Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 326 857
  • 66 843

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Mutta mieti. Mä oon ollut jostain 13-vuotiaasta asti kova Rolling Stones fani, eli siis lähes 30 vuotta, ja kerran joskus viitisen vuotta sitten mä tapailin pari kertaa (en kyllä siinä mielessä silleen) vanhempaa rouvaa, joka näytti ihan Keith Richardsilta. Se hattu, kasvonpiirteet, pikku rypyt, hymy jne. Oujee. Oujee.

I'm a rooooolling stone!
Tsiisus...
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Mutta mieti. Mä oon ollut jostain 13-vuotiaasta asti kova Rolling Stones fani, eli siis lähes 30 vuotta, ja kerran joskus viitisen vuotta sitten mä tapailin pari kertaa (en kyllä siinä mielessä silleen) vanhempaa rouvaa, joka näytti ihan Keith Richardsilta. Se hattu, kasvonpiirteet, pikku rypyt, hymy jne. Oujee. Oujee.

I'm a rooooolling stone!
Eikö tämä olisi jo Humble brag-ketjun kamaa? Tuollaista fanitusta on arvostettava.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Tuli tuolta toisen ketjun keskustelusta mieleen, että ainakin omassa perheessä on menty parempaan suuntaan. Itse sain aikanaan remmiä paljaalle perseelle, omille lapsille asia meni perille, kun olin vain avaamassa vyötä housuista, mutta kertaakaan en sitä irrottanut ja käyttänyt. Jälkipolvi ei kuulemma voisi kuvitellakaan käyttävänsä vastaavia keinoja ja hyvä niin. En mä omalla kohdallakaan ole mitenkään katkera tai muuta, koska ihan aiheesta sitä tuli, mutta onhan noiden metodien hyvä jäädä historiaan.
 

Vide68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, RoKi
Aivan älyttömän hyvä fiilis tällä hetkellä. Tässä jokunen vuosi menny jojotellessa opiskelujen ja pätkätöiden välissä, nyt tuli kirjotettua vakituinen duunisopimus. Kasvava firma jolle tehny keikkahommia ilman alan koulutusta. Jotain tullu tehtyä oikein kun alkuviikosta kyselivät että kiinnostaako työllistyä ko. firmaan ja hankkia tutkinto oppisopimuskoulutuksen kautta. Kyllähän tuo sitten tietenki kiinnostaa, ja se että nimenomaan minut haluavat matkaansa niin kyllähän tuo hyvältä tuntuu.
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Kolmen kuukauden bannit ohi. Pitäsköhän heti rueta törkyilemään ja vittuilemaan ja arvuuttelemaan henkilöllisyyksiä ja heitteleen onelinereitä. Näh, emmä jaksa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Viimeinen tämän periodin kokeista eli englannin koe tehtynä ja se vaikutti aika helpolta. Ei ollenkaan kirjoitustehtäviä, vaan enimmäkseen monivalintaa sekä yksi kuullunymmärtäminen. Ainoat tehtävät, jotka vielä pitää viikonlopun aikana saattaa loppuun, ovat yksi maantiedon esitelmä sekä kieliprofiilin päivittäminen. Kummatkin projektit on jo aloitettu, joten tuskin niihin kovin kauaa menee.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ihmisten nimibuumit on kyllä erikoinen juttu.

Onpas meillä niin ihana ja söpö pikkuinen vauva. Annetaan sille nimeksi Pasi. Tai Markku. Vai syntyyköhän Pasit ja Markut täysikasvuisina niinkuin pulut.
Minkähän ikäisenä Kotivalot ovat syntyneet. Siinä on hämmentävä vanha suomalainen nimi.
 

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Ei varmaankaan mene ihan hirvittävän pitkään, että erkit ja ritvat ja reijot ja reinot ja tuulat jne. ovat jälleen kuumia nimiä. Tuota vanhemmat einot jne. ovat jo olleetkin jonkin aikaa.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Jos oisin tyttönä syntynyt niin nimeni ois ollut Wilhelmiina. En nykyisenkään nimeen ole täysin tyytyväinen mutta onneksi tuon voi vaihtaa jos haluaa.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Ihmisten nimibuumit on kyllä erikoinen juttu.

Onpas meillä niin ihana ja söpö pikkuinen vauva. Annetaan sille nimeksi Pasi. Tai Markku. Vai syntyyköhän Pasit ja Markut täysikasvuisina niinkuin pulut.
Näin kerran pulun syntymän, Tallinnassa Viru hotellin edustalla tien kuopasta pötkähti täysikasvuinen pulu ihmisten ilmoille, ihan tuosta vaan, hop!

Pasin tai Markun syntymä on todistamatta, kai nekin jostain kiven kolosta pullahtelee maailmaan.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Äsken tuli tehtyä reipas kahdeksan kilometrin pituinen lenkki, johon tuhraantui noin 75 minuuttia. Ilmeisesti kuntoni on kohenemassa, koska kertaakaan ei tarvinnut tuon reissun aikana pysähtyä vetämään henkeä. Ehkä jonain päivänä seuranani on joku naispuoleinen kaveri, joka tekisi tuosta lenkistä vielä miellyttävämmän.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kauanko te yleensä keitätte vettä? Siis ennen kuin se on kypsää. Jos vaikka teekupposen mainaisitte juoda. Mutsi piti penskana joulukinkkua koko yön unissa, ja eikö vesi vaadi aika saman ajan kypsyä. Ainakin viime yönä. Tai en tiedä onko tuolla jotain mehua ollut vai mitä lie.

Alkoholilla oli osuutta asiaan.

Ja levy oli IFK:n värinen, mikä tässä tietenkin tärkeintä.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Kauanko te yleensä keitätte vettä? Siis ennen kuin se on kypsää. Jos vaikka teekupposen mainaisitte juoda. Mutsi piti penskana joulukinkkua koko yön unissa, ja eikö vesi vaadi aika saman ajan kypsyä. Ainakin viime yönä. Tai en tiedä onko tuolla jotain mehua ollut vai mitä lie.

Alkoholilla oli osuutta asiaan.

Ja levy oli IFK:n värinen, mikä tässä tietenkin tärkeintä.
Ehkä parempi, ettet enää koske sähkölaitteisiin ja tämän sanon tosissaan.
 

redpecka

Jäsen
Äsken tuli tehtyä reipas kahdeksan kilometrin pituinen lenkki, johon tuhraantui noin 75 minuuttia. Ilmeisesti kuntoni on kohenemassa, koska kertaakaan ei tarvinnut tuon reissun aikana pysähtyä vetämään henkeä. Ehkä jonain päivänä seuranani on joku naispuoleinen kaveri, joka tekisi tuosta lenkistä vielä miellyttävämmän.
Eli ilmeisesti juoksulenkki? Kävelylenkiksi kova vauhti, mulla menee 10min/kilsa eli tuohon olisi mennyt 80 minuuttia.

Ennätys on 36 km lenkki johon meni tasan se kuusi tuntia + 10 min kun pysähdyin puolessa välissä kahville kun tuli joku kylä vastaan. Tästäkin tosin jo joku 10 vuotta aikaa, nykyisin hengästyy kun käy kulman takana kaupassa. E: Pitäis taas aloittaa vähän kuntoilee.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös