Kuuluuko olut/alkoholi jääkiekkoon??

  • 6 520
  • 59

Kaadatko hallissa mukia?

  • Ei,en ota hallissa viinaa

    Ääniä: 110 29,7%
  • Otan,mutta vain erätauoilla

    Ääniä: 204 55,1%
  • Otan myös erän aikana (katsomossa)

    Ääniä: 57 15,4%

  • Äänestäjiä
    370

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
JYrPiikö

Oliko se niin, että Hippoksella ei tarjoilla olutta? :)
 

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Les Canadiens de Montréal, John Ferguson Sr
Minä en kaljasta pidä, mutta en sitä iloa muilta kiellä. Jokaisen oma asia
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kesän ja maanantain kunniaksi..

^^ UP ^^
 

Ostrich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Kyllä sitä tulee aika useastikin nautittua tätä juomaa, mutta niissä peleissä missä kävin tossa viime kaudella niin meni ainakin viimiset pelit enemmänkin kokislinjalla.
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täysin samaa mieltä. Sitten vielä kusettaakin. Peli jälkeen taas on mukava jossitella tilanteista tuopin (tai kahdeksan) äärellä.
Aivan, ja siinä tilanteessa on hyvä, että muistaa itse ottelustakin jotain. Kyllähän se niin on, että tuiskeessa ottelusta jää vähemmän käteen. Joskus harvoin tosin itse ottelu on ollut (HIFK:n osalta) niin hirveä, ettei ole oikein täysin selvin päin pystynyt sitä seuraamaan. Eli silloinhan sitä toivoo, että ottelusta jäisi vähemmän muistikuvia. :)
 

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
Kyllä se menee niin, että lauantain kotipelit ja lähes kaikki vieraspelit on aika sumuisia. Seuraavan päivän lehdestä saa sitten lukea et miten pelissä kävi. Vituttaa noi finaalitkin kunnen muista paljoakaan kummastakaan Hämeenlinnan matsista. Tulevaa pitsiturnaustakaan ei tarvi varmaankaan jälkeempäin muistella. No, semmost se vaa on. Ei se järkevää oo.

Ja kysymykseen: kuuluu ehdottomasti.
 

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Raks... Oivan Energia Areenalla olutpisteille on usein törkeät jonot, joten melko naurettavalta tuntuisi väittää, ettei olut kuulu jääkiekkoon.

Itse juon peleissä nykyään poikkeuksetta teetä, koska ahtaassa karsinassa jonotuksen jälkeen kiireellä muovituopista nautittava lämmin ja hintava kalja ei ole kummoinen nautinto.

Jos tuopin saisi katsomoon ja katsomossa saisi polttaa röökiä, juttu olisi jokseenkin eri.
 

Metalheart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Chris Pronger, HC '05 Banská Bystrica
Kyllähän olut ja jääkiekko kuuluvat yhteen, mutta tuntuu jotenkin pyhäinhäväistykseltä ajatella, että joku hörppii siideriä tai viiniä katsomossa, eli ei kaikki alkoholi sentään jääkiekkoon sovi. Raaka viina sen sijaan sopii jo puhtaan äijämäisyytensä takia.

Itse en yleensä kotipeleissä alkoholia ole ottanut, koska olen paikalla autolla. Vieraspelit ovat sen sijaan asia erikseen.
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Kyllä kuuluu, mutta pelin aikana oluen nauttimista en harrasta. Erätauoilla ja ennen peliä on aikaa kumota tuoppeja.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Kuuluu ainakin omalta osaltani. Erätauoilla juodaan tuoppi tai pari, ja erän aikana on sitten omat eväät mukana. Tämä siis pe- /la-kotimatseissa. Lauantai vieraspeleissä on yleensä bussissa vedetty sellaiset setit, että pärjää hyvin ilman omia pulloja erien ajan.

Jos tuopin saisi katsomoon ja katsomossa saisi polttaa röökiä, juttu olisi jokseenkin eri.

Melkoinen olisi meininki, kun tuo olisi sallittua. Mutta eipä taitaisi Suomessa onnistua, aina löytyy joku, joka heittää stoben seinään, kentälle tai muuten vain johonkin tiettyyn, mahdollisesti jopa ennakkoon valittuun, suuntaan.
 

Ioota Rhoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Broad Street Bullies
Itse käyn sen verran harvoin otteluissa, että niitä täytyy aina juhlistaa oluella.

Käyn ainoastaan lauantai otteluissa, joten olut kuuluu illan nautintoaineisiin automaattisesti.

Tilanne olisi tietenkin toinen jos olisi kausikortti ja tulisi juostua hallilla myös arkisin.

Uskon myös, että kotiotteluissa on aina ostettava jotain. Jos ei olutta niin sitten kahvia ja jotain purtavaa. Tämä on mielestäni asiaan kuuluva keino tukea joukkuetta.
 

Hartiapankki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ja kaikkinainen urheilu vaasalaisittain
Kotimatsien rutiineihin kuuluu tuoppi ennen pelin alkua. Arkisin se jää siihen, mutta perjantai-ja lauantaimatseissa tulee sitten joskus otettua pari-kolme lisää, riippuen tietenkin siitä kenen autolla ollaan matkassa.

Kerran kaudessa on ollut tapana lähteä matsiin hieman isommalla porukalla, jolloin mukana on sellaisiakin joille k.o. matsi on ainoa kauden aikana. Silloin sitten tulee kumottua hieman enemmän, mutta noin yleensä ottaen suoritan ryyppäämiseni mieluummin muualla kuin jäähallissa. Pelin seuraaminen häiiriintyy väkisinkin, lisäksi erät tuntuu menevän hujauksessa ohi.

Eli olut tai pari on mielestäni ok, siitä eteenpäin se alkaa olla pääsylipun hinnan tuhlausta.
 

FlamesFan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, TPS ja Goonit maailmalla.
Totta helkkarissa kuuluu! Tuo mukavan tunnelman kun kittailee pikkusen biseshoffenia ja sen jälkeen kattomaan matsia. Vaihtoehtosesti vielä koko matsin ajan juo tai vaikka vain erä tauoilla.
 
Silloin tällöin tulee otettua erätauolla olut tai pari. Muutaman kerran on tullut oltua katsomassa jääkiekkoa pienessä laitamyötäisessä, mutta kuitenkin erittäin harvoin. Itse käyn katsomassa jääkiekkoa ja en ymmärrä ihmisiä, jotka menevät kiekkopeliin hakemaan sen humalan (ikävä kyllä tunnen tällaisiakin henkilöitä muutamia). Mitä vitun järkeä on maksaa ensin kiekko-ottelusta ja sen jälkeen mennä johonkin hallin baariin siten, että tulee katsomoon, kun n. 10 minuuttia erästä on mennyt ja lähtee, kun n.3 minuuttia on jäljellä?
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Silloin tällöin tulee otettua erätauolla olut tai pari. Muutaman kerran on tullut oltua katsomassa jääkiekkoa pienessä laitamyötäisessä, mutta kuitenkin erittäin harvoin. Itse käyn katsomassa jääkiekkoa ja en ymmärrä ihmisiä, jotka menevät kiekkopeliin hakemaan sen humalan (ikävä kyllä tunnen tällaisiakin henkilöitä muutamia). Mitä vitun järkeä on maksaa ensin kiekko-ottelusta ja sen jälkeen mennä johonkin hallin baariin siten, että tulee katsomoon, kun n. 10 minuuttia erästä on mennyt ja lähtee, kun n.3 minuuttia on jäljellä?

Voi voi, tunnen paljonkin ihmisiä, jotka hankkivat kausikortin nimenomaan tästä syystä. Mikä onkaan parempi tekosyy ryystää kaljaa pari-kolme iltaa viikossa kuin penkkiurheilu?

Jos saman tekisi kotona, saisi kuunnella kaiken aikaa vaimon nalkutusta ryyppäämisestä. Kun sen tekee jäähallilla, kyse on vain "harrastuksesta".
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Alkoholi ei sovi urheilutapahtumiin. Aiheuttaa vaan kaikenlaisia rettelöitä. Kotona jos katsoo peliä niin yhden voi ottaa.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ehdottomasti kuuluu. Eipä sitä ole selvinpäin tullut jääkiekkoa katseltua muuten kuin silloin, kun joutuu itse toimimaan itselleen kuskina.

Ei jääkiekko-ottelu paikan päällä ole mitään ilman mallasta. Kyllä se kuuluu niin vahvasti osana ko. tapahtumaa, etten osaa kuvitellakaan Turkuhallia ilman kaljapaikkojen kaksi minuuttia ennen erätaukoa alkavia ruuhkia, tai baarissa kuuluvaa hälytystä erän alkaessa. Hämyinen Sport café on Turkuhallin sydän. Alkaisipa kausi jo!!
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minun mielestäni alkoholi ei kuulu urheiluun. Enkä ymmärrä niitä jotka menevät halliin ryyppäämään. Jos haluan vetää kännit, niin mielummin menen itse paikkoihin, mitkä on tarkoitettu k.o episodia varten ja missä on edullisemmat hinnat. Tai jään kotiin vetään kalsongit.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Kyllä viikonloppupeleissä tulee lähes aina otettua keittoa. Jos peli on paskaa, niin myös erän aikana tulee joskus seurusteltua jengin kanssa areenan baarissa pelin aikana, samalla tulee toisella silmällä tiirailtua peliä tv-päätteeltäkin. ;)

Sitä en kuitenkaan kannata, että juo itsensä sellaiseen kuntoon, ettei muista pelistä jälkikäteen mitään. Sellasesta mitään iloa ole. Pikkukaljoissa pelin seuraaminen on kuitenkin helvetin mukavaa.
 

RuuhkaTukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, sympatiaa Jokereille
Minun mielestäni alkoholi ei kuulu urheiluun. Enkä ymmärrä niitä jotka menevät halliin ryyppäämään. Jos haluan vetää kännit, niin mielummin menen itse paikkoihin, mitkä on tarkoitettu k.o episodia varten ja missä on edullisemmat hinnat. Tai jään kotiin vetään kalsongit.

Itsekkään en ymmärrä pelikänniä, mutta ymmärrän vallan hyvin tahdin, yksi ennen ottelua, yksi kummallakin erätauolla ja mahdollisesti pelinjälkeen haastatteluja kuunnellessa yksi. Tuosta määrästä ei ainakaan kokoiseni n. 110 kg painava kaljamaha tule vielä känniin, jopa hiprakka on kevyestä päästä.

Hinnat olivat Hippoksella ainakin viimekaudella kohtuulliset, kun tuoppi maksoi 4,5€. Synergia-Arenan hinnan ovat vielä hämärän peitossa, joten palaan astialle, jos ne ovat nousseet niin paljon, että RuuhkaTukka alkaa lätkäpeli-absolutistiksi.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tuosta määrästä ei ainakaan kokoiseni n. 110 kg painava kaljamaha tule vielä känniin, jopa hiprakka on kevyestä päästä.

Ei kyllä tuolla määrällä saa känniä tai edes hiprakkaa aikaiseksi tällainen n. 54-kiloinen nainenkaan. Sitä paitsi, mitä muutakaan sitä erätauoilla tekisi, kun syötävät ovat poikkeuksetta syömäkelvottomia enkä limuakaan juo, paitsi korkeintaan blandiksena?
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Itsekkään en ymmärrä pelikänniä, mutta ymmärrän vallan hyvin tahdin, yksi ennen ottelua, yksi kummallakin erätauolla ja mahdollisesti pelinjälkeen haastatteluja kuunnellessa yksi.

Itse olen aikalailla samanlainen pelissä "ryyppääjä". Viikolla otan yleensä jommalla kummalla erätauolla oluen maksimissaan molemmilla. Viikonloppuisin voin ottaa sitten pari kaljaa pohjille, pari kolme pelissä. Olen ollut kahdesti humalassa jääkiekko-ottelussa enkä enää aio mennä.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Miksi ei kuuluisi? Ite en ole vielä kertaakaan pelin aikana tai erätauoilla juonut tippaakaan, mutta en myöskään paheksu millään tavalla niitä jotka juo. Juokaa vaikka sitä taskulämmintäkin itse pelin aikana katsomossa kunhan osaatte käyttäytyä. Sitä en sitten ymmärrä että pitää ihan jurrissa olla pelin aikana ja alkaa vielä käyttäytymään sikamaisesti. Hyi hyi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös