Koukussa tv-sarjaan?

  • 5 316
  • 69

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuli katseltua tuon viimeisimmän selviytyjien avausjakso töllöttimestä ja tajusin, että olen nähnyt jokaisen jakson kyseisestä sarjasta mitä suomessa on näytetty. Tunnustan : olen koukussa. Jotenkin ihmiset autioilla saarilla ilman tulta ja vettä juonittelemassa toisiaan vastaan saa kerta toisensa jälkeen tv:n ääreen. Eivätkä ne nuoret nätit typykät bikineissä ainakaan vähennä mielenkiintoa. Ehkä koko sarja on näyteltyä ja 'selviytyjät' nukkuvat hotellissa mutta meikäläiseen tämä uppoaa kuin kiekot gööringin taakse.

Löytyykö porukasta muita jotka ovat jääneet koukkuun johonkin sarjaan jonka missaaminen saa päivän pilalle?
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Kaikki hyvät on loppunut...

Pelastaja, yksistään Eliza Dushkun takia sitä oli pakko katsoa. Aivan mahtava pimu.

Las Vegas oli ihan hyvä, mutta ilmeisesti tauolla. Bad Girls tuli katsottua lähes aina, tauolla kai sekin. Taistelutoverit, paras. Onneksi on boksi. Tuleeko sieltä muutakin? Ei kai.

Pakko peesata visionia, että menee Selviytyjätkin, olipa kuinka feikki tahansa.
 

Idän ihme

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, sympatiaa KalPalle
Olen koukussa salkkareihin (salatut elämät). Meikän on pakko nähdä jokainen jakso kyseisestä sarjasta.
 

Ambi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Selviytyjät ja Amazing Race on koukuttaneet meikäläisen, jälkimmäinen tosin myös sen takia että on mukava nähdä maailmaa kotisohvalla istuen, vaikkakin vaan vilaukselta mutta silti.

Tavallisista TV-sarjoista tulee melkein aina katsottua C.S.I, Todistettavasti syyllinen, NYPD Blue jne. Bad Girls ja Pelinaiset myös. Aika poliisi/pahispainotteinen maku mulla vissiin. Niin ja Asema 62 [<-- oliko se noin, Rescue Me?] Denis Leary on kingi.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Nykyisistä tv-sarjoista koukussa seuraaviin:

Selviytyjät
OC
Big Brother
Conan
Onnen päivät (vittu, että mä odotin niitä uusintoja)

ja jossain määrin salkkarit

Edes menneistä

Kylmä rinki (paras sarja ever)
John Doe
Tähtiportti
Frendit (no alkaa taas uusinta subilta)
Dallas (JR oli niin äijä)

Siinäpä niitä. Edes menneitä on varmasti enemmänkin, mutta nuo nyt tuli mieleen.
Aika vähän tulee nykyään katsottua telkkaa lopulta.
 

mazapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Näitä on monta. TV:stä tulee katottua paljon tiettyjä sarjoja.
Nykyisistä parhaillaan pyörivistä sarjoista:

Selviytyjät - Siitä asti kun on suomessa pyörinyt (2. kausi) olen seurannut erittäin aktiivisesti. Pari hajajaksoa on jäänyt joiltakin kausilta, mutta eiliseen jaksoon asti joka kisa on seurattu tarkasti alusta loppuun. Tässä sarja johon on jääy pahemman kerran koukkuun.

OC - Ekalta tuotantokaudelta tuli seurattua jokainen jakso ja aika varmaan tältäkin kaudelta sama homma ellei otteluita tuppaa samalle päivälle. Nekin jaksot luultavasti nauhalle.

24 - 1. tuotantokausi jäi kokonaan väliin. 2. ja 3. kausi seurattiin lähes joka jakso. Ensimmäisestä näkemästä jaksosta asti koukussa ollaan oltu ja ollaan kunhan 4. kausi tulee ulos.

Melkein koukussa seuraaviin sarjoihin:

-Frendit
-Everwood
-Las Vegas
-Conan
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Täältä ilmoittautuu yksi TV-sarjojen suurkuluttaja. Viime vuosina jenkkilän tuotantokoneisto on puksuttanut kiitettävällä tahdilla uusia loistavia laatusarjoja, ja siitähän meikäläinen tykkää. Vielä kun Nelonen on hereillä, niin niitä aletaan saamaan Suomeenkin mukavissa määrin. Ajan puutteen vuoksi lätkäisen vain kylmän luettelon tällä hetkellä seuraamistani sarjoista, voin kertoa sarjoista myöhemmin lisää mikäli joku haluaa.

-Lost
-Deadwood
-Rome
-Prison Break
-Battlestar Galactica (uudempi versio)
-Stargate
-Stargate: Atlantis

Suomen TV:stä:

-Carnivale
-Desperate Housewives
-Selviytyjät
-Idols
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen koukussa Emmerdaleen,Kotikatuun ja Salattuihin elämiin. Tosin Salkkareihin en ehkä ole niin voimakkaasti koukussa,voi jäädä näkemättäkin joskus jaksoja.
 

Knightrider

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos oikeasti luettelisin kaikki ne sarjat joihin olen koukussa, se paljastaisi ilkeästi miten tv.n orjuudessa elän. Joten tyydyn toteamaan vain muutamat tärkeimmät ohjelmat, joita en missaa missään nimessä.

-Tähtiportti (mun favorit sarja koskaan, nyt täytyy hommata dvd-bokseja kun kerran Maikkari lopetti sarjan esittämisen)

-Pelinaiset (sisältää aina ja ikuisesti juonittelua ja glamouria, verhoiltuna jalkapalloon. Mahtavaa!)

-Virussota (yksi kaikkien aikojen parhaista sarjoista, käsittelee lemppariaiheitani: bioterrorismia, geenidopingia, tappavia viruksia, kloonausta, mutaatioituvia bakteereja, Persianlahden syndroomaa jne jne. Suosittelen erittäin lämpimästi. Tässä myös oppii hemmetisti alan sanastoa kun tekstitys on ruotsiksi ja itse sarjassa puhutaan englantia. Otan jokaisen jakson nauhalle, taattua kanadalaista laatua)

-NYBD Blue (olen varhaisherännäinen tämän sarjan suhteen, harmi että jäi juuri tauolle)

-ER (jaksaa kiinnostaa vuodesta toiseen. Vaikka luulisi että sairaala-aiheet on jo loppuun käsitelty, silti tässä edelleen riittää katsottavaa.)

-Las Vegas (tämä on niitä sarjoja mitä on aivan pakko katsoa. Las Vegasissa on sitä jotain.. Toivottavasti palaa pian takaisin ohjelmistoon)

Yleisenä ongelmana näen sen, että Maikkari/Nelonen lopettavat lähes järjestäen lempiohjelmieni näyttämisen joko kokonaan (Stargate, Dreamteam) tai väliaikaisesti (ER, Las Vegas, Pelinaiset, Bad Girls). On se niin väärin. Ja samaan aikaan telkkarista suolletaan ulos Todistettavasti syyllinen- tai SCI-kaltaista sontaa. Pieni reality check ei tekisi noille sarjoille yhtään pahaa. On oikein tuskastuttavaa katsoa em. sarjoja, kun koko ajan tarinassa on aikamoisia aukkoja. Samaan kategoriaan pääsyn eteen jatkuvasti töitä tekevä Tartuntavaarakin on toistanut itseään toisesta jaksosta alkaen, vaikka aluksi osoittikin pientä potentiaalia.

Huonoja nämä nykyajan sarjat muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
#97 kirjoitti:
Lostiin koukussa jo toista vuotta. Mikään sarja ei yllä edes lähelle.

Sama täällä.

Muita sarjoja ovat:

Prison Break
Simpsonit
Family Guy
Gilmore Girls

- tinke-80
 
Viimeksi muokattu:

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Salkkarit on koukuttanut meikäläistä aika hyvin jo pidemmän aikaa. Niitä kesän uusintoja en katso, mutta muutoin meikä on arki-iltaisin sohvalla tuijottamassa klo 19.30-20.00
 

Phol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masa
Miltä kanav(a/i)lta nämä Prison Break ja Lost tulevat? Rupesi nimittäin kiinnostamaan. Ilmeisesti tämä Lost on alkamassa ensi vuoden puolella Nelosella.
 

maggie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
vision kirjoitti:
Löytyykö porukasta muita jotka ovat jääneet koukkuun johonkin sarjaan jonka missaaminen saa päivän pilalle?

ER eli tehari näin suomalaisittain. Jos sattuisi muka joskus jäämään yksikin jakso välistä, menisi koko viikko pilalle. Odotan uutta kautta, olen odottanut siitä asti kun jäi tauolle.
Sinkkuelämää oli tätä samaa sarjaa, vaikka lopussa taso hiukan laski.

Normaalilla tavalla ole koukussa canalin puolelta tulevaan Entourage -sarjaan. Yllättävän näppärä käsikirjoitus ja paljon vierailevia tähtiä.

Kylmä rinki silloin joskus oli myös omaa luokkaansa, harmi ettei ole tullut DVD:nä ulos, paljon turhempiakin sarjoja on tullut.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
maggie kirjoitti:
Kylmä rinki silloin joskus oli myös omaa luokkaansa, harmi ettei ole tullut DVD:nä ulos, paljon turhempiakin sarjoja on tullut.

Esim. videodivarista löytyy kaudet 1-5 dvd:nä.

Typo
 

maggie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
vision kirjoitti:
Esim. videodivarista löytyy kaudet 1-5 dvd:nä.

Typo

Kiitos vinkistä, tuota kauppaa en ole tiennyt olevankaan. Hinta vaan pisti yskittämään. Varsinkin * 5.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Tällä hetkellä tulevista seuraan:
- 2 tuoppia kiitos
- kylmäverisesti sinun
- hädän hetkellä
- Conania yritän saada katsottua ja Bigbrotheria tulee surffailun ohessa tsekkailtua.
 

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
Onpa kiva nähdä että täällä on useita jotka ovat tykästyneet Tähtiporttiin. Itsekin heti ekasta jaksosta lähtien jäin välittömästi koukkuun kyseiseen sarjaan (vaikken Sci-Fistä edes tykkää!) ja sitten kun tuo roskakanava Maikkari meni sarjan yks kaks yllättäean lopettamaan jouduin pulittamaan isot kasat rahaa DVD-boxeista että näkisin loputkin tuotantokaudet.

Olen myöskin huomannut olevani koukussa:

- Late Night With Conan O'Brieniin
- Kauniisiin ja Rohkeisiin (kaikki on sen Sheilan syytä sillon 7 vuotta sitten)

Ei TV-sarja, mutta mainitaan silti:
- Jääkiekkoon (tarkoitan sitä että ennen minua kiinnosti vain Kärppien ja Penguinsien pelit, nykypäivänä katson joka helvetin ottelun mitä telkkarista näytetään aina NHL:stä Mestikseen...)
 

Sörkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Täytyy myöntää että mikään tv-sarja ei tällä hetkellä ole koukuttanut minua. Televisiosta tulee katsottua yleensä urheilua ja dokumentteja jos dokkari sattuu olemaan kiinnostava. Ja noita dokkareita en etsi lukemalla joka päivä tv:n ohjelmatietoja vaan sattumalta huomaan että joku kiinnostava on tulossa.

Yhtään tv-sarjaa en omista dvd:nä ja jos joku pitää hankkia niin nuo Näkemiin vaan muru (Auf wiedersehen, Pet) kaudet pitänee jossain vaiheessa hyllyttää omaan hyllyyn. Vähän yli 100 euroa ja siellä ne olisivat.

Kai sitä ne runsaat 100 euroa voisi huonompaakin kohteeseen laittaa. Vaikka vaimokkeen joululahjaan...
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
vilperi kirjoitti:
Olen koukussa Emmerdaleen,Kotikatuun ja Salattuihin elämiin. Tosin Salkkareihin en ehkä ole niin voimakkaasti koukussa,voi jäädä näkemättäkin joskus jaksoja.

Niin ja unohtu mainita Käenpesä.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Lost with Lost?

Niin kertokaas tällaiselle tv-skeneä huonosti tuntevalle, mikä on tämä sarja nimeltään Lost, jota täällä niin ylistetään? En ainakaan nopeasti tarkistamalla huomannut, että se suomalaiselta kanavilta ulos tulisi?

Muutoin en oikeastaan ole 'koukussa' kuin yhteen sarjaan (joka sekin on nyt omalta osaltani tauolla, koska muuton vuoksi hävisi HTV-näkyvyys ja digiboxia en vielä ole ehtinyt hankkia...) Tämä koukuttaja on, kuten niin monella muullakin, Conan. Itse asiassa Conanista tulee katsottua yleensä vain alku-speakit ja vieraiden kiinnostavuudesta riippuen sitten nukahdan enemmän tai vähemmän varmasti ennen kuin ohjelma ehtii loppua. Kertokaakas paremmin tietävät, miksi Conania näytetään niin hemmetin paljon myöhässä. Luulisi, ettei sarjan hinta niin dramaattisesti nouse, vaikka se seuraisi jenkkien aikataulua vain pari päivää jäjessä. Nyt on välillä tylsä katsoa pari viikkoa vanhoja uutissketsejä...

Aikanaan minulla oli aika 'tiivis suhde' uutisvuotoon, mutta nyt sitäkään ei ole tullut moneen vuoteen seurattua kuin todella satunnaisesti? Vielä se taitaa ilmestyä? Samoin Frasierin kyydistä tipahdin jo vuosia sitten. Olisivat lopettaneet ajoissa. Hieno minisarja oli Näkemiin vain Muru- sarjan viimeisin osio, jossa kaverit tekivät duunia muistaakseni Kuubassa. Niistä katsoin melkein jokaisen osan (ei niitä tosin monta ollutkaan)

Pari kertaa putkeen (viime viikkoina) olen sattunut olemaan kotona ja TV-auki, kun sieltä on tullut ohjelma nimeltään Alias. Helvetin lapsellinen sarja kaikinpuolin, mutta naispääosasankarin 'pukeutumisleikit' ovat sen verran hemaisevaa katsottavaa, etten ole ohjelmaa keskenkään kyennyt jättämään :-) Vaimo tosin tajusi 'koukutuksen' syyn välittömästi, ja siitä olenkin saanut kuulla aika armotonta pilkkaa...

Elokuvien katseluun olen sitä vastoin koukussa, pääasiassa DVD:ltä ja leffateattereista katsottuna, mutta se onkin jo sitten toinen tarina.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös