Maalivahti, puolustaja vai hyökkääjä?

  • 6 814
  • 43

Mikä pelipaikka?

  • Maalivahti

    Ääniä: 52 20,7%
  • Puolustaja

    Ääniä: 73 29,1%
  • Hyökkääjä

    Ääniä: 126 50,2%

  • Äänestäjiä
    251

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Lauantaina todella pääsen pitkästä, pitkästä aikaa toteuttamaan itseäni maalivahtina, RAU.

Täytyy sen jälkeen palailla tähänkin ketjuun, ja miettiä, vaihtaisiko mielipidettä, jos voisi.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Hyökkääjänä, ja nimenomaan oikeana laitana olen mielestäni hyödyllisimmilläni salibandyssa/sählyssä. En ole nopea enkä taitava, mutta isohko koko sekä kohtalaiset pelisilmä ja laukaus paikkaavat puutteitani edes hiukan. Pakkina en osaa pelata, vaikka juuri kehuinkin pelisilmääni, se ei vain jostain syystä onnistu. Tosin olosuhteiden pakosta joudun pakiksi tuossa peruspadan mainitsemassa mittelössä. Pitänee tulla päivittelemään saamattomuuttaan turnauksen jälkeen.

Lätkässä olen pelannut silloin tällöin veskarina, mutta ehkä olisin siinäkin omimmillani laiturina. Tosin kiekon koppaaminen on ihan hauskaa puuhaa.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Hyökkääjä tai puolustaja, mieluummin silti hyökkääjä. Taitoa ei ole, mutta yritetään korvata yrittämisellä ja vastustajan pelin sekoittamisella.
 

Aatos

Jäsen
Pakki - peliä tekevä. Tai ainakin illuusio tekevästä.
Sentterinäkin olen pelannut, mutta liikkeen hidastuessa pakkina saa enemmän anteeksi, varsinkin kun pakkikaveri hoitaa tekemäni virheet.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Tolpat on molarin parhaat kaverit, kyllä Juti sen aika osuvasti tiivisti. Eilisessä höntsyturnauksessa alkupeleistä (4 kpl) kahdessa tolppa esti maalin syntymisen, ja välierissä, jotka menivät rankkareihin, yksi rankkareista päätyi yläputkeen. Tolpat olivat tosin tällä kertaa vasta toiseksi parhaat kaverit. Paras kaveri oli alussa yskähdellyt, mutta lopussa voittoon saakka tiivistynyt puolustus, iso kädenojennus, vaikka heistä ei taida kukaan tätä palstaa lukeakaan.

Voittaminen on aika kivaa, valitsisin edelleen maalivahdin osan, vaikka äänestystulosta voisi vaihtaakin.

EDIT yksi pilkku pois
 
Viimeksi muokattu:

tilkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Capitals, Bruins, #19
Hyökkääjä. Olen armoton puukäsi, joten raadan vain ympäri kenttää ja ärsytän vastustajia. Ja jos meidän joukkueella on paine hyökkäuspäässä niin silloin parkkipaikkana toimii maalivahdin edusta ja tehtävä riipoundien lyönti/ohjaus sisään ja maalivahdin kuumentaminen. esim lyömällä kovaa sormille.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Viestin lähetti peruspata
Paras kaveri oli alussa yskähdellyt, mutta lopussa voittoon saakka tiivistynyt puolustus, iso kädenojennus, vaikka heistä ei taida kukaan tätä palstaa lukeakaan.
Hirveä sumppu maalin edessä, eihän siitä olisi saanut sitä kuuluisaa ruotsalaisista sotasankareista kertovaa kirjaakaan lävitse. Rehellisesti sanottuna otti pattiin hävitä teille loppuottelussa, ja kaikkein suurin harmitus oli oma huono peli finaalissa. No, parempia olitte.

Tuo viikonloppuinen pelailu vain vahvisti sen, ettei meikäläisestä ole pakiksi. Vielä kun pelasin vasenta pakkia, oli laitakin väärä ja meikäläinen useassa tilanteessa aivan totaalisesti kahvilla. No, pari kertaa pääsin tööttäämään vastustajan hyökkääjää, jos jotain positiivista täytyy hakea puolustajana pelaamisestani.

Minun avuillani pelataan oikeana laiturina maalin edessä häsläten ja vapaata paikkaa haukanlailla etsien, se on vissi se. Puolustus on aivan liian yliarvostettua puuhaa.
 

puhis

Jäsen
Suosikkijoukkue
hpk/cocks
maalivahtina oleminen

Kyllä se vain on hienointa olla maalivahtina... saa olla osa (iso) joukkuetta mutta kuitenkin omien polkujen kulkija...

Maalivahdiksi ei jouduta, sinne halutaan!!!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Hyökkääjä, sentteri. Mallia Hagman, enkä puhu Niklaksesta nyt. Laiskahko mutta juonikas paska.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Hyökkääjä. Oikea. Laiska.

Välillä sattuu treeni- ja pelikassiin jumalalliset kädet mukaan, mutta usein joidenkin houkkien mielestä liian usein kädet jäävät kotiin.

Perkele maalintekijät ovat taiteilijoita. Sanotko sä Picassolle, että maalaa ukko taulu.
 
Puolustava vasen laitahyökkääjä, semmonen ärsyttävä pakin ja oikean laidan pinnojen kiristäjä, iholla koko ajan enkä lähde pois.
Sitten kun ei ole isoin mies mailmassa ja isoja miehiä ärsyttää niin nehän siitä jäähylle lähtee enkä minä.
Vielä jos ketjukavereille saa jostain vähän tilaa tehtyä niin aina parempi.
Ennenkaikkea voitto mutta ehkä vähän myös (tunnustetaan) oma +/- tilasto (joka siis liittyy mielestäni olennaisesti voittamiseen) kiinnostaa , muulla ei niin väliä.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Itse tykkään eniten olla hyökkääjänä, osittain sen takia, että ainakin jääkiekossa monet jäävät nopeudessa taakseni. Varsinkin liikuntatuntien höntsypeleissä saan usein pelattua itseni tai kaverini vapaaseen paikkaan.
 
Viimeksi muokattu:

Samsonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HFBoards oikeinkirjoitus
Puolustaja.

VAIKKA, jääkiekossa olin aina hyökkääjä, mutta saatto johtua siitäki et puolustukseen löyty parempiaki kavereita ja olin joukkueen lyhyin ja laihoin... Kädet ei kyllä riittäny hyökkääjäksi ni olin se nelosketjun kädetön torpeedo.

Futiksessa oon aina ollu pakki. Melkeen aina oikee laitapakki. Siihen passaa aika hyvin ominaisuudet. Hyökkäykseen osaan sijottuu paljon paremmin pallon alla. Hyökkääjänä oon vähän ku kala kuivalla maalla et sijotun väärin, ajotan juoksut päin prinkkalaa ja oon vähän hidas oivaltaan tilanteet...Oikeesta laidasta tykkään tukee hyökkäyksii nousemalla sinne rangastusalueen kulmille hakeen laukausta (oikea jalka hyvä) ja nousen mielellää kulmalipulle antaan kesoa. Puolustuspäähän pysyn hyvin nopeemmanki laiturin mukana kun jalat toimii ihan hyvin ja rakastan taklaamista.

Salibandys pelaan pakkia. Tykkään nousta paljon laidoista ja viedä palloa ylös. Avaussyötöt osuu kans hyvin hyökkääjien lapaan. Kukkupallot ei ihan aina osu kohillee. Puolustushommissa vois olla vähän hanakampi menemää iholle ja joskus sattuu ihan hirveitä aivopieruja ni tarviin kyl semmosen ihan puhtaan stay-home pakkiparin. Blokkaan laukauksia eniten joukkueesta.
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Maalivahti löytyy tämän nimimerkin takaa. On vaan niin koukuttava tunne, kun nappaa kopin tai torjuu kovan laukauksen. Lisäksi kun olen liian hidas ja kankea kenttäpelaajaksi, niin maalilla onnistuu jotenkin helpommin. Ura vaan katkesi lyhyeen jonkun aikaa sitten, mutta täytynee vielä joku kerta ahtaa itsensä johonkin harrastelijaporukkaan. Vielä veri vetää tolppien kanssa keskustelemaan.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Tämä rajaa vähän palloilulajejakin pois, mutta minun valintani on ehdottomasti maalivahti...
Meikkis vetää kans salibandyssä ja futiksessa maalivahtina, huipputasolla tietysti.... Lätkää tuli aina pelattua hyökkääjänä, ja myöhemmin on lujasti harmittanut se etten silloin kakarana mennyt ikinä kokeilemaan maalille. Hö.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Sentterinähän sitä kentällä purjehditaan. Pelityyli melkoinen sekoitus kohtuu käsistä välillä päättömään pelinlukuun, eli välillä tulee puskettua vaikeimman kautta maalille. Ehkä semmoinen pelaaja, joka voi kääntää sen "momentumin" ja nyt en tarkoita tappelua vaan asennepelaamista. Aina pyritään pelamaan täysillä oli tilanne 1-1 tai häviöllä 0-7 tai ketju ykkös-tai neloskenttä.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Aikoinaan pelasin useamman kauden salibandya maalivahtina ja siksipä maalivahtia äänestin. Vahvuudet ovat kokoni vuoksi peittäminen sekä jonkinasteisen peliälyn takia myös sijoittuminen. Melkein pelissä, kuin pelissä olen aina ensimmäisenä haluamassa maalille. Kai se on sitten jonkinlainen kutsumus. Toin poikkeuksen tuo jalkapallo jossa olen tykästynyt target hyökkääjän pestistä.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Hyökkääjä. Taitavat kädet ja nopeat jalat. Sniper..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös