Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 320 787
  • 66 811

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Minä pidän yöllisistä seikkailuistasi. Silloin ei äitin helmoissa kyynelehditä, vaan pyydystetään gepardi paljain käsin ja syöstään tulta ja tappuraa!

Kaveri on töissä isolla tehtaalla eräässä ulkomaalaisessa pörssiyhtiössä. Nykyisessä suomalaisessa ympäristössähän se siis tarkoittaa lukemattomista eri maista olevia työkavereita.

Eräs Afrikan keskiosista kotoisin oleva yön musta neekeri on kertonut kuinka pienenä tuli pyydystettyä vaikka mitä elukoita keihäällä. Tarinan todenperäisyyttä on mahdotonta aukottomasti vahvistaa, mutta kovin paljon syytäkään ei ole epäillä, koska eihän nyt sentään gepardeja keihäillä metsästetty. Eikä tietenkään myös paljain käsin.

Myös alueelta näkemäni erilaiset vahvistetut luontodokumentit ja muut lähteet tukevat erään Suomeen kotoutuneen veronmaksajan tarinaa nuoruudestaan. Voi tietenkin olla hänen keksivän tappelut leijonan kanssa täysin päästään saadakseen hyväksyntää sisäänpäin lämpeäviltä valkoihoisilta.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aika kovia nimiä vetämässä Mercuryn muistokonserttia. Ilmeisesti muutkin kuin queen fanit tunnisti lahjakkuuden
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vetää kyllä nöyräksi kun katselee tota konserttia. Ei jokaisen kohdalla konserttia järjestetä, joten jostain merkittävästä henkilöstä on ollut kysymys ja ihan hävettää että omat sukulaiset on hengittäneet samaa ilmaa. Anteeksi. Faijakaan ei ollut lahjakas kuin viinan vetämisessä ja koira osas noutaa vaan keppejä. Eivät yltäneet lähellekään Freddien tasoa. Mummo taas osas siivoo. Konsertteja eivät ansainneet mokomat.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Äsken veti Axl jonkun biisin ja nyt Mineli vetää we are champions. Hieno konsertti!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Pitäiskö ajaa leukaparta pois vai antaa olla? Sen olemassaolossa on se hyvä puoli, että se peittää ihan vähän kaksaria. Mä en vaan jaksais tota jatkuvaa rajaamista ja siistimistä.

Sinun parrasta en osaa sanoa. Eiköhän se ole oma asiasi siitä päättää. Itse en piitannut parroista ennen kuin tajusin että jollekin ne on osa itseään. Kumppanini on ajeltu kalju ja pitää partaa. Nykyään saan välillä letittää mieheni partaa ja me taidetaan kumpikin pitää siitä. Yksi vai kaksi lettiä, ehkei ranskalaisia kuitenkaan.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Letti ylettyy tällä hetkellä puoleen selkään, ja mieluusti lyhentäisi siten että peseminen olisi helpompaa. Mutta kun naiset tykkää ja osin myös kieltää leikkaamisen, niin siksi tämä hiusmuoti kai on jo yli 10 vuotta ollut. Aina sitä välillä toki on pakko leikata, tai saisi kompastella muuten.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Sinun parrasta en osaa sanoa. Eiköhän se ole oma asiasi siitä päättää. Itse en piitannut parroista ennen kuin tajusin että jollekin ne on osa itseään.

Huomenna tulee taas riita tytön kanssa, kun en ymmärrä kuinka ruma parta minulla on tai jotain.

Aion odottaa milloin tuo tajuaminen tulee.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Sinun parrasta en osaa sanoa. Eiköhän se ole oma asiasi siitä päättää. Itse en piitannut parroista ennen kuin tajusin että jollekin ne on osa itseään. Kumppanini on ajeltu kalju ja pitää partaa.

Kyllä se parta vielä naamaan jäi leuan kohdalle ja jatkakoon kasvuaan jonkin aikaa. Viikset kyllä saavat kyytiä lähiaikoina, sillä niitä nyt ei jaksa erkkikään pitää siistinä. Hiuksia mulla ei ole ollut aikoihin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Se on sitten vuoden viimeinen päivä. Olen kutsunut muutaman kaverin illanviettoon. Syödään tavanomaiset nakit ja pottusalaatit. Lisäksi on katkarapusalaattia, itsetehtyjä lihapullia ja kaupasta ostettuja kananugetteja (mies tahtoi). Sipsejä, pähkinöitä ja suolakalojakaan yms. ei ole unhoitettu. Katsotaan millainen arsenaali ilotulitteita ja alkoholia tulee vieraiden mukana.
 

sinikettu

Jäsen
Palstalla pitäis olla osio, jossa saisi aloittaa uusia ketjuja itsemoderointioikeudella. Siis ketjun aloittaja olisi sen ketjun moderaattori. Siistiytyisikö näiden ketjujen sisältö, vai tulisiko palsta täyteen Kim Jongeja?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Saako Yle-veroon alennusta, jos teeveessä on Tiki Tikkanen (ihan sama mikä kanava)?

Kohta on sitten vuosi 2018. Mikäs kukas toi Jerry Turkulainen on, joka CHL-koosteessa alistaa?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kaveri kysyi kiinnostaako lähteä Brnohon MotoGP-kisaan.

Jos tarkkoja ollaa, niin no ei, mutta kyllä minä aina tälläisiin lähden. Eli tämä menee niin, että toki kiinnostaa, osta liput ja katsotaan sitten lähempänä.

Kävin kerran F1-kisassa ja en todellakaan mene uudelleen ja tämä on varmaan aika samanlainen, mutta saapahan sitten rastin ruutuun uutena nähtynä urheilulajina.
 

Hirvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kohta pitäisi lähteä juhlimaan uutta vuotta, mutta ei vaan yhtään jaksaisi. Tekisi vain mieli jäädä tähän nojatuoliin istuskelemaan, laittaa rockit soimaan kaitsareista ja kiskoa kaljaa kaikessa rauhassa. No, luvattu mikä luvattu.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kohta pitäisi lähteä juhlimaan uutta vuotta, mutta ei vaan yhtään jaksaisi. Tekisi vain mieli jäädä tähän nojatuoliin istuskelemaan, laittaa rockit soimaan kaitsareista ja kiskoa kaljaa kaikessa rauhassa. No, luvattu mikä luvattu.

Noin mä aion tehdä. Tosin kaljatta. Istun nojatuolissa usein. Ja rock tulee ns. luureista. Eka kyl katon pari jaksoa Frasieria.

Mua muuten vituttaa tänään jotenkin erityisesti ihmiskunta. Nooh, huomenna uusi vuosi ja sama vanha vitutus. Onkohan lätkän liveseurannassa tänään tungosta, @Roger Moore varmaan panemassa ja muutkin liveaktiivit.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Yksi mimmi joskus ensinäkemällä lauloi mulle I Will Staytä. Muutenkin tulitiin juttuun ja kaikki kuvitteli että oltaisi joskus kimpassa. Vaan eipä niin sitten koskaan käynyt. Sekin nyt jonkun tusinaurpon kanssa styylannut ties kuinka kauan. En tiedä miksi tää nyt tuli mieleen kun pitäis kavereita nähdä ja baariinkiin mennä. Menipä fiilikset, heh. Onneksi on olemassa olutta. Ja viskiä. Ja rommia. Ja tequilaa. Että hyvät/huonot vuoden vaihtumiset kaikille.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Vielä on puoli tuntia vuoden vaihtumiseen. Meillä on täällä paukut ja sytyttimet valmiina. Syöty on ja hyvin. Tinoja valettiin vaikka ne taitaa olla myrkkyä kun EU ne kieltää.

Tunti sitten osa keksi että lähdetään kaupunkiin juhlimaan. Minun olisi pitänyt olla heille kuskina kun olen selvänä. En lähtenyt! Vähän on ollut mökötystä ilmassa. Mutta olen sitä mieltä ettei minun rooli ole olla kuskina vaikken alkoholia ole nauttinutkaan. Halusin viettää tämän illan kotona... en lupaillut kuskata ketään minnekään. Pyydettiin vain heitä meille syömään ja juhlimaan.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kävin pitkästä aikaa lauantaina otteluketjua lukemassa ja peukutin vasurilla vahingossa varmaan 10 raportoi-nappulaa punaiseksi. Lähin äkkiä karkuun sieltä, enkä kehtaa tulla takas.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Eikö täällä ole vieläkään vuoden levyistä ja artisteista äänestystä? @Ted Raikas en itse aloita äänestystä mutta voin osallistua äänten laskuun. Tai aloitan äänestyksen ja sinä lasket äänet.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jahas tänään piti lopettaa mutta tasoitellaan kuitenkin vähän Jääkaapissa kolme lonkeroa, kaksi kaljaa ja kaksi sidukkaa sekä pohjalimat jostain halvasta shampanijasta tai kuohuviinistä, mitä noi nyt ikinä onkin. Keittiön pöydällä 1/4 jäljellä litran kossusta. Noilla saa hyvin tasattua oloa ja siihen kylkiäiseksi valioliigaa viasatilta, niin kyllä tää vielä kääntyy voitoksi tämäkin päivä. Selkä on kipee, mutta eiköhän se päivän aikana notkistu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös