Kuka on Jatkoajan paras kuljettaja?

  • 1 756
  • 24

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Haetaan leikkimielisesti, mutta puolivakavissaan Jatkoajan keskustelupalstan parasta kuljettajaa. Kenellä on virheetön tausta suhteessa ajokokemukseen.

1) Perustiedot
a. Kuinka kauan sinulla on ollut ajokortti?
b. Löytyykö A,B,C vai muita kortteja?
c. Ajokokemus suhteessa eri kulkuvälineisiin? (Tyyliin 70% auto, 30% moottoripyörä jne)

2) Ajokilometrit
a. Paljonko tulee kilometrejä omaan kulkuneuvon vuodessa?
b. Joudutko ajamaan työssäsi?

3) Kolarit
a. Oletko ollut kolarissa?
b. Kuinka usein?

4) Sakot
a. Oletko saanut sakkoja?
b. Kuinka usein?

5) Vapaa sana. Miksi juuri sinä olisit Jatkoajan keskustelupalstan paras kuljettaja!
 
Viimeksi muokattu:

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
1) Perustiedot
a. Kuinka kauan sinulla on ollut ajokortti? 24 vuotta
b. Löytyykö A,B,C vai muita kortteja? Pelkkä B
c. Ajokokemus suhteessa eri kulkuvälineisiin? (Tyyliin 70% auto, 30% moottoripyörä jne) 100% auto (ml. pakettiauto)

2) Ajokilometrit
a. Paljonko tulee kilometrejä omaan kulkuneuvon vuodessa? Alle 40 000 km
b. Joudutko ajamaan työssäsi? En

3) Kolarit
a. Oletko ollut kolarissa? Olen
b. Kuinka usein? 1 x peura, autoon isohkoja vaurioita & 1 x ojaan peltotiellä, liian iso tilannenopeus, lievä vaurio autoon

4) Sakot
a. Oletko saanut sakkoja? Olen
b. Kuinka usein? 5 x parkkikiekon unohdus, 3 x suojatiesääntö, mutta 0 x ylinopeudesta

5) Vapaa sana. Miksi juuri sinä olisit Jatkoajan keskustelupalstan paras kuljettaja! En ole paras, koska muutama virhe rokottaa muuten niin täydellistä ajotaitoani
 

Glove

Jäsen
1) Perustiedot
a. Kuinka kauan sinulla on ollut ajokortti? 32 vuotta
b. Löytyykö A,B,C vai muita kortteja? BE C on, mutta pitää nyt luopua tuosta Ceestä
c. Ajokokemus suhteessa eri kulkuvälineisiin? (Tyyliin 70% auto, 30% moottoripyörä jne) 99% auto

2) Ajokilometrit
a. Paljonko tulee kilometrejä omaan kulkuneuvon vuodessa? 10000 on varmaan aika lähellä
b. Joudutko ajamaan työssäsi? Jonkin verran, ennen jopa 90000 km/v

3) Kolarit
a. Oletko ollut kolarissa? Olen
b. Kuinka usein? 1 x peltikolari, talvi yllätti autoilijan. Minulla oli ollut kortti noin 1 kk. 1 x supi ja x kertaa muita eläimiä.

4) Sakot
a. Oletko saanut sakkoja? Olen
b. Kuinka usein? 3 kertaa, eli keskimäärin kerran kymmenessä vuodessa.

5) Vapaa sana. Miksi juuri sinä olisit Jatkoajan keskustelupalstan paras kuljettaja! Paras, en tiedä? Olen ainakin ajanut paljon, eli noin 1,6 miljoonaa kilometriä. Siihen nähden vähän ylimääräisiä tapahtumia.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
1.) Perustiedot
a. Kuinka kauan sinulla on ollut ajokortti? Vuodesta 2004.
b. Löytyykö A,B,C vai muita kortteja? B-kortti.
c. Ajokokemus suhteessa eri kulkuvälineisiin? (Tyyliin 70% auto, 30% moottoripyörä jne) Noin 99,5 % auto, 0,25 % traktori, 0,25 % mopo

2) Ajokilometrit
a. Paljonko tulee kilometrejä omaan kulkuneuvon vuodessa? En omista autoa. Viimeksi olen ajanut autolla lokakuussa, jolloin kävin Turussa.
b. Joudutko ajamaan työssäsi? En.

3) Kolarit
a. Oletko ollut kolarissa? En.
b. Kuinka usein? Ks. yllä

4) Sakot
a. Oletko saanut sakkoja? Ylinopeussakon sekä ainakin parit parkkisakot.
b. Kuinka usein? Ylinopeussakosta on aikaa ainakin 14 vuotta, parkkisakoista vähintään kahdeksan vuotta

En pidä itseäni erinomaisena kuskina, koska ajan niin harvoin ja kun joskus ratissa olen, en viitsi lähteä ylittämään omia rajojani.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
1) Perustiedot
a. Kuinka kauan sinulla on ollut ajokortti? 33 vuotta
b. Löytyykö A,B,C vai muita kortteja? AB se kai on
c. Ajokokemus suhteessa eri kulkuvälineisiin? (Tyyliin 70% auto, 30% moottoripyörä jne) Auto 100%

2) Ajokilometrit
a. Paljonko tulee kilometrejä omaan kulkuneuvon vuodessa? 1000 km
b. Joudutko ajamaan työssäsi? En

3) Kolarit
a. Oletko ollut kolarissa? Olen
b. Kuinka usein? Kerran

4) Sakot
a. Oletko saanut sakkoja? Olen
b. Kuinka usein? Neljästi

5) Vapaa sana. Miksi juuri sinä olisit Jatkoajan keskustelupalstan paras kuljettaja! Minä. Olen. Jatko. Aika.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
1:
a) 0v
b) ei mitään
c) 70% Alle 50cc mopo (välillä yli kun viritetty), 20% raktori (John deere), 10% henkilöauto

2:
a) 0
b) 0

3:
a) kyllä
b) kerran

4:
a) kyllä
b) pari kertaa mopolla

5: Kortittomana omistanut pari henkilöautoa ja kuorma-autoa sekä olen juossut Karikon lenkin monta kertaa!!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen ajanut autolla Suomessa, Ruotsissa, Virossa, Puolassa, Tsekeissä, Itävallassa, Slovakiassa, Saksassa, Sveitsissä, Espanjassa, Ranskassa, Andorrassa, Iso-Britanniassa, USA:ssa, Kanadassa ja Qatarissa. Lisäksi olen ajanut skootterilla Indonesiassa. Tällaista on kosmopoliitin maailmanmatkaajan elämä.

Jatkokysymykset voi lähettää minulle kuriirin kautta toimistooni. Nimikirjoituksia en tällä kertaa jaa.

EDIT: Unohdin kaksi maata: olen ajanut autolla myös Italiassa ja San Marinossa. Totta se on.
 
Viimeksi muokattu:

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
1) Perustiedot
a. Kuinka kauan sinulla on ollut ajokortti? 33v
b. Löytyykö A,B,C vai muita kortteja? ABECE
c. Ajokokemus suhteessa eri kulkuvälineisiin? (Tyyliin 70% auto, 30% moottoripyörä jne) Autolla varmaan 95% ja MP loput

2) Ajokilometrit
a. Paljonko tulee kilometrejä omaan kulkuneuvon vuodessa? Tällä hetkellä alle 10tkm
b. Joudutko ajamaan työssäsi? Tällä hetkellä en, mutta olen ajanut ammatikseni

3) Kolarit
a. Oletko ollut kolarissa? Jep
b. Kuinka usein? Muutama pikku kolhu liikenteessä ja rallissa sitten vähän isompiakin...

4) Sakot
a. Oletko saanut sakkoja? Jep
b. Kuinka usein? Noin 5-7 vuoden välein keskimäärin
5) Vapaa sana. Miksi juuri sinä olisit Jatkoajan keskustelupalstan paras kuljettaja! Varmaan keskimääräistä huonompi. Ei kestä hermo kaikkia tunareita maantiellä...
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
1) Perustiedot
a. Kuinka kauan sinulla on ollut ajokortti?

Reilut 50 vuotta - ensin mp- ja sitten autokortti
b. Löytyykö A,B,C vai muita kortteja?
Ajoin ABC-kortin, mutta se vaihdettiin AB:ksi ja sitten siihen aikanaan tuli nk. kevyt-E
c. Ajokokemus suhteessa eri kulkuvälineisiin? (Tyyliin 70% auto, 30% moottoripyörä jne)
Oli aikoja, jolloin minulla ei ollutkaan muuta kuin moottoripyörä, ja olen ajanut elämäni aikana mp:llä muutama satatuhatta kilsaa, mutta autolla tietysti vielä paljon paljon enemmän

2) Ajokilometrit
a. Paljonko tulee kilometrejä omaan kulkuneuvon vuodessa?

Nykyisin mahdollisimman vähän - pahimmillaan n. 50 tuhatta vuodessa
b. Joudutko ajamaan työssäsi?
Jouduin, nyt olen eläkkkeellä

3) Kolarit
a. Oletko ollut kolarissa?

Muutamia tieltäsuistumisia autolla, kerran mp:llä auto ajoi päälle kaupungissa
b. Kuinka usein?
Erittäin harvoin

4) Sakot
a. Oletko saanut sakkoja?

Ylinopeussakkoja, kerran kortti kuivumaan mp:llä
b. Kuinka usein?
Kun paljon ajoin, niitä tuli muutama kymmeneen vuoteen, nykyisin vähän hiljaisempaa

5) Vapaa sana. Miksi juuri sinä olisit Jatkoajan keskustelupalstan paras kuljettaja!
Olen tilannetajultani ja reaktioiltani hyvä kuski, edelleen, monipuolisen urheilu- ja mp-taustani takia (imho), kärsivällisyys, varsinkin autoillessa, voisi olla toki parempi.
Moottoripyöräily opettaa liikenteessä ajamista enemmän vuodessa kuin autolla oikein koskaan. Sitä kai osaltaan todistanee sekin, että aloitin mp-harrastuksen v. 1970 ja olen edelleen yhtenä kappaleena hengissä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
1) Perustiedot
a. Kuinka kauan sinulla on ollut ajokortti?
b. Löytyykö A,B,C vai muita kortteja?
c. Ajokokemus suhteessa eri kulkuvälineisiin? (Tyyliin 70% auto, 30% moottoripyörä jne)

2) Ajokilometrit
a. Paljonko tulee kilometrejä omaan kulkuneuvon vuodessa?
b. Joudutko ajamaan työssäsi?

3) Kolarit
a. Oletko ollut kolarissa?
b. Kuinka usein?

4) Sakot
a. Oletko saanut sakkoja?
b. Kuinka usein?

5) Vapaa sana. Miksi juuri sinä olisit Jatkoajan keskustelupalstan paras kuljettaja!

1.
a) reilu 8 vuotta (B)
b) löytyy B, T
c) Auto 8 v, moottorivene ja -kelkka 20 v

2.
a) 20 000 - 30 000 km
b) en

3.
a) Olen.
b) Kerran, törmäsin poroon.

4.
a) En
b) En

5.
Ajan kovempaa kuin valtaosa autoilijoista saamatta kuitenkaan sakkoja. En kiihdytä ohituskaistan kohdalla, jos en ohita ketään. Jos ajan vasenta kaistaa, väistän takaa tulevia nopeampia oikealle kaistalle ja palaan sitten takaisin ohittamaan. Laitan vilkun päälle ennen kuin alan jarruttaa. Lähden valoista täysiä ja auto on liikkeellä jo keltaisilla, ei jäädä jahkailemaan ja etsimään vaihdetta. Olen siis keskivertoa parempi kuljettaja.
 

Manazeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
1)
a. 13 vuotta
b. BE C1E C
c. Varmaan 98 % henkilöautolla, loput sitten yksi kesä skootterilla ja vuosi intissä erilaisten kuorma-autojen ja PaSin ratissa. Intin jälkeen ajanut kerran kuorma-autoa, silloin Tampereelta Lappiin.

2)
a. kymmenestä viitentoistatuhatta
b. en

3)
a. Olen
b. Tai no mikä lasketaan kolariksi. Kerran on toinen kuljettaja ajanut perään aiheuttaen vain pieniä maalivaurioita puskuriin, kerran maantiellä jänis hyppäsi auton eteen hajottaen etupuskurin. Ja kerran peruutin ruudusta lähtiessä taakse ajaneen auton takaoven koukullani ruttuun.

4)
a. Olen
b. Ylinopeussakoista kerran rikesakko ja kerran päiväsakkoja. Ja kerran pysäköintivirhemaksu.

5) Varmasti en ole paras, mutta osaan käyttää vilkkua, tajuan kiihdyttää vauhtini lähtiessäni liikennevaloista tai liittyessäni moottoritielle. Vauhtini ei myöskään hidastu ohituskaistalla vaikka tiellä sattuisikin olemaan pieni ylämäki. Noudatan myös nopeusrajoituksia myös tietyöalueilla, toisin kuin noin 95 prosenttia muista tiellä liikkujista.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
1) Perustiedot
a. Kuinka kauan sinulla on ollut ajokortti?
- Reilut 16 vuotta.
b. Löytyykö A,B,C vai muita kortteja?
- CE.
c. Ajokokemus suhteessa eri kulkuvälineisiin? (Tyyliin 70% auto, 30% moottoripyörä jne)
- Henkilöautolla nykyään noin 10tkm vuoteen, yhdistelmällä keskimäärin 100tkm vuoteen.

2) Ajokilometrit
a. Paljonko tulee kilometrejä omaan kulkuneuvon vuodessa?
- 15tkm, joista rouva ajaa osan.
b. Joudutko ajamaan työssäsi?
- Kyllä.

3) Kolarit
a. Oletko ollut kolarissa?
- Jotain eläimiä rusikoinut, muutoin en.
b. Kuinka usein?
-

4) Sakot
a. Oletko saanut sakkoja?
- Toistaiseksi puhdas pulmunen.
b. Kuinka usein?
-

5) Vapaa sana. Miksi juuri sinä olisit Jatkoajan keskustelupalstan paras kuljettaja!
- No, jos peruuttaa yli kolmekymmentämetrisellä vuodessa yhtä paljon kuin keskivertojatkoaikalainen ajokortin omistaja ajaa pikkuautolla eteenpäin, niin tarvinneeko keskustella. Menkää bussilla.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Minä ainakaan en - äiti ja isä eivät olleet korkeatuloisia, mutta säästivät meille neljälle sisarukselle ajokortin hinnan kun täytimme 18. Minä ostin omalta osaltani pc:n ja lopuilla rahoilla kirjoja - tiesin että tulisin opiskelemaan Helsingissä, jossa on joukkoliikenne eikä ajaessa olisi voinut lukea anyway.

edit: eikä helvetti vieläkään voi, primitiivisiä aikoja
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
1) Perustiedot
a. Kuinka kauan sinulla on ollut ajokortti? 21 vuotta
b. Löytyykö A,B,C vai muita kortteja? B
c. Ajokokemus suhteessa eri kulkuvälineisiin? (Tyyliin 70% auto, 30% moottoripyörä jne) Siviililiikeenteessä 100% auto, työssä kaikenlaisia värkkejä pitää liikutella.

2) Ajokilometrit
a. Paljonko tulee kilometrejä omaan kulkuneuvon vuodessa? 20k
b. Joudutko ajamaan työssäsi? Joudun, alue vain on aidattu

3) Kolarit
a. Oletko ollut kolarissa? Olen, en ajanut autoa itse
b. Kuinka usein? -

4) Sakot
a. Oletko saanut sakkoja? Kahdet sakot
b. Kuinka usein? Viimeiset sakot ottanut 2007.

5) Vapaa sana. Miksi juuri sinä olisit Jatkoajan keskustelupalstan paras kuljettaja!

Otan liikenteessä muut huomioon, osaan käyttää vilkkua ja osaan ennakoida.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
5) Vapaa sana. Miksi juuri sinä olisit Jatkoajan keskustelupalstan paras kuljettaja!
- No, jos peruuttaa yli kolmekymmentämetrisellä vuodessa yhtä paljon kuin keskivertojatkoaikalainen ajokortin omistaja ajaa pikkuautolla eteenpäin, niin tarvinneeko keskustella. Menkää bussilla.

Jos noista saa lisäpisteitä, niin minä mainitsen lentokoneiden liikuttelun.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
1) Perustiedot
a. Kuinka kauan sinulla on ollut ajokortti? Tarpeeksi kauan
b. Löytyykö A,B,C vai muita kortteja? B C (ja siihen päälle yleismallin lupakorttia mm trukkiin/traktoriin yms)
c. Ajokokemus suhteessa eri kulkuvälineisiin? (Tyyliin 70% auto, 30% moottoripyörä jne)
Autoilla varmaan 95%, loput sitten erinäköisiä koneita

2) Ajokilometrit
a. Paljonko tulee kilometrejä omaan kulkuneuvon vuodessa? Parhaimmillaan tuli +40 000km vuoteen, nykyään ehkä 10-15 tkm
b. Joudutko ajamaan työssäsi?
Vaihtelee. Jos ei muualle niin työpaikan pihaan - ja takaisin

3) Kolarit
a. Oletko ollut kolarissa? Olen. Puolustuspuheeksi sanon et nekin kerrat on tullut oltua joko takapenkillä tai apukuskin/kartturin jakkaralla. Pari penkka/tolppapusua ja tökköä tullut koettua kyllä kuskin jakkaralta.

b. Kuinka usein?
Sanoisin että n. 5 viiden vuoden välein

4) Sakot
a. Oletko saanut sakkoja? Pari kirjallista huomautusta ylinopeudesta ja kaksi vai kolme parkkisakkoa
b. Kuinka usein? Noin viiden vuoden välein nämäkin.

5) Vapaa sana. Miksi juuri sinä olisit Jatkoajan keskustelupalstan paras kuljettaja!
En ole. Pakollinen huumorivastauksen veistely tähän kohtaan - en ole valitettavasti päässyt nostotalkoisiin @Joe Plop kohdalla (tietääkseni), vaikka penkalla tuleekin kykittyä kisoja jonkinverran.
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Koska kuulun parhaaseen A-ryhmään haluan ehdottomasti osallistua tähän kisaan!

1) Perustiedot
a. Kuinka kauan sinulla on ollut ajokortti? 35 vuotta.
b. Löytyykö A,B,C vai muita kortteja? AB.
c. Ajokokemus suhteessa eri kulkuvälineisiin? (Tyyliin 70% auto, 30% moottoripyörä jne) 100% henkilöauto, muutama keikka pakulla.

2) Ajokilometrit
a. Paljonko tulee kilometrejä omaan kulkuneuvon vuodessa? 35 - 40 tuhatta. Kolmeen viimeiseen autoon ajoin kilometrejä 470 000, 330 000 ja 180 000 eli viimeisten reilun 20 vuoden aikana kilometrejä on tullut melkein miljoona ja sitäkin ennen varmaan 400 000.
b. Joudutko ajamaan työssäsi? En työkseni, mutta kyllä työmatkoja.

3) Kolarit
a. Oletko ollut kolarissa? - En kertaakaan varsinaisessa kolarissa. Pian ajokortin saatuani pyörähdin liukkaalla täydet 360 astetta ympäri mutta onneksi ei kukaan tullut vastaan. Nokka jäi menosuuntaan keskelle tietä ja ensimmäinen reaktio oli katsoa, eihän kukaan vaan nähnyt. Kerran peruutin pimeältä parkkipaikalta lähtiessä peräkoukun jonkun nokkaan.
b. Kuinka usein? Jos nuo yllä olevat lasketaan niin joka 15. vuosi.

4) Sakot
a. Oletko saanut sakkoja? - Kerran päiväsakot kun yritin ohituskaistan lopussa ehtiä kuorma-auton ohi ja sen päässä oli poliisi tutkan kanssa, 116 km/h. Siihen aikaan oli rikesakon raja 15 km/h. Kerran sain Mondeon takapenkillä kirjallisen huomautuksen. Nykyään on helppoa olla saamatta sakkoja kunhan vaan varoo tien poskeen pysäköityjä pakettiautoja. Puskapoliisia käsitutkan kanssa en ole nähnyt kymmeneen vuoteen.
b. Kuinka usein? Kerran elämässä?

5) Vapaa sana. Miksi juuri sinä olisit Jatkoajan keskustelupalstan paras kuljettaja!
Ensiksi koska olen lunki kaveri enkä ota liikenteessä pulttia käytännössä koskaan eikä toisten tötöilyt saa pulssia nousemaan. Toiseksi ymmärrän, että liikenne on yhteispeliä ja on kaikkien etu, jos otetaan aina muut tielläliikkujat huomioon. Kolmanneksi katson aina liikennettä etukäteen ja ennakoiden. Esimerkkinä toisesta ja kolmannesta vaikka se tilanne moottoritiellä, kun rekan perä alkaa lähestyä. Vilkaisen silloin aina taakseni reilusti ennen ohitusta ja säädän tarvittaessa nopeutta sen verran, että en ehdoin tahdoin tunge kenenkään eteen vaikka se ajaisi selvää ylinopeutta. Aika usein näkee näissä tilanteissa joko punaiset jarruvalot tai sitten siirrytään varmuuden vuoksi vasemmalle kaistalle 100 metriä ennen rekkaa ettei vaan kukaan tule sinne tielle.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Joudun olemaan asettumatta ehdolle tässä kisassa.

Tein helmikuussa 2023 ajovirheen, jonka seurauksena ohjaamani henkilöauto ajautui tietä reunustavaan avo-ojaan. Ajovirhe oli vuonna 2002 alkaneen autoilu-urani ensimmäinen, mutta suhtaudun siihen vakavasti.

Tässä yhteydessä haluan myös oma-aloitteisesti tuoda esiin, että vuonna 1999 mopedia ajaessani tein peltotiellä väistöliikkeen välttääksesi törmäyksen siskooni, joka oli tilanteessa jalankulkija. Väistöliike sinänsä täytti sille asetetut tavoitteet, mutta sen seurauksena menetin mopedini hallinnan ja kaaduin kaurapeltoon.

Toivon että kunnioitatte päätöstäni. En kommentoi asiaa tätä ulostuloa enempää.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mie sain ajokortin lokakuussa 1991. Ajokilometrejä on tullut keskimäärin yli 40 tuhatta vuodessa. Eli toisella miljoonalla ollaan. Kaksi ylinopeussakkoa, yksi parkkisakko. Kaksi kolaria. Toisen aiheutti hirvi, joka juoksi kylkeen. Toisen hölmö moottoripyöräilijä, joka kaahasi kylkeen kolmion takaa.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
1.
A. Vuodesta 1989
B. Ab, mutta suoritin intissä puolustusvoimien kortin ja ajoin miehistönkuljetusvaunua.
C. Auto , henkilöautolla ja ajoittain pakulla, kaksipyöräiset ei ole olleet mun laji.

2.
A. Ajan noin 20 000 -30 000 kilometriä vuodessa, vaihtelee vähän.
B. Teen asiakaskäyntejä, ja välillä olen kuljetellut firman tavaraa pakulla tai omalla autolla

3.
A. En koskaan. (koputa puuta), muutama läheltä piti-tilanne on ollut.

4.

A. Muutaman kerran, ylinopeussakkoja ja 1 rikesakko punaisia päin ajamisesta
B. Aika harvoin, suurin osa oli nuorena. Viime kerrasta on jo 4 vuotta.

5. Olen aika perusvarma, ja nykyään rauhallinenkin kuski. Erikoisosaamistani
on kaupunkiajo, ja hankaliin paikkoihin pysäköinti, mutta se johtuu siitä että
ajoin kortin Stadin kantakaupungissa, ja olen ajanut sillä alueella erittäin paljon.
Keski-ikäisenä kun muutti toisenlaiseen ympäristöön piti harjaantua uudenlaiseen
ajamiseen maaseutumaisemmissa oloissa, Olen ajanut työksenikin, olin nuorena
osa-aikaisena, ja muutaman kuukauden verran kokopäiväisenä taksisuharina, se oli
hyvä elämänkokemus, mutta ei innostanut pidemmän päälle.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös