Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 326 375
  • 66 841

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Aivot aikamoisessa kohmeessa ensimmäisen matikan tunnin jälkeen, koska edellisestä kunnollisesta matikantunnista on vierähtänyt pitkälti yli 23 vuotta ja muistikuvat noista ajoista ovat olemattomat. Onneksi opettaja on pirun hyvä ja reilu, joten ahdistusta ei juurikaan ehtinyt ilmaantua. Huomenna äidinkieltä, jes!

Aamuksi pitää evakoitua muutamaksi tunniksi kämpästä, koska vesi ja sähkö katkaistaan kolmeksi tunniksi naapurissa olevan työmaan takia. Prkl.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse jätin pipon jo viime viikon puolella.

Talvitakki seuraava vaihe. Kengät vaihtuivat jo kolmisen viikkoa sitten.
Ei kait talvitakkia tarvinnut tänä talvena kuin joku 10-15 päivää maksimissaan. Keskustaan päin en sillä kertaakaan kehdannut mennä vaan pistin parikin normipaitaa alle. Siis en mitään silkkistä läpinäkyvää kauluspaitaa nyt tarkoita. Tänään pistin tauon jälkeen pitkät kalsarit kun on vähän kuumetta. Joku kaks ja puoli tuntia taisin seisoskella 5-6 eri paikassa tuolla metsikössä ja mietiskellä asioita. Iltajuomat samalla. Mielenterveyttä ja elämyksiä. Nautintoa. Enimmäkseen olin omissa ajatuksisani.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Facebook tiesi kertoa, että tasan 14 vuotta sitten olen viimeksi pyytänyt naista treffeille. Pakithan silloinkin tuli höystettynä viestillä "kiitos kysymästä, mutta en ole kiinnostunut".
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ensimmäiset krookukset alkaa kukkia.
Se on kevät nyt...
 

Liitteet

  • IMG_20240411_131418_HDR.jpg
    IMG_20240411_131418_HDR.jpg
    1,1 MB · kertaa luettu: 20

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koirapuistossa oli vitivalkoisten samojedi-koirien kokoontuminen. Jos tuolta ei lähde useampaan kotiin väärä koira, niin ihmettelen.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Olipas miellyttävä äidinkielen tunti, kuten olin osannut odottaakin. Hyvä ja mielenkiintoinen ryhmä meillä, jossa jokaisella tuntuu olevan omat vahvuutensa, joista saatiin esimakua heti ensimmäisistä hetkistä lähtien. Tästä tulee hyvä kurssi, mistä kertoo jo sekin seikka, että lukutehtäväksi annettu kirjan lukeminen kurssin aikana osoittautui todella mielenkiintoiseksi. Listalla on ainakin kolme sellaista kirjaa, jotka aion lukea vielä ennen syyslukukauden alkamista.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Heh, joku luuli minua Hurrikaani Loimaan faniksi. Piti googlettaa niin kyllähän tuo logo voi äkkiseltään näyttää aika samalta.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Tulli sit päätti ottaa mut Ruotsista tullessa tarkistukseen kun oon käyny kerran kuussa siellä laivalla rentoutumassa. Olettivat että saavat musta hyvänkin pokan. En sitten tiedä mikä rekisteri niillä on että osasivat targetoida allekirjoittaaneen kohteeksi koska sattumaa se ei ollut.

Muutama sinko ylimääräistä nuuskaa oli mutta ei tupakkaa eikä muutakaan laitonta.

Voin sanoa että on hyvä ettei ole rikas tyyppi ja ei ole varaa ostella ylimääräistä mut on noi reissut rentouttavia.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ihmisellä pitää olla harrastuksia...
Tällä hetkellä tulee sukkaa ja ristipistotyynyä (ks. liite).
 

Liitteet

  • IMG_20240412_102842_HDR.jpg
    IMG_20240412_102842_HDR.jpg
    924,4 KB · kertaa luettu: 14
  • IMG_20240412_102819_HDR.jpg
    IMG_20240412_102819_HDR.jpg
    974,2 KB · kertaa luettu: 15

redpecka

Jäsen
Tulli sit päätti ottaa mut Ruotsista tullessa tarkistukseen kun oon käyny kerran kuussa siellä laivalla rentoutumassa. Olettivat että saavat musta hyvänkin pokan. En sitten tiedä mikä rekisteri niillä on että osasivat targetoida allekirjoittaaneen kohteeksi koska sattumaa se ei ollut.

Muutama sinko ylimääräistä nuuskaa oli mutta ei tupakkaa eikä muutakaan laitonta.

Voin sanoa että on hyvä ettei ole rikas tyyppi ja ei ole varaa ostella ylimääräistä mut on noi reissut rentouttavia.
Itse tykkäsin risteilyistä siinä 15-20 vuotiaana. Nykyisin jos joutuu laivaa käyttää niin on kyllä niin ahdistavaa kokemista, ehkä parit bisset alkuillasta trubaduuria kuunnellessa, kannella vähän fiilistelemässä ohi lipuvia saaria ja luotoja, haukkomassa raikasta merituulta. Sitten hyttiin tyyny korville.

Ihan mielenkiinnosta, miten rentoudut laivalla? Jotain gymiä ja spa-osastoa kenties?
 

#7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Iltalehden etusivulla oli äskettäin isolla otsikko: "Vasemmistoliitto ottaisi rahaa rikkailta".

Mistä lähtien tuo on ollut uutinen?
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Tietää tehneensä jalkaprässiä kun ei meinaa päästä salirakennuksen portaita kunnolla alas.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Itse tykkäsin risteilyistä siinä 15-20 vuotiaana. Nykyisin jos joutuu laivaa käyttää niin on kyllä niin ahdistavaa kokemista, ehkä parit bisset alkuillasta trubaduuria kuunnellessa, kannella vähän fiilistelemässä ohi lipuvia saaria ja luotoja, haukkomassa raikasta merituulta. Sitten hyttiin tyyny korville.

Ihan mielenkiinnosta, miten rentoudut laivalla? Jotain gymiä ja spa-osastoa kenties?

Voitin laivan arvonnasta luxushytin joten siinä se meni. Yleensä käy aina spa osastolla kun 2h sauna, höyrysauna ja poreallas Gabriellalla maksaa klubijäsenille 12,60€ mikä ei ole kallis. Muilla laivoilla kalliimpi mutta yleensä hintansa väärtti.

Tax freesta yleensä juomat
 

redpecka

Jäsen
Voitin laivan arvonnasta luxushytin joten siinä se meni. Yleensä käy aina spa osastolla kun 2h sauna, höyrysauna ja poreallas Gabriellalla maksaa klubijäsenille 12,60€ mikä ei ole kallis. Muilla laivoilla kalliimpi mutta yleensä hintansa väärtti.

Tax freesta yleensä juomat
Ok. Mutta mikä tekee tästä laivaelämästä niin kivaa verrattuna jos menisi vaikka maissa Spa-kylpylään? Hinta varmaan? Tykkäätkö käydä sitten vaikka laivan diskossa loppuyöstä?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse tykkäsin risteilyistä siinä 15-20 vuotiaana. Nykyisin jos joutuu laivaa käyttää niin on kyllä niin ahdistavaa kokemista, ehkä parit bisset alkuillasta trubaduuria kuunnellessa, kannella vähän fiilistelemässä ohi lipuvia saaria ja luotoja, haukkomassa raikasta merituulta. Sitten hyttiin tyyny korville.

Ihan mielenkiinnosta, miten rentoudut laivalla? Jotain gymiä ja spa-osastoa kenties?
Se tunne kun on matkalla jonnekin. Istua vaikka lattialla ja tuijotella seinää ja fiilistellä ja nauttia. Kaikki ei joo tykkää siitä. Laivoilla on muutenkin iltaisin hyvä fiilis kun ihmiset ympärillä on kännissä.

En ole hirveästi koronan jälkeen risteillyt tai muutenkaan matkustellut. Jotenkin vaan jäänyt. Vasta viikko tai kaksi sitten meni umpeen ilmainen päiväristeily, mikä kyllä vähän harmittaa.
 

redpecka

Jäsen
Se tunne kun on matkalla jonnekin. Istua vaikka lattialla ja tuijotella seinää ja fiilistellä ja nauttia. Kaikki ei joo tykkää siitä. Laivoilla on muutenkin iltaisin hyvä fiilis kun ihmiset ympärillä on kännissä.

En ole hirveästi koronan jälkeen risteillyt tai muutenkaan matkustellut. Jotenkin vaan jäänyt. Vasta viikko tai kaksi sitten meni umpeen ilmainen päiväristeily, mikä kyllä vähän harmittaa.
No joo, sellanen pellemiljoonamainen matkalla tuntemattomaan, mutta mähän jo sanoin, että joo silloin kun olin 15-20.

Ei pidä vähätellä myöskään romanieukkojen kädestä ennustamisia: musta tulee kuulemma isona kuuluisa maailmalla. Vielä on tsäänssit osoittautua oikeaksi.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Ok. Mutta mikä tekee tästä laivaelämästä niin kivaa verrattuna jos menisi vaikka maissa Spa-kylpylään? Hinta varmaan? Tykkäätkö käydä sitten vaikka laivan diskossa loppuyöstä?

Laivalla on hauskaa kun maissaoloaika on 5h. Itse löydän laivalta jopa sänkyseuraa jos niikseen on
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Te siis kirjoitatte näitä selvinpäin, jos niin se asia aukesi minulle, että ihmiset suoltaa uskomatonta juttua selvinpäinkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös