Lukko pudotuspeleissä keväällä 2015

  • 74 100
  • 394

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Myönnän olleeni väärässä RD:n suhteen. Kauden tärkein peli ja koko joukkue raivoaa tuomareille suurimman osan pelistä, kun pitäisi keskittyä oleelliseen. Tähän asti RD on aina saanut joukkueen rauhoittumaan, mutta mitä tapahtuukaan ratkaisuhetkillä? Mies raivoaa itse koko ajan tuomareille aivan turhaan. Viime pelissä jo oli viitteitä siitä, että RD keskittyy vääriin asioihin joka johtaa myös siihen että joukkue keskittyy vääriin asioihin. Kylmä fakta alkaa paistaa läpi: RD:n aikana Lukko ei finaaleissa pelaa. RD on hoitanut monta asiaa Raumalla hyvin, mutta joka vuosi kriittisimmällä hetkellä joukkueen ote on kuraa.

Tärkeimmässä paikassa joukkueella pelaa tasan kolme pelaajaa ja nämä ovat Niskala, Koivisto ja Sipiläinen. Muilla on keskittyminen aivan muualla. Taidot kyllä riittää pelaamaan niin kuin on tähän asti nähty, mutta kun keskitytään vääriin asioihin niin surullisen kuuluisa pronssiottelu kutsuu jälleen.

En edes usko enää, että Raumalla tullaan ikinä pelaamaan finaaleja. Kivittäkää Raymond vaan. Ei täällä kellään pää kestä. Vitun väärin koko kannattajakuntaa kohtaan tuo Lukon tämän päiväinen esitys.

Ja vielä yksi iso pointti: Zapolski vs Metsola: ehkä suurin ero tässä ottelusarjassa. Zapolski ei ota haamutorjuntoja niin kuin Metsola.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Kumma paniikki täällä. Lukko toki sössi jo pari sarjapalloa mutta edelleen lähes kolikonheitto finaaliin. Itse en uskonut Lukon saavan tästä sarjasta edes kahta voittoa.

Odotellaan nyt ihan rauhassa vielä.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Katotaan nyt vielä maanantai. Kyllähän tää olis pitänyt hoitaa, jo eilen. Nyt ei kyllä voi syyttää taustapiruja tai faneja, molemmat on kantanut kortensa kekoon olemalla paikalla ja kannustamalla sekä toimisto kaikenmaailman oheistohnotuksella. RD ja pelaajat sais nyt hoitaa oman tonttinsa.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En edes usko enää, että Raumalla tullaan ikinä pelaamaan finaaleja. Kivittäkää Raymond vaan. Ei täällä kellään pää kestä. Vitun väärin koko kannattajakuntaa kohtaan tuo Lukon tämän päiväinen esitys.

Ja vielä yksi iso pointti: Zapolski vs Metsola: ehkä suurin ero tässä ottelusarjassa. Zapolski ei ota haamutorjuntoja niin kuin Metsola.
Finaaleista en tiedä, mutta jotenkin tällä hetkellä siltä vaikuttaa että vaikka sulle annetaan avaimet käteen, laitat ne taskuun, mutta se tasku on jonkun toisen. Zapo oli tänään paska, mutta ei se Metsola tänään mitään haamuja ottamaan joutunut, eikä eilenkään. Tänään sellaisia lämmittely vetoja ilman maskia n. 30 tarttui ja eilenkin varmaan yli puolet Lukon maalia kohti suuntautuneista oli vastaavia. Kaksi viimeistä tappiota ovat paljolti huolimattomuuden syytä.

Vielä olis se viimenen mahis käyttämättä.
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Väittäisin, että edellisessä kahdessa pelissä on liian lämmin olo puserossa ja ei tehdä työtä tarpeeksi. Toki rouva fortuna ei ollut mukana, mutta kun se taitaa olla naimisissa mr jääkiekon jumalan kanssa, niin se rouva fortunan ripaukset pitää ansaita mr jääkiekon jumalan suopeudella.

Minä uskon edelleen mahdollisuuksiin, mutta nyt täytyy loppujen viivalle kykenevien tehdä hommaa vähän huolellisemmin. Huolellisuutta olisi esimerkiksi laittaa niitä kiekkoja johonkin muualle kuin Metsolan räpylään tai logoon. Tänään lauottiin 79 laukausta joista 76 meni Metsolan räpylään tai logoon. No joo ehkä vähän karrikoitu, mutta Forsbergin veto kilven puolelle ja useammat muut vedot kilpikäden puoleiseen jalkaan on tuonut joka ikinen kerta kun Lukkolainen on maalin edustallajatkotilanteita. Nyt vaan vedetään silmät kiinni ja kohti ilman ajatusta.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ja vielä yksi iso pointti: Zapolski vs Metsola: ehkä suurin ero tässä ottelusarjassa. Zapolski ei ota haamutorjuntoja niin kuin Metsola.
No jaa. Eilen Metsola torjui nollapelin, Zapolski päästi kaksi joille ei voinut mitään. Tänään Zapolski oli selvästi huonompi kuin Metsola, mutta ei Metsola mitään haamutorjuntoja tänään joutunut tekemään.

Sitä mä olen tässä nyt välierien aikana ihmetellyt että minkä helvetin takia Lukko matkustaa Nääsvilleen päivää ennen peliä? Ei tässä nyt saatana sentään missään Amerikan tai Kanadan kultamaassa olla tahi Venäjällä, vaan 150 kilometrin päässä Tampesterista. Mun mielestä sinne on ihan turha lähteä vapaa-aikaa viettämään, eikö se riittäisi että pelipäivänä mennään kun matkaa ei tosiaan ole kuin tuo 150 kilsaa eli parin tunnin ajomatka.

En minä mitään poikain vapaa-ajankäytöstä vihjaa. Uskoakseni toiminta on jo niin ammattimaista että vapaailtaa Tampereella nääs ei käytetä ryypiskelyyn niinkuin vielä 10 vuotta takaperin Lukko teki matkatessaan Lappeenrantaan vuorokausi ennen peliä. Mutta tulipahan muuten vaan mieleen.
 
Suosikkijoukkue
Lukko,Hokki, Leijonat, LA Kings.
Haa

En tiedä mitä mieltä muut Jatkoajan Lukkomieliset henkilöt ovat illan ottelusta, mutta mää tunsin lähes fyysistä tuskaa. Olin niin asennoitunut, notta nyt sarja katkaistaan. Vaan meni siihen 28 sekuntia, kun tulin jo ajatuksissani hieman epäileväksi ko. katkaisun suhteen. Pari ottelun viimeistä minuuttia toivoa antoivat, mutta loppui aika kesken. Se on maanantaina saatanallinen savotta meillä.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mieluummin minä olisi sen lukemiin 1-4 päättyneen pelin ottanut kuin tämän mikä päättyi 3-4. Jää liikaa tilaa Juha Miedon tapaan pekuleeraukselle, esimerkkeinä vaikkapa se Zapolskin imaisu, ensimmäisen erän tolppa heti tasoituksen jälkeen, kolmannen erän Vauhkosen nousu maalille ja ohilaukaus, Kousan kämmäys viime sekunneilla ym. Ny vituttaa, jos peli olisi päättynyt 1-4 ei niinkään vituttaisi.
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mutta vaikka ite edelleen uskon jatkoon, niin onhan meillä aika lohduton tilanne jos Komu loukkaantui kanssa. Käytännössä Lukon 3 parasta peliä tekevää sentteriä puuttuu rosterista. Ei tuommoiseen määrään kukaan joukkue voi varautua tai tuo ei voi näkyä kokonaispanoksessa.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Mutta vaikka ite edelleen uskon jatkoon, niin onhan meillä aika lohduton tilanne jos Komu loukkaantui kanssa.
#Superkomu pelasi kolmannesta puoli erää, mutta lähti pois, kun tilanne meni 1-4:ään. Valmennus laski, että kannattaa säästellä maanantaille. Toki vasta huominen aamu kertoo, miten Komun jalka jaksaa.
 

Maikkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, HIFK, Liverpool
Tiedetäänhän vanha sanonta. Kun kevät lähestyy niin Zapo sulaa.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Ei tuommoiseen määrään kukaan joukkue voi varautua tai tuo ei voi näkyä kokonaispanoksessa.
Vaikka sulla oli tuossa pieni virhe, niin periaatteessa olet aivan oikeassa. Siis kukaan ei kestä loukkaantumisia liikaa, ja Lukko on jo nyt menettänyt kaksi tärkeää pelaajaa.

En jaksa todellakaan tarkistella kaikkien rostereita, joten vedän ihan hatusta.

- Kärpät: Kukkonen on pois ja se näkyy. Muutenkaan se porukka ei ole ihan stabiilissa tilassa. Liikaa ulkkareita, sanoisin.
- JYP: kaikki pelaa
- Tappara: kaikki pelaa
- Lukko: #21 ja 82 pois, näkyy selkeästi hyökkäystehoissa.

Voi siis olla virheitä, mutta pointti lienee selvä. Mua oikeasti vituttaa ne selitykset, että tuo jäi pois, mutta ei vaikuta mitään. Sota ei yhtä miestä kaipaa. Vittu, kyllä vaan on niin, että kaipaa.

Ahtolan menetys oli jo ihan tarpeeksi paha ja siihen #82 päälle. Ei Lukko näitä kestä millään, en usko siihen.
 

båbby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Tiedetäänhän vanha sanonta. Kun kevät lähestyy niin Zapo sulaa.

Muistellen paria viime finaalia niin ei kannattaisi huudella sulamisesta mitään.. Metsola ei petä tässä asiassa.

Asiasta toiseen, en katsonut peliä mutta näkikö kukaan mikä Komulla meni paskaksi? Ilmeisesti ei jalalle pystynyt painoa varaamaan
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vaikka sulla oli tuossa pieni virhe, niin periaatteessa olet aivan oikeassa. Siis kukaan ei kestä loukkaantumisia liikaa, ja Lukko on jo nyt menettänyt kaksi tärkeää pelaajaa.

En jaksa todellakaan tarkistella kaikkien rostereita, joten vedän ihan hatusta.

- Kärpät: Kukkonen on pois ja se näkyy. Muutenkaan se porukka ei ole ihan stabiilissa tilassa. Liikaa ulkkareita, sanoisin.
- JYP: kaikki pelaa
- Tappara: kaikki pelaa
- Lukko: #21 ja 82 pois, näkyy selkeästi hyökkäystehoissa.

Voi siis olla virheitä, mutta pointti lienee selvä. Mua oikeasti vituttaa ne selitykset, että tuo jäi pois, mutta ei vaikuta mitään. Sota ei yhtä miestä kaipaa. Vittu, kyllä vaan on niin, että kaipaa.

Ahtolan menetys oli jo ihan tarpeeksi paha ja siihen #82 päälle. Ei Lukko näitä kestä millään, en usko siihen.
No niinpäs olikin. Mitähän sitä taas ajatteli kun kirjoitteli. No kyllä mä Koskenkin lasken aika hyväksi sentterin aluksi kaikesta huolimatta. Poffit ehkä vielä kokematonta maaperää niin ei osaa ehkä sopeutua vielä. Ja kun sitten vielä loukkasi niin peli selvä.
 

Pnukkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ja jos totta puhutaan, niin mielestäni Lukko ei valmistautunut "koviin" menetyksiin missään vaiheessa kautta. Nyt se konkretisoituu ehkä liiankin rankasti. Reservissä tämän tason budjettijoukkueella pitäisi mielestäni pelaajia olla enemmänkin.

Mutta saas nähä yllättääkö poijaat Tampereella. Sitten kaikkien mielestä tämä sarja oli aivan sairaan loistava. Tai sitten ei. Ja kaikille kenkää.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Asiahan on niin, että kausi on pettymys jos Lukko ei finaalissa ole. RD on usein käyttänyt kopissa sanontaa "hyvä joukkue ei häviä 3kertaa putkeen". Nyt olisi se paikka taas. Onko Lukko edes hävinnyt tällä kaudella kolmea putkeen???
 

Maikkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, HIFK, Liverpool
Tervetuloa Raum boijaat ja ennenkaikkea jäätävä Zulapolskis ja loiskis seitsemänteen otteluun. Maalivahtien taistoon.
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minua ihmetyttää miksi Vahalahti jätettiin perjantaina jakamaan nimikirjoituksia hallille, kun on joukkueen tukena ollut loukkaantumisen jälkeen. Luuliko Lukon toimisto finaalipaikan olevan varma ja näin kaljaa saisi myytyä enemmän?

Miksi vitussa tätä tietoa piti jakaa mediassa niin että varmaan kuuluu Tapparan koppiin asti.
 

Isorumailkeä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anonyymit kotikiusatut
Minua ihmetyttää miksi Vahalahti jätettiin perjantaina jakamaan nimikirjoituksia hallille, kun on joukkueen tukena ollut loukkaantumisen jälkeen. Luuliko Lukon toimisto finaalipaikan olevan varma ja näin kaljaa saisi myytyä enemmän?
Varotoimenpiteenä Vahalahti ei ole joukkueen mukana koska perhe on flunssassa eikä oteta riskiä että joukkueeseen iskisi mikään flunssaepidemia. Ei sen kummempaa.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olin näkevinäni, että Jonnella vähän jalka painoi eilen, ja oikeastaan jo parissa viime pelissä ollut aika tahmeaa isolla kolmosella. Täytyy toivoa, että Komulainen on pelikunnossa maanantaina, sillä muuten jouduttaisiin lähtemään jollain Gagnon-Forsberg-Virtanen-Riska -nelikolla ratkaisevaan peliin.
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jonnen tai kenenkään muun väsymisellä ei ole mitään merkitystä niin kauan kun kultäkypärä on kuin zombi. Kuinka paska se Suuronen on kun ei saa peliaikaa? Miksi reservissä ei ole ketään? Junnuissakaan ei ole yli 14-15 vuotiasta hyökkääjää jonka voisi laittaa askiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös