Kuukauden jatkoaikalainen

  • 193 764
  • 1 134
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Fordél

Jäsen
Joulukuun jatkoaikalainen Bismarck, eller hur? TiedoteLive@jatkoaika.com -Joulupatakeräys oli mainio idea ja kruunasi koko huikean ketjun.

Ehdottomasti! Syvä kumarrus sinne suuntaan. Loistava idea ja uskomattoman hienosti lähti homma rullaamaan. Natsaa mun mielestä aika hyvin tohon Kom igen Ilves -juttuun. Vain HIFK-faneilta voi odottaa jotain tällaista. Hienoja tekoja kertakaikkiaan.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Minusta kuukauden jatkoaikalainen -palkinto kuuluisi henkilölle, jonka panos Jatkiksen muille kirjoittajille on ollut merkittävin, ja tässä kuussa se on ehdottomasti ollut Everton.

Everton kunnostautuu muutenkin usein erilaisissa visoissa ja veikkauksissa, ja nyt pyörivät Eläimellinen visa -tietokilpailut ovat vaatineet huomattavan paljon aikaa ja vaivaa vain ja ainoastaan muiden palstaveljien ja -sisarten ilahduttamiseksi ja aivonystyröiden vaivaamiseksi.

Nyt on menossa jo kolmas Eläimellinen visa, ehkä minäkin ehdin siihen osallistumaan. Aiempia olen seurannut mielenkiinnolla ja oppinut oikeista vastauksista jotain uutta.

Evertonille kuuluu vähintäänkin jouluinen kunniamaininta.
 
Evertonille kuuluu vähintäänkin jouluinen kunniamaininta.

Annettakoon hänelle se kunniamaininta mutta schollin vaarin vanha sotakypärä kuuluu ehdottomasti Bismarckille. Jos saa aikaan näin suuren ilmiön joka noteerataan valtakunnan suurimmissa urheilumedioissa nähdyllä tavalla ja keräys tuottaa kaiken päälle viisinumeroisen summan rahaa hyväntekeväisyyteen ei palkinnon saajasta minun logiikalla ole mitään epäselvyyttä.
 

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Kyllä mielestäni kuukauden jatkoaikalainen on Bismarck. Teot puhuvat puolestaan. Kunniamaininnat Evertonille eläimellisestä visasta, joihin on ollut todella kiva osallistua, Mustalle nuolelle viesteistään, jotka ovat niin pitkiä ettei jaksa loppuun lukea ja täytyy myös mainita Scholl, joka on taas päässyt vauhtiin näin joulun alla.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Palkinto kuuluu Bismarckille ehdottomasti. Hänen aloittamansa hanke on tuonut hyvää julkisuutta Jatkoajalle ja koko jääkiekko-lajille. Ikävä kyllä Pelastusarmeijan kukkahattutädit vesittivät keräystä "ihan kivana".
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Ehdotan kuukauden jatkoaikalaiseksi nimimerkkiä J.Rita. Kirjoittanut ansiokkaasti tai vähintäänkin ponnekkaasti Ilari Filppula -ketjuun mm. joukkueen pelaajan myynnistä, kaupankäynnistä ja joukkueen rakentamisesta.
 
Viimeksi muokattu:

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Toukokuu on näköjään jäänyt välistä.

Haluaisin nostaa esiin TPS-kannattajat kokonaisuudessaan. Kaamoksen keskellä saimme aikaan ilmiön, joka on varmasti vielä syksylläkin pinnalla. KUBE on positiivinen piristys, ja jotain kertovat jäsenmäärä (136) ja Turun vallanneet KUBE-paidat.

En halua nostella tällä häntääni. Mielestäni tämä ilmiö ei ollut yhden tai yksittäisten kirjoittajien tai kannattajien ansiota, vaan siihen tarvitaan kaikkia. KUBE ansaitsee huomiota, mielestäni se kertoo jotain urheilun yhdistävästä voimasta ja siitä yhteisöllisyydestä, jonka se voi parhaimmillaan luoda monenmoisten asioiden kautta.

Ilolla ja ylpeydellä katson tätä nykymeininkiä, iso kiitos paitaprojektin vetäjille, sosiaalisen median kubettaneille ja muille, jotka ovat positiivisessa ilmiössä mukana. Kuukauden palstalaisia - vaikka sitten toukokuulta - ehdottomasti.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Ehdottoman osuva valinta, komppaan rytmikkäästi marssimusiikin tahtiin ja nostan nahkahousujen verhoamia kinttujani.

Ich bin ein Scholliner!
Katselin juuri äsken, että Kierrätyskeskuksen 7 ylintä ketjua, pysyvä mukaanlukien, sisältävät kaikki viime viesteissään scholl -aiheista keskustelua. Näin mittavalla liikehdinnällä prenikan saaja on itsestään selvästi tämä aatelismiehemme.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Huomio, kaikki palstalaiset! Joulukuu on tullut - katsotaan, paljonko tämä yhteisö pitää sisällään aitoa joulumieltä.

On hetkiä, joina oivaltaa jääkiekon ja urheilun olevan elämää pienempiä asioita. Tämä valkeni minulle luettuani eräästä toisesta Kierrätyskeskuksen ketjusta viestin, jonka kirjoittaja oli Lexaa. Totesi siinä, että kasvaimen on todettu levinneen. Omat murheet ovat tuntuneet tämän jälkeen todella pieniltä. Aina, kun on tehnyt mieli valittaa jostain, on tullut Lexaa mieleen. Minkä takia minä parun? En tiedä, olen tyhmä.

Koitan tällä sanoa, että kasvaimen kanssa taisteleminen päivästä toiseen vetäisi mielen matalaksi. Hampaat irvessä tulee silti kiukuteltua jonkin urheiluorganisaation pelleilyä. Pitää hahmottaa, mikä elämässä on tärkeää. Ilahduin suuresti keskusteltuani Lexaan kanssa yksityisviestein. Tämä kertoi minulle, että KalPa oli muistanut sitkeää kannattajaansa ja lähettänyt terveisiä ja antaneet tukensa.

Tämä on hieno ja laadukas keskustelupalsta. Ennen kaikkea tämä on yhteisö. Nimimerkkien takana kirjoittaa varmasti monia hyväsydämisiä ihmisiä. Nyt kaikilta kaivataan todellista joulumieltä. Jos haluat osoittaa tukesi nimimerkille Lexaa sekä muille palstan mahdollisille sairastajille, lisää Lexaa suosikkijoukkueeksesi. Päätin juuri, että hän on joulukuun palstalainen.

Minä sitoudun pitämään nimimerkkiä suosikkijoukkueenani ainakin vuoden loppuun saakka, kiitos nimimerkille ufon_kaakao hienosta ideasta. Haastan kaikki palstan kirjoittajat mukaan! Muutamat ovat jo kantaneet kortensa kekoon.

Ufon_kaakao lähetti Lexaalle hienon viestin. En muista, miten hän kirjoitti sanatarkasti, mutta jotenkin näin se meni:

"Et sä yhteen kasvaimeen kaadu. Ja vaikka kaatuisitkin, mä nostan sut ylös."

Tsemppiä Lexaa ja muut palstan sairastajat! Elämä ennen urheilua!
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Ehdotan jo ties kuinka moneen kertaan poispotkittua doublepenetratoria! Vaatii kyllä sinnikkyyttä, että jaksaa tehtailla nimimerkkejä kasapäin ja lentää jatkuvasti pihalle niillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös