orjapalkkaa parempaa korvausta, tehköön kukin hommia niin vähän kuin vain pystyy. Kyllä sieltä aina löytyy ne pari militaristista hörhöä, jotka tekevät hommat ja vähän enemmänkin vielä muiden puolesta. Lähinnä esimiehiä miellyttääkseen.

Niin, sinänsä mielenkiintoinen keskustelunaihe tämä on, että pitäisikö siirtää vapaaseen keskusteluun.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Armeija,tuo miesten tekijä... heh heh

Janj puhuu asiaa.Suurin osa intin kävijöistä(myös minä)toimii täysin samalla tavalla,olen siitä aivan varma.Mitä hyötyä on nipottaa ja painaa sata lasissa ilman korvausta.
Armeijan käynti oli pakkopulla,joka kannattaa hoitaa pois,mutta ei siitä tykätä tarvitse !
Se on hienoa,että ne jotka haluavat,saavat mennä toisia lujempaa ja kauemmin.
Mutta tomijokipuro &co, on turha alkaa jeesustella,kuinka puolustusvoimissa kuuluisi toimia.
Pitäkää hauskaa kertausharjoituksissanne,joita varmaan riittää !
 

jukkavuorio

Jäsen
Suosikkijoukkue
ilves, musta blokki
no nyt tälle armeija/sivari -keskustelulle on avattu oma otsikko vapaassa keskustelussa....
 

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti TosiFani
JanJ:lle tiedoksi että joku armeijan kaverisi teki myös sinun hommasi, kannattaako ylpeillä ?? Ja kuuluko tämä keskustelu Jatkoaika.com:lle ??

Tiedän että joku muu moppasi käytävän jos en sitä tehnyt.
Olin näet tykistössä ja meillä oli viimeiset 10 viikkoa pelkkiä tyhjiä päiväohjelmia. 64 jätkästä aina 3 joutu moppaamaan ja muut sai maata tuvassa. arvaa vaan halusko olla sen kolmen joukossa?

Ja siirrän tän vapaaseen keskusteluun.
 

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti Tomijokipuro
Jan J:lle

On tosi akkamaista alkaa leveillä sillä,että osaa armeijassa sluibata kaikki mahdolliset duunit. Juuri ne säälittävät tapaukset löhilevät ja lihovat armeijassa. Sinua Jan ei taida voida luokitella mihinkään muuhun kategoriaan kuin SÄÄLITTÄVÄT TAPAUKSET.

Tämän viestiketjun voinee lukita, vai mitä Jan J?

Mitäs tätä turhaan lukitsemaan. Vapaaseen keskusteluun vaan.

Joo, ois varmaan tosi miehekästä leveillä että "minäpä se vaan moppasin 10 viikkoa! olen äijä!"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös