Kumman voittoa toivot finaaleissa?

  • 7 819
  • 45

Kumpi olisi mieluisampi mestari?

  • Pelicans (olen Pelicans-fani)

    Ääniä: 10 4,9%
  • Pelicans (en ole Pelicans-fani)

    Ääniä: 135 65,9%
  • JYP (olen JYP-fani)

    Ääniä: 21 10,2%
  • JYP (en ole JYP-fani)

    Ääniä: 39 19,0%

  • Äänestäjiä
    205
  • Poll closed .

Ralph

Jäsen
Missä vaihtoehdot:
- Pelicans (olen JYP-fani)
- JYP (olen Pelicans-fani)

JYP:lle menee kuudennessa kohtaamisessa.
 

jeani

Jäsen
Missä vaihtoehdot:
- Pelicans (olen JYP-fani)
- JYP (olen Pelicans-fani)

Niihin olisi tullut niin paljon ääniä, että en ottanut mukaan.

Meinasin laittaa äänestyksestä avoimen, ettei tule väärin äänestämistä (eli otetaan vaihtoehto "en ole fani" oman suosikkijoukkueen kohdalle). En kuitenkaan laittanut, että on alhaisempi äänestyskynnys ei-kummankaan faneilla.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ihan sama. Kauden tavoite täyttyi, kun pellet eivät voi voittaa.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kai sitä Pelsujen voittoa toivoo, olisi ko. seuralle ensimmäinen mestaruus, niin siksi heidän puolella. Muuten kyllä aivan sama kun oma jengi ei selvinnyt finaaleihin...
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
JYPiä äänestin, ihan vaan niinkin pikkumaisista syistä kuin a) läpsyttimet ja b) Suikkasen henkilöpalvonta.

Muuten ei periaatteessa olisi väliä. Toki JYP nöyryytti Ässiä, joten sillä on paikka aina sydämessäni.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tärkeintä oli, ettei mestaruus mennyt Raumalle, pääkaupunkiseudulle eikä Ouluun. Sikäli tätä finaalisarjaa on kiva seurata, kun kummankaan mestaruus ei ole minulle minkään asteinen katastrofi.

Toivon pitkää finaalisarjaa (vähintään 6, mieluummin 7 ottelua). Kannua voitaisiin sitten nostella Lahessa. Vaikka vaan siksi, että setäni on 35 vuotta käynyt katsomassa lahtelaista kiekkoilua, eikä ole nähnyt koskaan mitään divarista-liigaan suurempia voittoja ennen tätä kevättä, niin menköön nyt sitten kerralla koko potti Lahteen.
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Pelicansin ja JYPin välinen finaali on kuin näkisi Mervi Tapolan ja Johanna Tukiaisen lesboilemassa, ei kiinnosta paskan vertaa. Ihan sama kumpi voittaa.
 
Pelicansin puolellahan tässä ihmiset on, kun ne ei ole koskaan voittaneet, ja JYP taas voitti melko hiljattain. Ihan samasta syystä oltiin JYPin puolella vuoden 2009 finaaleissa.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ymmärrä miten kahdesta vaihtoehdosta on onnistuttu saamaan neljä erilaista vastausvaihtoehtoa. Mitä väliä tällaisissa kyselyissä on että minkä joukkueen fani on?

Äänestäisin vaihtoehtoa
Pelicans (olen mies. en pidä katkaravuista pizzassa. sininen on lempivärini ja Robin on ihq.)
 

MiksuMan

Jäsen
Toivon että jääkiekko voittaa, siksi kahvakiekko-jyppi ei ainakaan saa mestaruutta viedä.
Mutta jos ja kun jengi saa koukkia ja kahvata ilman jäähyjä sekä paskantaa jääkiekon päälle, niin vahvoilla antijääkiekko jyppi on.
 
Viimeksi muokattu:

Ralph

Jäsen
Pelicansin puolellahan tässä ihmiset on, kun ne ei ole koskaan voittaneet, ja JYP taas voitti melko hiljattain.

Olen JYP:n puolella vastakkaisesta syystä. En halua uusia mestareita liigaan, vain Blues kelpaisi. Pysy Pelicans aina vain kultamitalitta.
 

Crumb

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvä jääkiekko
Hetken mietittyäni päädyin vastaukseen JYP. Periaatteessa kyllä aivan sama, mutta Pelicansista jäi vähän paska maku puolivälieräsarjasta ihan epäpelillisten seikkojen takia. Muuten minkäänlaisia siteitä ei ole kumpaankaan joukkueeseen. Dufvaton JYP:kään ei vaikuta enää niin oksettavalta joukkueelta kuin joskus muutamia vuosia sitten. Harmi vaan ettei Vatanen pelaa. Mutta joka tapauksessa 51% minusta on JYP:n puolella ja loput Pelicansin.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Suikkasen ja Järvisen takia Pelicans, nimimerkki Lampisen takia JYP.

Joten ihan sama, täydellistä huipennusta ei tule kuitenkaan, mutta toisaalta voitan molemmissa tapauksissa. Voittajan on helppo hymyillä.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Toivon, että Pelicans vie, sitä äänestin.

Toisaalta olen melko varma, että JYP kyllä lopulta kannua nostelee, mutta saas nähdä.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pienet sympatiat Pelicansille kahdesta syystä: Luttinen ja Wärn.

Olisi Artulle huikea hetki hakea pytty omilleen.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Olen aikalailla varma, että Pelicans voittaa, mutta ei sellaista pysty toivomaan. JYP mieluummin, jos olisi ihan pakko valita. Onneksi ei ole pakko, enkä varmasti äänestä kumpaakaan.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Pelicansia äänestin, vaikka ihan sama se olisi, jos jyväskyläläisetkin veisivät voiton.
 

karate Mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HardCore Hooligan
Mikä tahansa, kunhan ei Jyp. Aina inhonnut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös