Jäälle vai, mikäs järki siinä olisi ollut? Toivottavasti Tami korvaa stögön ensi kaudella...Ahon rohkeus petti. Olis vaan ottanut sen yhden pienen askeleen vielä mutta ei. Nössö mikä nössö.
Jäälle vai, mikäs järki siinä olisi ollut? Toivottavasti Tami korvaa stögön ensi kaudella...Ahon rohkeus petti. Olis vaan ottanut sen yhden pienen askeleen vielä mutta ei. Nössö mikä nössö.
Taitaa olla ihan mehussa edelleen.Mikäs tota Lehterää vaivaa? Krapulassa?
Tottakai se on pelin kannalta hölmöä, kun jättää oman joukkueen alivoimaiseksi, mutta kun oman veskarin päälle ajetaan, ei silloin pakin kuulu kysellä tai miettiä oliko se jäähyn arvoinen tai edes rike, vaan antaa maalivahtiin törmänneelle siitä palautetta.Ainahan se nyt on hölmö jäähy, jos menet kostamaan jonkun edellisen tilanteen josta ei olla annettu mitään. Walli otti typerän jäähyn.
Mikäs tota Lehterää vaivaa? Krapulassa?
En nyt oo aivan varma, mutta veikkaan että yksi-kaksi iskua poikkarilla olisi tuomari katsonut läpi sormien, jos olisi jättänyt siihen.Ei tuollaisissa tilanteissa katsella tuomaria, Sointu löi poikittaisella Bernardin maalin perukoille. Ehkä tahaton, ehkä ei, mutta pakin tehtävä on huomauttaa maalivahtia kolhinutta vastustajaa. Mielestäni virhee teki tuomari, olisi jättänyt jäähyn viheltämättä. Nyt hän veti linjan, puolustajat eivät saa puolustaa maalivahtia eli molemmista päistä pitäisi lentää pelaajia jäähylle, jos menevät tökkimään maalivahtia.
Tottakai se on pelin kannalta hölmöä, kun jättää oman joukkueen alivoimaiseksi, mutta kun oman veskarin päälle ajetaan, ei silloin pakin kuulu kysellä tai miettiä oliko se jäähyn arvoinen tai edes rike, vaan antaa maalivahtiin törmänneelle siitä palautetta.
Tutkinut prosentteja myöhään yöhön?Mikäs tota Lehterää vaivaa? Krapulassa?
Tottakai se on pelin kannalta hölmöä, kun jättää oman joukkueen alivoimaiseksi, mutta kun oman veskarin päälle ajetaan, ei silloin pakin kuulu kysellä tai miettiä oliko se jäähyn arvoinen tai edes rike, vaan antaa maalivahtiin törmänneelle siitä palautetta.
Hei nuija! Mä niin tuun täältä, niin tuun täältä ja sanon sulle päin näköö... okei mä en tuukkaa. Mä meen takas tonne taustalle.Jäälle vai, mikäs järki siinä olisi ollut? Toivottavasti Tami korvaa stögön ensi kaudella...
Siinahan jarkea olisi ollut kun olisi hommannut itsensa suihkuun kesken ensimmaisen eranHei nuija! Mä niin tuun täältä, niin tuun täältä ja sanon sulle päin näköö... okei mä en tuukkaa. Mä meen takas tonne taustalle.
Näin olin lukevinani Ahon huulilta.
Voisiko tällaiset mukahassuttelut jättää pois?DAmigolle jäähy!!
Voisiko tällaiset mukahassuttelut jättää pois?