Maalivahdit

  • 1 299 218
  • 5 812

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
Meniskö Palola vielä mukana Lappeenrantaan? miehelle ei ole käyttöä eikä sopivaa roolia tälle kaudelle.
Mitä Saipakaan sillä tekisi ? Ei ne varman tarvitse loukkaantumisherkkää kaveria joka lienee
jo uransa loppumetreillä.

Vaihtarit Westerholmin ja Niilon välillä, Niilo menee Saimaan rannoille hakemaan uutta vauhtia
kun ei ole enää mitään isoja paineita, se voisi olla hyvä välivaihe uralle.

Roope ja Westerholm on jo sellainen kombo että niillä uskaltaisi mennä pleijareihinkin.
 
Viimeksi muokattu:

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin kauan kuin HIFK ei muuta tiedota, minä uskon Niilo Haloseen. Onko rohkeaa tai tyhmää? Ehkä, mutta muutakaan vaihtoehtoa ei ole. En osaa yhdellekään omalle pelaajalle toivoa mitään pahaa tai huonoa, joten laitan kaikki paukut hyviin ajatuksiin Nippeä kohtaan.
 

tmh

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Viikingit
En osaa yhdellekään omalle pelaajalle toivoa mitään pahaa tai huonoa, joten laitan kaikki paukut hyviin ajatuksiin Nippeä kohtaan.
Ehdottomasti samaa mieltä, mutta tällä hetkellä jokainen peli jonka Halonen pelaa vie häntä kauemmaksi liigavahdin tasosta. Jokainen osapuoli voittaisi jos hän pääsisi mahdollisimman pian aloittamaan puhtaalta pöydältä uudessa ympäristössä. Kuten Taposesta moni on kirjoittanut, hänkin tästä tilanteesta kärsii ja kohta ollaan siinä tilanteessa että mies on saikulla, joukkue pelaa kaksikolla Halonen-Vinni ja toimistolla mietitään mikä meni pieleen.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Taitaa Westerholm olla Kärppien miehiä.
Meinaatko että menee Kärppiin loppukaudeksi? Ehkä ensi vuonna onkin Kärppien rosterissa... No, niin kauan kuin on SaiPan kirjoilla, voi aina haaveilla loppukaudesta Stadin kirkkaissa valoissa...
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Soon hyvä, että täällä on ennustajia, joilla on tiukkaa ja varmaa faktatietoa tulevaisuudesta. Itse kun olen aika rajallinen yksilö, voin vain arvailla ja toivoa erilaisia asioita. Todennäköisyydet eivät ehkä ole Halosen puolella, mutta eipä ollut joulukuussa HIFK:n voittoputkikaan. Se voi olla hyvinkin pienestä kiinni, ettei Halosen Liiga-ura olekaan katkolla :D.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Meinaatko että menee Kärppiin loppukaudeksi? Ehkä ensi vuonna onkin Kärppien rosterissa... No, niin kauan kuin on SaiPan kirjoilla, voi aina haaveilla loppukaudesta Stadin kirkkaissa valoissa...

Huhut ovat vieneet Westerholmia Kärppiin aika pitkään jo. Kärpillä on ”pienimuotoinen” epävarmuus mv-osastolla, joten eiköhän SaiPa kerää extrahillot pois kuleksimasta heti, kun kehtaavat siirtomerkinnälle luvat antaa.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Meinaatko että menee Kärppiin loppukaudeksi? Ehkä ensi vuonna onkin Kärppien rosterissa... No, niin kauan kuin on SaiPan kirjoilla, voi aina haaveilla loppukaudesta Stadin kirkkaissa valoissa...
Kärpät ilmeisesti myös nyt maalivahdin perässä? Huhut vievät Westerholmia Kärppiin ensi kaudeksi ja SaiPa aloittaa kohta kunnolla tyhjennysmyynnit. Minulle tämä on 1+1 ja jos jonnekin menee loppukaudeksi niin veikkaan Kärppiä. En oikein näe sellaista yhtälöä, että tulee rentaliksi ja sitten jatkaa matkaa Kärppiin ensi kaudeksi. Varsinkin, kun Kärpät tarvitsevat itse myös byyraria. Toki, haaveilla voidaan, kuten sanoit.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Soon hyvä, että täällä on ennustajia, joilla on tiukkaa ja varmaa faktatietoa tulevaisuudesta. Itse kun olen aika rajallinen yksilö, voin vain arvailla ja toivoa erilaisia asioita. Todennäköisyydet eivät ehkä ole Halosen puolella, mutta eipä ollut joulukuussa HIFK:n voittoputkikaan. Se voi olla hyvinkin pienestä kiinni, ettei Halosen Liiga-ura olekaan katkolla :D.
Ensi alkuun mahtava saada sinut takaisin ja pahoittelut vielä omalta osaltani mauttomuudesta viimeksi!

Ihan mielenkiinnosta niin muistan sinun sanoneen joskus, että et sinäkään hyväksy samaa ”hölmöilyä” kahdesti vaan silloin on myös sinunkin mittasi täynnä. Eikö tässä nykyisessä tilanteessa ole mielestäsi kaikki vaaran merkit ilmassa, että olemme keväällä pudotuspeleissä täysin vastaavassa tilanteessa, että Halonen joutuu syystä tai toisesta taas tosipeleissä vastuunvartijaksi ja lopputulos nähtyjä otteita peilaten erittäin suurella todennäköisyydellä vastaavanlainen limbo kuin viime kevät? Eikö nyt kannattaisi olla tekemättä samaa virhettä?
 

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin kauan kuin HIFK ei muuta tiedota, minä uskon Niilo Haloseen. Onko rohkeaa tai tyhmää? Ehkä, mutta muutakaan vaihtoehtoa ei ole. En osaa yhdellekään omalle pelaajalle toivoa mitään pahaa tai huonoa, joten laitan kaikki paukut hyviin ajatuksiin Nippeä kohtaan.

Ei kai tässä kukaan toivo pahaa Haloselle. Usein tällaisessa tilanteessa pelaajalle itselleenkin on parempi hakea pelituntumaa ja onnistumisia jostain toisesta organisaatiosta. Eikä sen siirron tarvitse olla pysyvä. En itse ainakaan usko, että mitäön hyvää seuraisi siitä, että Halonen joutuisi paineen alaisena pelaamaan play offeja IFK:ssa keväällä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Kale

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei kai tässä kukaan toivo pahaa Haloselle. Usein tällaisessa tilanteessa pelaajalle itselleenkin on parempi hakea pelituntumaa ja onnistumisia jostain toisesta organisaatiosta. Eikä sen siirron tarvitse olla pysyvä. En itse ainakaan usko, että mitäön hyvää seuraisi siitä, että Halonen joutuisi paineen alaisena pelaamaan play offeja IFK:ssa keväällä.
Samat fiilikset. Kaikki voivat nyt todeta, (myös Halonen), että tämä on tulosurheilua ja näyttöpaikkoja on annettu aivan riittävästi, mutta kiekot eivät lukuisista näyttöpaikoista huolimatta tarttuneet räpylään.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ensi alkuun mahtava saada sinut takaisin ja pahoittelut vielä omalta osaltani mauttomuudesta viimeksi!

Ihan mielenkiinnosta niin muistan sinun sanoneen joskus, että et sinäkään hyväksy samaa ”hölmöilyä” kahdesti vaan silloin on myös sinunkin mittasi täynnä. Eikö tässä nykyisessä tilanteessa ole mielestäsi kaikki vaaran merkit ilmassa, että olemme keväällä pudotuspeleissä täysin vastaavassa tilanteessa, että Halonen joutuu syystä tai toisesta taas tosipeleissä vastuunvartijaksi ja lopputulos nähtyjä otteita peilaten erittäin suurella todennäköisyydellä vastaavanlainen limbo kuin viime kevät? Eikö nyt kannattaisi olla tekemättä samaa virhettä?

Pahoittelut hyväksytty.

Muistat aivan oikein. Mutta ehkä tässä on nyt se ero, että minä en koe Halosen heikkoja otteita hölmöilynä. Hölmöily on hölmöilyä, alisuorittaminen tai mokaaminen ei suoranaisesti sitä ole. Ja olen monta kertaa käynyt sopimuksen purkamiseen liittyvät asiat omalta osaltani läpi, joten en lähde nyt siihen. Näillä veskareilla on lähdetty kauteen ja sillä hyvä.

Eipä tässä tarvitse mennä kuin vuoden päähän, kun kaikki täällä voivottelivat sitä, ettei Halonen ollut pelikunnossa ja Garteigia "oli pakko" peluuttaa, vaikka hän oli paskin veskari HIFK:ssa ikinä. Ja sitten tapahtui se, mihin kovin moni täällä ei uskonut, eli Garteig sai yhtäkkiä juonenpäästä kiinni. Miksei saanut aikaisemmin? En osaa sanoa, mutta ei hän varmasti itsekään ollut tyytyväinen tai mielissään, ettei koppi tarttunut paremmin. Mutta niin vain kävi, että jollain jeesuksen ihmeellä Garteig voitti HIFK:lle välillä melkein yksin pelejä ja kaikki näytti hyvältä. Kunnes kävi niin kuin kävi. En ala nyt jinxaamaan sitä kirjoittamalla tapahtumia, mutta kaikki muistaa vuoden taakse.

Miksei nyt voisi käydä samalla tavalla? Se voi olla lopulta hyvinkin pienestä kiinni, että homma kääntyisi Halosellakin. Koska korvien välistä tämä nyt on sillä tavalla ollut, että hänkin kaipaisi onnistumisia. Mun mielestä Halonen oli Sveitsissä jo kehonkieleltäänkin eri mies maalissa, joten jotain oli muuttunut. Nyt niistäkin peleistä alkaa olla vain pitkä aika, joten pikkuhiljaa pitäisi päästä pelaamaan hänenkin.

En mä mitenkään vastusta, että HIFK hankkii varmemman ja kovemman veskarin kuin Halonen. Mutta niin kauan kuin niin ei ole tapahtunut, on ajateltava mahdollisimman järkevästi loppukautta silmällä pitäen. Halosen on pakko saada pelejä alle, koska yhdellä veskarilla meneminen on liian suuri riski. HIFK:n pelaaminen on kokonaisuudessaan muuttunut aika paljon ja tulostakin on tullut eri lailla kuin synkimmillä hetkillä. On mahdollista, että jo se rentouttaa Halosta. Nyt ei tarvittaisi kuin pari onnistumista Haloselle ja tilanne voi hyvin olennaisesti olla erilainen kuin vaikkapa syys-lokakuussa. Ja jos et pääse pelaamaan, et voi onnistua.

Eikä Taponenkaan viime aikoina ole ihan niin timanttia ollut koko 60 min. kuin useissa aiemmissa peleissä, joten isoa kuvaa ajatellen Haloselle kannattaisi nyt antaa pari peliä aika nopeasti. Ainakin ennen kuin pakko. Moni asia on muuttunut paremmaksi kauden edetessä, joten kaikki on mahdollista.

En minä tiedä, miten tämä tulee menemään, mutta muistutan nyt silti, että viime vuonna tilanne oli näihin samoihin aikoihin aika lailla sama kuin nyt, mutta Halonen oli se, jonka perään haikailtiin. Parasta on kuitenkin pakko toivoa. Ja siihen pitää varautua, että näillä veskareilla mennään ja tällöin pitää tehdä ihan kaikki mahdollinen, että meillä on kaksi "pelikykyistä" veskaria. Me fanit ei näistä pelaajasiirroista päätetä, vaikka moni vaikuttaa siihen uskovankin.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä Nipestä on hyväksi kakkosveskariksi IFK:hon, ehkä vaatii vielä snadisti kärsivällisyyttä, mutta kuten todettua ei tämä tilanne mikään katastrofi ole.

Mieluummin UTJ:nä tuhlaisin ensi kauden vähät roposet muualle.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
FARSSI
Kyllä Nipestä on hyväksi kakkosveskariksi IFK:hon, ehkä vaatii vielä snadisti kärsivällisyyttä, mutta kuten todettua ei tämä tilanne mikään katastrofi ole.

Mieluummin UTJ:nä tuhlaisin ensi kauden vähät roposet muualle.
Ei ei ei. Halosen kanssa ollaan oltu kärsivällisiä jo aivan liian pitkään. Olisi kaikkien aikojen penailu toistaa tämä sama sekoilu ehdoin tahdoin ensi kaudella uusiksi.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aika kujalla saa kyllä olla jos valitettavasti elättelee toiveita Halosen HIFK jatkolle tämän kauden jälkeen. Toivon Haloselle kaikkea hyvää tulevaisuuteen enkä hermostu Nordiksella jos Sport paidassa torjuisi nollan meitä vastaan.
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei ei ei. Halosen kanssa ollaan oltu kärsivällisiä jo aivan liian pitkään. Olisi kaikkien aikojen penailu toistaa tämä sama sekoilu ehdoin tahdoin ensi kaudella uusiksi.
Taisit ajaa miinaan... :).... tai sitten jos @Hattu on tosissaan niin Nippeä fanittamaan Joensuuhun samassa junassa. Nippe ei ole viimeisen kauden otannalla esittänyt edes 50%:ia peleistä 2.veskan tason otteita. Mä en näe enää miksi joku muuttuisi tulevaisuudessa joksikin muuksi??? Toisessa jengissä ehkä....
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
FARSSI
Taisit ajaa miinaan... :).... tai sitten jos @Hattu on tosissaan niin Nippeä fanittamaan Joensuuhun samassa junassa. Nippe ei ole viimeisen kauden otannalla esittänyt edes 50%:ia peleistä 2.veskan tason otteita. Mä en näe enää miksi joku muuttuisi tulevaisuudessa joksikin muuksi??? Toisessa jengissä ehkä....
Ok, ymmärrän lainaamani kirjoituksen vain jos se oli huumoria :) Eihän kukaan voi tosissaan ehdottaa, että vedetään Nipen kanssa myös ensi kaudella.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Hegu

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ok, ymmärrän lainaamani kirjoituksen vain jos se oli huumoria :) Eihän kukaan voi tosissaan ehdottaa, että vedetään Nipen kanssa myös ensi kaudella.

Juu pahoittelut verenpaineen noususta! Ehkä oli liian vaikeasti verhoiltu *hymiö*. Tervemenoa Niilolle.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

Jimbo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taponen on ollut hyvä pelastus joukkueelle, mutta huolestuttaa kyllä hänen heikko sivuttaisliikkuminen. Esimerkiksi eiliseen Gardineriin tasoitusmaalin olisi Taposen pitänyt ehtiä huomattavan paljon nopeammin mukaan, sillä syöttö siihen ei ollut edes kovin luja. Vastustajat ovat selvästi skoutanneet tämän heikkouden, ja tässä riittää myös Lunkalle duunia jatkossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös