La 17.2.2007 Hokki-KooKoo ( 3. Puolivälierä)

  • 8 958
  • 90

swingwood

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk , Hokki, Kalpa
Luin itsekin tuon jutun ja olin puodottaa silmät päästäni, täysin asiaton arvostelu minun mielestäni. Keränen pärjäsi vaikeassa tehtävässään kohtuullisesti ja kun tilanne oli kolmannessa erässä mikä oli niin kyse oli jo pelaajien suojelusta, ettei kävisi pahasti kun jo kaksi kaveri oli poistunut pukukoppiin loukkaantuneina.
Itse haluan unohtaa eilisen jääkiekon irvikuvan mielestäni ja keskityn jatkossa sarjan seuraavin osiin.
 

cock

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
swingwood kirjoitti:
Luin itsekin tuon jutun ja olin puodottaa silmät päästäni, täysin asiaton arvostelu minun mielestäni. Keränen pärjäsi vaikeassa tehtävässään kohtuullisesti ja kun tilanne oli kolmannessa erässä mikä oli niin kyse oli jo pelaajien suojelusta, ettei kävisi pahasti kun jo kaksi kaveri oli poistunut pukukoppiin loukkaantuneina.
Itse haluan unohtaa eilisen jääkiekon irvikuvan mielestäni ja keskityn jatkossa sarjan seuraavin osiin.

Oli sitten Hokin sivulla ollut juttu puutaheinää tai ei niin kaikkein eniten tässä ihmetyttää kyseisen sivuston ylläpitäjän toiminta tässä jutussa.

Ensin kirjoitetaan iso raportti pelistä omine näkemyksineen ja kun jutusta aletaan kirjoittamaan ja esittämään omia mielipiteitä vedätään juttu kokonaan pois.

Kyllähän "toimittajan" pitäisi kuitenkin aina pystyä seisomaan kirjoituksensa takana. Mielenkiinnolla odotan ilmestyykö Hokin sivulle myöhemmin siistitty versio tuosta aiemmasta jutusta vai jätetäänkö juttu kokonaan julkaisematta.
 

PeePiste

Jäsen
Hokin kotisivujen otteluraportit

Jokainen Hokin kotisivujen otteluraportteja aikaisemmin lukenut tietää, millä tasolla ko. kirjoittajan näkemykset, tuotetusta tekstistä puhumattakaan, ovat ian kaiken olleet. Itse en tiedä, mitä hän tällä kertaa on raporttiin kirjoittanut, sillä juuri edellä mainitun syyn vuoksi en ole viitsinyt Hokin kotisivuilta otteluraportteja lukea enää pitkään aikaan.
Tämä mystinen raportoija, joka ei näköjään signeeraa raporttejaan, tuskin kuitenkaan edustaa näkemyksillään seuran (virallista?) mielipidettä. Mielestäni siitä kertoo jo se, että eilisen ottelun raportti on sittemmin poistettu Hokin sivuilta.

Onko tämä nyt sitä oftopikkia?
 

kumikiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HOKKI
Käsittämätön raportti. Tuskin paikallaolleista KooKoon kannattajistakaan kukaan voi rehellisesti sanoa että tuomaritoiminta oli noin huonoa ja KooKoon jäähyt johtuivat vaan sekopäisestä tuomarista. Tuon raportin kirjoittanut henkilö on ollut joko pahasti aineissa tai muuten kyvytön kirjoittamaan mitään järkevää ja on kyllä velkaa anteeksipyynnön tuomarille. Kuten Hokkikin kun kotisivuilleen tuollaista paskaa päästää. Hävettä tuollainen täysin tyhjänpäiväinen tuomarin haukkuminen joukkueen virallisilla sivuilla. Ei helvetti!

Tästä lähtee palautetta kyllä Hokille.
 

ilevan

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, TPS, Saipa, Titaanit, Newcastle, Barcelona
Mitäs kaikki nyt itkee täällä yhdestä raportista??? Se on ollut kirjoittajan näkemys pelin tapahtumista. Suomessa kuitenkin on sananvapaus, kunnioittakaamme kirjoittajaa vaikka se ei paikkaansa pitäisi.

Eilen KooKoo näytti, sanotaan näin, sen puolen itsestään mitä en ole nähnyt. Tulokseen se ei vaikuttanut, mutta minkäs sille voi jos kuohuu, niin silloin kuohuu.
Turhaa sitä on alkaa liikaa miettimään, tapahtunut mikä tapahtunut. Nokka kohti uutta matsia.
 

kumikiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HOKKI
ilevan kirjoitti:
Mitäs kaikki nyt itkee täällä yhdestä raportista??? Se on ollut kirjoittajan näkemys pelin tapahtumista. Suomessa kuitenkin on sananvapaus, kunnioittakaamme kirjoittajaa vaikka se ei paikkaansa pitäisi.
Tottahan tämäkin. Nimettömänä tällaisella palstalla voi suoltaa vaikka mitä, joukkueen sivuilla olevassa tekstissä pitäisi olla edes jonkin verran totuuspohjaa. Aika ikävää loan heittoa Hokilta tuomari Keräsen suuntaan joka ei todellakaan ollut sellainen kuin raportissa sanottiin.

Keränen taatusti viheltää täällä vielä monet pelit. Syyttä haukkuminen ja vielä reilusti voittaneen joukkueen puolelta on totaalista idiotismia.
 

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
sankari kirjoitti:
Eipä hirveästi kannaittaisi sporan kannatajanakaan tuommosia kirjoitella.
Kyllä sieltä sportistakin näitä hakkaajia ja keihästäjiä löytyy.

Kuka? Takavuosilta voi muutama tällainen löytyä mutta ei nyt pariin kauteen ole näitä mailalla käsille hakkaavia pelkureita tarvinnut katsell. Joten, kuka?
 
Suosikkijoukkue
Hokki
Heitänpä omankin uistimeni tähän soppaan. On näköjään joku muukin huomannut tuon kirjoituksen tuolla Hokin virallisilla sivuilla.

Foorumeille ja muille voi suoltaa nimettömänä aivan, mitä tykkää, mutta virallisille sivuille tulisi ainakin kirjoittajan uskaltaa laittaa oma nimi ja ottaa tällä tavoin jotain vastuuta kirjoituksesta.

Olen joskus aikaisemminkin ihmetellyt noita raportteja, kun ei ole meinannut ottelu tunnistaa samaksi, jota on ollut katsomassa. Eli näin "taitavasta" kynäilijästä on kyse.
Toivottavasti sama heppu ei enää kynäile jatkossa. :)

Minun näkemykseni tuomaritoiminnasta oli, että Keränen teki vain sen, mitä tuomari yleensä eli pisti ukkoa rikkeestä boksiin. Jokunen jäi viheltämättä puolin jos toisin ja saattoipa joku mennä vähän kevyesti joidenkin mielestä, mutta kaikinpuolin aika perus puhaltamista mihin on totuttu.

Jatkakaa.
 

Rankkari

Jäsen
Jääkiekkoliiton sivujen mukaan Saarela huilaa yhden ottelun. Entäpä miten kävi näille muille sankareille? Käsitelläänkö nämä yhden pelin rikkeet yhdellä kertaa? Vai oliko vain Saarelan tapaus selvä? Niin varmaankin...
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Niin simppeliä, että Saarela sai ottelurangaistuksen ja muut saivat pelirangaistuksen. Ymmärtääkseni pelirangaistuksia ei edes käsitellä, ellei niitä pyydetä käsittelyyn? Kuitenkin Tinke ja Sumppi ovat siis kehissä maanantaina.
 

Kaupparatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kymenlaakson jääkiekkojoukkueet, Tappara
kumikiekko kirjoitti:
Nimettömänä tällaisella palstalla voi suoltaa vaikka mitä, joukkueen sivuilla olevassa tekstissä pitäisi olla edes jonkin verran totuuspohjaa. Aika ikävää loan heittoa Hokilta tuomari Keräsen suuntaan joka ei todellakaan ollut sellainen kuin raportissa sanottiin.
Keränen taatusti viheltää täällä vielä monet pelit. Syyttä haukkuminen ja vielä reilusti voittaneen joukkueen puolelta on totaalista idiotismia.
Todella, eiköhän me fanit lähes aina nähdä pelitapahtumat omien enemmän tai vähemmän värillisten lasien läpi. Tässä tapauksessa en kuitenkaan usko, että Hokin kotisivuille pääsee kuka tahansa "idiootti" kirjoittelemaan mitä sylki suuhun tuo, kyllä uskon että virallisille sivuille kirjoittavalla on asiantuntemusta sekä näkemys kokonaisuudesta. Nyt vain kirjoittajan rehellinen raportti sattui olemaan epäedullinen Hokille, joten kirjoitus vedettiin kiireesti pois. Miksi näin olisi tehty, jos kirjoitus on vain joku "fanin näkökulma"? Antaa kyllä aika aika ammattitaidottoman kuvan, mutta ihmekös tuo jos joukkueen managerikin lehtitietojen mukaan huutelee ala-arvoisesti vierasjoukkueen pelaajille!
No tänään on peli onneksi Kouvolassa, ja kävi pelissä miten tahansa, toivon että se ratkeaa reilusti pelaamalla, eikä ainakaan ala-arvoisella tuomarityöskentelyllä. Näitä on nyt nähty näissä pleijareissa tarpeeksi, lauantaisen lisäksi Jukurien tolppaan tehty "voittomaali"!
 

kumikiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HOKKI
Kaupparatsu kirjoitti:
Nyt vain kirjoittajan rehellinen raportti sattui olemaan epäedullinen Hokille, joten kirjoitus vedettiin kiireesti pois.
Tätä asiaa voivat kommentoida luultavastikin vain he, jotka pelin näkivät. Käy kysymässä paikalla olleilta KooKoo-faneilta niin saat myös oranssin näkemyksen tähän peliin.

Jos peli olisi ollut siisti ja Keränen poissa tolaltaan, he varmaankin olisivat tänne ilmoittaneet melkoisen suurella äänella totuuden ja vaatineet oikeutta koettuaan tälläista vääryyttä. Tämän suuntaisia kommentteja ei kuitenkaan ole näkynyt AINOATAKAAN. Mistähän se johtuu?
 

Kaupparatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kymenlaakson jääkiekkojoukkueet, Tappara
No ilmeisesti matkan pituudesta johtuen Kajaanissa ei varmaan edes montaa Kookoon fania ollut. Ja koska en tiedä ketä siellä mahdollisesti on ollut, en voi heidän näkemystään kysyä. Ja siitä miksi he eivät täällä ole kirjoittaneet näkemyksiään, en myöskään osaa sanoa. Oletatko että kaikki jotka pelejä käyvät katsomassa ovat myös aktiivisia rekisteröityneitä Jatkoajan käyttäjiä?
Kookoon peleissäkin käy katsojia tuhatkunta yleensä, mutta kuitenkin aktiivisia Jatkoajalle kirjoittajia on vain kymmeniä, niin että se siitä.
 

kumikiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HOKKI
Arviolta kymmenkunta kaveria paikalla oli. Ja taatusti joku heistä täällä kirjoittaa. Älä nyt viitsi enää väkisin selittää sikapeliä tuomarin sekoiluksi kun et kumpaakaan ole edes itse nähnyt. Tämänkin turhan vääntämisen voisi hyvin lopettaa joku paikalla ollut oranssia väriä tunnustava sanomalla rehdisti mitä näki.

Minä en enää jaksa tästä vääntää.
 

Kaupparatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kymenlaakson jääkiekkojoukkueet, Tappara
kumikiekko kirjoitti:
Älä nyt viitsi enää väkisin selittää sikapeliä tuomarin sekoiluksi kun et kumpaakaan ole edes itse nähnyt. Minä en enää jaksa tästä vääntää.
Missään en ole selittänyt tai väittänyt peliä tuomarin sekoiluksi, koska todellakaan en itse peliä ole nähnyt. Olen kommentoinut vain Hokin virallisilla sivuilla olleen kirjoittajan raporttia pelistä ja tuomarityöskentelystä, ja sitä miten hän on sen nähnyt. Ja todella, palataanpa taas varsinaiseen aiheeseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös