Kuka karsii keväällä 2012?

  • 8 957
  • 32

Kuka karsii keväällä?

  • Ilves

    Ääniä: 76 26,7%
  • HPK

    Ääniä: 121 42,5%
  • Tappara

    Ääniä: 11 3,9%
  • SaiPa

    Ääniä: 55 19,3%
  • TPS

    Ääniä: 6 2,1%
  • Joku muu

    Ääniä: 16 5,6%

  • Äänestäjiä
    285
  • Poll closed .
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
Mikä SM-liigajoukkue karsii keväällä 2012?

SM-liigakaudesta 2011-12 on pelattu tällä viikolla neljäsosa, ja sarjan pohjilla majailevat tässä vaiheessa tukevasti HPK ja Ilves, kriisijoukkueita molemmat. Kirjoitin HPK:n alueelle, että kevään karsija on jompi kumpi tästä kaksikosta - ja että karsinnan välttää se, kumpi ymmärtää tehdä kovia ratkaisuja ensin. Oma veikkaukseni on, että HPK herää liian myöhään pystyäkseen pitämään uppoavan laivan pinnalla - ja joutuu putoamiskarsintaan. Ongelmakohtia on yksinkertaisesti liian paljon korjattavaksi, maalivahtipelistä puolustuksen kautta hyökkäykseen, valmennuksesta ja pelitapaan liittyvistä asioista puhumattakaan.

Mitä veikkaavat muut?
 
Viimeksi muokattu:

Teddy_H

Jäsen
Suosikkijoukkue
T-73, Pantserfaust
Joku neljästä häntäpään joukkueesta. Kerhohan sinne on vahvimmin tyrkyllä ottaen huomioon että muut joukkueet sentään yrittävät tehdä jotain. Me vaan pidetään Kivaa.

Mestiksen puolelta on vaikea mennä vielä sanomaan.
 

Ralph

Jäsen
Kerhoa kaikki veikkaaman, kivaa. Mutta veikkaan että Kerho hankkii jonkun ihan kelvo hyökkääjän ja saa pelin sen verran kuntoon että on 11-12 sijoilla kun taakse jäävät SaiPa ja Ilves.

Mestiksestä karsii vihdoin KooKoo.
 

Rocco

Jäsen
Melkein toivoisin että se on SaiPa. Edustus ja A-nuoret ovat olleet pitkään heikoimmassa päässä. Tosin ihan sama loppukädessä kunhan joku liigajoukkue putoaisi. Se olisi suomalaiselle jääkiekolle parasta piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkään aikaan.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Kerhoa kaikki veikkaaman, kivaa. Mutta veikkaan että Kerho hankkii jonkun ihan kelvo hyökkääjän ja saa pelin sen verran kuntoon että on 11-12 sijoilla kun taakse jäävät SaiPa ja Ilves.

Onko se yksi pelaaja jonka hankitte pelaajavalmentaja kun kerta saa pelin kuntoon? :)

Olisin ennen Ilveksen totaalista pelitavanmuutosta veikannut Ilvestä karsijaksi, mutta nyt on näkyvissä hivenen valoa tunnelinpäässä joten vastaan HPK. HPK.

Ilves tulee vielä!
 

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
Veikkaan Ilvestä. HPKlla on kuitenkin ihan hyvät saumat saada pelaajistaan enemmän irti, mutta ipan junnut saattavat saada selkäänsä liian ison apinan pelin mennessä jatkuvasti vituilleen. Ja mitä olen kuullut, niin sisäsiittoinen organisaatio taustalla tuskin hyvin ainakaan auttaa solmujen avaamisessa.
 

Lohipoika

Jäsen
Liigakarsinnoissa keväällä: Kiva-HPK ja Kiva-KiVa.

Miettikääpä, mitä markkinointimiehet saisivat tuosta revittyä.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Ei ainakaan kumpikaan tamperelaisjoukkueista. Dufvan myötä Tapparalle tuskin sattuu viime kausilta tuttuja n. 10 ottelun tappioputkia. Ilveskin on viime peleissä ollut selvästi parempi kuin tappioputken alkuvaiheessa, joten uskon, että sieltä pohjalta he muutaman sijan nousevat. Kerhoa äänestin.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
RD pitää huolen ettei Tappara sinne joudu ainakaan, niin siellä on joko SaiPa tai HPK. Ilvekseltäkin odotan paljon enemmän, jopa säälipaikkaa vielä kunhan joku saisi tuon nipun pelaamaan. Ehkä RD olisi ollut sinne se parempi vaihtoehto, kun puolustuksessa on nuin hyvät palaset jo kohdillaan.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Vastasin, että joku muu, koska tilastollisesti ajateltuna saatan osua paremmin oikeaan. Mielipiteitä minulla ei ole (riittävästi), jotta voisin mennä täysin tunteella tässä asiassa. Se on perin harmillista, ettei minulla ole edes sellaisia kavereita, joilta voisin saada lisää omia mielipiteitä.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
HPK:ta veikkasin ennen kauden alkua ennustusketjussa, ja edelleen uskon tuon pitävän kutinsa. HPK-Jukurit tai HPK-Sport on karsinnoissa, ja se päättynee kuitenkin hämeenlinnalaisten 4-0 voittoon.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Luin ensin että kuka kärsii, ja olin tulossa kirjoittamaan porsas porsii, norsu kärsii, mursu jyrsii ja joku vielä kärsii...

No, kärsii kai se karsijakin. Jokereita toivon, mutta kai se SaiPa on.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Minun pitäisi karsia tuota takapihan puskaa jo ennen lumia, mutta keväälle taitaa jäädä. Varmana tietona siis joku muu, eli minä.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
HPK karsii ja vastaan asettuu Kookoo taikka Jukurit.
 

teeveemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kuka tunnustaa äänestäneensä SaiPaa?

Voisin veikata nimimerkki fourtyonea. Hieno tulosveikkaus HIFK-SaiPa otteluketjussa. Ja ei sitä luottoa löytynyt omiin ennen kauden alkuakaan.

Noh, pessimisti ei pety vai miten se nyt meni.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Kuka tunnustaa äänestäneensä SaiPaa?

Minä tunnustan! Ja mielelläni olen väärässä ja SaiPa porskuttaa aina pleijareihin asti. Silti pidän SaiPan karsimista vielä ihan mahdollisena. Toki tällä hetkellä huomattavasti todennäköisemmät ovat Ilves ja HPK, joten nähtäväksi jää.
 

fourtyone

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Voisin veikata nimimerkki fourtyonea. Hieno tulosveikkaus HIFK-SaiPa otteluketjussa. Ja ei sitä luottoa löytynyt omiin ennen kauden alkuakaan.

Noh, pessimisti ei pety vai miten se nyt meni.

Itseasiassa äänestin HPK:ta. Myönnetään etten ollut kovin luottavaisin mielin HIFK -ottelun alla, mutta mielummin olin väärässä.

Kyllä luottoa löytyy omaan Rakkaaseen seuraan, mutta kai sitten olen vain pessimisti.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Ääneni olen jo aiemmin mennyt Kerholle antamaan, mutta en kyllä usko Kerhon karsivan, sillä sen verran pirteästi ovat pelanneet. Tapparan peli on ollut järkyttävää kuraa liki koko kauden, mutta silti pisteitä ollaan saatu raavittua hyvin. Ilves taas hallitsee jopa suurinta osaa peleistään, mutta viimeistely on tutun tehotonta. SaiPaa en ole tositoimissa nähnyt pitkään aikaan, mutta ilmeisesti peliesitykset ovat kuitenkin olleet kelvollisia. Lukko on myös pahassa alamäessä, vaikka eilinen esitys parempaa lupasikin. Jos nyt pitäisi veikkaus tehdä, niin sanoisin, että SaiPa ja Tappara ovat kauden päätyttyä sijoilla 13 ja 14.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös