Kuukauden jatkoaikalainen

  • 193 762
  • 1 134

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Itse sain aikanaan heti samantien ja en pahemmin mitään edes perustellut. Ihmetyttää jutut että porukkaa deletoidaan jo ennen ensimmäistä viestiä palstalle.

Toi on ymmärtääkseni enemmän viime vuosien ilmiö, että kaikki eivät saa kirjoitusoikeuksia suoraan.

Katoin, että olit rekisteröitynyt vuonna 2006, minä vuotta aiemmin. Tuohon aikaan kirjoittajia ja hakijoita ei vielä ollut ihan yhtä paljon kuin nykyään, palstalle oli helpompi päästä.

Mä tunnen kanssa pari kaveria, joilla ollut vaikeuksia saada kirjoitusoikeuksia palstalle...tosin taas veljeni hakiessa vuonna 2013 kirjoitusoikeuksia, niin sai ne samantien, hyvin lyhyellä "hakemuksella".
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kunhan kuuluu vapaamuurareihin, niin saa kirjoitusoikeudet ilman lisäkysymyksiä.

Thusberg kieltämättä suoltaa mielenkiintoista tekstiä, mutta näyttää toistaiseksi olevan lähinnä yksipuhelua. Ei ole tainnut reagoida vielä kysymyksiin tai muuhunkaan keskusteluun avaamissaan ketjuissa. HCH-botin paranneltu versio... No, tuskin sentään.
 

H.Incandenza

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, SiiPe, Chelsea FC
Ei ole tainnut reagoida vielä kysymyksiin tai muuhunkaan keskusteluun avaamissaan ketjuissa.

Hirveästi hänen postaamansa ottelutulokset eitvät ole kirvoittaneet keskustelua, mutta Sisu-Teamia koskevan ketjun ensimmäisellä sivulla Thusberg antaa nimimerkki Rokulle palautetta: "Aivan oikein muistat Roku.".

Joten ei se monologia suinkaan ole.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Itse hain tänne kahdesti. Eka yrittämä oli aika heppoinen, joten en ihnettele miksi eivät hyväksyneet sitä. Toinen yrittämäkin oli tehty ajatuksella "no koitetaan nyt sitten jos vaikka menisi läpi". Ja ällikällä olin lyöty kun se meni! Jossain Suomi24:n palstoillahan porukka voivottelee kun eivät millään saa tänne kirjoitusoikeuksia, mutta ei siihen hakemukseen tarvitse muuta perustella kuin että mistä aiheista aikoo tänne kirjoittaa.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Minä pääsin ihan ekalla yrittämällä. Joskus muuten profiilin omissa tiedoissa tms. näkyi se hakemus, minkä oli ylläpidolle laittanut. Nyt sitä ei taida olla enää näkyvissä missään tai en ainakaan löytänyt, kun kahlasin profiiliani läpi. Olisi hauska kattoo, mitä siihen aikoinaan satuilin. Tuskin mitään ihmeellistä, perus jargonia vaan.
 

Ralph

Jäsen
Mää pääsin neljännellä yrittämällä. Kolmen ensimmäisen jälkeen kyselin, että "mitä vittua" ja sähköpostin kautta kertoivat, että hakemuksen pitää olla laajempi. Jauhoin sitten jotain ylimääräistä ja heti nappasi.
 
Mää pääsin neljännellä yrittämällä. Kolmen ensimmäisen jälkeen kyselin, että "mitä vittua" ja sähköpostin kautta kertoivat, että hakemuksen pitää olla laajempi. Jauhoin sitten jotain ylimääräistä ja heti nappasi.
No, ei se mikään häpeä ole jos on vähän normaalia pidempi sytytyslanka. Mihinkäs meillä tässä kiire valmiissa maailmassa.
 

RexHex

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Thusbergin kirjoitelmat on tosiaan ollut mukava lisä. Siellä on tosiaan varmaan kaverilla aika paljon tekstiä varastossa, joiden julkaisua on odotellut tovin. Tällaiset tilastot kuuluvat mielestäni ehdottomasti jatkoajan keskustelupalstalle ja kunhan nuo pöytälaatikon kirjoitukset on julkaistu niin uskoisin, että varmasti osallistuu myös keskusteluun ja tietoakin löytyy. Oma ääni menee siis hänelle.

ps. Itselläni ensimmäinen oma hakemus lienee jäi rautoihin siksi, että sähköpostiosoitteena oli oma ns. foorumille rekisteröinti email, eikä siitä selvinnyt nimeä.
 

Espen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Old time hockey like Eddie Shore
Thusbergin kirjoitelmat on tosiaan ollut mukava lisä. Siellä on tosiaan varmaan kaverilla aika paljon tekstiä varastossa, joiden julkaisua on odotellut tovin. Tällaiset tilastot kuuluvat mielestäni ehdottomasti jatkoajan keskustelupalstalle ja kunhan nuo pöytälaatikon kirjoitukset on julkaistu niin uskoisin, että varmasti osallistuu myös keskusteluun ja tietoakin löytyy. Oma ääni menee siis hänelle.

Jos profiilin ikä pitää paikkansa, niin hänellä on tietoa rutkasti enemmän kuin niillä jotka seurasivat 70-, 80-, ja -90-luvun kiekkomaailmaa.

Erityisesti televisioinneista kaipaisin itse kaiken mahdollisen tiedon.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Nimim. Bunder on mielestäni ansainnut syyskuun 2014 tittelin psykedeelis-absurdin, viihdyttävän ja ennen kaikkea hämmetävällä antaumuksella toteutetun "National Pub League" (http://keskustelu.jatkoaika.com/threads/national-pub-league-kiinnostaisiko.59626/) -visioinnin ja alustuksen ansiosta (erityismaininnat tarkoin harkituille divisioonajaoille ja -nimille, maalilauluille sekä otteluohjelmalle kellonaikoineen).

Ei kai tässä nyt vakavasti puhuen ole tällä kertaa edes muita vaihtoehtoja?
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Oma ehdotukseni tämän todella merkittävän palkinnon marraskuun painokseksen saajaksi on ehdottomasti MustatKortit , joka on eittämättä yksi aktiivisimmista kirjoittajista koko palstalla, mutta jokainen teksti sisältää paljon asiaa, vaikka teksti olisikin rivin mittainen.

https://www.youtube.com/watch?v=vDlo0Ys1VNw (Linkki pitää sisällään Saksan kansallislaulun, koska Porin korttiherrahan pitää Saksasta erittäinkin paljon)
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Joulukuun jatkoaikalainen-palkinto kuuluu itseoikeutetusti nimimerkille vlad. Hieno mies, jonka panosta tässä foorumissa jäädään syvästi kaipaamaan. Mestari pitää nyt luovan tauon ja palaa entistä uljaampana estraadille, eikös juu?
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Eihän tähän ole muita vaihtoehtoja kuin vlad #16. Ainoastaan schollin poistuminen herätti näin paljon keskustelua, joten Mestari vlad on muistamisensa ansainnut. Taisipa jopa vanha herra Röörikin muistaa vladia.
 

Nick Neim

Jäsen
Ainoastaan schollin poistuminen herätti näin paljon keskustelua, joten Mestari vlad on muistamisensa ansainnut.

Kyllä Käyttäjänimettömän pois potkiminen aiheutti vähintään yhtä paljon närää, sekä tietysti tutzban ja kumppaneiden eliminoiminen modegatessa.

Ei tässä nyt omaan silmään mitenkään mahdottoman paljon keskustelua vladin poistumisesta ole ollut.

E: Muutenkaan tuo "poistuminen"/tauko ei ollut niin vladimainen kuin minä olen hänet tottunut näkemään kirjoituksiensa perusteella: tyylikäs, eleetön ja tietyllä tapaa "herrasmiesmainen". Mitään vladilta pois ottamatta, hattu nousee täältäkin päästä merkittävän palstauran ja useiden upeiden kirjoitusten myötä. Silti tietynlainen huomionhakuisuus tai sen tyylinen iskee silmään, ja sellaisena en ole ennen vladia kirjoitustensa myötä pitänyt.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
E: Muutenkaan tuo "poistuminen"/tauko ei ollut niin vladimainen kuin minä olen hänet tottunut näkemään kirjoituksiensa perusteella: tyylikäs, eleetön ja tietyllä tapaa "herrasmiesmainen". Mitään vladilta pois ottamatta, hattu nousee täältäkin päästä merkittävän palstauran ja useiden upeiden kirjoitusten myötä. Silti tietynlainen huomionhakuisuus tai sen tyylinen iskee silmään, ja sellaisena en ole ennen vladia kirjoitustensa myötä pitänyt.

Ei tuossa minusta ollut erityistä huomiohakuisuutta, pikemminkin hieman haikeaa tunnelmointia kun vlad "kiersi" useissa eri lempiketjuissaan kirjoittamassa vielä viimeiset kommentit tavoitteenaan jättää näihin ketjuihin ja niiden vakikirjoittajille hyvästit (ainakin toistaiseksi) ennen kuin sitten sulki ympyrän kirjoittamalla viimeisen viestin siihen ketjuun, johon hän ensimmäisen viestinsä kirjoitti koko palstalle. Erittäin tyylikäs ja herrasmiesmainen tapa jättää toistaiseksi hyvästit.

Ehkä ainoastaan viesti rectum-ketjuun hieman rikkoi tätä harmoniaa, mutta toisaalta onhan vladilla aina ollut se toinenkin puoli eli varsin tummasävyinen, hieman karkea ja jopa härski puolensa, joka on satunnaisesti putkahdellut esiin "normaalien" eli asiallisen kiihkottomien viestien lomasta. Vaikka vlad ei sitä myöntänyt, niin luulen häntäkin hieman harmittaneen se, että hän sai ikuisen ketjunavauskiellon moderaattoreilta avattuaan pari kolme vähän hassumpaa ketjua. Ylilyöntihän se olikin, tilapäinen ketjunavauskielto olisi riittänyt kun kyseessä on kuitenkin kirjoittaja, jonka lukuisat muut ketjunavaukset ovat olleet hyvin onnistuneita ja jonka 20 000 viestistä korkeintaan muutama promille meni ns. vesirajan alapuolelle.

Minä kannatan... ei, minä suorastaan vaadin vladille kuukauden jatkoaikalainen -titteliä muiden ansioiden ohella. Kammottavan autioksi ja tyhjäksi palsta käy vladin kaltaisten kirjoittajien poistuessa takavasemmalle. On täällä sentään toki edelleen ansioituneita pitkän linjan kirjoittajia kuten muun muassa @Pisin Kääpiö 186cm , @MustatKortit , @Ted Raikas ja moni muukin, sekä myös nuorempia junnuja kuten @Kai Nu Laine sekä tuore reserviläinen @Jaws , joka jo tekikin erittäin ansiokkaan ja kattavan analyysin inttikokemuksistaan heti siviiliin päästyään. Mutta siltikin on vain yksi #16, vlad.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Bunder.

Mies joka perusti ketjun vladin manttelinperijän nimeämisestä ja jätti vaihtoehdot avoimeksi siten, että kukin voi katsoa ns. "silovikiläiset" valtatyhjiön täyttäjät eli itse itsensä "perijäasemaan" nimenneet. Loistava jätkä!
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä, nimimerkki vlad on ehdottomasti kuukauden jatkoaikalainen. Myös vuoden, mikäli siitä äänestystä taas jossain vaiheessa tulee. Äärettömän paljon tietoa löytyi tältä kaverilta monesta eri aiheesta ja osasi aina kirjoittaa viestinsä selkeästi, provosoi(tu)matta ja kiinnostavasti. Erityiskiitokset Ukraina-ketjun annista, koko kriisin ajan täältä Jatkoajasta on saanut tarkempaa ja monipuolisempaa tietoa eri käänteistä kuin kotimaisesta mediasta - ja vladin donetskilaisen ystävän kuulumisia oli erittäin mielenkiintoista lukea. Pitkään tuo ketju oli ensimmäinen, jonka aina palstalle tullessa avasin, vaikken sinne ole itse tainnut viestiäkään kirjoittaa. Toivottavasti vlad palaat vielä jossain vaiheessa!
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Kyllä, nimimerkki vlad on ehdottomasti kuukauden jatkoaikalainen. Myös vuoden, mikäli siitä äänestystä taas jossain vaiheessa tulee. Äärettömän paljon tietoa löytyi tältä kaverilta monesta eri aiheesta ja osasi aina kirjoittaa viestinsä selkeästi, provosoi(tu)matta ja kiinnostavasti. Erityiskiitokset Ukraina-ketjun annista, koko kriisin ajan täältä Jatkoajasta on saanut tarkempaa ja monipuolisempaa tietoa eri käänteistä kuin kotimaisesta mediasta - ja vladin donetskilaisen ystävän kuulumisia oli erittäin mielenkiintoista lukea. Pitkään tuo ketju oli ensimmäinen, jonka aina palstalle tullessa avasin, vaikken sinne ole itse tainnut viestiäkään kirjoittaa. Toivottavasti vlad palaat vielä jossain vaiheessa!
Kuukauden, vuoden, ehkä jopa vuosikymmenen jatkoaikalainen.

Pelkäänpä ettei vlad enää palaa tälle foorumille, mutta vahvan muiston hän jätti jälkeensä. Kiistatta ensiluokkainen kirjoittaja ja keskustelija. Vlad on laaja-alaisesti yleissivistynyt mies, ja muutamilla erikoisalueilla hänet tunnetaan todella raskaan sarjan paneutujana. Hänen perehtyneisyytensä esimerkiksi moderniin sotateknologiaan ja Ukrainan viimeaikaisiin tapahtumiin ei löydä vertaistaan tältä palstalta. Vladin poistuminen palstalta jättää näiden aihealueiden keskusteluihin paikkaamattoman loven, mitenkään aliarvioimatta hänen panostaan lukuisiin muihin keskusteluihin.

Moni on hieman "roska silmässä" muistellut vladin rectum- ja muita ei-niin-konventionaalisia ketjunavauksia ja postauksia. Näistä saa olla montaa mieltä, mutta samalla pitää muistaa, että vlad on poikkeuksellisen avoin ja rehellinen kirjoittaja. Hyvin henkilökohtaisetkaan näkemykset eivät olleet vladin kirjoituksissa poissuljettuja. Yleisesti ottaen vlad oli täällä erittäin tyylitajuinen kirjoittaja. Mielestäni näin oli myös silloin, kun aiheet olivat sellaisia, joihin harva meistä tohtii tarttua edes omassa yksityisyydessään.

Kiitos vladille hienosta palstaurasta, ja parasta jatkoa!
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pakko antaa @Everton'lle arvostusta! Huikea duunimäärä jo muutenkin tuon loistavan Päivän kysymys-visan kanssa, mutta tänään vääntänyt sitten ristikon palstalaisille ratkottavaksi! Siinä on omistautumista kerrakseen.

Menisi kyllä suoraan vuoden jatkoaikalainen-tittelinkin saajaksi, mutta maltellaan loppuvuoteen.. ;)
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Pakko antaa @Everton'lle arvostusta! Huikea duunimäärä jo muutenkin tuon loistavan Päivän kysymys-visan kanssa, mutta tänään vääntänyt sitten ristikon palstalaisille ratkottavaksi! Siinä on omistautumista kerrakseen.

Menisi kyllä suoraan vuoden jatkoaikalainen-tittelinkin saajaksi, mutta maltellaan loppuvuoteen.. ;)
Täsmälleen samaa mieltä: kerta kaikkiaan tyylikäs suoritus @Evertonilta!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kuukauden, vuoden, ehkä jopa vuosikymmenen jatkoaikalainen.
Sattui silmään tuo mainintasi. No jos tuolloin on ollut tuota mieltä, niin nyt varsinkin voi olla tuota mieltä.

Selityshän on täällä, linkki siksi, kun jotkuthan eivät politiikkaketjuja lue lainkaan: Johan Bäckman – virallisen Venäjän totuudentorvi? | sivu 26 | Jatkoajan keskustelupalsta

Ääni vladille tähän ketjuun viitaten. Hienosti taistelee natsidiktatuurin toimia vastaan. Sydämessäni on lämmin läike, kun ajattelen miten hienon teon vlad on nyt tehnyt.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Ääni @J.Hotti :lle siitä ansiosta, että perusti yhden Jatkiksen kiinnostavimmista uusista ketjuista.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
@Justice saa minun ääneni hyväntekeväisyystempauksestaan. Hienoa toimintaa!

@Justice saa myös minun äänen, hieno ajatus ja mukavasti on kertynyt myös vetoja.

Kiitos kummallekin. On kunnia tulla mainituksi tälläisessä ketjussa. On ollut hienoa huomata, että palstalaiset ovat lähteneet hyvin mukaan tuohon vetoon.

Oma ääneni menee postuumisti vladille. Desantista tehty rikosilmoitus on asia, mikä tuntuu varmasti monesta suomalaisesta vähintäänkin oikeudenmukaiselta. Moni on varmasti ajatellut, mutta harva viitsii lähteä siihen odotettavissa olevan paskamyrskyn "pelossa". Ilmoitus itsessäänhän oli varsin ansiokas ja tasoltaan huomattavasti parempi kuin JB:n itse eri instansseihin laatimat ilmoitukset.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös