Kimin siirto Jokereihin

  • 77 826
  • 315
Tila
Viestiketju on suljettu.

toimittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tyhmä mikä tyhmä. Olisi ensi kaudella voinut olla Nordiksen sankari mutta nyt ei tule mainetta eikä kunniaa, missään.

HIFK:n johtoportaalle paskan hajuiset terveiset, hyvin homma toimii.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Carlos kirjoitti:
Tosi hienoa toimintaa, ensin 4 viimeistä kautta meillä ylisuurella palkalla, ja sitten kun lopultakin alkaisi olla sen palkkansa arvoinen, niin suunnataan Hilmalaan. Kiitti Hirso. Kiitti. Toivon että murrat jalkasi kesätreeneissä tai viimeistään syksyn harjoituspeleissä ja urasi loppuu siihen. Tosiaan, takaisin ei enää tarvitse tulla.

Eikös IFK:n fanit pitänyt olla niitä parhaimpia ja asiallisimpia, eipä uskoisi kun lukee tätäkin ketjua?

Nimihirviön siirtyminen meille olisi minun puolestani saanut jäädä näkemättä mutta kyllä täällä ketjussa olevat kirjoitukset on sitä luokkaa että en tiedä pitäisikö tässä itkeä vai nauraa.

karel de groot kirjoitti:
Toivottavasti Kimi tulee tuntemaan IFK-fanien vihan Hallissa ja ulkopuolella.

Minkä IFK-fanien vihan? Ettekös te nimenomaan itse ole painottaneet että te olette sellainen porukka joka ei missään ikinä koskaan hauku, nimittele tai vihellä vastustajalle? Mitä nyt yksi Ville "Bin" Peltonen sai nähtäväkseen hirttosilmukoita yms, mikseihän muuten SM-liiga silloin reagoinut kuten Jokerifanien tuomarille huuteleen?
 

Virmanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
flintstone kirjoitti:
Eikös IFK:n fanit pitänyt olla niitä parhaimpia ja asiallisimpia, eipä uskoisi kun lukee tätäkin ketjua?

Nimihirviön siirtyminen meille olisi minun puolestani saanut jäädä näkemättä mutta kyllä täällä ketjussa olevat kirjoitukset on sitä luokkaa että en tiedä pitäisikö tässä itkeä vai nauraa.

No nämä rupusakin ns. fanit ovat niin katkeraa porukkaa että voi voi...

Rupusakki = hifk joka ei koskaan voita mitään.

Paskalauma!
 

manu 17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Canadiens, K-Vantaa, Arsenal
Mun mielestä olis ollu erikoista jos Wade, Otto, Säilynoja tai Ketterer olis ostettu kovalla hingulla meille...[/QUOTE]

Moberg kävi aikanaan Selännettä myöten Immosen ja kaikki -70 syntyneet mutta kukaan ei siirtynyt,ihme kyllä.Vieläkin Moberg kuulema katuu kun ei hankkinut Selännettä kun olisi ollut tulossa.Sorry Frank,ei ollut.Ehkä pelaajien asenteet on muutuneet ja tuntuu siltä että niin metsä vastaa jne.

Unohdit kummasti Laitisen,Ariman,Melämetsän,Jussi Lepistön,Kourulan,Kuisma,Rainer Risku...Onhan näitä

Montahan vuotta Hirsoa on haukuttu?Itse en kaivannut herraa Jokereihin mutta toivotaan että on avuksi.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Carlos kirjoitti:
Samalla myöskin Hjallis taas kerran osoittaa sen että hänen kykynsä ei riitä yhteenkään omaan ideaan/tekoon, hän osaa vain ostella muiden valmiita sellaisia. Toivottavasti tuntee itsensä ylpeäksi. Tosin, eihän tämä mitään uutta ole, Hjallis on HIFK-fani, joten sikäli ihan ymmärrettävää että haluaa omistamansa joukkueen näyttävän siltä.

Ensi kauden Jokereiden 29 pelaajasta 16 on Jokerilähtöistä, sen lisäksi on vielä meidän ikonimme Petri Varis (ei kuitenkaan lähtöisin Jokereista) ja pitkäaikainen Jokerisoturi Tomek Valtonen.

Ihan hyvin Jokereilla pullat uunissa tälläkin saralla.

Nimihirviö olisi toki saanut paljon mielummin jäädä teille...
 

#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,Datsjuk, VPeltonen,Liverpool, RealMadrid
Ei tule ikävä.Nyt ymmärrän Nielikäisen hankinnan oikein hyvin...Hyvästi.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
manu 17 kirjoitti:
Mun mielestä olis ollu erikoista jos Wade, Otto, Säilynoja tai Ketterer olis ostettu kovalla hingulla meille...

Moberg kävi aikanaan Selännettä myöten Immosen ja kaikki -70 syntyneet mutta kukaan ei siirtynyt,ihme kyllä.Vieläkin Moberg kuulema katuu kun ei hankkinut Selännettä kun olisi ollut tulossa.Sorry Frank,ei ollut.Ehkä pelaajien asenteet on muutuneet ja tuntuu siltä että niin metsä vastaa jne.

[/QUOTE]

Selännettä ei hankittu, kun Moberg ei halunnut maksaa 150.000 markan siirtosummaa. Jokerit horjui silloin jälleen kerran konkurssin partaalla ja meillä ajateltiin, että vuoden päästä Selänne saadaan ilmaiseksi HIFK:hon. Näin se meni muistaakseni.
 

Virmanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
R.P.M. 12 000 kirjoitti:
Ostettuja narreja, ei narreja sydämestään. Ei lämmittäisi, päin vastoin olisi aika tyhmä fiilis kun ei ole omia kasvatteja joukkueessa, jotka takoo maalin jälkeen nyrkillä sydämeensä.

Vai ole omia kasvatteja??

Hehe heh!

Ota poika selvää asioista ennen kun puhut.

16 jokeri lähtöistä pelaajaa... :)
 

manu 17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Canadiens, K-Vantaa, Arsenal
Johannes [/QUOTE kirjoitti:
Selännettä ei hankittu, kun Moberg ei halunnut maksaa 150.000 markan siirtosummaa. Jokerit horjui silloin jälleen kerran konkurssiin partaalla ja meillä ajateltiin, että vuoden päästä Selänne saadaan ilmaiseksi HIFK:hon. Näin se meni muistaakseni.

Toinen virhe oli kun Franki luuli että Jokereiden pudotessa katsojamäärät lisääntyy. Mutta totuus on että molemmat tarvitsevat toinen toisiaan kuten Arsenal ja sp¤#s
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
RoopeS kirjoitti:
Kannattaa oli kovin varovainen Hjalliksen ilmoittamien budjettien suhteen. Kaikki palkat ei välttämättä näy Jokerien tuloslaskelmassa. Hjalliksella on muita tuloslaskelmia, johon voi piilottaa palkkoja.

Ja sen takia Jokereiden pelaajien valtavat palkat eivät näy esimerkiksi IS:ssa julkaistuissa pelaajien verotiedoissa vaan ne siirtyvät mystisesti IFK:n palkkoihin, niinkö?
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Mjaah, eipä tuo siirto ainakaan minua kovinkaan paljoa vituta. En ole koskaan arvostanut tuota jannua kovinkaan korkealle. Ei todellakaan mikään korvaamaton menetys.
 
Itsellä aika kaksijakoinen fiilis. Vituttaa se, että Kimi siirtyy paikallisvastustajaan, mutta ei Pena niin tyhmä ole, että päästäisi Kimin tuosta vain Jokereihin. Ei voi olla hinta-laatu-suhde kohdallaan. Liikaa ei kannata edes näillä pelaajamarkkinoilla maksaa. Ostetaan kesken ensi kautta sitten Kalpasta joku "Kurka". Tai laitetaan raha super-kanukkiin. Tervemenoa Kimi. Hyvää jatkoa..
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lalli68 kirjoitti:
Eikä tekisi. Ja sääli niiden elämänarvoja joiden mielestä pitäisikään tehdä. Jos rahanahneus voittaa kaikki muut arvot, on elämänarvoissa jotain syvästi vialla.

Tällaisia loikkauksia vain ei tehdä. Harvoin olen toivonut kenenkään oikeasti floppaavan ja saavan siipeensä ja tulevan kovaa taklatuksi illasta toiseen, mutta nyt toivon.

Kertakaikkiaan loistava kirjoitus,allekirjoitan täysin!En viitsinyt lainata koko kirjoitusta,mutta kaikesta olen samaa mieltä.Olen sitä mieltä,että jos jonkun mielestä jokaisen jääkiekkoilijan pitäisi elää loppuelämänsä pelivuosina ansaituilla rahoilla,on kyllä pahasti metsässä.Jos joku sattuu rakkaalla harrastuksellaan menestymään ja tienaamaan hyvin,se on vain plussaa,mutta ei koko elämää voi sen varaan laskea.Ei ainakaan pitäisi voida.

Tietenkään en toivo mitään "tosi elämän pahaa" Hirsolle,mutta "lätkämaailman paskat" sais poika kyllä saada silmilleen,mielellään joka ilta.
 

JJ IFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sunderland
Ihan jo perjaatteen vuoksi otan kauden avausotteluun ison plakaatin jossa Kimi saa kuulla kunniansa. Tollaset vitun huorat ei ansaitsis pelata jääkiekkoa saatana!
 

manu 17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Canadiens, K-Vantaa, Arsenal
JJ IFK kirjoitti:
Ihan jo perjaatteen vuoksi otan kauden avausotteluun ison plakaatin jossa Kimi saa kuulla kunniansa. Tollaset vitun huorat ei ansaitsis pelata jääkiekkoa saatana!

Olet kyllä aivan väärässä ketjussa.Vapaan puolella voit keskustella seksin osto-ja myyntikiellosta.Mutta ei taida ikä riittää siihen aiheeseen.
 

Kyyberi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Preds,Jordin Tootoo,M.O.P.A.K.
Hoh hoh.

Oma reaktio oli ensin samantyylinen kuin muillakin, eli "ei helv...". Kuitenkin Hirson nimeen liittyy punanuttu ja vahvasti.

Mutta nyt kun tässä on 7 sivua lukenut tuota hifk-fanien itkemistä ja vollotusta, niin täytyy sanoa että se jo sai siirron tuntumaan hyvältä. Lähteköön rapakon taakse, ilo on jo saatu.

Ja nyt kun suurin osa vollottajista alkaa selviämään vappuhulinoista, niin Hirson haukkumisen sijaan kannattaisi kääntää se kaikentietävä katse sinne Matikaisen toimistoon. Ja hieman kysellä Penalta miksi Hirso ei halunnut jatkaa hifk:ssa.

Ja seuraavaksi pakollinen Pentti Perusinsinööri-vertaus:

DDR OY on työnantajasi, ja olet ollut siellä monta vuotta perusinsinöörinä. Sitten osaston esimies vaihtuu, ja hän näkee sinussa potentiaalia. Tosin DDR OY:n toimitusjohtaja ei sinusta tykkää, vaan koittaa kesken nousujohteisen vuoden markkinoida sinua kilpaileviin yrityksiin. Taitaapa hän mennä jopa henkilökohtaisuuksiinkin. Nyt sitten kun osaston esimies vaihtaa firmaa, ja pyytää sinua mukaan, niin mitä teet? Jäät DDR OY:hyn jossa tj on ollut paskamainen, vai siirryt Hevostalli OY:hyn jossa on tuttu osaston esimies ja lisäksi parempi palkka.

Tosin DDR OY:n verhoomopuolen tyttölauma jäi kaipaamaan.

Eli pois nyt viimeistään ne turhat puheet siitä että Hirso olisi juossut paremman liksan perässä pelkästään, kyllä siellä vaakakupissa painoivat hieman muutkin asiat.

Tietysti jos tätä ei halua nähdä, voi alkaa jo viritellä niitä Juudas-kylttejä, hirttosilmukoita, voodoo-nukkeja ilman polvia ynnä muuta fiksua ja kivaa.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Nyt muutaman tunnin sulateltuani tätä Kimin siirtymistä Jokereihin minun täytyy myöntää, että kyllä mä ymmärrän hänen halunsa siirtyä. En sitä kuitenkaan hyväksy.

Duuniahan tuo on pelaajille ja jos Kimi uskoo saavansa suurimman hyödyn sekä taloudellisesti että oman kehittymisensä kannalta niin hän teki oikean ratkaisun.

HPR:n sanoin. Kimi onnea valitsemallasi tiellä.

Minä olen pettynyt.

Ai niin. Pena näytä kukä kyykyttää. Hanki Metropolit.
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Olisimme pärjänneet ilmankin, mutta nyt saatte vastaanne leireiltä selvinneen kapokaksikon Hirso-Valtonen.

BÄNG, BÄNG!
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Kyyberi kirjoitti:
Eli pois nyt viimeistään ne turhat puheet siitä että Hirso olisi juossut paremman liksan perässä pelkästään, kyllä siellä vaakakupissa painoivat hieman muutkin asiat.

Nyt varmaan valaiset tätä tyhmää DDR OY:n verhoomopuolen tyttölaumaa?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tykkääköhän monet jokerifanit tästä siirrosta? Pystyyköhän monet fanit juhlimaan joukkueen tekemää maalia ihan samalla lailla, onko maalintekijä oman joukkueen näköinen pelaaja ja jolle kyseinen joukkue merkitsee todella paljon, vai onko se maalintekijä paikallisvastustajassa monta vuotta pelannut pelaaja (plus esim koko junnu-ura) ja leimautunut sen joukkueen pelaajaksi...

Vähän menee asian ohi, mutta itse en ihan samalla lailla "pysty" juhlimaan maalia, tai muutenkaan nauttimaan pelistä tai joukkueesta, jos pelaaja olisi "tunnettu" jokeripelaaja, tai vaikka muuten vaan pelaaja joka ei mahtuisi "mun hifkiin". Mulle kesti pari vuotta tottua esim että pärssinen pelasi joukkueessa, kun jostain kumman syystä se ei ollut mun suosikkipelaajani, vaikka oli tietenkin yksi liigan parhaimmista pelaajista.

Mua vähän ihmetyttää miksi hirso tuli sille hifkin risteilylle. En teidä onkohan hän tuolloin jo tiennyt siirtyvänsä jokereihin, mutta ainakin se on ollut yksi vaihtoehto silloinkin.

Mua vähän ihmetytti jo kuukausi sitten, miksi hirso ei tullut silloin julkisuuteen sanomaan tai esim hifkin nettisivun haastattelussa maininnut asiasta, ettei ole menossa jokereihin, kun kerta niin hallilla juoruiltiin. Ehkä se asia ei sitten hirsolle ollutkaan näköjään niin.

Jotenkin mä oon nyt tosi pettynyt hirsoon. Mä jotenkin kuvittelin hirson erilaiseksi. En mä tässä ole hifkille tai penalle mitenkään suuttunut, enkä jokereillekaan, vaikka mua vaan kummastuttaa jokereiden tapa toimia. Mä mielummin valitsen toisen joukkueen, ja mulla on omat syyni siihen. Jokaisella on tietenkin omat mieltymyksensä ja tyylinsä, ei niistä "makuasioista" oikein voi kiistellä.
 

manu 17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Canadiens, K-Vantaa, Arsenal
Pete2004 kirjoitti:
Vähän menee asian ohi, mutta itse en ihan samalla lailla "pysty" juhlimaan maalia, tai muutenkaan nauttimaan pelistä tai joukkueesta, jos pelaaja olisi "tunnettu" jokeripelaaja, tai vaikka muuten vaan pelaaja joka ei mahtuisi "mun hifkiin". Mulle kesti pari vuotta tottua esim että pärssinen pelasi joukkueessa, kun jostain kumman syystä se ei ollut mun suosikkipelaajani, vaikka oli tietenkin yksi liigan parhaimmista pelaajista.

Aikanaan ifk kävi Jokereiden haaskalla.Miltäköhän tuntui juhlia Laitisen,Lepistön ym. maaleja?Ei ne Selänteenkään mahdolliset maalit ifk:n olisi varmaan tuntunu miltään.

Entistä enemmän siirrot vuosien varrella naapurista Jokereihin tuntuu vain Virmasen kostolta menneistä ( : Alkaa todella tuntua Hirson siirto loppujen lopuksi hyvältä.
 

Barnaby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ari Gold
McJugi kirjoitti:
Yhtään yllätysnimeä tuossa listalla ei ole.
Kyllä vaan Jokerit herättää tunteita kun pitää naapurinkin puolella keskustella asiasta. Noh, aina sattuu ja tapahtuu.

McJugi kirjoitti:
Eniten jääkiekollisesti ja faneja ajatellen harmittaa tämä ääretön rahantuhlaus-politiikka jolla pelaajia ostetaan toisista seuroista puhtaasti.
Ostetaan puhtaasti? Mikäs siinä harmittaa jos ostetaan puhtaasti?

McJugi kirjoitti:
Se kertoo jo pelaajasta itsestään paljon jos Jokereihin siirtyy.
Kerro ihmeessä mitä se kertoo.

McJugi kirjoitti:
Tottakai jos ura ja raha on etusijalla niin.. ja miksi ei olisi?
Heh, toki jos ura olisi etusijalla - ja miksipä ei olisi. Sä olet keskustelupalstojen helmi, dualismin mestari, samassa lauseessa ying ja yang, molempi parempi ja opposites attract.

McJugi kirjoitti:
Toiset tuntevat kyllä myös termin seurauskollisuus.
Niin kuin esim. Pakilan puutarhuri-Pena?

McJugi kirjoitti:
Hyvää Suomen Mestaruutta Jokereille 2007. Toivottavasti joku siitä pystyy iloitsemaan. Itse en siihen pystyisi noilla periaatteilla.
Voi hellanduudelis ja nyyh, nyyh, kerrankin ostetaan ja vaihdetaan pelaajia varsin vähän ja omia poikia on suuri osa, niin taa$ $aadaan kuulla kuinka rahalla $aa ja kuinka päiväside näkyy tukisukkahousujen alta päiväsaikaan. Ostahan yksi Häbän fanipaita pahimpaan vitutukseen jos Pena ei ole vielä poltellut loppujakin siltoja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös