Marcus ja Jonathan Davidsson Ässiin!

  • 142 286
  • 1 098

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Ihmettelisin suuresti jos Jasperin liksa oli lähelläkään MDn palkkaa. SHL tausta ja tuore mestaruus on korottavia tekijöitä.
Davidssonien pahvit Ässiin on tehty ennen Tapparaan siirtymistä. Toki Hockeyallsvenskanin mestaruus löytyy, mutta sitä tuskin meinasit.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Itse olen ollut siinä käsityksessä, että sopparit Ässiin tehtiin runkosarjan lopussa / sääliplayoffien aikaan.
Tästä jauhettiin sillon joskus todella paljon, että koska sopparit tehtiin ja muistaakseni koko tuon keskustelun pohjalta "totuus" oli tuonlainen.

Voin toki olla väärässäkin, mutta tuo se konsensus oli ja olihan siellä lainattu ihan Ässien tilastopää Arposen tekstejä.
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Davidssonien pahvit Ässiin on tehty ennen Tapparaan siirtymistä. Toki Hockeyallsvenskanin mestaruus löytyy, mutta sitä tuskin meinasit.

Tästä on tosiaan keskusteltu muutamaan otteeseen ennenkin täällä palstalla.
Veljekset itse ainakin kertoivat Satakunnan Kansan haastattelussa, että tulivat Ässiin nimenomaan, koska mole mille tarjottiin sopimusta. Satakunnan Kansan mukaan Marcukselle tarjottiin jatkoa Tapparasta. Muistelisin, että myöhemmin haastattelussa veljekset myönsivät asian olevan näin.


 
Viimeksi muokattu:

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Tästä on tosiaan keskusteltu muutamaan otteeseen ennenkin täällä palstalla.
Veljekset itse ainakin kertoivat Satakunnan Kansan haastattelussa, että tulivat Ässiin nimenomaan, koska mole mille tarjottiin sopimusta. Satakunnan Kansan mukaan Marcukselle tarjottiin jatkoa Tapparasta. Muistelisin, että myöhemmin haastattelussa veljekset myönsivät asian olevan näin.


Voi olla näinkin, ja itsekin muistan ton että pakettina liikkui, mutta vain toiselle Tappara tarjos jatkoa..

Ota nyt selvää, mutt pääasia että ovat siinä vireessä missä ovat. Näillä otteilla on varmasti itse kunkin kelkat kääntyneet.
 

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Voi olla näinkin, ja itsekin muistan ton että pakettina liikkui, mutta vain toiselle Tappara tarjos jatkoa..

Ota nyt selvää, mutt pääasia että ovat siinä vireessä missä ovat. Näillä otteilla on varmasti itse kunkin kelkat kääntyneet.
Itse asiassa mun kelkka ei ole kääntynyt. Kaverit hommattiin kärkiketjuihin ja tulos on ollut tähän mennessä ihan p***aa. Se, että nyt on tullut pari pistettä tehojen merkeissä ei poista omaa ajatustani siitä, että parempi olis ilman veljeksiä kuin veljeksien kanssa.

Saa olla eri mieltä, en pahastu.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Itse asiassa mun kelkka ei ole kääntynyt. Kaverit hommattiin kärkiketjuihin ja tulos on ollut tähän mennessä ihan p***aa. Se, että nyt on tullut pari pistettä tehojen merkeissä ei poista omaa ajatustani siitä, että parempi olis ilman veljeksiä kuin veljeksien kanssa.

Saa olla eri mieltä, en pahastu.
No onhan toi eka osuus varmasti ihan totta, eikä kukaan kiistä paskaa alkukautta. Mutta että jos nyt heivattaisiin molemmat ulos ja se olisi jotenkin parempi? Etkai nyt säkään tässä kohtaa veljeksiä heivaisi pois, kun ovat Ässien parhaimmistoa olleet.

Just nyt kun ovat löytäneet (etenkin MD) pelinsä.
 

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
No onhan toi eka osuus varmasti ihan totta, eikä kukaan kiistä paskaa alkukautta. Mutta että jos nyt heivattaisiin molemmat ulos ja se olisi jotenkin parempi? Etkai nyt säkään tässä kohtaa veljeksiä heivaisi pois, kun ovat Ässien parhaimmistoa olleet.

Just nyt kun ovat löytäneet (etenkin MD) pelinsä.
Näytöt koko kauden osalta ovat sen kaltaisia, että olisin ihan tyytyväinen jos pojat johonkin saataisiin luukutettua. Ihan hyvin ovat viime pelit molemmilla menneet, mutta mikään ei takaa sitä, että pystyvät vetämään samalla tasolla. JD:llä pidempi hyvä jakso alla, Marcukselle viiden pelin otannalla pari hyvää peliä ja kolme semmosta, jotka ei oikein vakuuta.

Mulle on ihan jees, jos veljekset pelaa kauden loppuun täällä, mutta ihan hemmetisti paremmin pitää vetää kuin tähän mennessä tai sitten peliajat sinne 10 min/peli. Ykkösessä ja kakkosessa pitää tulla tehoja, mielellään ne kaikki syyskaudella piippuun jääneet myös.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Myynnin hetki meni jo. Olisi pitänyt toimia viimeistään vuoden vaihteessa, nyt täytyy mennä näillä mitä on.
 

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Näytöt koko kauden osalta ovat sen kaltaisia, että olisin ihan tyytyväinen jos pojat johonkin saataisiin luukutettua. Ihan hyvin ovat viime pelit molemmilla menneet, mutta mikään ei takaa sitä, että pystyvät vetämään samalla tasolla. JD:llä pidempi hyvä jakso alla, Marcukselle viiden pelin otannalla pari hyvää peliä ja kolme semmosta, jotka ei oikein vakuuta.

Mulle on ihan jees, jos veljekset pelaa kauden loppuun täällä, mutta ihan hemmetisti paremmin pitää vetää kuin tähän mennessä tai sitten peliajat sinne 10 min/peli. Ykkösessä ja kakkosessa pitää tulla tehoja, mielellään ne kaikki syyskaudella piippuun jääneet myös.
Mitä sillä vaikealla alulla on tässä kohtaa ja tulevaisuudessa merkitystä? Molemmat pelaavat nousujohteisesti, ja viimeisten 19 pelin ajalta ovat Ässien kaksi parasta pistemiestä.
 

SYL Aps67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Toronto,Real Madrid,Jaquars
Mitä sillä vaikealla alulla on tässä kohtaa ja tulevaisuudessa merkitystä? Molemmat pelaavat nousujohteisesti, ja viimeisten 19 pelin ajalta ovat Ässien kaksi parasta pistemiestä.
No vaikka sitä että jos olisivat tehneet enemmän pisteitä ni ei tarvis koko ajan jännittää päästäänkö sääleihin ei mulla muuta..
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No vaikka sitä että jos olisivat tehneet enemmän pisteitä ni ei tarvis koko ajan jännittää päästäänkö sääleihin ei mulla muuta..
Niin ja on siellä muitakin, jotka eivät ole saaneet kiekkoa maaliin ja sen takia pitää vielä jännittää, mutta minkä ihmeen takia pitää muistella menneitä.

Jos veljekset olisivat olleet koko kauden parempia täällä valitettaisiin, että ei saada noitakaan pidettyä, vaan taas meidän pelaajat viedään.

Ei kannattajan kannata jossitella menneitä eikä pelätä ja miettiä liikaa tulevia pelejä. Pitäisi keskittyä siihen mitä on juuri nyt. Otetaan pelit vaihto kerrallaan kuten pelaajatkin.
 

Pataatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata, rispektit Saipalle ja Spåralle. TML
Myynnin hetki meni jo. Olisi pitänyt toimia viimeistään vuoden vaihteessa, nyt täytyy mennä näillä mitä on.
Ihan hyvä että mennään, veljeksissä on edelleen potentiaalia parantaa. Nämä osaavat luoda peliä ja kuti on mainio kummallakin verrattuna nyt vaikka poppareilla olleeseen Vanhataloon.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Ihan hyvä että mennään, veljeksissä on edelleen potentiaalia parantaa. Nämä osaavat luoda peliä ja kuti on mainio kummallakin verrattuna nyt vaikka poppareilla olleeseen Vanhataloon.
Tässä kohtaa nyt nimenomaan järjettömintä on huutaa, että "ne oli ihan paskoja alkukaudesta, ei vastannut yhtään odotuksia joten pois heti". Veljekset ovat Ässien parhaimmistoa olleet viime aikoina ja omissa rooleissaan, joten saisi täysin järjetön olla jos nyt haluaisi nämä ulos.

Ja sen jälkeen voikin miettiä, että saadaanko/mitä saadaan tilalle? Ikäänkuin nuo aukot automaattisesti paikataan. Ei esim. Vanhatalo toisi juuri mitään lisäarvoa kummankaan tilalle. Noiva on ollut myöskin aika vastaantulija pelaamissaan matseissa, eikä tuo mitään lisäarvoa jota jo ei ennestään ole.
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hyvin mennyt loppukausi antanee paljon anteeksi, ennemmin ratkaisijana pleijareissa kuin syksyn peleissä. MD sentään ratkaissut mestaruuden viime kaudella, kevään ja finaalien mies.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Tässä taisi vain ruumiillistua se miksi veljekset oli Ässiin saatavilla, hiukan epätasaisia suorittajia, toki loukkaantumisillakin oma osansa. Turhaa on ala-arvoiseen alkuun enää tuijottaa, kaverit on biojäteastiasta ulos kömpineet ja kahvinporot, sekä kananmunakuoret karisteltu hartioilta. Samaa nousujohteista suoritusta vain jatkamaan ja saadaan mukavat väännöt suippojen kanssa lomarengaskierroksella!
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tässä taisi vain ruumiillistua se miksi veljekset oli Ässiin saatavilla, hiukan epätasaisia suorittajia, toki loukkaantumisillakin oma osansa. Turhaa on ala-arvoiseen alkuun enää tuijottaa, kaverit on biojäteastiasta ulos kömpineet ja kahvinporot, sekä kananmunakuoret karisteltu hartioilta. Samaa nousujohteista suoritusta vain jatkamaan ja saadaan mukavat väännöt suippojen kanssa lomarengaskierroksella!
Nämä veljekset kun Lukon maaleillaan laittavat lomille, se muistetaan vielä 20 v päästä, huonoa syksyä 2023 ei muista kukaan ja täällä järjestetään heille erikoisiltoja tulevaisuudessa, ovat vierailijana ja molempien paidat katossa, heh..
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jalat käy veljeksillä, pääkoppakin pelittää keskivertoa paremmin. Hiukan röyhkeyttä lisää ja vedot oho maalivahdista, mieluummin kuitenkin sinne tolppien väliin. Kyllä he varmaan tärkeitä maaleja saavat tehtyä, sitten kun on tekemisen paikka. Eli tästä eteenpäin koko loppukauden.
 

ilezi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tilastopoimintana voisi tähän väliin todeta, että Marcus on vetänyt jälkimmäisen puoliskon Ässisssä pelaamistaan peleistä sellaisella 0,6 pistekeskiarvolla, eli lähes yhtä tehokkaasti kuin viime kaudella Tapparassa. Alun 12 peliä kiikareilla rokottavat kauden kokonaisuutta armottomasti.
 

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Seattle Seahawks.
Ei näyttänyt pahalta loukilta, eikä lähtenyt heti koppiin. Veljesten tuurilla tosin vähintään kausi paketissa
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Katsoin ensin pelitilanteessa, että törmäys osui taas siihen korjattuun leukaan mutta uusinnasta paljastuikin jalkaan osuma. Pahannäköisesti meni vaihtopenkille, tuossa on ihan fifty-sixty tuleeko pitkää huilia vai ei.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös