Koukussa tv-sarjaan?

  • 5 316
  • 69

tonderi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Aika vähän tulee telkkaria kateltua mutta rehellisyyden nimessä täytyy tunnustaa että Big Brother on aika koukuttava. Muutamaa jaksoa lukuunottamatta on kaikki tullut katsottua.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
CSI

William Petersen alias Gil Grissom on kertakaikkisen ihana. Ainoa mies, joka kokoparrassakin tihkuu seksiä. UUhhh...

Ja nythän tämä ihanuus alkaa about viiden minuutin kuluttua!
 

Juicey

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, G
Varsinaisesti koukussa olen ollut vain lyhyeksi jääneeseen mutta sitäkin parempaan sarjaan "Puuta heinää ja muutama vesiperä". Harmillista kyllä, tuota ei suomi-teksteillä saa toistaiseksi mistään ostettua DVD:lle.
 

TML

Jäsen
Itse olen innostunut katsomaan Lost -nimistä sarjaa joka taitaa pyörähtää nelosellekkin ensi vuoden puolella aikaisintaan. Aivan loistava sarja ja koukkuun jäämis vaara on todella suuri!
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
TML kirjoitti:
Itse olen innostunut katsomaan Lost -nimistä sarjaa joka taitaa pyörähtää nelosellekkin ensi vuoden puolella aikaisintaan. Aivan loistava sarja ja koukkuun jäämis vaara on todella suuri!

Sama.

Eilen aloitin katsomaan, tarkoituksena katsoa yksi jakso, katsoin kolme.
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
TML kirjoitti:
Itse olen innostunut katsomaan Lost -nimistä sarjaa joka taitaa pyörähtää nelosellekkin ensi vuoden puolella aikaisintaan. Aivan loistava sarja ja koukkuun jäämis vaara on todella suuri!

Sama täällä.Nyt ollaan toisessa kaudessa ja jakso 9 on tullut ulos viimeksi ja perhana jenkeissä on tauko tammikuulle asti jolloin tulee 10. jakso...grrrr...iso koukku
 

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ainoa telkkarisarja, johon tällä hetkellä voin sanoa olevani koukussa, on The Shield. Aiheuttaa riippuvuutta samalla tavalla kuin Kylmä Rinki aikoinaan.

EDIT: kyllä tuo Boston Legal on myös aina katsottava. Spader ja Shatner ovat sen verran mainio parivaljakko.
 
Viimeksi muokattu:

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Thornton kirjoitti:
Prison breakin alkujaksot olivat erittäin mielenkiintoisia, mutta täytyy myöntää että olen hieman pettynyt kyseiseen sarjaan. Kyllä 1 kausi (13 jaksoa) olisi mielestäni riittänyt tuohon aiheeseen...

Muuten on oikeastaan samat suosikit kuin Thorntonilla, mutta lisäisin vielä muutaman...

Over there
Curb your enthusiasm
Criminal minds
King of Queens
Weeds
My name is Earl

Tokihan myös tuo Trumpin Apprentice kiinnostaa...
Phol kirjoitti:
Miltä kanav(a/i)lta nämä Prison Break ja Lost tulevat? Rupesi nimittäin kiinnostamaan. Ilmeisesti tämä Lost on alkamassa ensi vuoden puolella Nelosella.
Jos satut omistamaan viasat kulta paketin niin TV3 (norja) alkaa näyttämään Prison breakia tammikuussa
 
Viimeksi muokattu:

PeZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tammikuussa ollaan sitten aina ysiltä tv:n ääressä. Tosin nytkin ollaan jo koko alkuviikko :) Tammikuussa siis se menee näin että maanantaisin Täydelliset naiset, tiistaisin The Shield, keskiviikkoisin CSI (ellei mene taas tauolle kohta) ja torstaisin Lost. Lisäksi tulee seurattua noita Selviytyjiä, mutta se jäänee aina välillä katsomatta kun lauantai iltaisin voi olla muutakin parempaa tekemistä.

Kaikki laatusarjoja! Harmi että 24 telee menemään Shieldin ja Lostin kanssa päällekkäin. Tosin 24sta on parhaimmillaan sillasissa neljän jakson putkissa joten täytyy varata aikaa aina sillaselle pienelle maratonille sitten kun on enemmän aikaa.
 

c'elysee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sydämen asialla ja Emmerdale tulee seurattua aina kun mahdollista. Englantilaiset sarjat muutenkin hakkaavat amerikkalaiset mennen tullen.
 

Calder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, K-Vantaa, Buffalo, HämPy
Third Watch (Hädän Hetkellä) TV2, ja MTV3:lta 24:n sitten kun se alkaa taas.
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viime aikoina ainut pakkokatsottava on ollut Amazing Race, tosin lähes kaikki Pääroolissa-ohjelman jaksot on tullut katsottua.
Aikaisempia koukkuja olivat Pimeyden sydän (Profiler), Laakson kuningas (Monarch of the Glen) ja Melrose Place niin kauan, kuin erittäin polkaistava Courtney Thorne-Smith oli mukana näyttelijäkaartissa.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Näitä tulee seurattua

- Sydämen asialla arki aamuisin on Aivan MUST. Jos ei pysty kattoon, niin videoille on otettava.
- Emmerdale
- Salakkarit
 

TAM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
champselyse kirjoitti:
Sydämen asialla...
Niilo kirjoitti:
- Sydämen asialla arki aamuisin on Aivan MUST. Jos ei pysty kattoon, niin videoille on otettava.
Liityn kerhoon. Jopa tuota videointia on tullut harrastettua, johtuen "hieman" huonosta lähetysajasta.
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Niilo kirjoitti:
Näitä tulee seurattua

- Sydämen asialla arki aamuisin on Aivan MUST

Katselin ko sarjaa kesällä ja syksyllä aamuisin. Nyt pitkästä aikaa sitten yhtenä aamuna. Kertokaapa, että miten se nuori poliisimies on päätynyt toiseen naiseen kuin mikä hänellä oli silloin aikaisemmin.

Aikaisempi naisihminenhän oli laki-ihmisiä.
 

TAM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Kiisa kirjoitti:
Katselin ko sarjaa kesällä ja syksyllä aamuisin. Nyt pitkästä aikaa sitten yhtenä aamuna. Kertokaapa, että miten se nuori poliisimies on päätynyt toiseen naiseen kuin mikä hänellä oli silloin aikaisemmin.

Aikaisempi naisihminenhän oli laki-ihmisiä.
Kyseisen laki-ihmisen kanssa tuli avioero, koska rouva löysi uuden miehen ja muutti pois. Tämä seuraava nainen oli paikallinen lääkäri, joka nyttemmin on jo kuollut.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Itse olen kyllä koukussa salkkareihin. Aina kun se loppuu johonkin jännittävään kohtaan, on aina pakko kattoo seuraavakin jakso.

Ja silloin kun tuli vielä Bigbrotheria, olin siihen aivan koukussa!
 

Hevosmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Sydämen asialla on ainut sarja, jota tällä hetkellä seuraan. Keväästä syksyyn olin niin koukussa, että videoitakin piti käyttää, mutta mr Greengrassin lähdettyä sarjasta tuli lyhyt suvantovaihe. Nyt on taas parikolme viikkoa, luentojen vähennyttyä, tullut herättyä viimistään yheksältä.

Vaarallinen paikka tuo Aidensfield. Jo neljä lääkäriä kuollut, mutta vasta yksi polliisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös