Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 329 061
  • 66 848

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Yritin vissiin tehdä kuivapesua pyykeille kun laitoin pyykit koneeseen ja koneen päälle, mutten avannut vesihanaa.
Nykyiset koneet ei tosiaan taida alkaa tehdä mitään jos hana ei ole auki. Isäukko kertoi että joskus aikoinaan pyykit saattoi syttyä palamaan jos hana oli kiinni, vanhat koneet veti sen pesuohjelman läpi ilman vettä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Yritin vissiin tehdä kuivapesua pyykeille kun laitoin pyykit koneeseen ja koneen päälle, mutten avannut vesihanaa.
Mä yritin aamulla keittää kahvia. Vesi vain puuttui. YYA/FWB tuli sitten ilkkumaan et jotain unohtui.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Tappara
Katselin sivusilmällä että mitä paskaa teeveestä parhaillaan tulee. Jenni Poikkelus äänessä. Olin varma et kanavana on Fox, TLC, Hero, Kutonen, Tv5 yms., en pysy enää perässä, mutta kanava olikin Yle tv1. Tää on siis se alkuvuodesta kaikkien haukkuma ohjelma. Liityn karavaaniin, paska on.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kuulin kaverini kuolleen.

Pilveä poltti Lasse Virenin kanssa.

Hyvää matkaa Hannele! Kuokkalasta ikuisuuteen.
 
Viimeksi muokattu:

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
No mä oon kerran jättäny kahvinpurut laittamatta ja ihmettelin miksi pannussa oleva aine ei ole mustaa
Itsellä oli tapana pistää hieman vettä kahvipannuun sen jälkeen kun on pannu tyhjentynyt. Toimi ihan hyvin kun käytti pannua veden kaatoon. Nyt kun ei ole käyttänyt vaan on erillinen astia siihen, niin pari kolme kertaa olen miettinyt miksi kahvia onkin enemmän ja miksi se on laihempaa kuin tavallisesti. Noh se desi tai kaksi vettä pohjalla vähän vaikuttaa.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Itsellä oli tapana pistää hieman vettä kahvipannuun sen jälkeen kun on pannu tyhjentynyt. Toimi ihan hyvin kun käytti pannua veden kaatoon. Nyt kun ei ole käyttänyt vaan on erillinen astia siihen, niin pari kolme kertaa olen miettinyt miksi kahvia onkin enemmän ja miksi se on laihempaa kuin tavallisesti. Noh se desi tai kaksi vettä pohjalla vähän vaikuttaa.

Mää yleensä kaadan sillä kupilla mistä aion juoda niin sen verran vettä että jää maitovara ja pannusta kaikki kaffe tulee mukiin.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
No mä oon kerran jättäny kahvinpurut laittamatta ja ihmettelin miksi pannussa oleva aine ei ole mustaa
Itsellä oli tapana pistää hieman vettä kahvipannuun sen jälkeen kun on pannu tyhjentynyt. Toimi ihan hyvin kun käytti pannua veden kaatoon. Nyt kun ei ole käyttänyt vaan on erillinen astia siihen, niin pari kolme kertaa olen miettinyt miksi kahvia onkin enemmän ja miksi se on laihempaa kuin tavallisesti. Noh se desi tai kaksi vettä pohjalla vähän vaikuttaa.
Ostin jossain vaiheessa sellaisen termosmukikeittimen ja siinähän kävi yhtenä aamuna niin, että muki jäi laittamatta paikoilleen. Ja kun oli halvalla hyvää, niin ei ollut tippalukkoa tietenkään ja valkoiset keittiön laatikostot oli sen jälkeen haalean paskan väriset. Kalliiksi tuli taas halpa, kun ei se kahvin väri lähtenyt millään pois.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Bruce Leestä on olemassa lukuisia tarinoita siitä, kuinka kovaa hän treenasi sekä siitä, millaisia temppuja hän pystyi tekemään silkalla fysiikallaan. Lukiessani taas yhtä noista tarinoista rupesin miettimään, että Juha Miedon jokavuotinen mämmin syönti ei ihan ole samalla viivalla esimerkiksi Bruce Leen pelkästään peukaloillaan suorittamien etunojapunnerrusten kanssa.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Bruce Leestä on olemassa lukuisia tarinoita siitä, kuinka kovaa hän treenasi sekä siitä, millaisia temppuja hän pystyi tekemään silkalla fysiikallaan. Lukiessani taas yhtä noista tarinoista rupesin miettimään, että Juha Miedon jokavuotinen mämmin syönti ei ihan ole samalla viivalla esimerkiksi Bruce Leen pelkästään peukaloillaan suorittamien etunojapunnerrusten kanssa.
Mutta olisi Juha Miedon Innsbruckin viestihiihto 1976 jäänyt kyllä Bruce Leeltä tekemättä. Jos olisi Lee ollut kakkososuudella, niin tuskin Suomi olisi saanut edes pronssia.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Mutta olisi Juha Miedon Innsbruckin viestihiihto 1976 jäänyt kyllä Bruce Leeltä tekemättä. Jos olisi Lee ollut kakkososuudella, niin tuskin Suomi olisi saanut edes pronssia.
No sehän se olisikin ollut ihmeellistä, että olisi vajaat kolme vuotta kuolemansa jälkeen edes tuohon suoritukseen kyennyt. Jo osallistuminen olisi ollut ihme.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
No sehän se olisikin ollut ihmeellistä, että olisi vajaat kolme vuotta kuolemansa jälkeen edes tuohon suoritukseen kyennyt.
No näinhän se on. Kuten edesmennyt Matti Nykänen tiesi, elämä on ihmisen parasta aikaa pohjoismaisten hiihtolajien urheilusuorituksiin. Kuoleman jälkeen harva enää saa parastaan irti.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
No näinhän se on. Kuten edesmennyt Matti Nykänen tiesi, elämä on ihmisen parasta aikaa pohjoismaisten hiihtolajien urheilusuorituksiin. Kuoleman jälkeen harva enää saa parastaan irti.
Söiköhän Bruce Lee koskaan mämmiä? Ja kuinka monta mottia puita syntyi tunnissa paljain käsin? Näihin ensi yönä epäilemättä meikäläistä valvottaviin kysymyksiin tuskin saamme koskaan vastausta.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Söiköhän Bruce Lee koskaan mämmiä? Ja kuinka monta mottia puita syntyi tunnissa paljain käsin? Näihin ensi yönä epäilemättä meikäläistä valvottaviin kysymyksiin tuskin saamme koskaan vastausta.
Entä harjoitteliko Bruce kesäisin hiekkamontuissa, vai oliko enemmän suomiehiä? Harmittavaa, kun ei googlekaan kerro.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Tuolla toisaalla suunnitellaan Helsingin katujen ja puistojen uudelleen nimeämisiä. Minulla on helpot ehdotukset ja saa käyttää:

Litinpeukunpuisto
Ilmaveivikatu
Sandstormintie
Linuxinaukio
Rennynpolku
Karitamattilanpyllistyksentori
 

Glove

Jäsen
Pitäisi ostaa uusia vuodevaatteita. Mutta voi helvetti tuota tarjontaa. Aivan karseita kuoseja. Mulle kelpaisi hyvin joku simppeli juttu, muttei oo. Enkä viitti maksaa 160 € + postit jostain Black Sabbath tai Motörhead lakanoista vaikka niissä varmasti nukkuisi paremmin ja näkisi hyviä unia.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Pitäisi ostaa uusia vuodevaatteita. Mutta voi helvetti tuota tarjontaa. Aivan karseita kuoseja. Mulle kelpaisi hyvin joku simppeli juttu, muttei oo. Enkä viitti maksaa 160 € + postit jostain Black Sabbath tai Motörhead lakanoista vaikka niissä varmasti nukkuisi paremmin ja näkisi hyviä unia.
Pyydä joulupukilta. En ole vuosikausiin ostanut vuodevaatteita kun aina joululahjaksi saan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös