Maistuuko mämmi?

  • 7 885
  • 80

Syötkö mämmiä?


  • Äänestäjiä
    206

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Monet lapsuuden kammotukset ovat nykyisiä herkkuja, mutta mämmin kohdalla niin ei ole päässyt käymään. Aika kammottavaa matskua.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
No maistuu.

Kuohukermaa ja sokeria riittävästi sekaan, niin ei voi maistua pahalta. Näiden tykötarpeiden kanssa mämmin maku muuttuu olennaisesti kitkerähköstä viekoittelevaksi.

Vedän aina kerralla rasiallisen eli 700 grammaa ja puoli litraa kermaa ja saatanasti sokeria. Aamulla on olo kuin ripulista kärsivällä diabeteskamelilla, mutta tila on ohimenevä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä en ole koskaan ymmärtänyt miksi jotain pahalta maistuvaa ruokaa pitää syödä ihan vaan koska kalenterissa lukee joku tietty päivä. Ja kaikkein ihmeellisin juttu on se, että miksi ihmeessä sitä pitää sitten vielä kehua. "Ai mitä, onko kalenterin mukaan jouluaatto? No siinä tapauksessa sitten tämä ällöttävä läskikinkku maistuu hyvältä. Nami nami."

En mä sano etteikö noi ruuat maistuisi jonkun suussa oikeasti tosi hyvältä. Varmaan sitten salaa vetävätkin niitä ympäri vuoden.

Joo ei se mämmi nyt varsinaisesti pahaa ole. Mielummin vaan syön jotain muuta.
 

Mr.X

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mämmi maistuu oikein loistavasti - mutta vain ja ainoastaan vaniljajäätelön kanssa! Ylivoimainen kaveri mämmille, unohtakaa kermat ja muut väsyneet lisukkeet...
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Saatan syödä, jos on paljon kermaa ja sokeria. En kuitenkaan lähde mämmin takia kauppaan hakemaan sitä.
 
Mämmi maistuu oikein loistavasti - mutta vain ja ainoastaan vaniljajäätelön kanssa! Ylivoimainen kaveri mämmille, unohtakaa kermat ja muut väsyneet lisukkeet...

Valkosuklaamousse menee varmasti tämän edelle. Mutta täytyypä kokeilla vaniljajäätelöäkin. Mämmi siis maistuu.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kysymyksenasettelu on luokkaa "Maistuuko Fernet Branca hyvältä?" Ilmeisesti molempia kuitenkin tarvitaan johonkin, Fernettiä ja mämmiä.

Mämmi on just sitä, miltä näyttääkin. Mutta syökää toki, jos maistuu, ei siin mitn.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Syön mämmiä ehkä 1-2 kertaa vuosikymmenessä. Kun mämmi on oikein sankkaa ja maltaista, hyvin tuoretta, ja tarjoillaan kerman ynnä muutaman sokerikiteen kanssa, niin sitä voi jopa hivenen syödäkin.

Juha Mieto syöpi mämmiä kymmeniä tokkosellisia per sesonki. Ihme hiihtäjä.

Fernetin kanssa voisi maistuakin. Myös jekkumämmi kiinnostaisi, pitääpä tuota.
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Mämmi on ihan kelpo tavaraa. Sattuupahan olemaan vielä 100-prosenttisesti kasvisperäistä, joten mikäpä sitä puputtaessa.

Ylimääräiset kermat, sokerit ja sun muut voi heittää kyllä huitsin mäkeen.
 

Bbird80

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Maistuu toki! Tuokkonen menee pääsiäisen aikana. Runsaasti kuohukermaa ja se on siinä! Sokerin lisäämistä en ole koskaan ymmärtänyt, sillä mämmihän on todella makeaa jo valmiiksi.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mämmiä olen eka kerran syönyt vuonna 1971 tai 1972 ja kyllä maistuu. Mummo laittoi lautaselle kerman sekä sokerin kera eikä tuo ollut pahaa laisinkaan. Aikuisiällä joitakin pääsiäisiä on jäänyt väliin kyseisen appeen puolelta mutta pääsääntöisesti ainakin yhden ropposen heitän ääntä kohti per vuosi. Hieno ja hieman erikoinen herkku.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei tule enää aivan joka vuosi syötyä. Nuorempana söin kyllä kausiluonteisesti, enkä koskaan oikein ymmärtänyt mämmiin liittyviä ennakkoluuloja. Varsinaisena herkkuna en kuitenkaan sitä pidä.

Maistuu toki! Tuokkonen menee pääsiäisen aikana. Runsaasti kuohukermaa ja se on siinä! Sokerin lisäämistä en ole koskaan ymmärtänyt, sillä mämmihän on todella makeaa jo valmiiksi.

Sokerin se vaatii koostumuksen vuoksi, ettei tartu kitalakeen kiinni, ja muutenkin menee alas paremmin. Ei siinä maun kanssa ole mitään tekemistä. Kerman lisäämistä taas minä en ymmärrä ollenkaan.
 

Hiker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jalkapallo, jääkiekko, yleisurheilu
Maistuu kyllä. Sellaisenaan sitä ei kovin mielellään syö, mutta kerman kanssa se on oikein hyvää. Tulee syötyä satunnaisesti muulloinkin kuin pääsiäisenä sikäli kun sitä sattuu kaupan hyllyllä olemaan.
 

Girardi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers ja Kalapa
Minulle ei kyllä mämmi maistu, olen kyllä kaikki ruokainen yksilö mutta tämä musta tahna ei vaan uppoo, hyi.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Mämmi on parasta ikinä kun noudattaa toimivaa reseptiä. Reseptin voi vääntää itse, mutta lähtökohtaisesti tuohon pistetään jotain hyvää tyyliin "helvetin paljon" ja jätetään mämmi muiden murheeksi. Toimii aina.

Eli juu, en ole mämmin ystävä millään tasolla. Ei ole oikein napannut kun joskus on maistellut ja ei tuollaista kamaa jaksa "opetella" syömään.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vajaa laatikollinen on uponnut eilen ja tänään. Kerman ja sokerin kanssa. Kyllä maistuu!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös