Kuuluuko olut/alkoholi jääkiekkoon??

  • 6 515
  • 59

Kaadatko hallissa mukia?

  • Ei,en ota hallissa viinaa

    Ääniä: 110 29,7%
  • Otan,mutta vain erätauoilla

    Ääniä: 204 55,1%
  • Otan myös erän aikana (katsomossa)

    Ääniä: 57 15,4%

  • Äänestäjiä
    370

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ja nyt ajetaan takaa sitä,kuuluuko kultainen juoma katsomoon.Pelikentällehän se ei toki kuulu :D

Saako katsomossa pelin aikana ottaa mukia vai pitääkö halli pyhittää kiekolle?
 

filmirulla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tietenki kuuluu

Olis meinaan vaikeeta kuvitella lähtevänsä vieraspeli matkalle jossa ei ollenkaan hörpittäisi kuningas alkohoolia. Noh sehän on tietenkin jokaisen oma-asia kuinka paljon sitä juo vai juoko ollenkaan mutta minä olen juonut vieraspeleissä ja juon vastedeskin. Eikä minua kyllä häiritse se juoko joku oikein katsomossakin saahan siellä juoda kokistakin niin miksei sit olutta? Noh en kuitenkaan katsomossa juo omia juomia (olen joskus kyllä hörpännyt) joten vastasin,että erätauolla juon.

Kotimatseissa sitten taas ollaan 85% selvinpäin!
 

Viikate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Diskos, JYP, KooKoo, HeKi
Eikös tämä kysymys ole nyt vähän harhaisesti muotoiltu? Minä äänestän ei, sillä budjetti ei anna myöten 20+ -hintaisille tuopeille (ja tykkään enemmän kahvista ja pullasta). Ei se silti tarkoita, että haluaisin kieltää "mukin ottamisen" pelin aikana.
 

#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kuuluu toki

Matsissa on mukava ottaa parit huurteiset erätauolla ja samalla rupatella tuttujen ja miksei tuntemattomienkin kanssa edellisen erän tapahtumista. On se joskus ihan mukava seurata koko matsikin pubin puolelta (jos vain näkee sieltä kaukaloon), kunhan ei mene överiks, nimettäin kyrsii hieman kuulla jälkikäteen matsin olleen kauden parasta kiekkoa tms...
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Itse en juo peleissä erätauoillakaan, mutta ketään en kiellä niin tekemästä. Jokainen taaplatkoon tyylillään tässäkin.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Kyllä sitä silloin tällöin muutama olut tulee matsissa otettua, mutta harvoin useampaa, kiitos Jäähallin pitkien bissejonojen. Kyllä katsomossakin voi ottaa, jos ei siitä häiriötä muille aiheudu(esim. tappeluita). Itse en katsomokaatajiin kuulu, mutta onhan noita hallissa silloin tällöin näkynyt.
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Re: Tietenki kuuluu

Viestin lähetti filmirulla
Eikä minua kyllä häiritse se juoko joku oikein katsomossakin saahan siellä juoda kokistakin niin miksei sit olutta?

En ole aivan varma mutta liekö kaupunkien järjestyssäännöissä jotain pykäliä jolla kielletään alkoholijuomien nauttiminen muualla kun niille varatuilla alueilla (koko katsomoahan ei voida muuttaa pubiksi). Ja cokiksesta harvemmin kukaan tulee kofeiinihumalaan ja alkaa haastamaan riitaa vieressä istuvien kanssa.

Ja minäkin nautin mielummin sitä cokista.
 

JPL

Jäsen
Minäkin nautin.... kokispullosta tosin.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yksikään vaihtoehto ei päde minuun. Jos otan, niin se on ennen peliä ja silloinkin ruokajuomana. En viitsi maksaa niin törkeitä hintoja tuopista, mitä halleissa huudetaan. Erätauolla ei jaksa jonottaa, enkä harvinaisilla vieraspelimatkoilla sen enempää ota kuin muulloinkaan.

Sopivissa määrin siis kuuluu, mutta känniset örveltäjät saisivat pysyä kapakoiden puolella, eikä jäähalleihin tunkea.

Editointia: Kun oikein tarkkaan lukee, niin kyllähän tuo ensimmäinen kohta täsmää. VIINAA en ole jäähalleissa tähän päivään mennessä ottanut.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vieraspeleissä kun kotijoukkue tekee maalin, on ainoa lohtu taskussa oleva oma pullo, josta voi ottaa huikan.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
RHL-liiga on erinomainen esimerkki! Siis kyseessä on Russian Hockey League...
Muutama vuosi sitten RHL-liigassa oli ongelma, nimittäin yleisöä kävi tosi vähän katsomassa lätkää ja rahaa ei tullut.. Siihen aikaan alkoholi oli kielettyä katsomossa. Sitten viisas venäläinen mafia iski päät yhteen ja päätti ottaa esimerkkiä Saksasta, eli olut sallittiin ottelun aikana. Ja yllätys, yllätys yleisö kiinnostui heti ja katsojaluvut nousivat... Happy end! :D
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Mitä olis lauantaiset koti- sekä vieraspelit ilman kirkkaalla täytettyä taskumattia sekä sitä kokiksen myyjien ilmettä haettessa viidettä kokismukia yhä vaan "hilpeämmässä" kunnossa. Ei mitään!!!
 

Janneone

Jäsen
Ihan miten vaan

Itse en peleissä olutta juo mutta muualla kylläkin.. :)
Mielestäni peleissä saavat me juoda kaljaa jotka siihen tarvetta tuntevat mutta itse sitä tarvetta en kiekko pelissä tunne..
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Nautin peleistä selvinpäin. Paitsi ACC:ssä tuli maistettua areenan oman panimon tuotetta, mutta poikkeus vahvistaa säännön.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Kyllä se kuuluu, jos alkoholin nauttija sitä osaa ottaa.
Itsellä on kyllä negatiivisia kokemuksia kombinaatiosta HIFK:n fanit ja alkoholi.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Tommy
Kyllä se kuuluu, jos alkoholin nauttija sitä osaa ottaa.
Itsellä on kyllä negatiivisia kokemuksia kombinaatiosta HIFK:n fanit ja alkoholi.
>>>> Juu, minäkin otan erätauolla hodarin painikkeeksi oluen. Vieraspeleissä olen kylläkin syyllistynyt joskus jopa taskumattiin... mutta ei sentään taskuteppoon.
Itsellä on kyllä negatiivisia kokemuksia kombinaatiosta Bluesin fanit ja alkoholi. Ei nimittäin ole kivaa saada takanaistuvalta oksennusta niskaan...
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Mulla on huonoja kokemuksia itsestäni IFK-fanina. Ja sitten Blues-faneista. Alkoholistakin on huonoja kokemuksia. Ja on hyviäkin.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tottahan toki

Sopivissa määrin se rentouttaa sopivasti, yli vaan ei saa mennä. Pelin jälkeen sitten jatkoille parantamaan maailmaa.
Kyllä siihenkin voisi jonkin rajan tietysti vetää. Ei ole kiva katella umpitunnelissa olevia faneja joiden jengi on tappiolla ja sitten haastetaan riitaa kaikkien kanssa. Silloin järkkärit voisi kyllä puuttua asiaan ja siirtää kyseiset ihmiset hallin ulkopuolelle jäähylle. Takaisin kun osataan olla.

Kävi tuossa viime kauden viimeisessä blues-saipa pelissä perinteinen eli tuli mentyä vip-puolelle ottamaan tuoppia pienten pohjien jälkeen ja aamulla sai katsoa tekstitv:stä paljon peli päätty. Ei sekään ole oikeen kivaa...
 

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jonkin verran

Erätauoilla bisse maistuu. Vieraspelimatkoilla on "matkaeväät" yleensä mukana. Jaksaa paremmin kannustaa...:D
Oluen hinnat ovat yleensä halleissa aika suolaiset(esim.Elysee arena) raumalla tähän asti hinnat on pysyneet kurissa, mutta tulevalla kaudella raumallakin nostetaan hintoja:mad:
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jokainen tyylillään

Minä en ole koskaan ollut matsissa maistissa. Mieluummin jätän läträämisen jonnekin muualle. Ei ole kyse mistään ehdottomasta periaatteesta, vaan pelkästään siitä, että haluan nauttia pelistä ja keskittyä siihen sataprosenttisesti.

Jokainen juokoon mielensä mukaan, kunhan tietty tolkku on matkassa. Sitäpaitsi nuo kaljahanathan ovat samalla myös rahahanoja seuroille.
 

Johnny99

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse juon matsissa olutta tai muuta alkoholia todella harvoin. Se ei ole mikään periaatekysymys, mutta olen huomannut että ottelusta nauttiminen kärsii humalatilassa. Pienessäkin. Aika menee nopeasti ja puolet pelitapahtumista menee ohi, samanlaista piinaavaa jännitystä ei tunne jne.

Se on sama asia mulla kun hyvien elokuvien kohdalla; oikein hyvää ja vaikuttavaa elokuvaa jos katsoo maistissa, niin ei se tunnukaan samalta. Pari kertaa kaudessa sopivassa lauantaipelissä saatan pari tuopposta kumota, mutta se on siinä. Valitan Koff. Otteluiden jälkeen ja muina aikoina Koff kylläkin maittaa.

Eipä silti; minunkin puolestani jokainen tyylillään.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
jes söör

kyl se tuppaa maistuun, ainakin vieraspeleissä tulee otettua tiukemmin, kun yleensä en ole kuskina.

kotipeleissä ehkä olut tai pari.
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Kyllä kyllä!

Hä häh! Jo pelkästään pullon salakuljettaminen hallille on oma pieniä kiksejä antava tekosensa, puhumattakaan sen tyhjentämisestä vaivihkaa ottelun aikana. Oi sitä auvoisaa oloa, kun sitten erätauolla mennään kaatamaan muutama muki päätybaariin... Ainoastaan jonottaminen on kirous, jota en haluaisi oluenjuonti seremoniaani liittää, mutta joka tuntuu olevan välttämätön paha nykyisissä jäähalleissa (ainakin Oulussa).
 

zeitgeist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tavoitteelliset pikkuseurat
Näinhän se käy. Onko siitä kuusi-seitsemän vuotta, kun ei missään halleissa vielä saanut minkään valtakunnan kaljaa. Eikä asiaa kokenut suuren luokan dilemmaksi.

Ja nyt, jos yrittääkin olla ilman, homma menee aivan kynsienpureskeluksi. Enkä minäkään toivoakseni ole aivan alkoholisoitunut, mutta toisaalta ei Mestis-kiekkoa oikein selvinpäinkään kestä:).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös