Voi ziisus, tulipahan reissattua. Oltiin tuossa nimittäin poikain kanssa hieman Turggusta ihmettelemässä ja helvetin hirveäksi juomiseksihan se meni. Ekan bissen korkkasin lauantaina Keljon Citymarketilla ja senpä jälkeen en kovinkaan pitkiä hetkiä ilman menolientä viettänyt.
Matkakertomus olisi tässä julkaistuna liian hirveää luettavaa. Muodonmuutokseni kohteliaasta ja hyvätapaisesta ihannevävystä ystävieni ja sukulaisteni suuresti rakastamaan Herra Helvettiin tapahtui nimittäin jo alkumatkasta.
Kerrotaan nyt teille kaikille tuhansille innostuneille lukijoille kuitenkin sen verran, että juotuani ensin turkulaisessa baarissa noin tuhatkuusisataa valkovenäläistä poliisin aina luotettava alkometri näytti hotellihuoneessa kohdallani neljää ja puolta promillea. Tätä mahdottoman hienoa tapahtumaa päätin juhlistaa housut kintuissa. Tuli todetta myös se, että mm. vessaharjan, kaverin hammasharjan sekä Urjalalaiselta grillikahviosta ostetun Tupla-patukan tunkeminen omaan ahteriinsa on paitsi äärimmäisen typerää, myös suhteellisen kivuliasta. En ole homofoobikko ollenkaan, mutta aika hullua hommaa se homoilu on, kun asioita menee hanuriin. Tekee kipeää. Propseja heille vaan, itse en pystyisi!
Mutta joo, palatakseni alkuperäiseen aiheeseen, pääsimme todistamaan myös hetkeä, jona minulle ei tarjoiltu pizzaa eräässä tunnetussa turkulaisravintolassa, koska olin mukamas liian kännissä siihen nähden, että oli sunnuntai-iltapäivä ja kello oli jotain kolme.
Siis vittu, olisin ymmärtänyt tilaukseni hylkäyksen, jos kyse olisi ollut alkoholituotteista, mutta minä kun halusin vain kasvispizzaa. Sairasta touhua. Kostoksi menimme toiseen pizzeriaan, jossa otin sitten sitä kamalaa oluttakin. Nähtiin muuten helvetin hyväperseinen muija siinä matkalla, meinasi vähän mennä askeleet ristiin tuota mahtikinkkua tuijotellessa. Turussa oli muutenkin ihan helvetin kauniita naisia.
Matkamme ykköskuskille, tuo poliisille ja ystävälle, luvattiin muuten pillua, jos olisi jaksanut matkata Turun keskustasta aina Kaarinaan saakka. Muistaakseni Kaarinaan on keskustasta alle kymmenen kilometriä. Eipä viitsinyt jamppa lähteä, kun piti olla helvetin lojaali matkakumppaneita kohtaan. Tyhmä jätkä, olisi päässyt panemaan. Minun puolestani olisi voinut mennäkin. Itse olisin lähtenyt, mutta eihän maailman laihimmalle läskille ja selvinpäinkin punakalta ja haisevalta olemukseltaan tunnetulle urpolle kukaan mitään lupaile. Perkele.
Olihan se mahtavaa, varsinkin kun Turku on hieno kaupunki. Tajusin muuten siinä Aurajoen rannalla olutta maistellessani ja hanuriani vähän jokaiselle lievästikin vastaanottavalle vilkuttaessani, että en todennäköisesti koskaan tule harrastamaan lesboseksiä. Tämä on mielestäni hieman surullista. Olisi se hienoa olla isotissinen ja hyväperseinen blondi ja harrastaa lesboseksiä. Se kun nyt vaan ei tule kohdallani koskaan toteutumaan, ellen matkaa Viroon vaihtamaan sukupuoltani. Ei vittu jaksa, menisi liian vaikeaksi.
No joo, eiköhän tämä soperrus tuosta reissusta riitä. Pukkaa hedaria ja semmoista. Jyväskylän vesi on muuten vitusti paremman makuista kuin turkulainen vastineensa. Hei hei!