Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 382 462
  • 66 968

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tää futsal on muuten ihan katsojaystävällinen laji. @peksa
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ootkin lahjaton.

Mulle niitä tulee taas pyytämättä ja yllättäen.
Vaan minun ei tarvitse harjoitella.

Kyllä minä toki kaikenlaista kivaa aina silloin tällöin saan, mutta jouluna en edes huoli lahjoja. Kulutusjuhlat vituttaa köyhää ituhippiä.
 
Viimeksi muokattu:

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kävi viime viikolla ilmi, että toisen keltamustan lapsi ja minun vanhempi lapsi ovat samassa (ylä)koulussa. Seuraavana päivä sain kuulla että ovat olleet samalla luokalla ala-asteella. Tänään muistin tytölle tuosta mainita ja näytin vielä kuvan toisesta keltamustan jälkeläisestä niin tyttöhän sai ihan hepulin "EI VOI OLLA TOTTA! Me ollaan samassa matikanryhmässä" ja ihmettelyä jatkui jonkun aikaa. Totesin vain että pieni maailma.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
On kyllä tärkeää, että yritys-Visa, jossa lukee oma nimi, vaatii verkko-ostoksessa tunnistautumisen henkilökohtaisella pankkitunnuksella. Eli pitää perustaa henkilökohtainen Osmo Rapelin tili ko. pankkiin, että saa vahvistaa Kumikonsultti Osmo Rapeli oy Osmo Rapeli -kortin verkkomaksun. Tunnistautuminen sillä samalla sovelluksella, jolla tunnistautuu Osmo Rapeli oy:nä.

Joissain pankeissa pystyy kuitenkin yleisesti tunnistautumaan myös muiden pankkien tunnuksilla, joten epäilen pankin paskuutta.

 
Viimeksi muokattu:

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Harvinaisen kiva työpäivä kun pääsin tekemään pitkästä aikaa jotain minulle uutta (ei ihan jokapäiväistä 13v jälkeen) ja toimistollakin oli mukavasti väkeä että sai tauoilla höpöttää niitä näitä.

Nyt onkin hyvä kumota tässä muutama olut kun viikon ainoa ilta kun saa olla rauhassa yksin kotona eikä ole harrastuksiakaan.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kyllä 100m Helsingin rajasta on ihan landea. Sain äsken hyvän kuvan otettua parvekkeelta.
 

Liitteet

  • Screenshot_20230309_232405_Gallery.jpg
    Screenshot_20230309_232405_Gallery.jpg
    322,4 KB · kertaa luettu: 117

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kyllä 100m Helsingin rajasta on ihan landea. Sain äsken hyvän kuvan otettua parvekkeelta.

Voihan nuo olla citykanejakin. Vai satuitko kuulemaan, että olisivat puhuneet jollain hassulla murteella?
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ei tarvitse mennä Helsingin rajoillekaan. Herttoniemessä asuessa tullut bongailtua useaan otteeseen kaneja, kettuja ja kauriita. Viimeisimmästä en nyt ihan satavarma ole, mutta jokin isohko sarvipää kuitenkin tavattu kerran parkkipaikalla ja kerran lähti rytinällä puskasta kun sen ohi lenkkeilin.
Mellunmäen metsissä oon pariin otteeseen metsäkauriisiin törmännyt, Vuosaaren täyttömäessä kahteen suteen, kotipihassa on jäniksiä pilvin pimein, jne.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Mellunmäen metsissä oon pariin otteeseen metsäkauriisiin törmännyt, Vuosaaren täyttömäessä kahteen suteen, kotipihassa on jäniksiä pilvin pimein, jne.
Jokunen vuosi sitten karhu oli nukkunut jossain Vuosaaren golfkentän hiekkaesteessä suunnilleen näihin aikoihin. Tuohon aikaan Vuosaaren satama oli olemassa vain suunnittelupöydällä.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Czescku alkaa olemaan jo vähän humalassa. Pari tuntia ehtii vielä tässä pohjia ottamaan ennen nordikselle siirtymistä. Täytyy sanoa että todella outoa katsella kun nainen laittautuu. Ei ole moisesta kokemusta lähes 10 vuoteen. Tuokin ollut yleensä liikkeellä aika luonnollisena, mutta tänään poikkeus.
Pitää lainata itseäni kolmen viikon takaa (lähes minuutilleen). Nyt ei olla kyllä menossa nordikselle vaan toppariin tapaamaan tuon yläastekaveria enkä kyllä vielä ole humalassa. Mutta tuo tuli peilin edestä pitämään juomataukoa ja totesi suurin piirtein "vittu mä vihaan meikkaamista, mut kun se x (hänen kaverinsa) on kuitenkin täydessä tällingissä niin pakko".
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
@vilperi on kirjoittanut viimeksi Jouluna mutta kuitenkin selaa palstaa (ainakin lähes) päivittäin. Mikä lienee tämän hiljaiselon syy? Olis kiva kuulla miten kaverilla menee.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
@vilperi on kirjoittanut viimeksi Jouluna mutta kuitenkin selaa palstaa (ainakin lähes) päivittäin. Mikä lienee tämän hiljaiselon syy? Olis kiva kuulla miten kaverilla menee.
Facen perusteella ihan hyvin. Ennen hän kopioi juttunsa sieltä aina tänne, mut nykyään näķöjään ei, mikä on ihan hyvä juttu.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Facen perusteella ihan hyvin. Ennen hän kopioi juttunsa sieltä aina tänne, mut nykyään näķöjään ei, mikä on ihan hyvä juttu.
Ihan hyvä kuulla. Miehen tajunnanvirta joskus silloin reilu vuosi sitten oli sitä luokkaa, että ihan hyvä kun tuntuu rauhoittuneen.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Lähdin sauvoja ja hanskoja ostamaan, kun lainavälineiden sauvat liian lyhkäset ja minun hanskat ei oikein soveltuneet hiihtämiseen. Hanskat jäi, sauvat ostin ja siihen kylkeen sukset, monot, siteet ja rasvaukset.
Vähän rupes vituttaa, kun näin hairahduin. Pakko jatkossa hiihtää kesät talvet ylämäkeen vastatuulessa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Lauri Markkanen on ryhtynyt K-kauppojen mainoskasvoksi ja kehuu telkkamainoksissa, miten halpaa K-kaupassa on. Paljonkos se Markkanen tienasikaan vuodessa?
Niillä tuloilla jopa kalleimman K-kaupan ruokakorin maksaminen ei ole mikään ongelma.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
@vilperi on kirjoittanut viimeksi Jouluna mutta kuitenkin selaa palstaa (ainakin lähes) päivittäin. Mikä lienee tämän hiljaiselon syy? Olis kiva kuulla miten kaverilla menee.

Kiitos kysymästä. Sinällään ihan hyvää kuuluu. Elämä on ihan hyvää tällä hetkellä. Niin hyvää kun se nyt mielenterveyskuntoutujalla voi olla. Elämässä on jonkin verran sisältöä ja sitten käyn välillä viihtymässä erilaisissa vapaa-ajan tapahtumissa, kuten lätkä- ja lentopallomatseissa, teatterissa ja joskus musakeikoillakin.

Yritän kuntouttaa itseäni ja toivon mahdollisimman pikaista paluuta takaisin työelämään. Paluu voisi olla mahdollinen ehkä jo ensi vuoden puolella vaikka työkokeilun kautta. Mutta nyt koitan pitää itseäni aktiivisena muun muassa tämän klubitalotoiminnan ja erilaisten vapaa-ajan aktiviteettien avulla.

Roolini on nyt tällä palstalla tosiaan muuttunut melko passiiviseksi, sivusta seuraajaksi. Viihdyn yhä palstan melko aktiivisena lukijana, luen palstaa sinänsä melko monipuolisesti ja olen alkanut vaalien lähestyessä lukemaan enemmän Löylyhuoneenkin keskusteluja. Mutta itse en ole palstalle aikoihin kirjoittanut. Yksi syy voi olla se että viestittelyni jäi usein sellaiseksi yksinpuheluksi ja aloin miettimään miltä se näyttää ulospäin. Ehkä palaan palstalle taas takaisin joskus aktiivisempana keskusteluihin osallistujana.

Mutta ihan ok on elämän tilanne tällä hetkellä. Mitään kovin suurta dramatiikkaa ei ole siinä taustalla etten ole tänne viime kuukausina kirjoitellut.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Lauri Markkanen on ryhtynyt K-kauppojen mainoskasvoksi ja kehuu telkkamainoksissa, miten halpaa K-kaupassa on. Paljonkos se Markkanen tienasikaan vuodessa?
Niillä tuloilla jopa kalleimman K-kaupan ruokakorin maksaminen ei ole mikään ongelma.
Kylläpä nauratti tuo mainos ja Laurin tokaisu. Miehellä taisi nimittäin olla mainoksessa vieläpä se kaikkein edullisin eli K-Menu -ruokakori.

Markkanen tienaa n. 17 miljoonaa taalaa kaudessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös