Krapulaketju

  • 447 932
  • 1 745

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Hyi olkoon, kauhea olo ja nyt töihin istuttamaann vitun kuusen taimia sateeseen..Hyi vittu!
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Voi PRKL!!!

Eilinen leppoisa biljardi-ilta kääntyi parin pelin tiimellyksessä nautitun oluen jälkeen aikamoiseksi teurastukseksi. Biljardisalilla ja eräässä pubityyppisessä ratkaisussa vietettyjen tuntien jälkeen tuli kuin tulikin ajauduttua kaatopaikalle (nimeltä Forte). Jo joskus pari vuotta sitten pyhästi lupasin, että niitä portaita en enää ikinä tule kävelemään suuntaan enkä toiseen, mutta en tiedä mikä eilen naksahti päässä.

Noh, kai sitä se suunnilleen reilu tunti muuten menisi, mutta askel vei ensimmäisenä black jack -pöytään. Parinkympin sijoitus poiki yhden oluttuopin aikana sellaiset 70e juomatonta valuuttaa. Forten mainoslauseen (Kaupungin halvimmat hinnat) tuntien sen hukkaaminen ei ollut mitään maailman helpointa hommaa, vaikka kaksi janoista ukkoa sitä olikin yrittämässä. Jossain kebab-putkassakin taisi tulla vierailtua ennen taksitolpan löytymistä.

Lahjakkaasti olin unohtanut piilaritkin päähän nukkumaan mennessäni. Nyt vain sohvalle loikoilemaan, jotain piirrettyjä (Tom & Jerry) pyörimään taustalle ja parantelemaan olotilaa.
 

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
ei enää koskaan enää. pää, maha ja jostain syystä varvas kipeänä. kännyn kun vielä löytäisi johan olisi mukavaa.
 

pak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaikkei se aina niin kivaa olekaan niin, SaiPa.
Jomppa kirjoitti:
Soita siihen.


hehe. Mite, jos se känny on kert hukas? ; )



Sori sätti. Oli vaa pakko heittää
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pienoinen painaa päälle. Onneksi sentään pystyy istumaan tässä koneella.

Rankkoja nuo kaukomatkat. Taksikin maksaa Raumalta kotiin mukavasti.

Apulanta oli kai ihan ok.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Eilen yo-pippalot. Koko päivä piti skoolailla sukulaisten kanssa ja pienessä nousussa sitten kaverille vetämään boolia. Perkeleen hyvää oli ja vähän ennen kymmentä jonotettiin Hotelli Vantaaseen. Noh, kiva ilta oli. Rahaa paloi juominkiin, muutama vetävä tyttö oli kainalossa ja tanssilava tuli valloitettua. Pilkun jälkeen taksi kutsui ja tuli päädyttyä kotiin. Noh, ei sitä nyt ilman yömyssyä voi mennä nukkumaan. Pari tiukkaa Viru Valge shottia toi unen silmään kivasti. Siihen loppui kuitenkin hauskanpito. Aamulla heräsin pohkeen kramppaukseen (paljon alkoholia+vähän muuta nestettä edellisenä päivänä = paha paha) ja päässä takoi piru helvetin kelloja. Nyt on useampi tunti tullut kärvisteltyä ja kirottua ihmisen tyhmyyttä. Tällaisina päivinä tulee luvattua dokauksen olevan nyt tässä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hmm, mua vähän mietityttää kun monet täällä valittelevat jo aamulla krapulaa, ja samalla on kuitenkin päässyt jo tietokoneelle tai esimerkiksi mennyt töihin.

Mulla jo on krapula niin yleensä heräilen joskus neljän aikoihin, ja siinä ilta seiskan aikoihin pääsen sängystä ylös, joskus on mennyt kymmeneenkin asti. Yleensä ei pysty syömään eikä juomaan mitään ennen iltaa/yötä, ja joskus pystyy vasta seuraavana päivänä. Monesti oon ollut esim ilta ysiltäkin vielä niin huonossa kunnossa ettei meinaa kaupassa pystyä käymään vaikka se on tossa ihan vieressä. Jalat ei esim kanna kassajonossa ja on pakko istua lattialle.

Jos mä heräisin ja nousisin aamulla niin olisin vielä ihan kännissä. Jos pystyy nousemaan ja kävelemään tai esim lukemaan ja kirjoittamaan jatkoaikaan, niin eihän silloin voi olla ainakaan kovinkaan paha krapula?

Hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa...
 

Anton

Jäsen
Eräs hämmentävimmistä tietämistäni paikoista on meidän taloyhtiön alakerrassa oleva oma parkkihalli. Ainakin silloin, kun huomasin aamuyöllä makaavani siellä, mutta jalkani eivät jostain syystä olleet seuranneet mukana.

Viileä halli oli pilkkopimeä, mutta paikan tuttu haju paljasti viimein missä olin. Lojuttuani siellä omasta mielestäni useampia viikkoja (Lue: alle tunti!) Löysin povitaskusta litteän brändipullon, jonka avulla löysin jalat ja valokatkaisijan. Traditioita kunnioittavana persoonana kaaduin luonnollisesti turvalleni ensin muutaman kerran ja öljysin housujen polvet, takin kyynärpäät sekä solmion.

Miten olin sinne joutunut oman lähiöpubin baaritiskiltä, absinttilasin ääreltä, on minulle mysteerio. Matkaa pubin ovelta kotiovelle on matkaa alle 200 metriä. Epäilen kyllä Keskusta puolueella tai ufo –miehillä olevan likaiset sormensa tässäkin sopassa.
Krabbis saapui puolitoista vuorokautta myöhässä.

Merkillinen ilta – tällaisen pitäisi kai hieman vituttaa?
 

Koala

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManU, TPS - HIFK 16.03.1999
Lauantainen meni täydellisesti ohi ja kaksi päivää jo joutunut ottamaan korjaussarjaa. Pakko se oli uusi Radissonin launch käydä tyyppäämässä. Suunnilleen litran viinapaukut tekivät tehtävänsä ja herään aamulla entisen vaimokkeeni luota puku päällä tupakki suussa. Käsi oli leimattu täyteen erilaisten baarien leimoja. Pelottavinta oli löytää Turun El Pation kuitti taskusta. Kyseessä siis tunnettu homobaari. Tähän auttoi vain yksi asia; lisää viinaa!

Tänään aamulla oli aivan järkyttävä hedari, joka hoidettiin Sevillassa nautitun brunssin kanssa, lisukkeena pari olutta. Palasin päivällä sinne minne sydän jäi, Radissonin launchiin, nauttimaan vielä pari tuopillista. Matkalla vihdoin kotiin huomaan Alvarin ikkunapöydissä istuvan kolmen ystäväni herrasmiesten olutkerholla. "Perskeles". Näin huomaan kaatavani kurkusta alas ihanaa tsekkiläistä olutta vain pari minuuttia myöhemmin. "Nyt tästä on tultava loppu". Paskat, eikö 20.55 R-kioskin kassajonossa ole eräs Koala kaksi Karhua kädessä. Hansan edessä viimeiset ohrapirtelöt naamaan ja kotiin.

Tässä noin tunti sitten alkoi uudelleen darra, joka tekee ensi yöstäni oikean liskojen yön. Huomenna alkavat työt saattavat tulla liian aikaisin. Pelottaa, olisipa äiti täällä. Voisi antaa lisää rahaa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei tästä tuu mitään. Ihan kauhea krapula. Miten ihmeessä mä keskellä yötä keksin ruveta ottamaan. Aamu kasilta menin sitten nukkumaan, ja äsken heräsin. Viides tai kuudes päivä putkeen puli otettua. Ei hitto, tänkin päivän suunnitelmat meni uusiksi.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Koala kirjoitti:
Pakko se oli uusi Radissonin launch käydä tyyppäämässä.

Palasin päivällä sinne minne sydän jäi, Radissonin launchiin, nauttimaan vielä pari tuopillista.
Radissonin Lounge Turussa? Ihastuit meidän baarimestariin?=)

Jos tarvit, voin antaa vinkkejä ;)
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuli tossa mieleen kun kattelin omaa oksennustani, että en mä näköjään taida kovinkaan hyvin ruokaa purra. Varmaankin johtuu kun on niin huonot hampaat. Eilen illalla söin ranskalaisia, ja nyt oksennuksessa ne oli puolikkaita, eli noin 3-4 senttisiä.
 

Trixie

Jäsen
Eilinen oli taas yksi sellainen koitos, että eipä tarvitse taas vähään aikaan juoda. Perjantai-ilta oli erityisen mukava ja tottakai kaveriporukassa on hauskaa. Eilinen ei sitten ollutkaan enää lainkaan niin hauska. Kaamea krapula, tärisen, päässä paukuttaa ainakin miljoona vasaraa ja kaiken hyvän lisäksi edellisenä iltana suusta alas tungetut juomat/syötävät pyrkivät kovaa vauhtia ylös. Kaikkein pahimman olosta teki vieressä nukkunut mies. Mitä mitä? Oli tarkoitus viettää ilta tyttöporukassa ja mennä kiltisti kotiin nukkumaan. Miten ihmeessä olin päätynyt sellaisen miehen luokse, jonka kanssa joskus on jotain säpinää ollut? Olisin lähtenyt heti herättyäni pois, mutta kun jalat eivät kanna, niin paha se on siinä vaiheessa karata. Eilinen siis meni aikalailla entisen hoidon luona oksennellessa voitte vain arvata, kuinka paljon illalla vitutti. Krapula ja vitutus, ei lainkaan mukava yhdistelmä.
 
Viimeksi muokattu:

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Klo 9.03

Trixie kirjoitti:
Kaikkein pahimman olosta teki vieressä nukkunut mies. Mitä mitä?

Klo 9.10

Trixie kirjoitti:
Tiedä nyt sitten kuka tässä on tyhmä, mutta aikasemmin mainitsemani ex, onkin saanut vanhan tittelinsä takaisin. Palasimme yhteen, tosin vasta kun olimme puhuneet pelisäännöt täysin selviksi. Kuukauden päivät on mennyt ja ihan hyvin näyttää toimivan.

Joey Greco olisi tällä hetkellä hyvin, hyvin vihainen sinulle.
 

Trixie

Jäsen
Jupster,
Tässä vain sattuu olemaan kyseessä sama mies :D

Pidän sitä silti ennemminkin hoitona kun ihan vakituisena poikaystävänä. Hieman sekavaa, tiedän kyllä.
 

Lapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Maple Leafs, Kärpät NE Patriots, RoPS
Puuh, kävi klassiset. Lähdin kahville keskustaan.. Siis yhdelle kahville.. Ja ennen ensimmäistä futispeliä tietty... Tulin kotiin yöllä kello kaksi, kännissä kuin apina. Joo, ja ei sitten työpäivästäkään tullut yhtään mitään... Krapula ja morkkis... Suosittelen!
 

Jindebyne

Jäsen
Lapster kirjoitti:
Puuh, kävi klassiset. Lähdin kahville keskustaan.. Siis yhdelle kahville.. Ja ennen ensimmäistä futispeliä tietty... Tulin kotiin yöllä kello kaksi, kännissä kuin apina. Joo, ja ei sitten työpäivästäkään tullut yhtään mitään... Krapula ja morkkis... Suosittelen!

Tänään allekirjoittaneella sama edessä. Menen nimittäin erään italialaisen ystäväni kanssa katsomaan Italian fudispeliä illalla, ja kun kumpikin olemme suuria Italialaisen jalkapallon- sekä oluen ystäviä, niin ihmettelen jos ei huomenna suuta kuiva ja pää ole tyhjä, tosin ainahan saa toivoa.
 

Koala

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManU, TPS - HIFK 16.03.1999
mtmela kirjoitti:
Radissonin Lounge Turussa? Ihastuit meidän baarimestariin?=)

Jos tarvit, voin antaa vinkkejä ;)

Nyt en aivan ymmärtänyt. Oletko siellä töissä? Siitä on tullut uusi vakiopaikkani. Ai se on lounge.. Mitäköhän olen ajatellut :)
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään on kyllä ollut ihan uskomaton krapula. Varmaankin pahin mitä mulla on ikinä ollut. Eilinen ryyppyreissu venyi pitkäksi, ja tulin tänään aamupäivällä kotiin. Rupesin sitten nukkumaan ja ilta puol ysiltä tuli herättyä. Ei mitään hajua missä mä aamulla olin. Jossain varmaankin konttaillut kun jaloissa ja käsissä on mustelmia.
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Aah, perinteiset markkinat takana... Yritin aamulla juoda janooni terassilla jotain limuviinaa mutta ylöshän sekin tuli.
 

Jet Pilot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koovee
Viiden päivän ränni takana ja olo on sen mukainen. Normaalit heikotukset ja morkkikset vielä menee, mutta viime aikoina vähänkin ankaramman dokaamisen jälkeen iskee helvetillinen närästys. Rintakehää ja ylävatsaa polttelee järkyttävästi ja pakko röyhtäillä koko ajan.

Tuntuu ettei tätä kestä. Onkohan kellään kokemuksia, että onko noista kaupoista saatavista närästyslääkkeistä, esim. Samarinista mitään apua?
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Jet Pilot kirjoitti:
Viiden päivän ränni takana ja olo on sen mukainen. Normaalit heikotukset ja morkkikset vielä menee, mutta viime aikoina vähänkin ankaramman dokaamisen jälkeen iskee helvetillinen närästys. Rintakehää ja ylävatsaa polttelee järkyttävästi ja pakko röyhtäillä koko ajan.

Tuntuu ettei tätä kestä. Onkohan kellään kokemuksia, että onko noista kaupoista saatavista närästyslääkkeistä, esim. Samarinista mitään apua?

Aina kun dokaa, ota Rennie mukaan. Eli Rennie auttaa samantien. Voi vetää useammankin päivässä.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
mikse kirjoitti:
Aina kun dokaa, ota Rennie mukaan. Eli Rennie auttaa samantien. Voi vetää useammankin päivässä.

Eiks noi närästyslääkkeet ole kohtuullisen kalliita? Kaveri sanoi, että Renniet ei kuulemma auta sille yhtään, mutta se on varmaan todella yksilöllistä aivan kuiten monissa muissakin lääkkeissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös