Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 327 284
  • 66 843

redpecka

Jäsen
Ehkä veli @pettter vain värittää. Juoppohullun päiväkirjat Jatkoaika edition.
Puolestani jokainen saa käsitellä asioitaan omalla persoonallisella tavallaan ja jos petterillä se tapa on kirjoittaa - värikkäästi huumorilla höystettynä - niin sitten se on. Toisekseen, ei kaikkiin deekuihin tai deekun alkuihin uppoa jos jostain terveysvirastosta tulee joku tantta valistusräppiä kouluihin vetämään.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Sain kuin sainkin tehtyä maantiedon viimeisen tehtävän ja vieläpä tämän päivän aikana. Aiheena tuossa esitelmässä on ilmastonmuutos ja kohdemaaksi valitsin Malesian. Koeviikko sotki pahasti keskittymistäni kirjoittamiseen, joten tässä viimeisenä päivänä ennen tehtävän luovuttamista rykäisin kahdeksan tunnin yhtämittaisen kirjoitusrupeaman, vaikka alussa olivatkin aivot kauniisti sanottuna lepotilassa. Ihan pätevähän tuosta tuli, vaikka itse sanonkin.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Voi luoja miten pisti eilen illalla vihaiseksi. Töistä lähdössä kohti kotia. Taxi näyttää olevan jo valmiiksi parkissa pihassa. Kaikki näyttää tässä kohtaa erittäin lupaavalle. Sitten kun hyppään kyytiin paljastuu koko totuus. Taxi taikka lähinnä kuljettaja tuoksuu aivan tuhkakupille. Siis aivan järkyttävä tuhkakuppi tuoksu. Voi kumpa vielä voisi vielä valita savuttoman kuskin
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
No nyt mä tiedänkin milloin vietän kesälomaa.

"Juhannuksen jälkeen on tilastollisesti lämpimintä elokuun puoleenväliin saakka".

En olisi ikinä arvannut.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
No nyt mä tiedänkin milloin vietän kesälomaa.

"Juhannuksen jälkeen on tilastollisesti lämpimintä elokuun puoleenväliin saakka".

En olisi ikinä arvannut.
Tämä on vähän samanlainen tieto kuin se, että Joulu on kerran vuodessa. Haisee Forecalta?
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Rouvan joskus pari kuukautta sitten booking.comin kautta tekemä huoneistovaraus paljastui sitten skämmiksi eilen. Piti sitten varata näin kohtalaisen nopealla aikataululla uusi majoitus kun huomenna olen siellä. Rouva onneksi pystyy aurinkorannikolla majoittumaan kaverinsa luona huomiseen asti.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ikeasta ostin tuollaisen sateenkaaren väreissä olevan pienemmän kestokassin ja vaaleanpunaista kylpypyyhettä tuolta vaan pilkottaa kun kassi heiluen käppäilen ympäri kyliä.

Siis miten tätä edes yrittää selittää.
Mitä sitä selittelemään. Menet muiden herrojen kanssa vaan Sturenkadulle saunomaan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noi nykyajan nestesaippuat ei ole yhtä liukkaita käsissä kuin ne entisaikojen palasaippuat niin harvemmin tarvitsee yleisissä saunoissa kumartua niitä nostelemaan.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Noi nykyajan nestesaippuat ei ole yhtä liukkaita käsissä kuin ne entisaikojen palasaippuat niin harvemmin tarvitsee yleisissä saunoissa kumartua niitä nostelemaan.
Minä käytän yleensä palasaippuaa, vaan ei auta yksinään sitä poimia, ei kukaan yllätä takaapäin.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Jännää lähteä ihan lentokoneella reissuun pitkästä aikaa. Mielenkiintoista myöskin nähdä mimmoinen se Fuengirola oikein on, kun tuntuu että kaikki ovat siellä käyneet paitsi minä.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kuka tykkää mistäkin. Jos tykkäá puhua suomea ulkomailla niin Fuge on parasta.
En tykkää, eikä tykkää rouvanikaan mutta hän haluaa että näen/koen sen. Eiköhän ke-ma riitä Fugea, varmaan tulee jo yliannostus. Loput ensi viikosta Marbellassa.
 

redpecka

Jäsen
Olis kyllä bueno jos joku avais ihan oman fugelaisketkun tänne jonnekin. Kaupunki joka koskettaa monia suomalaisia. Viime aikoina tullut dokkareita yleareenasta lohduttomista kohtaloista. Vuosikymmenten saatossa on tullut luettua nuorista kuolleista ihmisistä, joista moni suomalainen. Paikallisissa lehdissä niitä (onnellisia) kommuunissa asuvia haastatellaan ja tarjotaan palkkioksi ehkä se kalja mitä ryystävät siinä täristen.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Niin eihän siellä Fugessa oo pakko mihinkään suomibaariin tai jetin kebabkuppilaan mennä. Onhan siellä paljon hyviäkin ravintoloita.

@redpecka en tiedä oliko tuo fugelaisKetku vahinko vai ei, mutta niitäkin siellä suomalaisten seassa riittää :D
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tässä jaksossa se sitten vihdoin alkaa, nimittäin kovasti kammoamani matematiikka. Mitä enemmän noita tehtäviä on käynyt läpi ja katsellut vuosien saatossa lehdissä olevia ylioppilaskirjoituksissa olevia matematiikan tehtäviä, sitä vakuuttuneemmaksi olen tullut siitä, etten todellakaan lähde kirjoittamaan matematiikkaa. Liian kusinen taival on ollut pelkästään jo peruskoulun matikka eikä meno tule yhtään helpommaksi näiden lukiokurssien aikana. Jonkinlaiset hämärät muistikuvat ovat vuosituhannen alusta, jolloin kävin muutaman kurssin matikkaa lukiossa eivätkä ne ole mitenkään mieltäylentävät.

En rupea asettamaan itselleni muuta tavoitetta tälle kurssille kuin sen, että pääsisin läpi jotenkin kelvollisella numerolla. Se seikka, että opettajana toimii matematiikan lehtori, jonka kanssa kävin muutaman tunnin verran tukiopetusta läpi aiemmin keväällä, on jonkinlainen lohdutus. Tyydyn seiskaan, jos sellainen tulee, mutta en vitoseen tai kutoseen.

Englannin kakkoskurssi alkaa myös tällä kurssilla eikä se minua juurikaan pelota, koska ykköskurssi osoitti, että pärjään hyvin muiden mukana. Ylivoimaisesti eniten odottamani aine on äidinkieli, jonka pariin pääsen taas palaamaan useamman kuukauden erossaolon jälkeen. Tiedän jo nyt, että nämä kaksi ainetta tulevat tuottamaan huomattavasti vähemmän harmaita hiuksia kuin matikka.
 
Viimeksi muokattu:

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Njaahas, taas se aika vuodesta, kun tuolla ulkona jollain on päällä sortsit ja T-paita ja toisella täysi talvivarustus.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Njaahas, taas se aika vuodesta, kun tuolla ulkona jollain on päällä sortsit ja T-paita ja toisella täysi talvivarustus.
Itse jätin pipon jo viime viikon puolella.

Talvitakki seuraava vaihe. Kengät vaihtuivat jo kolmisen viikkoa sitten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös