Kimmo Porttila

  • 5 833
  • 7

Kimmo - Sporden poika vai serkku?

  • Poika

    Ääniä: 62 81,6%
  • Serkku

    Ääniä: 14 18,4%

  • Äänestäjiä
    76

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Maajoukkue-osiossa väännetään peistä ja kalistellaan kättä siitä, onko Kimmo legendaarisen Silmäpussi-Sporden poika vai serkku. Kumpaakin liputetaan.

Äänestä. Kumpi hän on, poika vai serkku? Tulokset ja tuomio faksataan syytetylle Monacoon, kun aika on kypsä.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
YLE tituleerasi häntä vuoden 2008 MM-kisojen yöotteluiden aikana nimellä "The Next One", se näkyi oikein ruudun vasemmassa yläkulmassakin, ja silloin tätä samaa asiaa utelin Jatkoajan kaikkitietävien palstoilla. Ja minulle vastattiin että hän todellakin on Jari Porttilan poika.

Eli vastaan että isänsä poika tuo on.
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Niin, minullahan on varmaa tietoa tästä, täällä on porukat hakoteillä.

Itse asiassa juuri olin Kimmoon yhteydessä Skypen kautta ja kehui Jaria ihanaksi serkuksi, jonka kanssa voi jakaa ilot ja surut. Kimmo muuten asuu Cannesissa, ajelee jäätävän upealla pinkillä amerikanraudalla ja on viime aikoina alkanut digata kylmästä porkkanalaatikosta kera punkun. Elämä hymyilee.

Jarin tavoin Kimmo on kova huumorimies ja onhan se välittynytkin Kimmon mahtipontisista selostuksista. Hieno Mies.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös