Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 580 840
  • 68 195

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
7/88. Pienempi luku kuvaa tähän mennessä suoritettuja lukiokursseja (äidinkieli, ruotsi ja psykologia) ja jälkimmäinen puolestaan kokonaislukumäärää, joka tulee olla suoritettu, jotta pääsee tituleeraamaan itseään ylioppilaaksi. Matka on siis alkanut ja vaikka tässä on tiettyjä käynnistysvaikeuksia - varsinkin psykologian kokeessa, joka meni ihan päin persettä - koettu, olen muuten täysin tyytyväinen päätöksestäni alkaa aikuislukiolaiseksi.

Ensimmäiset numerotkin on jo tullut Wilmaan kursseista ja sen perusteella ruotsi on tällä hetkellä vahvin aineeni. Tuohon lauseeseen on pirun vaikea tottua, mutta näin se vaan on. Kasi on kuitenkin kasi (aina ennen ruotsi on ollut minulla kutonen). Psykologian numeroa en ole vielä nähnyt, mutta epäilen sen olevan joko kutonen tai seiska. Ykköskurssi psykologiasta oli ainoa pakollinen, mutta koska innostuin aiheesta ja aineesta niin kovin paljon ja koska tiimihenki oli niin hyvä noilla tunneilla, aion täydentää tietojani myöhemmin syventävillä kursseilla.

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Noniin. Autotallipunkit jatkuu. Tällä kertaa 82-Suomihc:n koveria tekeillä, eli Kaaosta. Näitä biisejä ei voi mölistä montaa kertaa kuukauteen, kun ääni on samantien paskana. Huuan niin, että kuuluu luultavasti Helsingin stadissakin.

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joskus katsoin NFL-matsia, jossa tultiin pitkältä mainostauolta, kaveri potkaisi pallon pitkälle vastustajalle, joka otti kopin ja tuomari vihelsi pelin poikki. Tästä mentiin suoraan uudelle mainostauolle.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään kävin laittamassa suvun hautoja talvikuntoon. Calluna kanervat ja vähän havuja. Ja vein myös lyhdyt haudoille. Ehkä tuo on monista hölmöä mutta kuuluu vain tapoihin. Hyvä mieli tulee... (Liite vaarini, mummoni ja setäni hauta)

Liitteet

• IMG_20231016_143919_HDR~3.jpg
    IMG_20231016_143919_HDR~3.jpg
    889,9 KB · kertaa luettu: 118
Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Puoleen vuoteen en varmaan ole katsonut Lidlin mainoslehtistä, vaikka yleensä just se on ainoa, mitä selaan, tai sitten katson kännystä. No nyt sattumalta huomasin partakoneen. Edellinen meni rikki ja parta rehottaa sen verran että höylääminen on hitusen haastavampaa. Ei noi rimpulat koneet kyllä kauaa kestä. No toi Malmin Lidli on aika pieni eikä kaikkia vaihtuvia tavaroita ole aina myynnissä, joten suunnistin isompaan Lidliin. No ei se ollutkaan partakone vaan joku hemmetin trimmeri. Nenäkarvojen poistohärpäke ja korvakarvojen myös jne. Siis en mä halua olla mies, jolla on joku nenäkarvatrimmeri. Nyppäsee itse irti ja päästää pienet krokotiilin kyyneleet. Kissa kuoli talo palo muija jätti nyyh nyyh.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin ja Lidlin sovelluksesta löytyi yllättäen kuponki ilmaiseen kanapakettiin. Sen kävin hakemassa ja ruokajuomaksi repullinen kaljaa. Miks ravintoloissa ei ole vastaavia juomasuosituksia. Hanhenmaksapalleroiden ja katkarapujen ja minkä lie härän pallien kanssa sopii erittäin hyvin 20 tölkkiä Lidlin halvinta punaista kaljaa. Haen kyllä kohta lisää ja meen keskustaan. Kotiin jätän osan noista että illalla on millä viimeistelee itsensä.

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Ainakin meillä kertyy autotalliin kaikenlaista rojua, ja ne jäävät hieman sikin sokin sinne tänne. Pari vuotta siitä, kun viimeeksi tuon järjestelin. Nyt oli jo pikku pakko, kun sekaan ei meinannut mahtua. Tämä aamupäivä kului tuossa projektissa. Nyt on kuulkaas siistiä ja tilaakin riittää levitellä tavaroita.

Talvirenkaat autoon, auton pesu ja imurointi. Sitten voikin hyvällä mielin käydä löylyissä ja jatkaa lomapäivän viettoa tissutellen.

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Petri tykkää taas Karitasta ja avioero on peruttu.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nyt se on tehty. Ystäväni minulle lapsuudessa antama "lempinimi" on nyt minun virallinen etunimi. Lisäsin sen vain edellisten nimien eteen. Suurin osa läheisistäni käyttää nykyään ns. lempinimeäni. Nimi ei aikoinaan (kun ystäväni sen keksi) ollut kalenterissa mutta nyt se jo sieltä löytyy. Ystävien kanssa on vuosia vietetty nimppareita lempinimeni päivänä.

Ainakaan näin aluksi äitini ei hyväksy nimenmuutostani ja ilmoitti että nimittää minua aikaisemmalla nimellä (joka on siis nykyään minun toinen nimi) ja juhlii nimppareita sen mukaan. Sen sallin hänellä koska olihan se vähän astuminen hänen varpailleen kun hylkäsin hänen päättämän nimen vasta toiseksi nimeksi.

Edit. Korjattu pari kirjoitusvirhettä.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy